انجام پروژه های طراحی لباس

انجام پروژه های طراحی لباس ، ارائه خدمات انجام پروژه رشته طراحی لباس توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های طراحی لباس میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه طراحی لباس خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه طراحی لباس در حوزه طراحی مد ، طراحی پارچه ، طراحی دوخت را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه طراحی لباس در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

طراحی لباس چیست ؟

طراحی لباس یا Fashion design یکی از کاربردین رشته ها و حرفه ای مجموعه طراحی در حوزه هنر می باشد که کاربرد اصلی آن در طراحی و ایجاد الگوها و طرح‌های مختلف برای لباس‌های مختلف می باشد. انجام پروژه های طراحی لباس نقش اساسی در طراحی و تولید انواع لباس های و مدل های جدید دارد. هدف از طراحی لباس استفاده از نرم افزارهای تخصصی برای ایجاد الگوهای حرفه ای برای انواع لباس می باشد. طراحی لباس توسط متخصصان حوزه لباس و با الگو برداری نوع پوشش و فرهنگ یک کشور صورت میگیرد. طراحی لباس به طور معمول توسط نرم افزارهای مختلفی صورت میگیرد این نرم افزارها اطلاعات مختلف شامل میزان پارچه مورد استفاده ، میزان قد و اندازه گیری های مختلف را کاربر دریافت کرده و به صورت نرم افزاری و سه بعدی فرم مورد نظر را طراحی میکند. رشته طراحی لباس ارتباط تنگاتنگی با رشته‌ های دیگری از مدیریت، عکاسی، تبلیغات و برندینگ و عکاسی دارد. یک متخصص طراحی لباس نیاز به یک عکاس حرفه ای دارد که بتواند از مدل های مختلف عکس برداری کرده و طرح های مورد نظر خود را ایجاد نماید..

طراحی لباس که برگرفته از فرهنگ و رسوم یک کشور است و یک رشته میان رشته ای محسوب میشود. ترکیبی از دنیای مد و فشن و همچنین گرافیک است این رشته دارای منبع درآمد نسبتا بالایی است فرایند طراحی لباس شامل انتخاب نوع پارچه، رنگ، طرح، سبک، اندازه و شکل لباس است. طراحان لباس باید از دیدگاه هنری، زیبایی‌شناسی، روانشناسی و روش‌ های ساخت لباس‌های مختلف آگاهی داشته باشند. همچنین، طراحان لباس باید با توجه به جنسیت، سن، فصل، موقعیت و سبک زندگی مشتریان، لباس مناسبی برای آن‌ها طراحی کنند.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه طراحی لباس را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه طراحی لباس با فتوشاپ

انجام پروژه دانشجویی طراحی لباس

انجام پروژه ژوژمان طراحی لباس

انجام پروژه طراحی لباس با متلب

انجام پروژه طراحی مد

 

انجام پروژه های طراحی لباس

سایر خدمات مشابه در متلب پروژه

انجام پروژه معماری

انجام پروژه رویت

انجام پروژه اسکچاپ

انجام پروژه گرافیک 

انجام پروژه های تری دی مکس

انجام پروژه فتوشاپ

انجام پروژه تصویرسازی

 

مراحل طراحی لباس

1- تحقیق : در گامل اول باید تحقیقات از مدل های جدید و مدل های مورد نیاز باید صورت گیرد 

2- طراحی اولیه: در گام دوم باید طراح لباس با استفاده از نقشه کشی و قلم‌های نوشتاری، ایده‌های خود را به شکل یک طرح اولیه رسم کند

3- پروتوتایپ: در گام سوم باید یک نمونه اولیه از لباس ساخته شده تا طراح بتواند آن را بررسی کرده و نقاط ضعف و قوت آن را شناسایی کند.

4- تغییرات و بهبوده : بعد از بررسی پروتوتایپ، طراح به تغییرات و بهبودهای لازم برای بهبود کیفیت و ظاهر لباس می‌پردازد.

5- ایجاد الگو : در مرحله بعدی باید الگوی لباس یا طرح مورد نظر ایجاد شده و آماده طراحی شود

6- تولید : در گام آخر باید با توجه به الگوی موردنظر طرح خواسته شده تولید شده و به مرحله دوخت برسد

اهمیت رشته طراحی لباس در چیست ؟

رشته طراحی لباس به عنوان یکی از رشته های کاربردی هنری، در صنعت مد و لباس است و دارای اهمیت بسیاری است. زیرا با طراحی لباس های جدید و جذاب، می توان به روز رسانی صنعت مد کمک کرد و به ارائه لباس های جذاب و شیک به مشتریان کمک کرد. همچنین، با طراحی لباس های مناسب برای مختلف فصول و موقعیت ها، می توان نیازهای مشتریان را برآورده کرد و به فروش بیشتر کمک کرد. در نتیجه، رشته طراحی لباس از اهمیت بسیاری برخوردار است و در صنعت مد و لباس دارای نقش بسیار مهمی است.

مهم ترین وظایف یک طراح لباس : 

1- استفاده از نرم افزارهای تخصصی برای طراحی الگو یا مدل لباس 

2- سفر به شهرها و کشورهای مختلف برای گرفتن ایده و الگو

3- استفاده از پارچه مرغوب و همچنین رنگ های مورد علاقه مشتری 

4- تهیه نمونه های اولیه از طراحی لباس از مهم ترین وظایف یک طراح لباس است

5- مشورت و هماهنگی با تولیدکنندگان لباس بعد از طراحی و آغاز مرحله دوخت

کاربردهای طراحی لباس :

1- قابلیت استفاده صنعت در صنعت مد و پوشاک

2- توانایی تولید انواع لباس های مجلسی

3- قابلیت طراحی انواع مدل های بازیگران

4- توانایی استفاده در حوزه سینما و فیلم سازی

 

مراحل انجام پروژه طراحی لباس در متلب پروژه

  1. ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه طراحی لباس توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه طراحی لباس براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه طراحی لباس توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه طراحی لباس با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه طراحی لباس با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه طراحی لباس به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه طراحی لباس دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه طراحی لباس چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه طراحی لباس خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه طراحی لباس وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه طراحی لباس منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری طراحی لباس

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه طراحی لباس در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های طراحی لباس به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی طراحی لباس تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های طراحی لباس انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه طراحی لباس موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده طراحی لباس

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه طراحی لباس به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه طراحی لباس من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه طراحی لباس در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه