آموزش ارتباط دو شیت با یکدیگر با استفاده از text object در power bi

آموزش ارتباط دو شیت با یکدیگر با استفاده از text object در power bi

در ادامه آموزش های گروه متلب پروژه آموزش ارتباط دو شیت با یکدیگر با استفاده از text object در power bi به صورت گزارش متنی در کنار شما عزیزان خواهیم بود این آموزش ها به صورت کامل از مقدماتی پیشرفته ادامه خواهد داشت با موسسه متلب پروژه همراه باشید.

 

آموزش power bi

text object در power bi چیست ؟

text object یا جعبه های متنی از مهم ترین ابزارها در پاور بی آی می باشد این جعبه ها شامل پارگراف ها ، عناوین بزرگ و زیرنویس ها می باشد text object شامل لینک های مختلف نیز می باشد text object دارای دو قسمت shape و image می باشد. با استفاده از image  میتوانید عکس های مورد نظر خودرا اضافه کنید و با استفاده از shape میتوانید فرمت های مستطیلی ، مثلت و مربع میتوانید اضافه کنید 

 

در ادامه فیلم آموزشی نحوه استفاده از text object در نرم افزار پاور بی آی به صورت کامل شرح داده شده است با مشاهده این فیلم به طور کامل نحوه استفاده از text object را در power bi فرا خواهید گرفت.

 

دانلود فیلم آموزش استفاده از text object در power bi

رمز فایل : matlabprozhe.com

 

در اینجا آشنایی با آموزش ارتباط دو شیت با یکدیگر با استفاده از text object در power bi به پایان رسیده است و در آموزش های بعدی به مباحث دیگر آموزش پاور بی آی می پردازیم. همچنین از شما مخاطبین عزیز سایت متلب پروژه دعوت می کنم که برای پروژه power bi خود آموزش های ما را دنبال نمایید.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه