انجام پروژه مکاترونیک

انجام پروژه مکاترونیک ، ارائه خدمات انجام پروژه درسی مکاترونیک توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های مکاترونیک میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه مکاترونیک خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های مکاترونیک در گرایش طراحی ربات ها و سیستم های مکاترونیکی ، خودکارسازی، ارتباط جنبی ماشین ، انسان و کامپیوتر ، بیومکاترونیک ، نانومکاترونیک در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه مکاترونیک در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

مکاترونیک چیست ؟

مکاترونیک یا Mechatronics یک رشته چند بخشی می باشد که از چندین رشته مختلف از جمله برق ، مکانیک و کامپیوتر تشکیل شده است که کاربرد اصلی آن طراحی و ساخت و نگهداری محصولاتی که اجزای الکتریکی و مکانیکی دارد می باشد. انجام پروژه های مکاترونیک نقش مهمی در طراحی و ساخت انواع سیستم های خودکار و هوشمند دارد. هدف از این رشته تربیت نیروهای مختصص می باشد که نگاه علمی و جامع بر روی سیستم های کنترلی و مکانیکی داشته باشد. انجام پروژه های مکاترونیک کاربرد فراوانی در طراحی انواع رباتها و دستگاه های صنعتی دارد. هدف یک مهندس مکاترونیک طراحی انواع سیستم های ساده تر ، با کیفیت تر و به روز می باشد سیستم هایی که در عین سادگی بسیار هوشمند بوده و دقیق کار میکنند امروزه کاربرد رشته های میان رشته ای روز به روز بیشتر مشخص میشود. همچنین در رشته مکاترونیک سیستم‌های هایبرید مهم مانند سیستم‌های تولید، راه‌اندازهای همکنشی ، روبات‌های اکتشاف فضایی، زیرسیستم‌های خودکار از قبیل سیستم‌های ترمزگیری ضدقفل استفاده میشود. با توجه به پیشرفت فناوری و نیاز به سیستم‌های هوشمند و خودکار، رشته مهندسی مکاترونیک دارای اهمیت بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف مانند صنعت خودرو ، صنعت هوافضا ، صنعت پزشکی، صنعت نفت و گاز دارد.

رشته مکاترونیک در واقع ترکیبی از مهندسی مکانیک، الکترونیک و کامپیوتر است که به منظور طراحی و ساخت سیستم‌های اتوماسیون صنعتی و ربات‌های صنعتی و خانگی استفاده می‌شود. در این رشته، دانشجویان با مفاهیم الکترونیک، مکانیک، کنترل و کامپیوتر آشنا می‌شوند و توانایی طراحی، ساخت و نصب سیستم‌های مکاترونیک را به دست می‌آورند. در سال‌های اخیر، استفاده از سیستم‌های مکاترونیک در صنایع مختلف افزایش چشمگیری پیدا کرده است و به همین دلیل، رشته مکاترونیک به عنوان یک رشته پرطرفدار در دانشگاه‌ها شناخته شده است. همچنین، با توجه به پیشرفت فناوری و نیاز صنایع به نیروی کار متخصص در این حوزه، وسعت استفاده از مکاترونیک در میان دانشجویان رشته‌های مهندسی رو به افزایش است. یکی از اصلی ترین کاربردهای مکاترونیک در طراحی و ساخت انواع ربات ها می باشد این ربات ها تلفیقی از رشته های مختلف می باشد که باید یکپارچه شوند و ساخت آنها توسط متخصصین این زمینه انجام میشود یک مهندس مکاترونیک با نگاه دقیق و حرفه ای به سیستم های کنترلی و مکانیکی در نهایت یک سیستم یکپارچه متمرکز را طراحی ایجاد میکند با توجه به اهمیت حوزه های رباتیک روز به روز بر اهمیت رشته مکاترونیک افزوده میشود مکاترونیک شاخه ای از مهندسی است که بر روی طراحی  و ساخت و نگهداری محصولاتی که اجزا الکتریکی و مکانیکی دارد، تمرکز می کند. در حقیقت میتوان گفت مکاترونیک ترکیبی از مکانیک و الکترونیک می باشد که جز گرایش های میان رشته ای می باشد.

متلب پروژه چه نوع پروژه های مکاترونیک را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه دانشجویی مکاترونیک

انجام پروژه مکاترونیک با متلب

انجام پروژه مکاترونیک با پایتون

انجام پروژه درسی مکاترونیک

 

مراحل طراحی و مدل سازی پروژه مکاترونیک

1- طراحی و مدل‌سازی: در گام اول ، با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی سه بعدی، مدل سه بعدی قطعات، دستگاه‌ها و سیستم‌های مکاترونیک طراحی میشود.

 

2- شبیه‌سازی: در گام دوم پس از طراحی، مدل‌های سه بعدی شبیه‌سازی می‌شوند تا عملکرد آن‌ها ارزیابی شود. 

 

3- ساخت و تولید: در گام سوم پس از ارزیابی صحت عملکرد مدل‌های سه بعدی، می‌توان به مرحله ساخت و تولید محصول پرداخت.

 

4- آزمایش:  در گام چهارم پس از ساخت و تولید، باید محصول را آزمایش کرد تا از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل شود.

 

5- بهینه سازی: در گام پنجم با توجه به نتایج آزمایش‌ها، میتوانید بهینه‌سازی‌های لازم را برای محصول خود انجام دهید تا عملکرد آن بهبود یابد.

6- رفع اشکال: در گام ششم در صورت وجود اشکالات در محصول، باید این اشکالات را شناسایی کرده و رفع کنید تا عملکرد محصول به حداکثر برسد.

7- تولید انبوه: در گام آخر پس از تکمیل همه مراحل، میتوانید محصول‌های خود را به صورت انبوه تولید کنید و آن‌ها را به بازار عرضه کنید.

 

دلیل استفاده از نرم افزار متلب در مهندسی مکاترونیک:

رشته مهندسی مکاترونیک همانند سایر رشته های مهندسی مانند برق ، مکانیک و کامپیوتر برای طراحی ، تولید و شبیه سازی سیستم ها نیاز به استفاده از نرم افزارهای حرفه ای دارند هدف از این نرم افزار شبیه سازی سیستم در یک محیط نرم افزاری قبل از مرحله ساخت و تولید می باشد یکی از نرم افزارهای حرفه ای در این زمینه متلب می باشد که با داشتن ابزارهای متنوع و محیط های گوناگون برنامه نویسی مانند محیط ادیتور ، محیط کدنویسی و همچنین سیمولینک توانایی شبیه سازی انواع سیستم های مکاترونیک را دارا می باشد با استفاده از نرم افزار متلب متخصصان مکاترونیک میتواند انواع سیستم ها و سامانه های کاربردی را طراحی کرده ، عیب های آنها را تشخیص داده و بعد از آن برطرف کرده و در نهایت اقدام به ساخت سخت افزاری آن نمایند

 

آشنایی با گرایش های مکاترونیک

1-  گرایش طراحی رباتها و سیستم های مکاترونیکی : در این گرایش از مکاترونیک به طراحی و ساخت انواع رباتیک های صنعتی ، پزشکی و طراحی سیستم های مکانیزه برای کاهش زمان و بالا بردن سرعت در اجرای فرآیندها استفاده میشود

2- گرایش اتوماتیک و کنترل تولید : این گرایش صرفا به اتوماتیک سازی و انجام خودکار فرآیندها در خط تولید میپردازد هدف از شاخه اتوماتیک و کنترل تولید تربیت متخصصانی است که بتوانند کلیه فعالیت های سنتنی را به فرآیندهای مکانیزه تبدیل نمایند

3- گرایش ارتباطات جنبی انسان، ماشین، کامپیوتر : این گرایش بیشتر به جنبه های مهم مکاترونیک در ارتباط میان انسان و کامپیوتر میپردازد هدف از این گرایش طراحی و تولید سیستم هایی است که بتوانند فعالیت هایی که انسان انجام میدهد را به صورت خودکار توسط رایانه ها انجام شود.

 

نرم افزارهای تخصصی رشته مکاترونیک 

رشته مکاترونیک با توجه به تلفیقی بودن از چند نرم افزار برای پیشبرد اهداف پروژه های خود استفاده میکند 

1- متلب

2- کتیا

3- پروتئوس

4 -سالیدورک

5- کد ویژن

6- آردینو

 

مهم ترین دروس مکاترونیک در کارشناسی ارشد

1- روش‌های کنترل پیشرفته

2- روش‌های تحلیل و طراحی سیستم‌های مکانیکی و الکترونیکی

3- الکترونیک قدرت و مدیریت انرژی

4- رباتیک و کاربردهای آن در صنعت

5- سیستم‌های خودرو و کاربردهای مکاترونیک در آن‌ها

6- سیستم‌های تصویربرداری و پردازش تصویر

7- سیستم‌های اندازه‌گیری و کنترل

8- سیستم‌های هوشمند و کاربردهای آن در صنعت

 

اهمیت رشته مکاترونیک در چیست ؟

رشته مکاترونیک یک رشته چند وجهی می باشد که ترکیبی از الکترونیک ، مکانیک و کامپیوتر می باشد از مکاترونیک بیشتر در طراحی و ساخت انواع ربات ها ، دستگاه های صنعتی استفاده میشود این دستگاه نیاز به متخصصان مختلفی برای عیب یابی و تعمیرات دارند در حقیقت مکاترونیک از دو واژه مکا به معنی مکانزیسم و ترونیک به معنای الکترونیک می باشد امروزه بسیاری از دستگاه های صنعتی از اصول مکاترونیک برای طراحی ، ساخت و شبیه سازی استفاده می نمایند اهمیت مکاترونیک به اندازه ای می باشد که در حال حاضر بسیاری از مقالات ، ژورنال های معتبر در حوزه های مکاترونیک چاپ میشود امروزه کمتر دستگاهی را میتوان یافت که از ترکیب اصول مکاترونیک استفاده ننماید.پیشرفت روز افزون علوم در صنعت باعث شده است که مکاترونیک جایگاه ویژه ای در طراحی دستگاه ها و قطعات داشته باشد یک نمونه بارز مکاترونیک طراحی آن در ربات های خودروساز و ربات های رنگ در شرکت های تولید خودرو می باشد.

 

ضرروت استفاده از مکاترونیک 

مهندسی مکاترونیک یک رشته مهندسی است که شامل بسیاری از رشته‌های مختلف از جمله مهندسی کامپیوتر، مکانیک و الکترونیک می‌باشد. به بیان بهتر، مهندسی مکاترونیک، طراحی سیستم‌های الکترومکانیکی تحت کنترل کامپیوتر است. ماهیت آن نیز این است که طراحی سیستم مکانیکی باید همراه با طراحی بخش‌های کنترل الکتریکی یا الکترونیکی و کامپیوتری انجام شود که در مجموع یک سیستم کامل را تشکیل می‌دهند. رشته مکاترونیک با توجه به چند وجهی بودن و تلفیقی از رشته های مختلف برق ، کامپیوتر و مکانیک امروزه کاربردهای بسیار فراوانی پیدا کرده است یک مهندس مکاترونیک تخصص این را دارد که بتواند نگاه کلی و جامع به دستگاه های کنترلی و مکانیکی داشته باشد یکی از ویژگی های این رشته چند وجهی بودن آن و استفاده از انواع شاخه های تخصصی علوم مهندس مختلف می باشد 

 

کاربردهای مکاترونیک : 

1- قابلیت استفاده از در سیستم های پردازش پزشکی

2- طراحی و تولید انواع سیستم های کنترلی 

3- طراحی سیستم های ایست و بازرسی 

4- کنترل کلیه فرآینده های حمل و نقل  و ترافیک

5- طراحی و تولید انواع سیستم عامل بینایی ماشین

 

مراحل انجام پروژه مکاترونیک 

  1. ارسال پروژه مکاترونیک از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه مکاترونیک توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه مکاترونیک براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه مکاترونیک توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه مکاترونیک با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های مکاترونیک با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در انجام پروژه مکاترونیک به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه مکاترونیک دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه مکاترونیک چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه مکاترونیک خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه مکاترونیک وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه مکاترونیک منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری مکاترونیک

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه مکاترونیک در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های مکاترونیک به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی مکاترونیک تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های مکاترونیک انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه مکاترونیک موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده مکاترونیک

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه مکاترونیک به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه مکاترونیک من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه مکاترونیک در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه