مقایسه روش CCD سه سطحی با BBD در دیزاین اکسپرت

مقایسه روش CCD سه سطحی با BBD در دیزاین اکسپرت

در ادامه آموزش های گروه متلب پروژه آموزش مقایسه روش CCD سه سطحی با BBD در دیزاین اکسپرت به صورت گزارش متنی در کنار شما عزیزان خواهیم بود این آموزش ها به صورت کامل از مقدماتی پیشرفته ادامه خواهد داشت با موسسه متلب پروژه همراه باشید.

 

روش CCD سه سطحی با BBD چیست ؟

روش های CCD و BBD یکی از روش های کاربردی در طراحی آزمایش می باشد که عمده استفاده آن در نرم افزار دیزاین اکسپرت می باشد روش CCD قابل گردش است ولي روش BBD هميشه قابليت گردش ندارد.

 

در روش CCD هر فاکتور پنج سطح متفاوت دارد شامل سه نقطه در داخل حدود مشخص شده برای هر عامل و دو نقطه خارج از حدود مشخص شده برای هر عامل است.

 

در روش BBD هر فاکتور سه سطح متفاوت دارد شامل سه نقطه در داخل حدود مشخص شده برای هر عامل است و هیچ نقطه‌ای خارج از حدود مشخص شده بالا و پایین برای هر عامل را ارائه نمی‌کند. به عبارت دیگر تمام نقاط آزمایش شده در محدوده‌ای از پیش تعیین شده قرار دارند. در نتیجه نقاط ابتدا و انتهای بازه دقت کمتری از سایر نقاط دارند.

آموزش دیزاین اکسپرت در متلب پروژه

 

دانلود آموزش مقایسه روش CCD سه سطحی با BBD در دیزاین اکسپرت


فرمت فایل : به صورت ویدئو

 

رمز فایل : matlabprozhe.com

در اینجا آشنایی با مقایسه روش CCD سه سطحی با BBD در دیزاین اکسپرت به پایان رسیده است و در آموزش های بعدی به مباحث دیگر آموزش دیزاین اکسپرت می پردازیم. همچنین از شما مخاطبین عزیز سایت متلب پروژه دعوت می کنم که برای پروژه design expert خود آموزش های ما را دنبال نمایید

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه