انجام پروژه اندروید

انجام پروژه اندروید ، ارائه خدمات برنامه نویسی با اندروید توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های اندروید میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های اندروید خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های اندروید در حوزه برنامه نویسی اندروید، اندروید استودیو ، طراحی اپلیکیشن با اندروید ، برنامه نویسی موبایل در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه انجام پروژه برنامه نویسی اندروید در متلب پروژه با توجه به حجم پیچیدگی و سنگینی پروژه مشخص میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

اندروید چیست؟

اندروید یا Android یکی از قوی ترین سیستم عامل های برنامه نویسی متن باز طراحی شده توسط گوگل می باشد که کاربرد اصلی آن در راه اندازی دستگاه های تلفن همراه هوشمند می باشد. انجام پروژه برنامه نویسی اندروید نقش مهمی در طراحی اپلیکیشن های موبایلی و توسعه کسب و کارهای آنلاین دارد. هدف از طراحی اندروید ارائه محیطی برنامه نویسی برای ساخت اپلیکیشن های تلفن همراه می باشد. اندروید همچنین توانایی توسعه برنامه‌ ها و نرم‌افزار های قابل اجرا را دارد. اندروید به عنوان محبوب ترین سیستم عامل موبایل در دنیا محسوب میشود همچنین برنامه نویسی اندروید امروزه به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد برای برنامه نویسان محسوب میشود. برنامه نویسی اندروید قابلیت های فراوانی از جمله جستجو در وب ، ارسال و دریافت پیام، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، پخش موسیقی و ویدئو، عکاسی را برای کاربران فراهم می کند. یکی از ویژگی های بارز اندروید قابلیت سازگاری و نصب راحت بر روی تمامی دستگاه های هوشمند می باشد.  سیستم عامل اندروید همچنین یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس است که برای دستگاه‌های همراه مانند تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و دستگاه‌های پوشیدنی طراحی شده است. این سیستم عامل توسط شرکت گوگل توسعه داده شده و از آن برای اجرای برنامه‌ها و خدمات مختلف استفاده می‌شود. اهمیت اندروید به دلیل پراکندگی بالای دستگاه‌های همراه که از این سیستم عامل استفاده می‌کنند، بسیار زیاد است. این سیستم عامل به توسعه دهندگان امکان می‌دهد تا برنامه‌های متنوع و مفیدی را برای کاربران اندروید ارائه کنند و به این ترتیب بازار بزرگی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. برنامه نویسی اندروید نقش بسیار مهمی در توسعه برنامه‌های مختلف برای دستگاه‌های همراه با این سیستم عامل دارد. با تسلط بر ابزارها و زبان‌های برنامه نویسی مخصوص اندروید، توسعه دهندگان قادر خواهند بود برنامه‌هایی با امکانات پیچیده و جذاب را برای کاربران Android ایجاد کنند و در بازار رقابتی این حوزه موفق عمل کنند.

اندروید در یک تعریف کلی یک سیستم عامل کاربردی است که بشترین استفاده را در طراحی برنامه های کاربردی دارد. دوره های زمانی نسخه های جدید آن با پیشرفت های چشمگیری عرضه می‌شود در ابتدا سیستم عامل اندروید تنها بروی تلفن های هوشمند اندرویدی پیدا میشود. امروزه تمامی سازمان دولتی و خصوصی و حتی شرکت های بزرگ و کوچک برای توسعه دادن محیط تجاری خود نیازمند طراحی نرم افزار اندرویدی می باشند. استفاده از اندروید در طراحی برنامه‌های کاربردی بسیار مهم است، زیرا این سیستم عامل در حال حاضر در بیشتر دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌شود و باعث می‌شود که برنامه‌های کاربردی شما به گسترش و موفقیت بیشتری دست یابند. همچنین، اندروید امکانات و قابلیت‌های بسیاری را برای برنامه نویسان فراهم می‌کند. در دنیای امروز، تلفن همراه به یکی از اصلی‌ ترین وسایل ارتباطی تبدیل شده است. بسیاری از مردم از تلفن همراه خود برای ارتباط با دوستان، خانواده، کارکنان و همچنین برای انجام کارهای روزمره استفاده می‌کنند.

امروزه سیستم عامل اندروید، به عنوان یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های عامل تلفن همراه در جهان، بسیاری از ویژگی‌ های کاربردی و قابل استفاده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امروزه انجام برنامه نویسی با اندورید به یک حرفه بسیار پردرآمد میان مشاغل مختلف تبدیل شده است. اندروید باعث گسترش سود تجاری بسیاری از شرکت ها و آسان شدن روابط خرید و فروش شده است با توجه به اینکه امروزه طراحی اپلیکیشن های اندرویدی نیاز اصلی در دنیای کسب و کار و تجارت الکترونیک می باشد استفاده از نرم افزار اندروید و طراحی نرم افزارهای اندرویدی بسیار گسترش یافته است اندروید به دلیل ماهیت ساده ای که در سیستم عامل خود دارد به محبوب ترین زبان  تولید موبایل در دنیا تبدیل شده است که حتی  شرکت های بزرگ تجاری دنیا مانند سامسونگ و الجی نیز  از این سیستم عامل بر روی گوشی های تلفن همراه خود استفاده میکنند که نشان از اهمیت این  سیستم عامل دارد امروزه تمام شرکت ها ، مراکز تجاری و حتی تفریحی از اندروید و اپلیکیشن هایی که برپایه آن طراحی و ساخته میشود برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی ، ارائه خدمت به مشتریان و بازاریابی استفاده میکند یک کاربر عادی و معمولی با نصب چندین برنامه اندروید به راحتی میتواند تمام نیازها و خواسته های خود را در کسری از ثانیه برطرف نماید.

.

متلب پروژه چه نوع پروژه های اندروید را میتواند انجام بدهد؟

طراحی اپلیکیشن با اندروید

انجام پروژه AIDE با اندروید

انجام پروژه فون گپ PhoneGap

انجام سفارش پروژه آنریل Unreal

انجام پروژه بیسیک فور اندروید B4A

 

 

مراحل برنامه نویسی با اندروید 

1- کشیدن فلوچارت طراحی : در گام اول باید فلوچارت طراحی در برنامه اندروید را با ذکر جزئیات مشخص نمایید

 

2. طراحی و توسعه ایده: در گام دوم ، باید ایده اصلی برنامه را طراحی کرده و برای آن یک برنامه نویسی مفصل انجام دهید. 

 

3- طراحی رابط کاربری: در گام سوم که مهم ترین قسمت از برنامه نویسی اندروید است، باید رابط کاربری برنامه خود را طراحی شود. این شامل طراحی صفحات، منو ها، دکمه ها و سایر عناصر رابط کاربری است.

 

4-  توسعه برنامه: در گام چهارم باید برنامه را با استفاده از زبان برنامه نویسی به زبان جاوا و با رعایت استانداردهای برنامه نویسی و بهینه سازی کدهای توسعه داد.

 

5- تست و نگهداری: در گام پنجم برنامه طراحی را نمایید و اطمینان حاصل کنید که همه عملکردهای آن به درستی کار می کنند.

 

6-. انتشار و اجرای برنامه: در گام آخر ، باید برنامه طراحی شده را در فروشگاه گوگل پلی منتشر نمایید. یکی از ضروریات این انتشار برنامه در این فروشگاه رعایت قوانین کامل آن می باشد.

 

ضرورت برنامه نویسی اندروید در طراحی برنامه های کاربردی

امروزه استفاده از گوشی های هوشمند در زندگی مدرن به یک ضرورت تبدیل شده است گوشی های هوشمند برای نصب و اجرای برنامه نیاز به استفاده از سیستم عامل دارند این سیستم عامل تمامی عملیات مربوط به اجرای برنامه ها را انجام میدهد اندروید سیستم عاملی کاربردی است که بیشترین استفاده را در بین کاربران در سطح دنیا دارد به همین علت برای پیاده سازی نیاز به برنامه نویسی موبایل داریم این کار توسط متخصصان حوزه توسعه اپلیکیشن انجام میشود برنامه نویسان اندروید میتوانند برنامه‌های مختلفی از جمله برنامه‌های بازی، برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های اجتماعی، برنامه‌های خرید آنلاین را توسعه دهند، برنامه‌های اندروید میتوانند بر روی دستگاه‌های همراه و تبلت‌های مختلف نصب و استفاده شوند. یکی از اصلی وظایف برنامه نوسی موبایل توجه به خواسته کاربران و طراحی نیازهای آنها متناسب با دنیای روز می باشد.

 

بخش های مختلف زبان Android

1- بخش Activity : این قسمت از زبان اندروید برای طراحی و فعال سازی یک صفحه از اندروید به کار میرود

2- بخش سرویس ها : مهم ترین بخش از اندروید می باشد و به مجموعه عملیاتی گفته میشود که خارج از دید کاربر اتفاق می افتد

3- بخش ارائه کننده محتوا : این بخش از اندروید وظیفه ذخیره کردن اطلاعات را بر عهده دارد.

4- بخش گیرنده های پخش : این قسمت وظیفه ارائه هشدرهای لازم در حین برنامه نویسی به کاربر را دارد.

5- ویرایشگر کد : از مهم ترین بخش ها در برنامه نویسی اندروید است و وظیفه هشدار و اطلاع رسانی از خطاهای موجود در برنامه را دارد.

6- کلاس ها : از مهم ترین قسمت های زبان است که برای تعریف اشیاء و مجموعه ای متغیرها استفاده میشود.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه پایتون

انجام پروژه با اسمبلی

انجام پروژه sql

سفارش پروژه کامپیوتر

انجام پروژه وردپرس

انجام پروژه سی پلاس پلاس 

سفارش ساخت ربات تلگرام

انجام پروژه asp

انجام پروژه php

انجام پروژه ویژوال بیسیک

انجام پروژه برنامه نویسی جاوا 

انجام پروژه B4A

 

لزوم به کارگیری از برنامه نویسی اندروید در حوزه های مختلف

1- طراحی سیستم عامل : یکی از مهم ترین حوزه های مورد استفاده از اندروید در طراحی سیستم عامل موبایلی می باشد بیش از 80 درصد سیستم عامل موبایلی در دنیا براساس زبان اندروید طراحی شده است.

 

2- طراحی اپلیکیشن : در مهم ترین صنایع مورد استفاده از اندروید در حوزه طراحی اپلیکیشن های موبایلی است این زبان قدرت بسیاری بالای در طراحی برنامه های کاربردی دارد.

 

3- تلویزیون و ساعت های هوشمند : اندروید امروزه قدرت بسیار بالایی در ساخت وسایل و لوازم دیجتال پیدا کرده است با استفاده از اندروید قادر خواهید بود تمامی لوازم های خانه خود را هوشمند نمایید 

 

4- طراحی اسمارت فون یا تجهیزات هوشمند : امروزه اندروید نقش بسیاری مهمی در حوزه طراحی تجهیزات هوشمند موبایلی دارد 

 

5- برنامه نویسی موبایل : از دیگر حوزه های کاربردی استفاده از اندروید طراحی و برنامه نویسی موبایل می باشد بسیازی از زبان های برنامه نویسی موبایل در دنیا بر پایه اندروید طراحی شده اند.

 

 

اهمیت و جایگاه استفاده از اندروید در توسعه برنامه های کاربردی و موبایل

استفاده از سیستم عامل اندروید در توسعه برنامه‌های کاربردی و موبایل اهمیت بسیار زیادی دارد. اندروید به عنوان یکی از پرکاربردترین سیستم‌عامل‌های موبایل در دنیا، بازار بسیار بزرگ و پتانسیل بالایی را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند. این سیستم عامل توسعه برنامه‌های کاربردی متنوع و گسترده را امکان‌پذیر می‌سازد و به توسعه‌دهندگان امکان دسترسی به ابزارها و منابع مفید برای تولید برنامه‌های با کیفیت را فراهم می‌کند. یکی از ویژگی های اصلی زبان اندروید توسعه برنامه های کاربردی تحت موبایل می باشد این برنامه که تحت سیستم عامل اندروید طراحی میشوند بیشترین استفاده را در میان کاربران موبایلی دارد. با استفاده از زبان اندروید متیوان هر برنامه ای را تولید کرده و در دسترس کاربران قرار داد. با توجه به تعداد بالای کاربران اندروید و گسترش استفاده از دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر این سیستم عامل، توسعه برنامه‌های اندروید به یک فرصت بسیار جذاب برای توسعه‌دهندگان تبدیل شده است. همچنین، بازار پر رقابت اپلیکیشن‌های موبایل، نیاز به تولید برنامه‌های کاربردی با کیفیت و قابل اعتماد را بر جوامع توسعه‌دهندگان تحمیل کرده است که اندروید به عنوان یک پلتفرم پر استفاده و گسترده، به آن‌ها این فرصت را می‌دهد.

 

وظایف کاربردی برنامه نویسی به زبان اندروید 

1- توسعه برنامه‌های موبایل: برنامه نویسی به زبان اندروید می‌توانند برنامه‌های موبایل را برای دستگاه‌های اندروید توسعه دهند این توسعه میتواند شامل برنامه‌های بازی، برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های اجتماعی باشد.

 

2. توسعه برنامه‌های اینترنت اشیا: برنامه نویسی با اندروید می‌توانند برنامه‌ها و سیستم‌های مرتبط با اینترنت اشیاء را توسعه نیز دهند که به کمک آن‌ها می‌توان دستگاه‌های هوشمند خانگی، سیستم‌های خودرو، دستگاه‌های پزشکی را کنترل کرد.

 

3. توسعه برنامه‌های وب: برنامه نویسی به زبان اندروید قادر می باشد برنامه‌های تحت وب را توسعه داده و آن‌ها را با استفاده از سیستم های کنترل تحت وب در برنامه‌های اندروید قابل دسترسی کند.

 

4. توسعه برنامه‌های تحت پلتفرم: برنامه نویسی به زبان اندروید قادر است برنامه‌ها را برای پلتفرم‌های دیگر مانند استفاده در تلویزیون های اسمارت توسعه دهد.

 

5. توسعه بازی‌های موبایل: برنامه نویسی به زبان اندروید می‌توانند بازی‌های مختلف را برای دستگاه‌های اندروید توسعه داده و آن‌ها را در محیط های فروش بازی منتشر کرد.

 

اهمیت استفاده از اندروید در چیست؟

اهمیت استفاده از برنامه های طراحی شده با اندروید به قدری می باشد که میتوان گفت هیچ کسب و کار یا پلتفرمی را نمیتوان بدون استفاده از اندروید موفق دانست اندروید به عنوان محبوب ترین سیستم عامل تلفن های همراه ساخت شرکت گوگل معرفی میشود و هر روز بر تعداد طرفداران آن افزوده میشود با استفاده از اندروید میتوان برنامه های مختلف برای کسب و کار خود طراحی کنید و مشتریان هدف خود را به سمت خود جذب نمایید هدف از طراحی اپلیکیشن های اندرویدی ساده کردن امور کاری یک شرکت یا سازمان می باشد استفاده از برنامه های اندروید علاوه بر کاهش وقت و زمان برای مشتری باعث افزایش رضایت مندی کاربران نیز خواهد شد. امروزه در حدود 80 درصد گوشی های تلفنی همراه از این سیستم عامل پشتیبانی میکنند اهمیت اندروید به دلیل سادگی و محیط کاربری بسیار جذاب آن می باشد در حال حاضر اندروید امروزه کاربردهای بسیار فراوانی در حوزه های مختلف دارد طراحی و ساخت انواع اپلیکیش و نرم افزار کاربردی که قابلیت اجرا بر روی موبایل و گوشی های تلفن همراه داشته باشند از ویژگی های زبان اندروید می باشد.

 

کاربردهای اندروید

1- قابلیت پیاده سازی انواع برنامه های کاربردی 

2- طراحی انواع تلویزیون های مبتنی بر اندروید برای کاربری آسان

3- طراحی ساعت های هوشمند 

4- قابلیت طراحی و توسعه برنامه های بازی و کنسول اندرویدی

4- طراحی و توسعه عینک های هوشمند اندرویدی

5- توانایی طراحی انواع خانه های هوشمند و کنترل لوازم خانگی

 

مراحل انجام پروژه اندروید

  1. ارسال پروژه اندروید از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه اندروید توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه اندروید براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه اندروید توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه اندروید در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه اندروید داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه برنامه نویسی اندروید باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه اندروید می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه با نرم افزار اندروید است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان اندروید است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه اندروید

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار جستجو نمایید، متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه اندروید مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های اندروید در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه اندروید

انجام پروژه های اندروید همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان با اندروید داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های اندروید است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

سفارش پروژه اندروید با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه اندروید با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه اندروید به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه اندروید دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه اندروید چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه اندروید خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه اندروید وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه اندروید منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری اندروید

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه اندروید در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های اندروید به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی اندروید تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های اندروید انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه اندروید موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده اندروید

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه اندروید به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه اندروید من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه اندروید در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

‫6 نظر ارسال شده در “انجام پروژه اندروید

  1. Avatar خانم مومنی

    سلام
    پروژه تجاری با اندروید دارم چطوری شما سفارش قبول میکند ؟
    در حوزه خرید و فروش صندلی های اداری

    • متلب پروژه متلب پروژه

      با سلام
      بله انجام میدیم باید لطف کنید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا از طریق فرم ثبت سفارش اقدام کنید

  2. Avatar دکتر رضایی

    ببخشید ی یک سوال داشتم
    شما پروژه های شرکتی برنامه نویسی اندروید رو هم انجام میدین؟
    ما یک شرکت تولید محصولات غذایی داریم میخوایم آپ نوشته بشه برامون

    • متلب پروژه متلب پروژه

      سلام
      بله کارگروه های تخصصی برنامه نویسی اندروید در موسسه متلب پروژه تشکیل شده است که توانایی انجام هر کاری را دارند برای ثبت سفارش با شماره 09108391389 تماس بگیرید.

  3. Avatar احمد سمیعی

    سفارش طراحی بازی با نرم افزار اندروید داشتم که خیلی خوب برام انجام شد
    خیلی متشکرم

    • متلب پروژه متلب پروژه

      سلام ممنونم از دیدگاه شما
      به امید همکاری های مستمر

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه