سفارش نوشتن مقاله

سفارش نوشتن مقاله ، ارائه خدمات انجام مقاله ، نگارش مقاله ، چاپ مقاله ، نوشتن مقاله انگلسی، نوشتن مقاله علمی پژوهشی ، نوشتن مقاله isi ، سفارش نوشتن مقاله مروری ، نوشتن مقاله کنفرانسی به صورت تضمینی توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای انجام مقاله میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در نوشتن مقاله خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام مقاله را در تمامی مقاطع بر عهده و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

اگر نیاز به انجام فوری مقاله دارید و زمان کافی برای نوشتن پروژه خود ندارید ما مجرب ترین محققان را در کنار هم جمع کرده ام تا خیال شما را از بابت سفارش راحت کنیم و در زمان کوتاه سفارش شما آماده خواهیم کرد.

هزینه انجام پروژه مقاله نویسی در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

نوشتن مقاله چیست؟

نوشتن مقاله یا writing an article یکی از مهم ترین مراحل در دوران تحصیلی تکمیلی می باشد و کاربرد اصلی آن در بالا بردن رتبه علمی دانشجو می باشد. سفارش نوشتن مقاله نقش مهمی در بالا رفتن جایگاه علمی ، افزایش اعتبار دانشگاهی و تقویت رزومه کاری دارد. هدف از انجام مقاله استفاده از دانش و تجربیات برای نوشتن یک مطلب مفید و جذاب در قالب یک موضوع خاص است. نوشتن مقاله توانایی مطالعه پژوهش های قبلی و به اشتراک گذاری مطالب جدید را برای کاربر فراهم میکند. سفارش نوشتن و انجام مقاله خصوصا نوشتن مقاله علمی پژوهشی دارای قابلیت های فراوانی از جمله کمک به جذب در هیئت علمی دانشگاه ، توانایی پذیرش در دانشگاه های معتبر دنیا و بالا رفتن جایگاه علمی، کسب موقعیت های شغلی مناسب را دارد. یکی از مهم ترین انواع مقالات، مقاله مروری می باشد نوشتن مقاله مروری با مطالعه و مرور بیشینه تحقیقات قبلی انجام شده در نهایت منجر به کاملتر شدن پژوهش قبلی و بدست آوردن یافته های جدید علمی خواهد شد. عمده کاربرد انجام مقاله دانشجویی ارتقا علمی و پژوهشی نویسنده و همچنین انتقال تجربیات به کاربران می باشد. از پرکاربردترین نوع مقالات که تعداد بسیاری زیادی از آنها به چاپ میرسد مقاله کنفرانسی می باشد نوشتن مقاله کنفرانسی که در آن افراد برای معرفی و ارائه جدیدترین پژوهش‌­هایی که انجام داده‌اند کنار همدیگر حاضر میشوند در نهایت منجر به اخذ پذیرش از یک کنفرانس معتبر خواهد شد. امروزه سفارش نوشتن مقاله در حوزه های مختلفی صورت می گیرد، انجام مقاله پایه و اساس ارتقاء علمی و فرهنگی و نوشتن مقاله به معنای به اشتراک گذاری نتایج یافته های پژوهشی می باشد، به طور معمول نگارش یک مقاله دارای استاندارهای مصوب می باشد که متناسب با نوع مقاله نگارشی باید رعایت شود. برای نوشتن یک مقاله، نویسنده باید ابتدا موضوع خود را انتخاب کرده و سپس با جمع آوری اطلاعات و تحلیل آن ها، مطالب خود را به صورت دقیق و منسجم ارائه دهد در یک تعریف کلی نوشتن مقاله به معنای ارائه یک گزارش در محتوای متنی از نتیجه های انجام پروژه های تحقیقاتی، علمی و آزمایشگاهی است که قرار است در نشریات معتبر شود و در در دسترس عموم قرار بگیرد. مقاله ها معمولا به دو صورت داخلی و خارجی انتشار پیدا میکند که مقالات داخل از ارزش و اعتبار کمتر و مقالات خارجی از اعتبار بالاتر برخودار می باشد. 

نوشتن مقاله علمی و پژوهشی به معنای نگارش یک متن علمی با هدف ارائه نتایج تحقیقات، تحلیل داده‌ ها و ارائه نظرات و پیشنهادات با دیدگاه جدید است. این فعالیت معمولا در حوزه‌های علمی و پژوهشی انجام می‌شود و هدف آن ارائه اطلاعات جدید و قابل اعتماد به جامعه علمی است. باید توجه داشت که نوشتن مقاله بسیار مهم است زیرا به عنوان یکی از روش‌ های ارتباطی در علم، باعث افزایش دانش و پیشرفت در حوزه‌ های مختلف می‌شود. همچنین، ارائه مقالات علمی به عنوان یکی از شاخص‌ های ارزیابی علمی، به دانشمندان کمک می‌کند تا شناخت بیشتری در جامعه علمی داشته باشند و شانس بالاتری برای دریافت پروژه‌های پژوهشی و فرصت‌های شغلی در دسترس داشته باشند. 

در حال حاضر انجام مقاله نویسی در گرایش های مختلف و به زبان های مختلفی منتشر میشود به طور مثال نوشتن مقاله انگلیسی منجر به آشنا شدن کاربران سایر مناطق دنیا با یافته ها و نتیجه تحقیقاتی نویسنده میشود. به طور معمول مقالات برای اهداف خاصی منتشر می‌شود که نویسنده مقاله برای کسب رزومه تحصیلی و کسب اعتبار آموزشی به دنبال چاپ آنها می باشد. اهمیت نشر و نگارش مقاله امری اجتباب ناپذیر است که نتیجه پژوهش های علمی و تحقیقاتی در اختیار دیگران قرار می گیرد. نگارش مقاله سبب تقویت رزومه علمی شما میشود که میتواند همزمان کاربردی موثر در حل بسیاری از مشکلات روز جامعه باشد. یکی از نکات مهم در انجام مقاله تهیه منابع معتبر برای مقاله می باشد تهیه و جمع آوری منابع مقاله از طریق منابع رسمی و مورد اعتماد صورت گیرد. افراد در واقع با استفاده از جمع آوری محتوای مناسب و صحیح و همچنین نگارش مقاله های علمی با جمع گسترده ای از افراد جامعه ارتباط برقرار کنند.  بیشتر مقالات نوشته شده برای کسب رتبه علمی بالاتر یا موقیعت شغلی بهتر نوشته میشود . نگارش مقاله علاوه بر داشتن تخصص و مهارت در حوزه موردنظر نیاز به فکر خلاق در ایده پردازی نیز دارد؛ همچنین نوشتن یک مقاله با استانداردهای نگارشی نیاز به تجربه و تخصص در نویسندگی، رعایت اصول ویرایش مقاله و همچنین قدرت بالای جستجو در فضای اینترنت دارد. نکته ای که باید در انجام مقاله مورد اهتمام قرار گیرد، این است موضوع مقاله نباید تکراری باشد و از نتیجه تحقیقات دیگران نباید کپی برداری شود که در این صورت ارزش و اعتباری آن مقاله نخواهد داشت.

 

متلب پروژه چه نوع مقالاتی را انجام می‌دهد؟

انجام مقاله برق

انجام مقاله کامپیوتر

انجام مقاله مکانیک

انجام مقاله عمران

انجام مقاله صنایع

انجام مقاله مدیریت

انجام مقاله علوم انسانی

 

سفارش نوشتن مقاله

 

مراحل نوشتن یک مقاله

نوشتن یک مقاله علمی مناسب به چندین مرحله نیاز دارد. در زیر مراحل اصلی برای نوشتن یک مقاله علمی را ذکر می‌کنیم:

1. انتخاب موضوع: در این مرحله باید یک موضوع مناسب در زمینه تحقیق خود پیدا کنید. معمولاً، باید موضوعی را انتخاب کنید که در زمینه پژوهش شما جدید و جالب باشد.

2. جمع آوری اطلاعات: پس از انتخاب موضوع، باید اطلاعات لازم برای شروع تحقیق را جمع آوری کنید. این اطلاعات می‌توانند از منابع مختلفی شامل کتاب‌ها، مقالات و وبسایت‌های معتبر باشند.

3. تعریف مسئله: پس از جمع آوری اطلاعات، باید مسئله تحقیقی خود را تعریف کنید. در این مرحله، باید سوالاتی از خود بپرسید که با پاسخ به آن‌ها به مقصود خود برسید.

4. طراحی متدولوژی: در این مرحله، باید روش تحقیق خود را طراحی کنید. این روش ممکن است شامل روش تحلیلی، تجربی، میدانی باشد.

5. تحلیل و نتیجه‌گیری: پس از جمع آوری داده‌ها، باید آن‌ها را تحلیل کنید و به نتایجی برسید که مسئله تحقیقی خود را پاسخ دهند.

6. نوشتن مقاله: پس از تحلیل داده‌ها، باید شروع به نوشتن مقاله کنید. در این مرحله، باید سعی کنید که مقاله‌ای روان و قابل فهم برای مخاطبان خود بنویسید.

7. بازبینی مقاله: پس از نوشتن مقاله، باید آن را با دقت بازبینی کنید و هر گونه خطایی را برطرف کنید تا مقاله‌ی خود را آماده ارسال به ژورنال کنید.

8. ارسال مقاله: پس از بازبینی و تصحیح مقاله، باید آن را به ژورنال‌های معتبر ارسال کنید تا بازبینی و منتشر شود.

توصیه شود که پس از مراجعه به نمونه مقالات مرجع، با محققان دیگر نیز در ارتباط باشید تا ازتجربیات آنان بهره‌برده و مشکلاتی که در مسیر نوشتن بوجود آیند، را برطرف کنید.

 

چگونه یک مقاله نویس خوب باشیم ؟

امروزه جایگاه نوشتن مقاله بر کسی پوشیده نیست برای نوشتن یک مقاله باید موضوع را کامل بررسی کنیم و اطمینان حاصل کنیم مناسب است و جنبه های مختلف موضوعی شما را تحلیل پوشش قرار دهد. جمع آوری اطلاعات از منابع معتبر مانند کتاب ها ، مطالعه مقالات قبلی انجام شده، جستجو در فضای اینترنت باعث میشود که دید بهتری نسبت به موضوعی که انتخاب کرده اید و میخواید بر روی آن کار کنید به شما میدهد.در نگارش مقاله باید به این نکته مهم دقت داشته باشید که موضوع مقاله کاملا غیرتکراری باشد زیرا در این صورت جذابیتی برای کاربران هدف نخواهد داشت. ساختار دهی مقاله که باید شامل عناصری مانند مقدمه ، نتیجه گیری ، چکیده و منابع مختلف باشد باید در اولویت اصلی باشد اگر مقاله ای با کیفیت بالا نگارش شود ولی اصول ساختار دهی در آن رعایت نشده باشد ارزش چاپ شدن ندارد.

 

ویژگی های یک مقاله خوب و با کیفیت

یک مقاله خوب و مطابق با استاندارهای نگارشی باید شامل یک موضوع مناسب باشد.موضوع مقاله باید بازتاب دهنده یک مسئله مهم و جدی باشد . ساختار خوب و مناسب از دیگر ویژگی های یک مقاله مناسب است این ساختار شامل مقدمه ، روش شناسی ، نتایج و بحث و نتیجه گیری است.از دیگر معیارهای یک مقاله مناسب روش شناسی دقیق است که شامل نمونه گیری ، ابزار و فرآیند تجزیه و تحلیل داده ها می باشد.مقاله باید طوری نگارش شود که نتایج قابل اعتمادی را در اختیار نویسنده قرار دهد همچنین مقاله باید دارای قابلیت تفسیر و بحث مناسب باشد از دیگر ویژکی های اعتبار مقاله استفاده از منابع معتبر می باشد با ذکر منابع نویسنده این پیام را مخاطب میدهد که از چه منابعی برای نوشتن مقاله استفاد کرده است. زبان نوشتن مقاله مطابق با استاندارهای روز دنیا از ویژگی های مقاله معتبر است. نوشتن مقاله انگلیسی پایه و اساس چاپ مقالات بین المللی در ژورنال های معتبر می باشد و از آنجایی که بسیاری از مقالات به زبان انگلیسی نگارش میشود انجام مقاله به زبان انگلیسی نقش بسزایی در بالا رفتن جایگاه علمی ایفا کرده و شرط پذیرش مقالات در ژورنال های بین المللی می باشد به همین جهت از این زبان به عنوان زبان اصلی نوشتن مقالات استفاده میشود. 

 

آشنایی با مهم ترین روش های نوشتن مقاله

1- روش تحقیقی: در این روش که یکی از مهم ترین روش های نوشتن مقاله است نویسنده با انجام تحقیقات و بررسی‌های دقیق، اطلاعات مورد نیاز را جمع‌آوری و تحلیل می‌کند و سپس نتایج و استنباط‌های خود را در قالب یک مقاله علمی ارائه می‌دهد.

 

2-روش توصیفی: در این روش که به عنوان یک روش کاربردی در نوشتن مقاله معرفی میشود نویسنده به توصیف و تبیین یک موضوع خاص می‌پردازد بدون انجام تحقیقات گسترده. این نوع مقالات معمولا در زمینه‌های ادبیات، هنر، فلسفه و موضوعات عمومی دیده می‌شود.

 

3- روش تحلیلی: در این روش که از پر استفاده ترین روش های نوشتن مقاله است نویسنده به تحلیل و بررسی دقیق و کامل یک موضوع پرداخته و نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه می‌دهد. این نوع مقالات عموماً در زمینه‌های علوم انسانی، اجتماعی و حقوق دیده می‌شود.

 

4- روش تطبیقی: در این روش که کمتر مورد استفاده قرار میگیرد نویسنده به مقایسه و تطبیق دو یا چند مورد یا نظریه مختلف می‌پردازد و نتایج تحلیل خود را برای خواننده شفاف می‌کند.

 

ابزارهای مختلف برای نوشتن مقاله

1- واژه‌پردازهای متنی مانند به عنوان مهم ترین ابزار در نوشتن مقاله مورد استفاده قرار میگیرد.

2- ابزارهای آنلاین نوشتن مقاله امروزه مورد استفاده بسیاری از کاربران در نگارش مقالات است.

3- ابزارهای مدیریت منابع مانند اندنوت برای مدیریت منابع و ارجاع دهی به منابع در مقاله به شدت کاربردی می باشد.

4- استفاده از ابزارهای گرافیکی برای طراحی نمودارها و تصاویر در مقالات بسیار مورد پسند می باشد.

5- استفاده از ابزارهای برنامه نویسی برای تولید کد و تجزیه و تحلیل داده‌

6- استفاده از ابزارهای تحقیقاتی و آماری برای تجزیه و تحلیل داده‌ها.

 

لزوم چاپ مقاله در میان پژوهشگران در حوزه های مختلف 

1- دانشگاه : در حوزه دانشگاه نوشتن مقاله دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد که موجب بالا رفتن ارتقای علمی دانشجویان خواهد شد.

2- اساتید : در حوزه اساتید علمی دانشگاه که دارای مدرک دکتری به بالاتر م یباشد نوشتن مقاله منجر به بالا رفتن رزومه علمی آنها خواهد شد.

3- علمی :از دیگر حوزه های مهم و کاربردی نوشتن مقاله حوزه علمی می باشد که شامل مقالات پژوهشی در حوزه های علوم پایه، علوم پزشکی، فناوری، مهندسی، ریاضیات و آمار است

4-  فرهنگی : در این زمینه مقالات شامل حوزه های مختلف فرهنگی: شامل مقالات در حوزه های ادبیات، تاریخ، فلسفه، هنر، موسیقی و سینما است.

5- حوزه فناوری : در این زمینه مقالات در حوزه های کامپیوتر، شبکه های اجتماعی، برنامه نویسی و امنیت داده ها می باشد.

 

مقالات در فرمت های مختلفی چاپ می‌شود که در زیر به انواع آن ها اشاره می‌ کنیم:

مقالات علمی پژوهشی

مقالات علمی یژوهشی مقالاتی هستند که موضوعی نو و تازه را مطرح کرده و با دیدگاهی جدید به سراغ مقالات قدیمی می روند، امروزه نوشتن مقاله علمی پژوهشی کاربرد فراوانی بالا رفتن کیفیت موضوع نگارش شده دارد. به دلیل آنکه به رفع یک مشکل خاص اختصاص داده میشود که در گذشته درباره آن راه حلی ارائه نشده است دارای رتبه علمی بالاتری هستند، در این مقالات نتیجه یک ایده و پژوهش جدید توسط نویسنده ارائه میشود که توسط محققان دیگر ارائه نشده است. در حقیقت مقالات علمی پژوهشی به استخراج یک ایده نو از مقالات دیگر است که توسط نویسنده کشف نشده اند. به طور معمول مقاله علمی پژوهشی از داده های خام استفاده می‌شود که پژوهشگر از این داده ها برای نتایج آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌دهد. اینگونه مقالات در واقع به عنوان مقاله اصیل پژوهشی شناخته می‌شود که نباید زیر 3000 کارکتر، محتوا داشته باشند و همچنین باید حتما دارای حداقل 5 منبع باشند.

 

مقالات همایشی

مقاله همایشی یا Conference paper یک نوع مقاله علمی است که برای ارائه در همایش‌های علمی یا تخصصی نوشته می‌شود. این مقالات معمولا شامل تحقیقات اصلی، نتایج، و تحلیل‌های جدید در زمینه‌های مختلف علوم، فناوری، و صنایع می‌باشند. نوشتن مقاله همایشی نقش مهمی در معرفی نتایج تحقیقات جدید و انجام مقاله همایشی منجر به یافتن پژوهش‌هایی که در یک زمینه خاص علمی انجام شده‌ است دارد. این مقالات به طور معمول در حد چاپ نیستند و توسط دانشجویان و اساتید یک مجموعه مورد استفاده قرار میگیرد. مقالات همایشی به عنوان یک وسیله برای ارائه و انتقال دانش و تجربیات به جامعه علمی و صنعتی استفاده می‌شوند. جایگاه مقالات همایشی در بین کاربران علمی و تخصصی بسیار مهم است. این مقالات افراد فرصت می‌دهند تا دستاوردها، تحقیقات، و نتایج خود را به دیگران ارائه کنند و با سایر پژوهشگران و افراد علاقه‌مند به حوزه خود ارتباط برقرار کنند. همچنین، مقالات همایشی به عنوان یک فرصت برای افزایش شبکه‌های حرفه‌ای، افزایش شناخت در جامعه علمی، و ارتقاء دانش علمی و فنی استفاده می‌شوند.

 

مقالات isi

مقالات isi که بالاترین سطح علمی در میان نگارش مقالات را دارد حتما می بایست توسط افراد با تجربه انجام شود. نوشتن مقاله isi اهمیت فراوانی در بالا رفتن درجه علمی دانشجویان و اساتید دارد مقالات isi که در بالاترین سطح مقالات ارائه می‌شود یک نشریه معتبر است که دارای پایگاه داده حرفه ای از مقالات معتبر می باشد که بسیاری نویسندگان تمایل دارند، مقالات آنها در آن چاپ شود پذیرش این نوع مقالات به طور معمول بسیار مشکل هست و نیاز به پژوهش و ایده جدید در این حوزه است. با انجام مقاله isi میتوان امتیاز علمی خود را به بالاترین سطح دانشگاهی ارتقاء داد این نوع مقالات دارای اهمیت بسیار بوده و اگر مورد تایید قرار گیرد به چاپ می‌رسد. معمولا برای سفارش مقاله ISI، پژوهشگران و دانشمندان باید منابع علمی را مورد تایید قرار دهند که مجلات نهایی برای چاپ، از استاندارد برخوردار باشند. مقاله ISI به عنوان مرجع معتبر مقالات علمی و مجلات چاپ شده دنیا شناخته شده است. این مقالات اطلاعات جامع وداده های بسیار وسیع و گسترده ای از علوم مختلف را در خود جای داده اند.

 

مقالات کنفرانسی

مقاله کنفرانسی یا Conference paper یکی از مهم ترین نوع مقالات منشر شده در میان دانشجویان و اساتید می باشد که کاربرد آن دریافت پذیرش چاپ مقاله از کنفرانس های معتبر می باشد. مقاله کنفرانسی راهی برای عرضه دستاوردهای علمی به مخاطبان کنفرانس‌ها است مقاله کنفرانسی می‌تواند درباره یک کار مفصل علمی یا معرفی خدمت یا محصول باشد. سفارش نوشتن مقاله کنفرانسی اهمیت فراوانی در ارائه موضوع مورد تحقیق در کنفرانس ها و انجام مقاله کنفرانسی منجر به اخذ پذیرش از همایش های معتبر خواهد شد. هدف از نگارش این مقالات معمولا نسبت به سایر مقالات دارای ارزش و اعتبار کمتری می باشند و بیشتر به صورت داخلی چاپ میشود این مقالات دستاوردهای حاصل از یک کنفرانس را به صورت یک مقاله درآورده و در اختیار کاربران قرار میدهد این مقالات به طور معمول حساسیت کمتری برای چاپ آنها وجود دارد و به طور معمول در انتهای همایش یا کنفرانس نسخه چاپی مقاله در اختیار کاربر قرار میگیرد کنفرانس ها میتوانند در حوزه های مختلف علوم مهندسی و انسانی عرضه شود و یا راجب یک موضوع خاص صحبت شود در مقالات کنفرانسی کاربر باید به طور کامل کنفرانس خود را ارائه بدهد این ارائه میتواند به صورت شفاهی ، به صورت پوستر و یا به صورت بحث و گفتگو مطرح شود مقالات کنفرانسی اصلی ترین جایگاه از یک کنفرانس را بر عهده میگرد و معتبرترین مقالات در حوزه چاپ داخلی می باشد.

 

مقالات ژورنالی چیست ؟

مقالات ژورنالی، یا مقالات علمی در ژورنال‌ها، مقالاتی هستند که توسط پژوهشگران و دانشمندان در زمینه‌های مختلف نوشته می‌شوند و در ژورنال‌های علمی منتشر می‌شوند. ژورنال ها به طور معمول به صورت دوره ای در یک مجله چاپ میشود و نوشتن مقاله ژورنالی زحمت بیشتری برای نویسنده مقاله دارد. این مقالات دارای استانداردهای بسیار بالایی برای ارائه داده‌ها، روش‌ها و نتایج تحقیقات هستند و تحت بررسی و داوری همتاهای تخصصی قرار می‌گیرند.

 

مقاله مرروی 

مقاله مروری یا Review Articles یکی از مهم ترین نوع مقاله ها برای چاپ و نگارش می باشد که کاربرد اصلی آن در مرور پژوهش های قبلی توسط نویسنده می باشد. نوشتن مقاله مروری اهمیت فراوانی در مطالعه و مرور پیشینه موجود در یک موضوع علمی خاص و خلاصه سازی و ارزیابی مقالات علمی در گذشته دارد. مقاله مروری که به آن ریویو نیز گفته میشود شامل ارائه نتایج مقالات علمی در موضوعی خاص می باشد، نوشتن مقاله مروری یا ریویو نقش مهمی در خلاصه و گرداوری تحقیقات اخیر درباره یک موضوع خاص دارد. هدف از انجام مقاله مروری ایجاد یک فایل قابل خواندن از بهترین منابع تحقیقی موجود برای پاسخ به یک سوال تحقیقاتی درباره موضوع خاص است. مقالات مروری یک نوع مقالات خاص می باشد که به مرور اتفاقات رخ داده در سالیان اخیر میپردازد در این مقاله یک موضوع خاص انتخاب شده و به تحقیق راجب اتفاقات رخ داده میپردازد به عنوان مثال شما میخواید بدانید در ۱۰ سال اخیر راجب یک موضوع چه پژوهش هایی صورت گرفته است همه این ها را جمع میکند و در نتیجه را در قالب یک مقاله به عنوان مقاله مروری عرضه می نمایید مقالات مروری از ابزار اینترنت ، کتابخانه ها ، و کتاب ها برای جمع آوری مطالب استفاده میکند این نوع مقالات نتایج به دست آمده را سالیان اخیر را به صورت گزارش ارائه میدهد در مقالات مروری به ندرت یافته یا موارد جدید ارائه میشود  این مقاله دانش زمینه ای لازم در آن موضوع را به عنوان یک فرض در نظر می‌گیرد و به آن نمی‌پردازد و در عوض بیشتر به طبقه بندی تحقیقات انجام شده میپردازد.

 

مقاله انگلیسی

هدف از نوشتن مقاله انگلیسی چاپ مقاله در نشریات و ژورنال های معتبر دنیا می باشد. بسیاری از مقالات که به زبان های مختلف در دانشگاه های مختلف نوشته میشود جهت انتشار نهایی و گرفتن تایید نهایی از مراجع معروف نیاز به ترجمه آن به انگلیسی می باشد این نوع مقالات باید توسط کارشناسان حرفه ای این حوزه انجام شود متخصصین باید تمامی اصول گرامری و نگارشی را به صورت کامل رعایت نماید اهمیت نگارش و نوشتن مقاله انگلیسی به شیوه درست نگارش آن و همچنین به اصول درست گرامری می باشد بسیاری از نشریات معتبر دنیا از مقالات انگلیسی برای چاپ استفاده می نمایند و مبنای داوری کردن یک مقاله ترجمه آن به انگلیسی است امروزه اهمیت نگارش مقالات انگلیسی به قدری می باشد که تمامی مقالات در که نشریات و ژورنال های مختلف بخواهد چاپ شود باید به انگلیسی ترجمه شود.

 

مقالات علمی، ترویجی

مقالات علمی، ترویجی نوع از مقالات می باشد که اساس آن بر پایه مقالاتی است که از قبل نوشته شده است در این مقالات بر خلاف انجام مقاله علمی پژوهشی از تحقیق یا یافته جدید در قالب مقاله استفاده نمیشود بلکه از نتایج تحقیقات انجام شده توسط محققان دیگر استفاده است، اهمیت این مقالات معمولا در سطح پایین تری می باشد. در حال حاضر انجام مقاله علمی ترویجی نسبت به سایر مقالات از درجه اهمیت کمتری برخوردار است.

 

مقاله ژورنالی

مقالات ژورنالی مقالاتی هستند که به طور دوره ای در یک مجله چاپ میشود در مقاله ژورنالی مقاله برای مجله ارسال شده و توسط داوران مورد بررسی قرار میگیرد و در صورت صلاحدید چاپ شده و در صورت نیاز به ویرایش تغییرات لازم باید صورت گیرد. این مقالات میتواند به صورت هفتگی، ماهانه یا سالیانه منتشر شود، انجام مقاله ژورنالی از آن جهت دارای اهمیت است که  این نوع مقالات با هدف نهایی چاپ در مجلات معتبر نگارش می‌شود.

 

مقاله کلاسی

مقاله کلاسی نوع دیگری از مقالات علمی است که به عنوان یک تکلیف درسی به دانشجویان واگذار می شود. نوشتن مقاله کلاسی کاربرد فراوانی در ارائه مطالب فراگرفته در کلاس در انتهای ترم تحصیلی دارد. این نوع مقالات عموماً به زبان‌های دیگر از زبان اصلی مقاله ترجمه می‌شوند تا به مخاطبانی که زبان اصلی مقاله را نمی‌فهمند، دسترسی به محتوای مقاله فراهم شود. این نوع مقالات در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی منتشر می‌شوند و به منظور انتشار دانش و اطلاعات به دسترس عموم قرار می‌دهند. مقاله کلاسی یکی از ابزارهای مهم در تحقیقات و نگارش علمی است که اهمیت زیادی دارد. این نوع مقالات به دانشجویان و پژوهشگران کمک می‌کند تا ایده‌ها، نتایج تحقیقات و دستاوردهای علمی خود را به دیگران ارائه دهند و از طریق آنها بتوانند با جامعه علمی به اشتراک گذاشته شوند. طی تحقیقات خاص و متعدد، این نوع مقالات با نقاط قوت و ضعف نگارش می‌شوند. طول مقاله کلاسی تا حدودی کوتاه بوده و به آن مقاله نظری نیز گفته می‌شود.

 

 

اهمیت نوشتن مقاله از پایان نامه 

نوشتن مقاله از پایان نامه یا استخراج مقاله از آن یکی از مهم ترین گام های شروع به تحصیل در مقطع دکتری می باشد. با توجه به اینکه یکی از ضروریات تحصیل در مقطع دکتری ارائه مقاله منتشر شده در پایگاه علمی معتبر دنیا می باشد جایگاه استخراج مقاله از پایان نامه در بین دانشجویان بسیار بالا می باشد. در یک تعریف کلی نوشتن مقاله از پایان‌نامه به معنای تبدیل نتایج و یافته‌های تحقیقاتی که در پایان‌نامه خود به دست آورده‌اید به یک مقاله علمی است. این فرآیند شامل بازنگری، تنظیم و اصلاح محتوای پایان‌نامه به گونه‌ای است که بتوان آن را به عنوان یک مقاله علمی منتشر شده در یک مجله علمی معتبر ارائه کرد. همچنین انجام مقاله از روی پایان نامه باعث تبدیل نتایج پایان‌نامه به یک فرمت قابل فهم و قابل استفاده برای دیگران می‌شود

 

چرا باید مقاله نویسی انجام داد ؟

1- بالا بردن رتبه علمی : یکی از دلایل اصلی نگارش مقاله بالا بردن رتبه علمی دانشجو می باشد. اساتید و دانشجویان میتواند با نگارش مقالات باعث افزایش میزان رتبه تخصصی و علمی خود شوند

 

2- استخراج مقاله از پایان نامه : یکی دیگر از دلایل اصلی نوشتن مقاله استخراج مقاله از پایان نامه های نوشته شده در مقاله ارشد است. در بسیاری از موارد دانشجو نیاز دارد بعد اتمام پایان نامه از موضوع نوشته شده یک مقاله استخراج شود

 

3- اشتراک گذاری مطالب علمی : از دیگر دلایل نوشتن مقاله میتواند اشتراک گذاری دانسته های علمی می باشد بسیاری از دانشجویان با نوشتن مقاله میتواند مطالب علمی نوشته توسط خود را برای اشتراک گذاری دیگران قرار دهند.

 

4- استفاده از مطالب : از دیگر دلایل مهم نوشتن مقاله استفاده دیگران از مطالب مقاله و دسترسی به متون و داده های موجود در مقاله است

 

5- پیشرفت تحصیلی و شغلی : همچنین با نوشتن مقاله میتوانید موجب ارتقا و پیشرفت تحصیلی و شغلی خود شوید.

 

ضرورت مقاله نویسی چیست؟

مقاله در واقع یک اثر مکتوب است که به منظور ارائه یک مطالب مهم و جامع مورد نگارش قرار می‌گیرد و می‌تواند مباحث را به چالش بکشد. این نوع اثرات مکتوب یا الکترونیکی در رابطه با موضوعات مختلف با اهداف پیشرفت جامعه به وجود می آید. شما در جایگاه عنوان نویسنده مقاله حتما تا به حال، سفارش نوشتن مقاله را تجربه کردید و می‌دانید که باید حتما برای نگارش انواع مقالات اصول خاص را بکار بگیرید. حال اگر شما در جایگاهی هستید که برای موضوعی سفارش مقاله دارید و به دنبال نویسنده خوب و یا یک کار تخصصی هستید، باید دقت کنید که فرد دانش عمیقی در ارتباط با موضوع شما داشته باشد. درواقع هدف از سفارش نوشتن مقاله این است که محتوای آن بتواند بر ذهن مخاطب تاثیرگذار باشد و یا وی را به اهداف و پاسخ سوالات ذهنی برساند. اگر مخاطب مطلب را بیهوده فرض کند، آن مقاله ارزش و جایگاهی بدست نیاورده و طبیعتا با حداقل بازدید از جانب مخاطبان رو به رو خواهد شد.برای سفارش نوشتن مقاله حتما باید توجه داشته باشید که مهم ترین تصمیم برای شما، انتخاب یک عنوان گیرا می‌ باشد زیرا با یک عنوان مناسب می‌توانید مخاطب را به سمت محتوای خود جذب کنید. باید از نویسنده درخواست کنید که مقدمه مقاله شما را به گونه ای جذاب و کاربر پسند نگارش کند تا فرد رقبت خواندن کل مقاله را بدست آورد.

 

بخش های مختلف مقاله

1- مقدمه : در این بخش موضوع مقاله معرفی شده و اهمیت آن بیان میشود

2- تاریخچه : در این بخش تاریخچه موضوع مورد بحث اشاره میشود 

3- پژوهش های پیشین : در این بخش پژوهش ها و مطالعات قبلی صورت گرفته مورد بحث قرار میگیرد 

4- روش مورد استفاده : در این قسمت روش مورد استفاده و از نوع داده هایی که در مقاله استفاده میشود اشاره میشود

5- استفاده از منابع : در این بخش منابع مختلفی که در مقاله تهیه شده است اشاره میشود

6- بحث و نتیجه گیری : در این بخش که انتهایی مقاله می باشد نتیجه گیری های لازم درباره موضوع مورد نظر صورت میگیرد 

 

دلایل نوشتن مقاله در پیشرفت علمی و تحصیلی 

به طورکلی در زندگی روزمره افراد تمامی مواردی چون ایجاد مسئله، فرضیه های متعدد، نحوه بررسی هر فرضیه و نتیجه های بدست آمده وجود دارد.تمامی این مسائل در روند طبیعی زندگی برای همه اشخاص پیش می‌آِد به عنوان مثال زمانی که شما از داخل خانه خود، یک صدای مهیب از بیرون می‌شنوید، تمامی این موارد یک به یک برای شما پیش می‌آید. حال این موضوع را به مقاله و اهمیت انجام مقاله ربط دهیم. یکی از مشکلات بزرگی که اکثر دانش آموختگان خصوصا دانشجویان با آن مواجه هستند، این است که اهمیت انجام مقاله و حتی اهمیت موضوع مقاله خود را نمی‌دانند و از همان ابتدای کار فقط به قصد اتمام پروژه، مقاله ویسی خود ر آغاز می‌کنند. این در حالی است که اگر ضرورت انجام مقاله و دلیل اصلی اهمیت آن را بشناسید، همواره به درستی و بدون چالش آن را به پایان می‌رسانید.انجام مقاله از دو دید نظری و عملی دارای اهمیت است. نکته اول اینکه یک پژوهشگر باید در همان ابتدای مقاله به مخاطب خود بفهماند که مقاله موجود دارای چه اهمیت و ارزشی می‌باشد و همچنین فرد مخاطب باید با خواندن چکیده متوجه کلیت موضوع شود و بداند که پاسخ خود را در این مقاله می‌یابد.نکته دوم اینکه باید به این مسئله توجه داشته باشید که آیا مقاله نوشته شده برای جامعه یا مخاطبین یک سازمان مورد استفاده می‌باشد یا خیر. شما باید علاوه بر اینکه خود مهم بودن محتوای مقاله را درک می‌کنید، بتوانید اهمیت آن را به مخاطبین هم انتقال دهید.

 

منابع نوشتن مقاله 

1- مقالات علمی : استفاده از مقالات علمی مرتبط با موضوع شما کمک فراونی در تهیه مطالب خواهد کرد

2- کتاب های مرجع : کتاب های مرجع و مورد نظر در حوزه تخصصی مقاله دسترسی به اطلاعات دقیق و کامل تر را فراهم میسازد

3- پایگاه علمی داده ها : پایگاه های علمی مختلف مانند داده علمی مانند Scopus، Web of Science و Google Scholar در جمع آوری تحقیقات اهمیت زیادی دارد.

4-منابع اینترنتی : استفاده از اینترنت و پایگاه های وب علمی نقش اساسی در تهیه مطالب در نوشتن مقاله دارد 

5- کنفرانس و همایش ها : قرارگیری در کنفرانس ها و حضور در همایش ها در ایده گرفتن برای نوشتن مقاله نقش بسزایی دارد.

 

نوشتن مقاله به چند بخش تقسیم میشود ؟

1. مقدمه: در این بخش، موضوع و اهمیت موضوع مقاله معرفی می‌شود و سوالات پژوهشی و فرضیات مورد بررسی قرار میگیرند.

 

2. روش‌شناسی: در این بخش، روش‌های استفاده شده برای جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل آن‌ها در مقاله توضیح داده میشود.

 

3. نتایج: در این بخش، نتایج پژوهش صورت گرفته در مقاله به صورت کامل و جامع ارائه می‌شود. از جمله، داده‌ها، نمودارها، جداول و تحلیل آماری استفاده میشود.

 

4. بحث: در این بخش، نتایج پژوهش صورت گرفته با سوالات پژوهش و فرضیات مقایسه شده و تفسیر شده است.

 

5. نتیجه گیری کلی: در این بخش، خلاصه نتایج و گفتگو بازبینانه آن در مقاله صورت گیرد.

 

6. منابع: در این بخش ليست منابع استفاده شده در نگارش مقاله ذکر میشود.

 

7. پيوست : در صورت لزوم، جزئيات يا دادە هاي تكميلی  مورد استفاده در قالب جدول ها يا نمودار ها يكپارچه در انتهای مقاله ذکر میشود.

 

اهمیت نوشتن مقاله در آینده شغلی و تحصیلی

نوشتن مقاله در آینده شغلی و تحصیلی بسیار مهم است. این فعالیت به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های نوشتاری خود را بهبود بخشید، اطلاعات خود را گسترش دهید و بازخورد قابل قبولی دریافت کنید. همچنین، نوشتن مقاله به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک فرد با دانش و تجربه در حوزه خود شناخته شوید و از دانش خود برای کسب درآمد استفاده کنید. در زمینه تحصیلات، نوشتن مقالات علمی به شما کمک می‌کند تا در دوران تحصیلات خود، پروژه‌های پژوهشی را با دقت بالاتر و با استفاده از منابع مناسب اجرا کنید. همچنین، نوشتن مقالات علمی به شما کمک می‌کند تا در جامعه علمی شناسایی شده و به عضويت گروه‌های پژوهشی و علمی دعوت شوید.در زمینه شغلی، نوشتن مقالات به شما کمک می‌کند تا در رزومه خود از تجربیات و دانش خود به صورت جامع و قابل فهم برای کارفرمایان خود بگویید. همچنین، نوشتن مقالات به شما کمک می‌کند تا در حوزه خود به عنوان یک افراد با دانش و تجربه شناخته شده و در صورت نیاز، به عنوان مشاور درخصوص مسائل حوزه خود استخدام شوید.

 

مراحل چاپ مقاله علمی :

1- انتخاب ژورنال: در گام اول باید ژورنال مناسب برای چاپ مقاله را انتخاب کرد. 

 

2- نگارش مقاله: در گام دوم پس از انتخاب ژورنال، باید مقاله را با توجه به قوانین و شیوه نگارش آن چیدمان داد. 

 

3- تصحیح و ویرایش: در گام سوم پس از نگارش، باید مقاله را تصحیح و ویرایش کرده و همچنین با دقت بسیار بالا به جزئیات آن توجه کرد.

 

4- ارسال مقاله: در گام چهارم پس از تصحیح و ویرایش، مقاله به ژورنال ارسال می‌شود. 

 

5- بازخورد داوران: در گام پنجم پس از ارسال، داوران مقاله را بررسی کرده و بازخورد خود را به نویسنده اعلام می‌کنند. 

 

6- پذیرش و چاپ: در گام ششم در صورت پذیرش، مقاله چاپ خواهد شد. 

 

سایر فعالیت های مرتبط متلب پروژه 

سفارش تحقیق

سفارش پروژه ویزیو

انجام پاورپوینت

سفارش پروژه پرزی

سفارش پروژه

انجام لاتکس

سفارش ترجمه

نوشتن پروپوزال

انجام سمینار

انجام پروژه نرم افزار ورد

نکات مهم در نوشتن مقاله 

1. تعیین موضوع: انتخاب موضوع مناسب و جذاب برای خواننده بسیار مهم است.

2. تحقیق و جمع آوری اطلاعات: قبل از شروع به نوشتن، باید به دقت تحقیق کرده و اطلاعات لازم را جمع آوری کنید.

3. ساختار مناسب: یک مقاله باید دارای ساختار مناسب باشد، شامل مقدمه، بدنه و نتیجه‌گیری.

4. استفاده از زبان ساده: استفاده از زبان ساده و قابل فهم برای خواننده بسیار مهم است.

5. پرداختن به جزئیات: در نوشتن مقاله، به جزئیات کافی پرداخت شود تا خواننده به درک بهتر و عمیق‌تر از مطلب برسد.

6. استفاده از منابع قابل اطمینان: در صورت نیاز به استفاده از منابع، حتماً منابع قابل اطمینان و مورد تأیید را استفاده کنید.

7. ارائه نتیجه‌گیری: در پایان مقاله، نتیجه‌گیری مختصر و واضح باید ارائه شود.

8. بازبینی و ویرایش: قبل از ارسال مقاله، آن را با دقت بازبینی کنید و اشکالات را برطرف کنید.

 

رنکینگ مقالات Q1 تا Q4 به چه معناست ؟

مقالات Q1 بیشترین تأثیرگذاری را در محیط علمی دارند و در خارج از حوزه علمی نیز شهرت زیادی دارند. این مقالات به دلیل توانمندی بالا در ترجمه کردن مفاهیم پیچیده، جزئیات دقیق، روش‌های کارآمد و نتایج خوب، ارزشی بیشتری دارند و برای دانشجویان و تحقیق‌گران مفید هستند. به طور کلی، مقالات ISI Q1 برای افزایش شهرت و بالابردن تأثیر نویسنده در جامعه علمی بسیار مهم هستند.

Q1: این به این معناست که مجله عضو ۲۵ درصد نخست یک دسته است.

Q2: این به این معناست که مجله عضو ۲۵ تا ۵۰ درصد میانی یک دسته است.

Q3: این به این معناست که مجله عضو ۵۰ تا ۷۵ درصد میانی رو به پایین یک دسته است.

Q4: این به این معناست که مجله عضو ۲۵ درصد آخر یک دسته است.

 

 اهمیت و جایگاه نوشتن مقاله چیست؟

نوشتن مقاله امروزه جایگاه فراوانی در ارتقا سواد تحصیلی یک جامعه دارد با نوشتن یک مقاله با کیفیت می‌توانید علاوه بر اینکه باعث ارتقای شغلی و تحصلیی خود شوید می‌توانید به دیگران هم در بالا بردن پژوهش های علمی خود کمک نمایید. دانشجویان و افراد مختلف با خواندن مقاله نوشته شده در موضوعی خاص که بر روی آن کار شده اطلاعات لازم را دریافت می‌ نمایند.پژوهش های قبلی را با پژوهش های جدید مقایسه کرده و در نهایت  تلاش برای ایده جدید در بهبود روش های انجام شده با شیوه های مختلف نگارش مقاله و موضوعات آن نیز آشنا خواهند شد و به همین دلیل است که بسیاری از محققان و پژوهشگران نتجه تلاش های علمی چندین و چند ساله خود را قالب یک مقاله با فرمت های مختلف به چاپ می‌رسانند که بتوانند با چاپ در نشریات معتبر برگ تایید برای زحمات پژوهش های انجام شده خود زده باشند. مقاله چاپ شده باعث ارتقای علمی جامعه نیز خواهد شد. در صورتی که مقاله در حوزه صنعت و علوم مهندسی نوشته شده باشد، پژوهشگران مختلف با ارتقای آن مقاله یک روش و ایده بهتر را برای بهتر شدن وضعیت صنعتی ارائه می‌دهند.

 

نیازمندی های لازم برای انجام مقاله 

برای نگارش مقاله لازم است تا نویسنده با الگوی اصلی مقاله نویسی آشنایی داشته باشد. اگر به مجلات علمی توجه کنید، متوجه می‌شوید که قالب نوشتاری اکثریت آن ها تقریبا مشابه یکدیگر است و حتی برای سایر ژورنال ها یز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به قالب کلی مقاله اشاره خواهیم داشت:

  1. موضوع
  2. چکیده
  3. مقدمه
  4. روش تحقیق
  5. نتایج بدست آمده
  6. تحلیل نتایج
  7. جمع بندی
  8. منابع

 

کاربردهای نوشتن مقاله 

1- توانایی ارزیابی و بررسی تحقیقات گذشته

2- قابلیت توضیح روش‌های جدید برای حل مسائل موجود

3- امکان پیشنهاد راه‌حل‌های جدید و بهبود بخشیدن به روش‌های موجود

4- قابلیت بیان کردن نتایج تحقیقات و بررسی تاثیرات آن‌ در زمینه موردنظر

5- قابلیت ارتقاء رزومه تحصیلی 

6- توانایی دریافت پذیرش در دانشگاه های معروف دنیا 

7- قابلیت افزایش فرصت های شغلی و تحصیلی 

8- امکان به اشتراک گذاری مطالب و یافته های خود به دیگران

9- امکان بررسی و ارزیابی نتایج تحقیقات و یافته های قبلی و ارائه یک روش جدید 

 

نحوه سفارش نوشتن مقاله 

  1. ارسال پروژه  انجام مقاله از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی انجام مقاله د توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت انجام مقاله براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال سفارش نوشتن مقاله توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام مقاله در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام مقاله نویسی داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه مقاله باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام نوشتن مقاله می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام مقاله است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان مقاله نویسی است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام نگارش مقاله

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار جستجو نمایید، متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های نوشتن مقاله مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام مقاله نویسی در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه مقاله

انجام مقاله نویسی همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان درحوزه مقاله داده میشود انجام تکالیف و همچنین سفارشات نوشتن مقاله است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

انجام پروژه مقاله با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام مقاله با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در انجام مقاله به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه سفارش انجام مقاله دارند به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان انجام مقاله چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه مقاله خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن انجام مقاله وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه مقاله منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری مقاله

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری انجام مقاله در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود.

 

نحوه اعتماد در انجام مقاله به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در سفارش نوشتن مقاله تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید.

 

زمان پشتیبانی از انجام مقاله انجام شده چقدر است؟

زمان پشتیبانی از پروژه مقاله موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده مقاله چگونه است؟

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

 

نحوه قیمت گذاری در انجام مقاله به چه صورت می باشد؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند، همین موضوع می باشد که هزینه انجام مقاله من چقدر می باشد؟متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار می‌دهد به همین دلیل قیمت پروژه مقاله در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

‫19 نظر ارسال شده در “سفارش نوشتن مقاله

  1. Avatar مهدی اسلامی

    یک مقاله isi در زمینه داروسازی داشتم موسسات متلقب در جاهای مختلف بالای 50 میلیون به من قیمت دادن ولی موسسه خوب متلب پروژه با 8 تومن کار من رو انجام داد.ازشون تشکر میکنم

  2. Avatar مهسا سلطانی

    یک مقاله برای من انجام دادین کمی مشکلات نوشتاری داره میشه برطرفش کنید و اینکه یک کار دیگه هم دارم از قبلا خیلی راضی بودم و بدین مجریتون خانم دکتر نیازی انجام بده

    • متلب پروژه متلب پروژه

      بله حتما اشکالات نگارشی رفع میشه
      لطف کنید در تلگرام و یا شبکه های اجتماعی که در ارتباط بودین اشکالات را دقیق مشخص کنید

  3. Avatar علی رهنورد

    سلام
    مقاله کنفرانسی در حوزه حقوق میخواستم چطوری شما انجام میدین ؟
    شرایط به چه صورت است

    • متلب پروژه متلب پروژه

      عرض ادب
      بله در شماره های موجود در سایت با گروه پشتیبانی موسسه متلب پروژه تماس بگیرید.

  4. متلب پروژه متلب پروژه

    با سلام
    مقاله به زبان انگلیسی در حوزه علوم اجتماعی دارم فقط می‌خوام خیلی تمیز برام نوشته بشه
    شما قبول میکنید ؟

  5. Avatar nilofar

    تشکر و سپاسگذاری از مطالب جالبی که درباره مقاله بیان کردین مطالعه کردیم و استفاده کردیم
    یک مقاله isi در حوزه شهرسازی داشتیم چطور میتونم از شما مشورت بگیرم ؟

    • متلب پروژه متلب پروژه

      بله مقاله isi از خدمات موسسه متلب پروژه است میتوانید به صورت شبانه روی با شماره های موجود در سایت به صورت مشاوره رایگان تماس بگیرید تا راهنمایی لازم صورت گیرد.

  6. Avatar مسعود مریدی

    عرض ادب و احترام
    یک مقاله در حوزه مدیریت داشتم موسسات دیگر قیمت های بالایی به من گفتن ولی متلب پروژه با قیمت خیلی مناسب یک مقاله علمی پژوهشی عالی برای من تهیه کرد. واقعا ممنونم

  7. Avatar فاطمه احدزاده

    من از روی تز ارشدم میخوام یک مقاله بنویسیم ولی میخوام یک نفر بمن مشاوره بده شما کارهای مشاوره در نوشتن مقاله رو هم قبول میکنید ؟

    • متلب پروژه متلب پروژه

      سپاس
      بله خدمات مشاوره در نگارش مقاله هم در موسسه متلب پروژه صورت میگیرد لطف کنید با شماره های پشتیبانی موجود در سایت تماس بگیرید.

  8. Avatar ندا رحیمی

    هزینه نوشتن مقاله isi چنده ؟ و اینکه در چه ژورنالی چاپ میشه ؟

    • متلب پروژه متلب پروژه

      بستگی به موضوع مقاله شما دارد. برای راهنمایی بیشتر با شماره 09108391389 در تلگرام یا واتس آپ در ارتباط باشید تا راهنمایی و مشاوره تخصصی دریافت کنید.

  9. Avatar محمد

    با سلام
    من میخواستم یک مقاله کنفرانسی برام نوشته بشه میشه راهنمایی کنید ؟

    • متلب پروژه متلب پروژه

      با سلام بله انجام میدیم لطف کنید با شماره های پاسخ گوی موجود در سایت تماس بگیرید.

  10. Avatar میترا رحیمیان

    مقاله ای isi در حوزه مهندسی برق داشتم بسیاری از سایت های دیگه قیمت خیلی بالایی داده بودن ولی با متلب پروزه آشنا شدم و با کمترین قیمت انجام دادن

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه