انجام پروژه نقشه کشی صنعتی

انجام پروژه نقشه کشی صنعتی ، ارائه خدمات انجام پروژه درسی نقشه کشی صنعتی توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های نقشه کشی صنعتی میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه نقشه کشی صنعتی خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های نقشه کشی صنعتی را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه نقشه کشی صنعتی در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

نقشه کشی صنعتی چیست؟

نقشه کشی صنعتی یا Industrial Drawing یکی از کاربردی ترین گرایش ها در حوزه فنی و مهندسی می باشد که کاربرد اصلی آن در رسم نقشه های مهندسی می باشد. انجام پروژه نقشه کشی صنعتی اهمیت فراوانی در خلق تصاویر خلاقانه دارد. هدف از نقشه کشی صنعتی استفاده از خلاقیت های ذهنی برای خلق تصاویر و محصولات مرتبط می باشد. نقشه کشی صنعتی در حقیقت زبان هنر در صنعت می باشد . نقشه کشی صنعتی همچنین یک فرآیند است که در آن نقشه های فنی و توضیحات فنی برای ساخت و تولید محصولات صنعتی ایجاد میشود.این نقشه ها شامل اطلاعات مربوط به ابعاد، مواد ، روشها و فرآیندهای تولید محصولات صنعتی می باشد.

نقشه کشی صنعتی همچنین یکی از کاربردی ترین رشته های طراحی در میان مهندسان معرفی میشود نقشه کشی صنعتی همان زبان تکنیک یا زبان صنعت است که حاصل تراوشات ذهنی و خلاقانه یک نقشه کش برای خلق یک سازه ، بنا ، قطعه یا محصول مورد نظر می باشد امروزه در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا مانند آمریکا ، آلمان و ژاپن به عنوان پیشرو در نقشه کشی این رشته به عنوان یک رشته حیاتی معرفی میشود   مهندسی نقشه کش صنعتی با تفکر درباره محیط پیرامونی خود بهترین طرح و نقشه را استحراج میکند نقشه زبان گویای یک محیط طراحی هست زبانی که تراوش فکر مهندسان و طراحان را به تصویر می کشد. مهارت نقشه خوانی و نقشه کشی در مهندسی مانند سواد خواندن و نوشتن می باشد. نقشه کشی در حقیقت نوعی زبان محاوره در علوم مهندسی می باشد که اطلاعات مورد نیاز از یک قطعه، ماشین، سازه، و یا یک طرح را به روشنی و بدون ابهام بیان می کند. این اطلاعات شامل شکل هندسی، نحوه قرار گرفتن و اتصال اجزاء مختلف، مشخصات فیزیکی و هرگونه اطلاعات ضروری می باشد. بنابراین هر مهندس لازم است که به این زبان مسلط باشد و بتواند به راحتی از طریق آن به تبادل اطلاعات با سایر مهندسین بپردازد.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های نقشه کشی صنعتی را میتواند انجام بدهد ؟

انجام پروژه نقشه کشی صنعتی معماری

انجام پروژه دانشجویی نقشه کشی

انجام پروژه درسی نقشه کشی صنعتی

انجام پروژه نقشه کشی صنعتی برق

 

انجام پروژه نقشه کشی صنعتی

 

مراحل نقشه کشی صنعتی 

1- پژوهش بازار : در مرحل اول می بایست تحقیقات گسترده ای در حوزه طراحی محصول مورد نظر انجام شود 

2- آنالیز نمونه خارجی : در گام دوم می بایست نمونه های خارجی طراحی شده را مشاهده کرده و از آنها ایده گرفت 

3- تعین هدف : در گام سوم می بایست هدف از طراحی محصول را مشخص کرد 

4- ازرش گذاری : در گام بعدی می بایست هزینه نقشه کشی محصول را مشخص کرد 

5- پیدا کردن سرمایه گذار : بعد از ارزش گذاری می بایست برای پیاده کردن نقشه ترسیمی سرمایه گذار پیدا کرد

6- طراحی محصول : در مرحله بعدی می بایست نقشه مورد نظر متناسب با ایده خلاقانه طراحی شود 

7- باز بینی : در این گام می بایست عملیات سه گانه  طراحی، تکامل طرح و بازبینی طرح انجام شود 

8- کشیدن نقشه : در گام آخر می بایست نقشه مورد نظر توسط نرم افزارهای کاربردی طراحی ترسیم شود 

 

ضرورت استفاده از نقشه کشی صنعتی در چیست؟

نقشه کشی صنعتی امروزه در صنعت نقش بسیار حیاتی ایفا میکند تمامی محصولات می بایست قبل از مرحله تولید توسط نقشه هایی به وسیله گروه فنی و تخصصی ترسیم شود یکی از اصلی ترین دلیل ترسیم نقشه های صنعتی کمک به تولید محصولات با کیفیت بالا می باشد ، کاهش هزینه های تولید یکی از دیگر از دلایل استفاده از این نوع نقشه ها می باشد. زمانی یک نقشه قبل از تولید نهایی ترسیم شود باعث میشود اشکالات و خطاهای موجود در طراحی شناسایی شده و هزینه ها به شدت کاهش یاید. نقشه کشی صنعتی باعث میشود تمامی جزئیات مربوط به طراحی یک محصول به طور کامل نمایان شود به همین دلیل عیب یابی و خطایابی از آنها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

 

استانداردهای نقشه کشی 

1- استاندارد DIN : استفاده تعریف شده توسط کشور آلمان است که در حوزه طراحی محصول کاربرد دارد 

2- استاندارد ISO : که توسط 20 موسسه معتبر در حوزه طراحی محصول تشکیل شد و کشورها و سازمان های مختلف را ملزم به رعایت استاندارهای لازم است

 

معرفی گرایش های نقشه کشی صنعتی 

1- طراحی محصول : در این گرایش به طراحی و ساخت انواع محصولات جدید و مورد نیاز در صنعت پرداخته میشود

2- طراحی محیط : این گرایش کاربردی بیشتری در حوزه محیطی و شهری استفاده میشود و در حوزه نقشه کشی المان های شهری، تجهیزات شهری، مبلمان شهری کاربرد دارد 

3- طراحی خودرو : از پردآمدترین گرایش ها در حوزه نقشه کشی می باشد که به طراحی و ساخت بدنه انواع خودروها و اتومبیل ها می پردازد

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه طراحی صنعتی

انجام پروژه تری دی مکس

انجام پروژه اتوکد

اهمیت استفاده از نقشه کشی صنعتی در چیست ؟

نقشه کشی از گذشته های دور همواره توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار میگیرد زیرا بدون نقشه امکان خلق یک سازه یا بنا نبود طرح های قبلی به صورت دستی و با مداد بر روی کاغذ انجام میشد امروزه با توسعه نرم افزارهای طراحی نقشه کشی صنعتی نیز دست خوش تغییرانی در طول زمان شده است  امروزه طراحی یک محصول بدون کشیدن نقشه طراحی عملا امکان پذیر نیست و می بایست نقشه کشی به عنوان یک رشته کاربردی در تمامی صنایع و حوزه های مختلف معرفی می شود و متخصصان ساخت یک قطعه یا محصول منتظر طرح کشیده توسط نقشه کش هستند مهم معرفی، در نقشه کشی کاربرد و ساخت یک محصول مانند شکل هندسی، نحوه اتصال اجزا و ترکیبات تشکیل دهنده به یکدیگر، مشخصات ساختاری مشخص میشود 

 

کاربردهای نقشه کشی صنعتی 

1- طراحی و تولید انواع محصولات موردنیاز 

2- کمک به مهندسان عمران ، مکانیک در ساخت یک قطعه یا محصول 

3- ایجاد طرح های خلاقانه و بروز متناسب با نیازهای بازار 

4- ایجاد بازار رقابتی با خلق محصولات جدید 

5- افزایش فروش با طراحی نقشه های محصولات جدید

 

مراحل انجام پروژه نقشه کشی صنعتی 

  1. ارسال پروژه نقشه کشی صنعتی از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه نقشه کشی صنعتی وسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه نقشه کشی صنعتی براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده نقشه کشی صنعتی توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه نقشه کشی صنعتی توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه نقشه کشی صنعتی توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه نقشه کشی صنعتی با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های نقشه کشی صنعتی با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه نقشه کشی صنعتی به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه نقشه کشی صنعتی دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه نقشه کشی صنعتی چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه نقشه کشی صنعتیخواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه نقشه کشی صنعتی وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه نقشه کشی صنعتی منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری نقشه کشی صنعتی

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه نقشه کشی صنعتی در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های نقشه کشی صنعتی به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی نقشه کشی صنعتی تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های نقشه کشی صنعتی انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه نقشه کشی صنعتی موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده نقشه کشی صنعتی

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه نقشه کشی صنعتی به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه نقشه کشی صنعتی من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه نقشه کشی صنعتی در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه