انجام پروژه فتوشاپ

انجام پروژه فتوشاپ ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار فتوشاپ توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های فتوشاپ میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های فتوشاپ خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های فتوشاپ را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و در کمترین زمان تحویل شما دهد.

هزینه پروژه فتوشاپ در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

فتوشاپ چیست؟

 فتوشاپ یا Adobe Photoshop یکی از نرم افزارهای قدرتمند در حوزه ویرایش تصاویر می باشد که کاربرد اصلی آن در طراحی گرافیک می باشد. انجام پروژه های فتوشاپ نقش مهمی در طراحی گرافیک، ویرایش عکس و اعمال تغییرات بر روی تصاویر دارد. هدف از طراحی فتوشاپ ارائه نرم افزاری جامع جهت اعمال تغییر بر روی تصاویر و ساخت آثار هنری دیجیتالی می باشد. یکی از ویژگی های بارز فتوشاپ دارا بودن ابزارهای مختلف ویراش عکس می باشد، سفارش فتوشاپ توسط طراحان گرافیک انجام میشود. نرم افزار فتوشاپ دارای قابلیت های فراوانی از جمله ویرایش عکس ، ادیت عکس ، روتوش عکس، طراحی را دارا می باشد. این نرم افزار کاربردی از اصلی ترین ابزارهای طراحان در حوزه میکس و ویرایش می باشد که دارای کاربردهای بسیار فراوانی نیز می باشد به جرات می توان گفت اعمال تغییرات بر روی عکس با نرم افزار فتوشاپ معنی پیدا میکند که دارای ابزارهای ویرایشی زیاد، داشتن فیلترهای مختلف بر روی عکس ها و موارد بیشمار دیگر می باشد این نرم افزار به طور عمده برای ساختن عکس ها ، طراحی لوگو ها ، مدل های طراحی و مدل های صنعتی بکار می رود .همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سرو کار دارند ، به نوعی محتاج این نرم افزار هستند.

امروزه نرم افزار فتوشاپ به یکی از قدرتمندترین و محبوبترین نرم افزارهای ویرایش عکس و طراحی گرافیکی در دنیا تبدیل شده است. این نرم افزار برای ویرایش عکس، طراحی لوگو، طراحی وب سایت، تولید محتوای دیجیتال و ساخت انواع آثار هنری طراحی شده است. استفاده از فتوشاپ در گرافیک بسیار مهم و ضروری است، زیرا با استفاده از این نرم افزار می توان به راحتی تصاویر خود را ویرایش کرد، از جمله تغییر اندازه، تغییر رنگ، افزودن فیلتر، حذف قسمت های نامطلوب عکس به راحتی در آن امکان پذیر است. همچنین با استفاده از فتوشاپ میتوان طرح های گرافیکی خود را طراحی کرد و برای استفاده در وب سایت، بروشور، کاتالوگ به کاربرد . ضرورت استفاده از نرم افزار فتوشاپ در گرافیک و ویرایش عکس به دلیل قابلیت های بسیار بالای آن است. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا با استفاده از ابزارهای مختلف، تصاویر خود را به صورت حرفه ای و با کیفیت بالا ویرایش کرده و طرح های خلاقانه و جذابی را طراحی کرد.

 امروزه طراحی با فتوشاپ منجر به خلق تصاویر هنری و گرافیکی جذاب خواهد شد. به دلیل قابلیت های بسیار زیاد و پیشرفته ای که فتوشاپ دارد، در طراحی و ویرایش عکس ها و طرح های گرافیکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار برای طراحان گرافیک، عکاسان، وب سایت سازان، کاربران شبکه های اجتماعی بسیار مفید است. سفارش فتوشاپ با توجه به دنیای تصاویر و تبلیغات و طراحی نیاز بسیاری از کاربران است و ابزاری همه جانبه و کاربردی است برای همه کسانی که در کامپیوتر با گرافیک ثابت و حتی متحرک سرو کار دارند این نرم افزار به خوبی تمامی نیازهای گرافیست کاران را تامین میکند . گرافیست ها ، ناشرین کتب و مجلات ، چاپخانه ها ، شرکت های تبلیغاتی ، طراحان سایت ، عکاس ها ، نقاشان هنری طراحان نرم افزارها ، انیمیشن سازها  به فتوشاپ احتیاج دارند . فتوشاپ در عصر تکنولوژی امروز یک نرم افزار حساب نمیشود بلکه یک صنعت به شمار می آید. این نرم افزار اجازه می دهد تا کاربران تصویر خود را به راحتی دستکاری ، برش و تغییر اندازه دهند . این نرم افزار بیشتر در میان عکاسان و طراحان گرافیک داخلی و خارجی حرفه ای محبوب است . اگر چه  فتوشاپ برای ویرایش عکس ها و پرینت طراحی شده ، اما فتوشاپ به طور فزاینده ای برای تولید عکس مخصوص وب استفاده می شود.

متلب پروژه چه نوع پروژه فتوشاپ را میتواند انجام بدهد؟

انجام ویرایش عکس با فتوشاپ

انجام پروژه برش عکس فتوشاپ

انجام پروژه نرم افزار فتوشاپ

انجام پروژه طراحی با فتوشاپ

انجام پروژه فتوشاپ

 

مراحل ویرایش عکس با فتوشاپ

1- انتخاب عکس مناسب : در مرحله اول باید عکسی که میخواهید روی آن ویرایش صورت گیرد با فرمت مناسب انتخاب کنید 

2- وارد کردن عکس به محیط نرم افزار : در گام دوم باید عکس مورد نظر به داخل محیط فتوشاپ انتقال دهید 

3- اعمال برش و کاهش ابعاد : برای تغییرات بهتر می بایست بعد عکس را کاهش داده و تکه های اضافی را پاک کنید 

4- اعمال فیلترها : فتوشاپ دارای فیلترهای گوناگون بسیاری برای تغییرات روی عکس هاست ( فیلترهای ripple ، shear ، spherize ، twirl ) از مهم ترین آنهاست 

5- ترکیب : فتوشاپ برای ترکیب ها عکس ها و قرار دادن چندین عکس در یک عکس از ابزار Blend Mode استفاده میشود.

6 – سایه گذاری :  در فتوشاپ برای تغییر رنگ پس زمینه تصاویر از سایه های مختلفی استفاده میشود برای این منظور از ابزار Drop Shadow استفاده میکنیم

7- ذخیره کردن خروجی : در نهایت خروجی عکس را با فرمت های مختلف میتوانید ذخیره و تغییرات را مشاهده نمایید.

 

ضرروت استفاده از فتوشاپ در ویرایش عکس

امروزه ویرایش تصاویر در حوزه طراحی گرافیک به یکی از نیازهای مهم برای کاربران تبدیل شده است برای اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیاز به ابزارهای حرفه ای و نرم افزارکاربردی در این زمینه داریم فتوشاپ نرم افزاری قدرتمند در این زمینه است که با داشتن ابزارهای متنوع و کاربردی میتواند انواع تغییرات مانند برش ، فیلتر ، ماسک گذاری را انجام داده و خلق تصویر جدید را انجام دهید همه افراد و طراحان گرافیک که نیاز به انجام عملیات بر روی عکس های می باشند به ناچار باید استفاده از فتوشاپ را فرا بگیرند این نرم افزار قدرتمند با داشتن ابزارهای حرفه ای میتواند هر نوع عملیات روی تصاویر مانند روتوش ، افکت گذاری ، برش ، ترکیب چند عکس با هم را به راحتی انجام بدهد

 

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار فتوشاپ

1- منوی فایل : این بخش شامل باز کردن فایل ، ذخیره کردن و پرینت می باشد

2- نوار ابزار : این بخش شامل ابزارهای مختلف از جمله ابزار های قلم، خط، رنگ، براش می باشد

3- پنجره لایه : این بخش شامل لایه های تصویر می باشد

4- بخش رنگ : این بخش شامل رنگ بندی های مختلف برای تغییر رنگ تصاویر می باشد 

5- پنجره فیلتر : این بخش شامل فیلترهای مختلف برای اعمال بر روی عکس ها می باشد

6- دکمه های کنترلی : این بخش شامل ابزارهای کنترلی برای کوچک و بزرگ کردن محیط فتوشاپ می باشد.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه طراحی با افترافکت

سفارش طراحی کاراکتر

سفارش ساخت کلیپ

سفارش پروژه افترافکت

انجام پروژه طراحی کورل

انجام پروژه استوری موشن

سفارش موشن گرافیک

انجام پروژه گرافیک

انجام پروژه ایندیزاین

انجام پروژه کپتیویت

سفارش ویرایش عکس

انجام پروژه مایا

انجام پروژه با ایلوستریتور 

 

دلایل استفاده از نرم افزار فتوشاپ در ویرایش عکس 

امروزه ویرایش عکس یکی از اصلی ترین مفاهیم کاری برای طراحان گرافیک می باشد. ویرایش عکس به فرآیند تغییر و بهبود تصاویر دیجیتال یا عکس‌های چاپی گفته می‌شود. این فرآیند می‌تواند شامل مراحل مختلفی باشد که برای بهبود کیفیت، تغییر ظاهر، یا ایجاد جلوه‌های هنری در عکس‌ها انجام می‌شود. هدف از ویرایش عکس رفع مشکلاتی مانند نور نامناسب، کنتراست ضعیف، یا رنگ‌های اشتباه که می‌تواند باعث بهبود قابل توجه کیفیت تصویر شود و همچنین اصلاح عکس‌های قدیمی یا آسیب‌دیده برای بازگرداندن آنها به حالت اولیه یا بهتر و تنظیم تصاویر برای بهینه‌سازی آنها جهت چاپ در مجلات، کتاب‌ها، یا نمایش در گالری‌ها و وب‌سایت‌ها می باشد . برای ویرایش عکس نیاز به استفاده از برنامه ای حرفه ای داریم که فتوشاپ از بهترین آنهاست. این نرم افزار دارای ابزارهای حرفه ای و کاربردی برای ویرایش عکس است که میتواند تمامی نیازهای کاربران در حوزه ویرایش عکس را تحت پوشش قرار دهد.

 

وظایف کاربردی نرم افزار فتوشاپ

1- ویرایش تصاویر: تغییر اندازه، روشنایی، کنتراست و رنگ‌ها، حذف یا اضافه کردن عناصر و تصحیح عکس‌ها از اصلی ترین وظایف نرم افزار فتوشاپ می باشد.

2- طراحی لوگو، بنر، پوستر و سایر موارد گرافیکی از دیگر قابلیت های نرم افزار فتوشاپ است.

3- ایجاد طرح‌های وب و طراحی رابط کاربری  برای وبسایت‌ها و برنامه‌های موبایل در این نرم افزار به سادگی انجام میشود.

4- ایجاد افکت‌های ویژه برای تصاویر، مانند تغییر شکل، افزودن سایه، اعمال فیلترها که از ویژگی های گرافیکی فتوشاپ است به سادگی در این نرم افزار انجام میشود/.

5- تولید محتوای چندرسانه‌ای برای استفاده در ویدئوها، انیمیشن‌ها  از دیگر قابلیت های فتوشاپ است.

6- طراحی کتاب، جلد کتاب و صفحات داخلی آن به سهولت در نرم افزار فتوشاپ انجام میشود.

7- تولید نقشه‌های مفهومی برای نمایش طرح‌ها به مشتریان با توجه به ابزارهای کاربردی در فتوشاپ در کمترین زمان انجام میشود.

8- ایجاد تصاویر با کیفیت بالا برای چاپ در مطبوعات مختلف از دیگر وظایف کاربردی این نرم افزار قدرتمند می باشد.

 

اهمیت و جایگاه نرم افزار فتوشاپ در میان نرم افزارهای طراحی گرافیک چیست؟

نرم افزار فتوشاپ یکی از پرکاربردترین و معروفترین نرم افزارهای طراحی گرافیک است که توسط شرکت Adobe Systems توسعه یافته است. فتوشاپ میلیون ها کاربر در سطح دنیا دارد و به عنوان اصلی ترین برنامه گرافیکی معرفی میشود. این نرم افزار به دلیل ویژگی‌های قدرتمند و گسترده‌ای که ارائه می‌دهد، جایگاه ویژه‌ای در صنعت طراحی گرافیک دارد. اهمیت استفاده از فتوشاپ را میتوان در حوزه طراحی گرافیک دانست این نرم افزار قدرت بسیار بالایی د  ایجاد، ترکیب، ویرایش تصاویر، بازسازی، روتوش ، موکاپ و اینفوگرافی و طراحی پوسترهای تبلیغاتی، طراحی انواع جلد کتاب کارت ویزیت، بنرها، سربرگ‌ها، طراحی رابط گرافیکی نرم‌افزارها و انواع وب سایت ها دارد. امروزه فتوشاپ به عنوان یک ابزار حرفه‌ای برای ویرایش تصاویر، طراحی لوگوها، طراحی وب، طراحی رابط کاربری و سایر پروژه‌های طراحی گرافیک استفاده می‌شود. این نرم افزار امکانات بسیار زیادی برای ویرایش تصاویر دارد، از جمله تغییر اندازه، تغییر رنگ، اعمال فیلترها، ایجاد لایه‌ها و ماسک‌ها که به طراحان گرافیک کمک می‌کند تا طرح‌های خلاقانه و حرفه‌ای ایجاد کنند.

 

لزوم به کارگیری از نرم افزار فتوشاپ در حوزه های مختلف

1- عکاسی : از مهمترین صنایع درگیر با نرم افزار فتوشاپ حوزه عکاسی می باشد که از آن برای ویرایش ، ادیت و طراحی انواع عکس های شخصی و خانوادگی استفاده میشود

 

2- طراحی کارت ویزیت : از دیگر حوزه های بسیار کاربردی با فتوشاپ طراحی کارت ویزیت می باشد که از آن برای طراحی انواع کارت های ویزیت تبلیغاتی استفاده میشود

 

3- طراحی بروشور : در حوزه طراحی بروشور از نرم افزار فتوشاپ برای طراحی و خلق انواع بروشورهای تبلیغاتی استفاده میشود

 

4- طراحی جلد کتاب : در این حوزه از نرم افزار فتوشاپ برای طراحی انواع جلدهای کتاب فارسی و انگلیسی استفاده میشود

 

5- طراحی گرافیک سایت : از جدیدترین حوزه های کاری نرم افزار فتوشاپ است که از آن برای طراحی ظاهر سایت و همچنین ایجاد اسلاد بار و همچنین فوتر و صفحات داخلی سایت استفاده میشود.

 

اهمیت استفاده از فتوشاپ در چیست؟

فتوشاپ کاربردی ترین نرم افزار در حوزه ویرایش عکس می باشد که توسط شرکت adobe system ایجاد شده است با استفاده از این نرم افزار میتوانید تمامی عملیات مربوط به روتوش تصاویر ، ویرایش عکس ها را انجام میدهد این ابزارکاربردی برای تمامی طراحان ، گرافیست کاران ، طراحی لوگو و گرافیک به صورت روزانه مورد استفاده قرار میگیرد امروزه در نسخه های جدید فتوشاپ ابزارها و فیلترهایی اضافه شده است که با بالاترین کیفیت در ویرایش عکس و طبیعی بودن آن را نشان میدهد از مهم ترین و پراستفاده ترین نرم افزارها در حوزه ادیت و ویرایش حرفه ای انواع عکس و همچنین طراحی تصاویر فتوشاپ می باشد این نرم افزار توانسته است به صورت کامل تمامی نیازهای کاربران و متخصصان حرفه ای در حوزه ویرایش حرفه ای عکس را فراهم نماید فتوشاپ امروزه به پر استفاده ترین ابزار در میان طراحان گرافیک تبدیل شده است. فتوشاپ به عنوان یک ابزار قدرتمند در حوزه گرافیکی دارای کاربردهای فراوانی از جمله قراردادن افکت های مختلف روی عکس ، اصلاح و بهبود تصاویر ، ترکیب انواع تصاویر با هم از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

کاربردهای نرم افزار فتوشاپ

1- قابلیت ویرایش انواع عکس 

2- توانایی طراحی انواع پوسترهای تبلغاتی

3- قابلیت طراحی کارت پوستال

4- توانایی ادغام چندین عکس 

5- بازسازی و حدف نویز از تصاویر قدیمی

6- قابلیت استفاده از فتوشاپ در صنعت چاپ

 

مراحل انجام پروژه فتوشاپ

  1. ارسال پروژه فتوشاپ از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه فتوشاپ توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه فتوشاپ براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه فتوشاپ توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه فتوشاپ در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه فتوشاپ داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه با فتوشاپ باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه فتوشاپ می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه رشته فتوشاپ است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان فتوشاپ است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه فتوشاپ

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار جستجو نمایید، متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه فتوشاپ مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های فتوشاپ در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه فتوشاپ

انجام پروژه های فتوشاپ همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان با فتوشاپ داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های فتوشاپ است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

سفارش پروژه فتوشاپ با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه فتوشاپ با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه فتوشاپ به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه فتوشاپ دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه فتوشاپ چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه فتوشاپ خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه فتوشاپ وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه فتوشاپ منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری فتوشاپ

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه فتوشاپ در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های فتوشاپ به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی فتوشاپ تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های فتوشاپ انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه فتوشاپ موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده فتوشاپ

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه فتوشاپ به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه فتوشاپ من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه فتوشاپ در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

‫4 نظر ارسال شده در “انجام پروژه فتوشاپ

  1. Avatar سحر

    کار ویرایش عکس داشتم فک نمیکردم اینقدر تمیز در بیاد عالی انجام دادن
    ممنونم

    • متلب پروژه متلب پروژه

      ممنونم که راضی بودین
      از دیدگاه شما هم تشکر میکنم

  2. Avatar هانیه رحیمی

    سلام
    یک کار سفارش ادیت عکس بود
    با کیفیت عالی انجام شد ممنونم

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه