انجام پروژه تری دی مکس

انجام پروژه تری دی مکس ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار تری دی مکس توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های تری دی مکس میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه تری دی مکس خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های تری دی مکس را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه تری دی مکس در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

تری دی مکس چیست؟

تری دی مکس یا 3ds Max یکی از قوی ترین نرم افزارهای معماری است که کاربرد اصلی آن در مدل سازی و طراحی سه بعدی می باشد. انجام پروژه های تری دی مکس اهمیت فراوانی در سه‌ بعدی‌ سازی دارد. هدف از طراحی نرم افزار تری دی مکس ارائه یک نرم افزاری جامع برای مدلسازی ، طراحی سه بعدی و تولید فیلم و انیمیشن به صورت حرفه ای می باشد. این نرم افزار با دارا بودن امکانات گسترده حرف اول را در سرعت و اجرای دقیق مدلسازی دارد.تری دی مکس همچنین توانایی ایجاد مدل‌های سه بعدی، انیمیشن ها و تصاویر دیجیتال را دارد.تری دی مکس دارای قابلیت های فراوانی در سه بعدی سازی معماری ، رندرگیری از اجسام و مدلسازی فضاهای شهری دارد. یکی از ویژگی های بارز تری دی مکس طراحی و مدل سازی گرافیکی به صورت چند بعدی می باشد که در صنایع گوناگون مورد استفاده بسیار قرار می گیرد با تری دی مکس میتوانید تمام اشیا را به صورت یک جاندار  در حال حرکت شبیه سازی کرده و قابلیت اجرای به آن بدهد.

امروزه تری دی مکس در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار میگیرد در دکوراسیون برای طراحی انواع نماد و دیزاین داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد در صنعت فیلم برداری و تولید فیلم های سینمایی جهت افکت گذاری استفاده میشود. در ساخت انیمیشن و پویا نمایی جهت حرکت دادن به انواع کاراکترها مورد استفاده قرار میگیرد در صنعت مدلینگ برای طراحی انواع مدل ها و مانکن ها استفاده میشود به جرات میتوان گفت تری دی مکس در تمامی مشاغل کاربرد دارد و کمتر صنعتی را میتوان بی نیاز از تری دی مکس دانست یکی از ویژگی های مهم تری دی مکس ایجاد رندرینگ و ساخت اشکال هندسی چند وجهی است که انگار انسان واقعی توسط این نرم افزار طراحی شده است امروزه از تری دی در ساخت بازی ها کامپیوتری که صنعت بسیار پول سازی می باشد استفاده فراوان می شود این بازی ها اغلب در محیط پلاگین های مختلف این نرم افزار طراحی ، ایجاد و پیاده سازی میشود این نرم افزار دارای کنترلر های انیمیشن می باشد که نیاز ایجاد بازی به وسیله تری دی می باشد.

 

منلب پروژه چه نوع پروژه های تری دی مکس رو میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه تری دی مکس معماری

انجام پروژه با نرم افزار تری دی مکس

انجام پروژه طراحی تری دی مکس

انجام پروژه دانشجویی تری دی مکس

 

انجام پروژه تری دی مکس

 

مراحل مدلسازی سه بعدی در تری دی مکس

1- تعیین ابعاد مدل: در مرحل اول باید ابعاد و اندازه‌ های مدل را مشخص نمایید

2- ساختن شکل‌های پایه : در گام دوم برای ساختن مدل، باید از شکل‌های پایه استفاده نمایید

3- ایجاد شکل‌های پیچیده: در گام سوم باید با استفاده از ابزارهای مختلف، شکل‌های پیچیده‌ را طراحی کنیم

4- ایجاد تکسچر: در گام چهارم باید برای تزئین مدل، باید از تکسچر استفاده کنیم

5- اضافه کردن جزئیات: در این گام باید با استفاده از ابزارهای مختلف،باید جزئیات بیشتری به مدل خود اضافه کنیم

6- طراحی محیط: در گام ششم باید برای قرار دادن مدل در یک محیط، از ابزارهای مختلف موجود در تری دی مکس استفاه کنیم

7- ایجاد انیمیشن: در این گام باید با استفاده از ابزارهای مختلف، مدل خود را متحرک کنیم

8- رندرینگ:  در گام آخر لاید برای نمایش مدل با کیفیت بالا، مدل را رندر گرفته و خروجی مورد نظر را مشاهده کنیم.

 

ضرورت استفاد از تری دی مکس در طراحی سه بعدی

امروزه با توجه به گسترش فناوری حوزه گرافیک به چه شدت توسعه داده شده و نرم افزارهای مختلفی برای مدل سازی استفاده میشود یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در حوزه طراحی، معماری، سینما، انمیشن و بازی سازی تری دی مکس می باشد این نرم افزار با داشتن موتور رندر بسیار قدرتمند توانایی مدل سازی هر نوع پروژه معماری و گرافیکی را دارا می باشد پیشرفت های فوق العاده ای که در حوزه  بازی‌های رایانه‌ای، فیلم‌های تبلیغاتی به جرات میتوان گفت به دلیل تری دی مکس می باشد شاید یکی از دلایل استفاده فراوان از تری دی مکس راحتی کار با آن و قدرت بالای آن در مدل سازی سه بعدی است 

 

ویژگی های نرم افزار تری دی مکس

1- طراحی ساختمان : دانشجویان رشته معماری با استفاده از تری دی میتوانند طراحی خارجی ساختمان را به چه شکل سه بعدی انجام دهد

2- طراحی انواع کابینت و آشپزخانه : فضای داخلی آشپزخانه و همچنین نحوه چیدمان کابیت را میتوان با بهترین شکل در تری دی مکس انجام داد 

3- طراحی محصول و طراحی صنعتی : یکی دیگر از استفاده تری مکس در حوزه طراحی محصول مانند طراحی خودرو، فرش و طلا و جواهرات است 

4- ساخت انیمیشن : یکی از اصلی ترین کاربردهای تری دی مکس در ساخت بازی و انیمیشن است با استفاده از موتور قدرتمند در این نرم افزار میتواند شخصیت های مهم بازی را طراحی کرده و سپس با استفاده از سایر نرم افزارها به آنها جان بخشی کرده و در نهایت انیمیشنی و متحرک خلق ایجاد نمایید

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه نقشه کشی اتوکد

انجام پروژه دانشجویی اسکچاپ

انجام پروژه دانشجویی راینو

سفارش پروژه طراحی صنعتی

انجام پروژه طراحی وکتور

 

انجام پروژه های تری دی مکس

 

مهم ترین مفاهیم در تری دی مکس 

1- مدلینگ : به فرآیند تبدیل یک عکس به دوبعدی و سه بعدی مدلینگ گفته میشود 

2- جئومتری : اصلاح جئومتری در تری دی به اشکال هندسی دایره شکل اطلاق میشود 

3- متریال : این مفهوم به معنای جنس سطح یک شکل سه بعدی است 

4- دوربین : دوربین در تری دی مکس به معنای زاویه دید شما نسبت به شکل سه بعدی ترسیم شده است

5- رندرگیری : به فرآیند دریافت خروجی از نرم افزار توسط موتور قدرتمند رندرگیری گفته میشود

 

اهمیت نرم افزار تری دی مکس در چیست؟

نرم افزار حرفه ای تری دی مکس یک برنامه گرافیکی کامپیوتری است که از آن برای مدل سازی های سه بعدی، طراحی های سه بعدی، ارائه راه حل های رندرینگ در طراحی های مختلف، ساخت انیمیشن ها، طراحی و ساخت انواع بازی های کامپیوتری با گرافیکی جذاب و هیجان انگیز و مواردی از این قبیل استفاده می شود. امروزه مدل سازی ابعاد و اشکال به صورت چند حالته و چند وجهی کاربردهای فراوانی پیدا کرده است یکی از اصلی ترین دلیل استفاده از مدل های چندوجهی مشاهده کاملا یک طرح از زوایای مختلف می باشد به طوری که کامل متوجه خواهید شد که چه شکلی ساخته خواهد شد نرم افزار تری دی مکس با داشتن محیط کاربری بسیار حرفه ای و استفاده از ابزارهای آماده و فوق حرفه ای سه بعدی توانسته است به مهم ترین نرم افزار در حوزه مدل سازی سه بعدی دست پیدا کند که با سایر برنامه های هم رده خود اصلا قابل مقایسه نیست یکی از ویژگی های مهم تری دی مکس استفاده از منوها و ابزارهای آماده در مدل سازی سه بعدی می باشد.

 

کاربردهای تری دی مکس

1- طراحی و مدل‌سازی فضا‌های شهری و ساختمان‌ها
2- دکوراسیون و معماری داخلی
3- ساخت انیمیشن‌های دو و سه بعدی
4- ساخت بازی‌ های کامپیوتری
5- ساخت فیلم‌ های تبلیغاتی و جلوه‌های ویژه

 

مراحل انجام پروژه تری دی مکس 

  1. ارسال پروژه تری دی مکس از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه تری دی مکس وسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه تری دی مکس براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه تری دی مکس اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه تری دی مکس توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه تری دی مکس توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه تری دی مکس با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های تری دی مکس با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه تری دی مکس به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه تری دی مکس دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه تری دی مکس چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه تری دی مکسخواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه تری دی مکس وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه تری دی مکس منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری تری دی مکس

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه تری دی مکس در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های تری دی مکس به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی تری دی مکس تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های تری دی مکس انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه تری دی مکس موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده تری دی مکس

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه تری دی مکس به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه تری دی مکس من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه تری دی مکس در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه