انجام پروژه اتوکد

انجام پروژه اتوکد ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار اتوکد توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های اتوکد میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های اتوکد خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های اتوکد را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد

هزینه پروژه اتوکد در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

اتوکد چیست؟

اتوکد یا AutoCAD یکی از قوی ترین نرم افزارهای معماری در حوزه نقشه کشی است که کاربرد اصلی آن در ترسیم نقشه می باشد. انجام پروژه های اتوکد نقش مهمی در طراحی نقشه های معماری، برنامه ریزی فضا، مدلسازی و نقشه کشی و ترسیم نقشه های دو بعدی دارد. هدف از طراحی نرم افزار اتوکد ترسیم دقیق نقشه ، مدلسازی و رسم مقیاس نقشه با جزئیات دقیق و کامل است. اتوکد همچنین توانایی پیکربندی طرح ها و مدل های ترسیم شده و امکان تراز بندی طرح ها با ابعاد دقیق را فراهم میسازد. نرم افزار اتوکد دارای قابلیت های فراوانی از جمله رسم ابعاد دقیق، انجام طراحی با اتوکد ، نقشه کشی صنعتی، رسم نقشه های سه بعدی و دو بعدی، راه سازی ، ترسیم انواع نقشه ساختمانی، برق، تاسسیات دارد. استفاده از اتوکد در صنعت معماری به دلیل داشتن ابزارهای قدرتمند طراحی ساختمان، توانایی ساخت نقشه های دقیق و امکان مشاهده سه بعدی پروژه‌ ها ، بسیار مهم است. یکی از ویژگی های بارز اتوکد طراحی دقیق نقشه است تا جایی که حتی نقشه هایی با ابعاد نانومتر نیز در این نرم افزار به راحتی قابل ترسیم هستند. اتوکد دارای نسخه های مختلفی است که در حوزه های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. به جرات میتوان گفت در حوزه ترسیم نقشه هیچ نرم افزاری به اندازه اتوکد قدرت ندارد و در حال حاضر بسیاری از کاربران در سطوح مختلف دانشگاهی و صنعتی از این نرم افزار استفاده میکنند اتوکد را میتوان رابط طراحی بین کامپیوتر و طراحی دست انسان دانست که نمای کلی را در این محیط توسط مهندسان کشیده میشود و بعد قابلیت اجرایی پیدا میکند.

استفاده از نرم افزار قدرتمند اتوکد برای طراحی ساختمان های معماری بسیار رایج است. اتوکد اصلی ترین و قدرتمدترین برنامه رسم نقشه در معماری است. این نرم افزار به معماران و طراحان ساختمان امکان می دهد تا نقشه های دقیق و کاملی از ساختمان های خود را طراحی کنند. به عنوان مثال با استفاده از اتوکد می توانید نقشه های معماری، نقشه های ساختمانی، نقشه های برق ، راه سازی و نقشه های لوله کشی را طراحی کرد. با استفاده از اتوکد، معماران می توانند ابعاد و اطلاعات دقیق را در نقشه های خود وارد کنند. این نرم افزار امکاناتی مانند تعیین مقیاس، تعیین زوایای دقیق، تعیین ابعاد و تعیین شکل های هندسی را فراهم می کند. همچنین، اتوکد قابلیت اتصال به سایر نرم افزارهای معماری و مهندسی را دارد، که این امر به معماران و طراحان ساختمان کمک می کند تا بهترین نتیجه را با استفاده از تمام ابزارهای موجود به دست آورند. اتوکد همچنین قابلیت تغییرات سریع و آسان در نقشه های معماری را فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار، معماران و طراحان ساختمان می توانند با سرعت بالا به نقشه های خود تغییر دهند و به روز رسانی های لازم را انجام دهند.

انجام طراحی با اتوکد نقش اساسی در ترسیم و یا طراحی دو بعدی و سه بعدی نقشه های مهندسی دارد. امروزه اتوکد بیشترین استفاده در معماری و عمران دارد . انجام پروژه اتوکد معماری منجر به رسم نقشه های دو بعدی از بنای داخلی ساختمان و پروژه اتوکد عمران منجر به رسم نقشه کشی سازه های بتنی،فولادی، فونداسیون، انواع سقف ها و سوله ها خواهد شد. یکی از ویژگی های بارز اتوکد دقت بالا در رسم نقشه می باشد. انجام نقشه کشی با اتوکد نیاز اکثر مهندسان عمران و معماری می باشد. تمامی متخصصان در زمینه رسم نقشه استفاده از اتوکد را فرا بگیرند به جرات میتوان گفت تمامی نقشه ها به لحاظ فنی و ابعادی برای پیاده سازی ابتدا باید در اتوکد طراحی شود و سپس در محیط واقعی اجازه پیاده سازی به آنها داده شود این نرم افزار با داشتن ابزارهای بسیار دقیق محاسبه و اندازه گیری فاصله ابعاد محیط را حد نانو متر اندازه گیری میکند و این دقت کار اتوکد را مشخص میکند. اتوکد با داشتن انواع المان های فنی آماده و محیط بسیار جذاب برای رسم کار را برای کاربران این حوزه آسوده کرده است یکی از مهم ترین ویژگی های اتوکد کشیدن انواع نقشه ها به صورت سه بعدی و دوبعدی از بالا به پایین و چپ به راست می باشد این ویژگی در کمتر نرم افزاری قابل مشاهده می باشد یکی از قابلیت های بسیار جالب نرم افزار اتوکد طراحی بسیار دقیق نقشه های سه بعدی و دو بعدی می باشد که کمتر نرم افزاری چنین قابلیتی را دارا می باشد.

متلب پروژه چه نوع پروژه های اتوکد را میتواند انجام بدهد؟

انجام پروژه با نرم افزار اتوکد 

انجام پروژه نقشه کشی با اتوکد 

انجام پروژه طراحی سه بعدی با اتوکد 

انجام تمرین با اتوکد

 

 

مراحل نقشه کشی در نرم افزار اتوکد

1. انتخاب نوع نقشه : در مرحله اول باید نوع نقشه ای را که قرار است که در اتوکد طراحی شود مشخص شود این نقشه های در حوزه تاسیسات ، نقشه کشی برق و نقشه های دو بعدی یا سه بعدی معماری است.

 

2. تنظیم مقیاس نقشه : در گام دوم بعد از انتخاب نوع نقشه، باید مقیاس نقشه را نشان دهنده اندازه واقعی اجسام است مشخص شود 

 

3. رسم خطوط و شکل‌ها : در گام سوم پس از تنظیم مقیاس باید با استفاده از ابزارهای موجود در اتوکد خطوط و منحنی های مورد نظر را مشخص کنیم

 

4. تنظیم خواص شکل‌ ها : در گام چهارم بعد از رسم شکل‌ها، باید خواص شکل ها از جمله رنگ و ضخامت را مشخص کنیم.

 

5. اضافه کردن متن و علائم :در گام پنجم برای نشانه گذاری بهتر در اتوکد باید متن های مورد در نقشه های خود را مشخص کنیم

 

6- رسم نقشه دو بعدی : در نقشه های دوبعدی جزئیات نقشه را میتوانید به صورت کامل مشاهده نمایید و کیفیت نقشه های سه بعدی را ندارد 

 

7- ترسیم نقشه های سه بعدی : در صورت نیاز به ترسیم نقشه ایجاد شده میتواند مدل سه بعدی نقشه را اتوکد ترسیم کنید 

 

8- اجرا و مشاهده نقشه : در گام آخر باید نقشه طراحی شده را اجرا کرده و خروجی را مشاهده نمایید.

 

ضرورت استفاده از نرم افزار اتوکد در نقشه کشی 

در گذشته های دور تمامی مراحل ترسیم نقشه توسط دست انجام میشد که خطاهای زیادی را به دنبال داشت نقشه کشی با توجه به اهمیت و نیاز به دقت در طراحی نیازمند نرم افزار حرفه ای در این زمینه است که بتواند با بالاترین دقت نقشه را ترسیم نماید نرم افزار قدرتمند اتوکد به این منظور طراحی شده است با ورود اتوکد به نقشه کشی انقلابی در زمینه طراحی پدید آمد اتوکد که ترکییی از دو واژه اتو + کد می باشد به معنای طراحی نقشه توسط کامپیوتر است و امروزه تمامی نقشه های دو بعدی و سه بعدی با این نرم افزار طراحی میشود. اتوکد نرم افزاری است که در همه رشته ها کاربرد دارد در حوزه معماری به لطف داشتن ابزارهای حرفه ای میتواند برنامه ریزی داخلی و طراحی داخلی را انجام دهد یا قبل از ساخت میتواند نقشه دو بعدی یک بنا از قبل از طراحی با جزیئات کامل اجزای آن مشاهده نمایید همچنین اتوکد کاربردی بی نظیری در مهندسی عمران متخصصان این حوزه با به کارگیری اتوکد میتواند نقشه سدها ، راه ها ، پل ها و بناهای مختلف را با ایجاد سطح، حجم و افزودن مواد طراحی نمایند.

 

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار AutoCAD

1- بخش ابزار : این بخش شامل ابزارهای ترسیم مانند ابزار خطکشی، ترسیم دایره، ترسیم قوس، ترسیم سه بعدی می باشد 

2- منوهای کاربری : این بخش شامل منوهای ابزار ، انتخاب ، منوی ویرایش می باشد 

3- پنجرها : این پنجره ها در اتوکد شامل پنجره خط کشی دقیق ، پنجره لایه ها، پنجره ترسیم ابعاد می باشد 

4- ابزارهای نمایش : این بخش شامل ابزار نمایش رسم دو بعدی و سه بعدی می باشد 

5- ابزار تغییر شکل : این بخش شامل همه ابزار تغییر اندازه، ابزار چرخش، ابزار تغییر شکل می باشد 

6- ابزارهای مدیریت لایه : این بخش از اتوکد شامل ایجاد ، حذف و تغییر نام لایه می باشد.

7- منو انتخاب : این بخش شامل ابزارهای انتخاب شکل، انتخاب مجموعه، انتخاب لایه است .

 

روش های ترسیم در نرم افزار اتوکد

1-  استفاده از دستورات خطی: در اتوکد با استفاده از دستورات خطی مانند خط، دایره، مستطیل و اشکال هندسی مختلف را میتوان رسم کرد.

 

2- استفاده از دستورات پیچیده: در نرم افزار اتوکد می‌توان از دستورات پیچیده‌تری مانند ترسیم منحنی‌ها، سه بعدی‌کردن اشکال برای رسم نقشه های دوبعدی استفاده کرد.

 

3- استفاده از ابزارهای ترسیم: نرم افزار اتوکد برای کاربران ابزارهای ترسیم مختلفی را برای شما فراهم کرده است که می‌توان از آن‌ها برای ترسیم اشکال پیچیده استفاده کرد.

 

4- استفاده از فرمان‌های تغییر شکل: یکی از ویژگی های حرفه ای نرم افزار اتوکد استفاده از فرمان های تغییر شکل است با استفاده از فرمان‌های تغییر شکل می‌توان اشکال را به صورت دقیق تر و با دقت بیشتر تغییر شکل داد.

 

5- استفاده از لایه‌ها: یکی از ویژگی های مهم اتوکد استفاده از لایه می باشد با استفاده از لایه‌ها می‌توان اشکال را به صورت جداگانه و در لایه‌های مختلف ترسیم کرد و به راحتی آن‌ها را مدیریت کرد.

 

ضرورت رفع اشکال از فایل های اتوکد 

رفع اشکال در نرم افزار اتوکد اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا باعث افزایش بهره‌وری و سرعت کاربران در طراحی و مدل‌سازی می‌شود. همچنین، رفع اشکال بهبود کیفیت نهایی نقشه و مدل معماری را نیز فراهم می‌کند. انجام رفع اشکال از فایل های اتوکد نقش مهمی در بهبود و بررسی کیفیت فایل نهایی طراحی شده دارد. برای رفع اشکال از اتوکد به طور معمول سه مرحله بررسی فایل‌های اتوکد، بروزرسانی نرم‌افزار اتوکد ، بررسی تنظیمات آن صورت میگیرد.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه طراحی با رویت

انجام پروژه اسکچاپ

سفارش پروژه عمران

سفارش پروژه سالیدورک

انجام پروژه راینو

انجام پروژه با نرم افزار gis

انجام پروژه بتن

سفارش پروژه ایتبس

انجام پروژه راهسازی

سفارش تری دی مکس 

انجام پروژه نقشه کشی صنعتی

لزوم استفاده از نرم افزار اتوکد در حوزه های مختلف

1-  صنعت ساختمان سازی : در حوزه طراحی ساختمان از اتوکد برای رسم نقشه های داخلی ساختمان استفاده میشود

 

2- راهسازی : در صنعت راه سازی از نرم افزار اتوکد برای رسم پروفیل های عرضی و طولی جاده و همچنین نقشه های راه استفاده میشود

 

3- طراحی داخلی : از صنایع بسیار مهم و پرکاربرد که بیشترین استفاده از اتوکد در آن می باشد طراحی داخلی است که برای ترسیم انواع طراحی با جزئیات دقیق استفاده میشود

 

4- معماری : در حوزه معماری از نرم افزار اتوکد برای رسم نقشه انواع بناها از جمله ساختمان ، زمین ورزشی، ویلا ، پارکینگ استفاده میشود

 

5- نظام مهندسی : در صنف نظام مهندسی کارشناسان این حوزه از نرم افزار اتوکد برای استاندارد سازی و تطبیق دقیق نقشه های ساختمان استفاده می نمایند.

 

آشنایی با اجزا و قسمت های مختلف نرم افزار AutoCAD

1- پنل اصلی: این قسمت شامل منوها، ابزارها و گزینه های اصلی نرم افزار اتوکد است که به کاربران امکان دسترسی به تمامی ابزارهای لازم برای طراحی و مدلسازی را می دهد.

 

2- نقشه کشی: در این قسمت از نرم افزار اتوکد کاربران می توانند نقشه ها، طرح ها و نمای های مختلف را ایجاد و ویرایش کنند.

 

3- مدلسازی سه بعدی: از مهم ترین قسمت های موجود در نرم افزار اتوکد است، اتوکد قابلیت مدلسازی سه بعدی را داراست که به کاربران امکان ایجاد و ویرایش اشیاء سه بعدی را می دهد.

 

4- تنظیمات: این قسمت شامل تنظیمات مختلف نرم افزار اتوکد است که به کاربران اجازه می دهد تنظیمات و پیکربندی های مختلف را تغییر دهند.

 

5- لایه ها: لایه ها در نرم افزار اتوکد برای سازماندهی و مدیریت عناصر گرافیکی استفاده می شوند، به کاربران اجازه می دهند تا عناصر مختلف را در لایه های جداگانه قرار دهند.

 

6- تصویرگیری و رندرینگ: اتوکد دارای قابلیت های تصویرگیری و رندرینگ پیشرفته است که به کاربران امکان نمایش و ظاهر زیباتر طرح ها و مدل های سه بعدی را می دهد.

 

7- ابزارهای پلاگین: اتوکد قابلیت استفاده از ابزارهای پلاگین را داراست که به کاربران امکان گسترش قابلیت های نرم افزار را با اضافه کردن ابزارهای جدید فراهم می کند.

 

8- نقطه گذاری و مقیاس: نرم افزار اتوکد به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از نقطه گذاری و تعیین مقیاس، طرح ها و نقشه ها را به صورت دقیق و حرفه ای طراحی کنند.

 

 

وظایف کاربردی نرم افزار اتوکد در حالت کلی به صورت زیر تعریف میشود :

1- طراحی ساختمان‌ها و سازه‌های مختلف یکی از اصلی ترین وظایف نرم افزار اتوکد است.

2- طراحی نقشه‌های معماری و ساختمانی به صورت دو بعدی در اتوکد ترسیم میشود از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.

3- طراحی قطعات و ماشین‌آلات صنعتی با استفاده از اتوکد به راحتی امکان پذیر است.

4- طراحی شبکه راه ها و راهسازی : با استفاده از نسخه سیویل تری دی در اتوکد به راحتی میتوانید نقشه راه های خود را در این نرم افزار ترسیم کنید.

5- طراحی مدل‌های سه بعدی از دیگر وظایف کاربردی این نرم افزار است.

6–تولید نقشه‌های فضای سبز و منظر با استفاده از قابلیت های فراوان موجود در اتوکد به راحتی انجام میپذیرد.

 

اهمیت نرم افزار اتوکد در چیست ؟

اتوکد را میتوان قوی ترین نرم افزار در طراحی انواع نقشه های سه بعدی و دوبعدی به صورت ترسیمی دانست این نرم افزار کاربردی و بسیار حرفه ای با داشتن مجموعه قوی از ابزارهای آماده محبوبیت فراونی در بین کاربران پیدا کرده است یکی از ویژگی های اصلی اتوکد دقت بسیار بالا در ترسیم می باشد به صورتی که میتوان هر نوع نقشه ای را با دقت در حد میلیمتر را هم به راحتی در اتوکد بدست آورد از اتوکد در طراحی و اجرای کلیه پروژه های ساختمانی قبل از تخریب و اجرای کامل آن استفاده میشود. اهمیت نقشه کشی و طراحی نقشه های ساختمانی امروزه بر کسی پوشیده نیست و قوی ترین نرم افزار نقشه کشی ساختمان می باشد، قبل از طراحی هر سازه ای ابتدا نقشه آن به صورت دستی و بر روی کاغذ توسط طراح ترسیم میشود تا مکان و جایگاه اتاقها ، پارکینگ ها ، آشپزخانه ، پذیرایی ، حمام و دستشویی مشخص شود نقشه دستی ترسیم شده برای مشخص شدن دقیق جزئیات نیاز به نرم افزار دارد که اتوکد انتخاب اول همه متخصصین نقشه کشی است.

 

کاربردهای اتوکد 

1- توانایی نقشه کشی دو بعدی و سه بعدی 

2- قابلیت افزودن جزئیات به نقشه های ترسیمی

3- توانایی کیفیت بالا در طراحی و چاپ نقشه 

4- دقت بسیار بالا در نقشه کشی ساختمان 

5- قابلیت مستندسازی انواع طرح های خلاقانه

 

مراحل انجام پروژه اتوکد 

  1. ارسال پروژه اتوکد از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه اتوکد توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه اتوکد براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه اتوکد توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه اتوکد در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه اتوکد داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه رشته اتوکد باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه اتوکد می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه رشته صنابع است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان اتوکد است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه اتوکد

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار می باشد متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه اتوکد مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های اتوکد در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه اتوکد

انجام پروژه های اتوکد همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان با نرم افزار اتوکد داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه دانشجویی اتوکد است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

سفارش پروژه اتوکد با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه اتوکد در حوزه نقشه کشی با اتوکد، طراحی دخلی با اتوکد ، طراحی معماری با اتوکد ، تهیه فایل DWG ، سفارش طراحی خلاقانه با اتوکد با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است کسب رضایت در انجام سفارش ارسالی مهم ترین رسالت گروه متلب پروژه می باشد.

 

ضمانت در پروژه اتوکد به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه اتوکد دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه اتوکد چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه اتوکد خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه اتوکد وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه اتوکد منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری اتوکد

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه اتوکد در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های اتوکد به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی اتوکد تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های اتوکد انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه اتوکد موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده اتوکد

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه اتوکد به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه اتوکد من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه اتوکد در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

ضمانت در انجام پروژه اتوکد به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه اتوکد دارند به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

زمان تحویل پروژه اتوکد چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه اتوکد خواهد کرد.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه