نکات مهم قبل از واگذاری سفارش خود به یک سایت و مجموعه

متاسفانه در سالهای اخیر شاهد هستیم سایت ها و وبلاگ های بسیار زیادی در زمینه پروژه های متلب به وجود آمده اند که هیچ گونه وجهیه قانونی نداشته و اکثر آنها هدفی جز اخاذی از سفارش دهندگان محترم ندارند.

این گونه وب سایت ها سفارش ها را با پایین تر کیفیت ممکنه تحویل مشتری داده و در انتها پاسخ گوی شما نخواهند بود.

قبل از واگذاری سفارش خود به یک سایت یا مجموعه از قانون مند بودن کسب و کار آن سایت و داشتن نماد اعتماد الکترونیکی آن سایت که بالاترین نماد اعتماد برای مشتری می باشد اطمینان حاصل کنید در آن صورت آسوده خاطر انتخاب کنید.

گروه آموزشی متلب پروژه مفتخرست تنها وب سایت رسمی انجام پروژه متلب در ایران می باشد که نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت کشور دارد.

با توجه به سختی گیری های اخیر سازمان مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در اعطای لوگوی ای نماد به وب سایت ها و کسب و کارهای الکترونیکی تنها وب سایت هایی می توانند نماد اعتماد دریافت کنند که کسب و کار آنها کامل منطبق بر قوانین ای نماد باشد.

متلب پروژه با تجربه 7 ساله به عنوان یک وب سایت حقوقی و قانونی توانسته است تمامی مراحل مربوط به اخذ مجوز های لازم نماد اعتماد الکترونیکی را طی کند و موفق به دریافت نماد اعتماد شود.

همچنین گروه متلب پروژه موفق به دریافت لوگوی طلایی مرکز فن آوری های دیجیتال (نشان ملی ثبت) و ثبت وب سایت در پایگاه اینتزنتی مرکز فن آوری های دیجیتال شود.

گروه متلب پروژه با حسن توجه شما عزیزان موفق به کسب بالاترین رضایت مندی در انجام پروژه متلب شده است که برگ زرین دیگری بر افتخارات گروه متلب پروژه می باشد

گروه متلب پروژه با یاری همیشگی شما عزیزان همواره سعی کرده است بالاترین کیفیت در پروژه های متلب داشته باشد و رضایت مندی بالای شما عزیزان نشان این مدعا هست

این نمادهای اطمینان برای انتخاب آسوده شما عزیزان در انتخاب یک سایت مطمئن و قانونی تهیه شده است

با متلب پروژه میتوانید آسوده خاطر انتخاب کنید و با بالاترین کیفیت سفارش خود را تحویل بگیرید

شعار گروه متلب پروژه  : کیفیت در انجام سفارش تخصص ماست

اعتماد شما عزیزان به متلب پروژه بالاترین سرمایه ما می باشد