انجام پروژه های الکترونیک

انجام پروژه های الکترونیک ، ارائه خدمات انجام پروژه مهندسی الکترونیک توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های الکترونیک میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های الکترونیک خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه الکترونیک را در حوزه انجام پروژه کارشناسی الکترونیک ، پروژه های ارشد برق الکترونیک ، ، پروژه های دکتری مهندسی الکترونیک، پروژه متلب الکترونیک در گرایش الکترونیک دیجیتال، الکترونیک نوری در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه الکترونیک در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

 

معرفی رشته الکترونیک

مهندسی الکترونیک یا Electronics engineering یکی از مهم ترین گرایش های رشته مهندسی برق می باشد که کاربرد در بررسی رفتار و حرکت الکترون ها دارد. انجام پروژه های الکترونیک کاربرد فراوانی در توسعه، ساخت و طراحی مدارهای الکترونیکی دارد. هدف از رشته رشته الکترونیک تربیت متخصصانی است که بتوانند با مفاهیم و تجهیزات الکترونیکی آشنا شده و نحوه ساخت و همچنین عیب یابی آنرا را انجام دهد. برق الکترونیک همچنین توانایی طراحی مدارهای الکتریکی ، الکترومغناطیسی و مدار مجتمع دارد. رشته برق الکترونیک دارای قابلیت های فراوانی از جمله طراحی مدار، بررسی رفتار ترانزیستورها ، عیب یابی مدار ، ساخت قطعات الکترونیکی را دارد.  الکترونیک میتوان را دنیای بردها و قطعات کوچک تصور کرد که از کنار هم قرار دادن این قطعات یک سیستمی مجهز طراحی و ساخته میشود الکترونیک به معنای حرکت الکترون ها و پروتون ها از یک مسیر به مسیر دیگر می باشد که دنیای تجهیزا کوچک برق را تشکیل میدهد این ابزارها با نام های مختلفی مانند خازن ، ترانزیستور ، مقاومت ، دیود تعریف میشود که هر کدام از آنها وظایف خاصی را در داخل برد دارند که  شاید بتوان  در یک برد در مقایس نانو بیش از هزاران قطعه الکترونیک پیدا کرد که به وسیله ابزارهای مختلف مانند لحیم و دستگاه های نانو متری به هم وصل میشوند این برد ها از قطعات کوچکی به نام مقاومت ، خازن ، ترانزیستور ، دیود و باتری تشکیل میشود.

الکترونیک صنعتی یکی از گرایش های کاربردی در الکترونیک است که به نحوه فعالیت و راه اندازی قعطات الکترونیکی در صنعت و تجهیزات صنعتی اشاره دارد. پروژه الکترونیک صنعتی همواره به عنوان بخش مهمی از راه اندازی و پیاده سازی دستگاه های تولیدی، برقی و مکانیکی به شمار میرود. الکترونیک علمی است که تمام این قطعات را با هم پیوند می دهد تا بتواند یک سیستمی طراحی کند که در یک جز بزرگتر استفاده شود امروزه دنیا بدون الکترونیک عملا مفهوم درستی ندارد. الکترونیک با کوچکترین اجزا و قطعات سرکار دارند اجزای بسیار کوچکی که در نگاه اول کاربردی خاصی ندارید ولی وقتی همه این قطعات ریز در کنار هم قرار می گیرد دنیایی پیچیده ای رقم میزند که قادر هستند تمامی فرامین را انجام در درون یک برد انجام داده و با هم ارتباط می نمایند میلیون ها خازن ، ترانزیستور ، مقاومت و دیود در کنار هم قرار میگیرند و تشکیل یک برد الکترونیکی را میدهند الکترونیک را اگه به صورت حرفه ای بخواهیم تعریف کنیم به حرکت الکترون ها و پروتون ها از یک محیط به محیط دیگر تشبیه میکنند با کمک علم مهندسی الکترونیک میتوان ریزترین قطعات را در تمامی اجزا طراحی کرد معمولا این اجزا کوچک به وسیله دستگاه های در حد نانو طراحی و ساخته میشود که بالاترین دقت را دارد.

متلب پروژه چه نوع پروژه های الکترونیک را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه الکترونیک دیجیتال

انجام پروژه نانو الکترونیک

انجام پروژه الکترونیک صنعتی

انجام پروژه فیزیک الکترونیک

انجام پروژه افزارهای میکرو الکترونیک

انجام پروژه های الکترونیک

مراحل انجام پروژه الکترونیکی

1-  تعریف دقیق مسئله : در گام اول باید مسئله ای که قرار است طراحی و پیاده سازی شود تعریف شود

2- رسم نقشه : در گام دوم باید نقشه مدار یا بردهای الکترونیکی که میخواهیم طراحی کنیم به صورت دستی رسم شود

3- ترسیم نقشه در داخل نرم افزار : در گام سوم که از مهمترین مراحل می باشد باید نقشه طراحی شده به صورت دستی به صورت نرم افزار ترسیم شود

4- برقراری اتصالات : در گام چهارم باید اتصالات موردنظر بین المان ، قطعات و اجزای مختلف برقرار شود

5- شبیه سازی مدار : در گام بعدی می بایست مدار طراحی شده را در محیط شبیه ساز اجرا کرده و در صورت دارا بودن خطا اشکالات لازم برطرف شود 

6- ساخت مدار : در گام ششم بعد از آنکه از کارکرد و عملکرد مدار اطمینان حاصل شد باید اقدامات به ساخت مدار و برد نماییم 

7- خرید تجهیزات و قطعات : تمامی مدارها و بردهای الکترونیکی از مجموعه ای از قطعات و اجزای سخت افزاری به همدیگر ایجاد میشود در این مرحله باید تجهیزات مناسب خریداری شود 

8- بستن مدار : در گام آخر نیز باید دستگاه الکترونیکی یا مدار از کنار هم قرار دادن اجزای مختلف تشکیل شده و بسته شود.

معرفی گرایش های رشته الکترونیک

سییستم های الکترونیک دیجیتال :

گرایش الکترونیک دیجیتال از مهم ترین و کاربردی ترین گرایش های رشته برق الکترونیک می باشد در این گرایش به بررسی و طراحی سخت افزار های دیجیتالی ،سیستمهای نهفته و بی‌درنگ دیجیتالی، سیستمهای کامپیوتری پیشرفته پرداخته میشود.متلب پروژه با توجه به اهمیت این موضوع تیم تخصصی از بهترین مجریان پروژه الکترونیک دیجیتال را در کنار هم جمع کرده است تا خیال شما از بابت سفارش آسوده باشد.

 

مدارهای مجتمع الکترونیک :

در این گرایش به بر روی طراحی و ساخت و نحوه شبیه سازی انواع بردهای مدار مجتمع پرداخته میشود.

 

افزارهای میکرونانو الکترونیک :

تمرکز اصلی این گرایش بر روی طراحی نیمه هادی و خواص مواد میباشد و نحوه تولید و بهبود قطعات الکترونیکی از اصلی ترین ویژگی های این گرایش می باشد.

 

گرایش الکتروتکنیک 

الکتروتکنیک یا electrotechnic یکی از گرایش های کاربردی برق الکترونیک است که تلفیقی از دو رشته قدرت و الکترونیک می باشد که کاربرد اصلی آن در بررسی مدارهایی با ولتاژ و قدرت بالا می باشد .انجام پروژه های الکتروتکنیک اهمیت فراوانی در طراحی و ساخت دستگاه‌های الکتریکی و الکترونیکی مانند موتورهای القایی، ترانسفورماتورها، ژنراتورها، دیزل ژنراتور دارد. 

 

ضرورت استفاده از الکترونیک در طراحی مدار

مهندسی الکترونیک به دلیل درگیری با انواع بردها و قطعات الکترونیک امروزه به عنوان یک کسب و کار بسیار سودآور استفاده میشود متخصصین این حوزه اکثر با شرکت های فعال در حوزه الکترونیک قرارداد دارند و پروژه های کوچک و بزرگ آنها را انجام میدهند بسیاری از پروژه های الکترونیک صنعتی و تجاری می باشد و برای کارخانه ها ، مراکز مهم کشور طراحی و ساخته میشود نیاز به ساخت و طراحی یک پروژه شرکتی در زمینه الکترونیک داشتن قدرت بسیار بالای متخصصان این حوزه در تحلیل بردها و انواع قطعات الکترونیک می باشد.

 

آشنایی با وظایف مهندس الکترونیک 

1- ساخت قطعات الکترونیک مختلف 

2- طراحی سیستم های الکترونیکی 

3- طراحی وساخت انواع مدارهای الکتریکی و الکترونیکی 

4 – عیب یابی  انواع قطعات الکترونیم

5-  توانایی طرح و توسعه و تحلیل سیستم ها

 

نیاز به استفاده از نرم افزار متلب در حوزه برق الکترونیک

مقالات حوزه الکترونیک برای پیاده سازی و شبیه سازی نیاز به استفاده از نرم افزارهای تخصصی دارند این نرم افزار علاوه بر داشتن محیط کدنویسی باید دارای ابزارهای متنوع در زمینه طراحی مدار د و قطعات الکترونیک باشد متلب یکی از بهترین آنها در این زمینه است متلب از نرم افزاری جامع در حوزه برق الکترونیک است که با داشتن ابزارهای متنوع و دارا بودن محیط سیمولینک میتواند انواع پروژه های الکترونیک را به سرانجام برساند متلب دارای جعبه ابزارهای تخصصی طراحی مدار در محیط سیمولینک است و امروزه مورد استفاده بسیاری از دانشجویان و اساتید قرار گرفته است و براحتی میتوانید با انتخاب آنها و وارد کردن آن به محیط نرم افزر متلب آن را شبیه سازی کنید.

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه AVR

انجام پروژه کدویژن

انجام پروژه با نرم افزار پروتئوس

سفارش پروژه ltspice

انجام پروژه بسکام 

 سفارش پروژه اورکد

انجام پروژه آردوینو

انجام پروژه مهندسی عمران 

انجام پروژه مهندسی مکانیک 

انجام پروژه کامپیوتر 

 

معرفی مهمترین دروس رشته برق الکترونیک 

1- مدارهای مجتمع خطی : یکی از دروس کاربردی الکترونیک است که شامل تراشه‌های الکترونیکی مختلف هستند که در یک پایه فیزیکی یا بر روی یک تراشه ساخته شده‌ اند این درس به طور اختصاصی به اجرای عملگر‌های رسانش و پردازش سیگنال‌های الکترونیکی اشاره دارد 

 

2- تئوري و فناوری ساخت افزاره هاي نیمرسانا : در این درس از رشته برق الکترونیک به مطالعه و تحقیق در زمینه طراحی، ساخت و بهینه‌سازی افزارهای الکترونیکی با استفاده از تئوری‌های نیمرسانا پرداخته میشود.

 

3- مدارهای مجتمع فرکانس رادیویی : این درس از الکترونیک به مطالعه و بررسی مدارهای مجتمع و طراحی آی سی هایی میپردازد که فرکانس آنها در محدوده امواج رادیویی است

 

4- مدارهای مجتمع مجتمع خیلی فشرده : در این درس به نحوه طراحی مدارهای پیچیده در ابعاد و مکان کم پرداخته میشود هدف از این درس طراحی مدارهای مجتمع به صورت لایه بر لایه روی هم ساخته می‌ شوند که باعث کاهش حجم و افزایش عملکرد خواهد شد.

 

5-  مبدل هاي داده مجتمع : از مهمترین دروس در برق الکترونیک در مقطع ارشد که برای تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال و بالعکس استفاده میشوند. در این درس به نحوه ارتباط و تبدیل میان این سیگنال ها پرداخته میشود.

 

6- مدارهای مجتمع نوری : در این درس به نحوه انتقال و پردازش اطلاعات از طریق نور پرداخته میشود. این مدارها با استفاده از فرآین دهای تولید مشابه با مدارهای الکترونیکی ساخته می شوند، با این تفاوت که از جایگزینی قطعات الکترونیکی با قطعات نوری استفاده می کنند.

 

 

اهمیت رشته الکترونیک در چیست ؟

رشته برق الکترونیک و اهمیت آن به دلیل کاربردهای فراوان آن در سایر حوزه های صنعتی و مهندسی بسیار مورد مطالعه می باشد امروزه تمامی بردها و مدارات به اساس فناوری های جدید الکترونیک طراحی ساخته میشود یک نمونه از کاربرد الکترونیک را میتوان را حوزه کامپیوتر و طراحی سخت افزار معرفی کرد به عنوان مثال یک مادربرد از میلیون ها قطعه الکترونیک ساخته شده است الکترونیک علم اتصالات اجزا در کنار هم می باشد هزاران قطعه کوچک در کنار هم جمع میشوند تا تشکیل یک برد را بدهند به جرات میتوان همه علوم مهندسی به نحوی وابسته به الکترونیک می باشد مدارهای الکترونیک هر روز در حال کوچک شدن می باشد و با فن آوری های نانو قطعات ساخته و طراحی میشود نیاز به داشتن دانش تخصصی در پروژه های الکترونیک می باشد.

 

کاربردهای رشته الکترونیک 

1 – تمامی وسایل صنعتی و خانگی از قطعات الکترونیک تشکیل شده است 

2 – الکترونیک قلب تپینده تمامی واحدهای اجرایی و تولیدی می باشد 

3- تمامی دستگاه و رایانه شخصی و شرکتی به قطعات الکترونیک نیاز دارد 

4 – هیچ قطعه ای را نمیتوان در دنیای بروز امروز بدون قطعات الکترونیک دانست 

 

مراحل انجام پروژه الکترونیک

  1. ارسال پروژه الکترونیک از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه الکترونیک توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه الکترونیک براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه الکترونیک توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه الکترونیک با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه الکترونیک با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه الکترونیک به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه الکترونیک دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه الکترونیک چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه الکترونیک خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه الکترونیک وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه الکترونیک منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری الکترونیک

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه الکترونیک در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های الکترونیک به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی الکترونیک تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های الکترونیک انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه الکترونیک موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده الکترونیک

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه الکترونیک به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه الکترونیک من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه الکترونیک در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه