انجام پروژه مدار منطقی

انجام پروژه مدار منطقی ، ارائه خدمات انجام پروژه درسی مدار منطقی توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های مدار منطقی میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های مدار منطقی خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های مدار منطقی را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت تحویل شما بدهد.

هزینه پروژه مدار منطقی در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

مدار منطقی چیست؟

مدار منطقی یا logic circuit یکی از مهم ترین مدارهای سخت افزاری در حوزه معماری کامپیوتر می باشد که کاربرد اصلی آن در طراحی سیستم های دیجیتال می باشد. انجام پروژه های مدار منطقی کاربرد فراوانی در طراحی سیستم های سخت افزاری دارد. هدف از طراحی سرعت بالای انتقال داده در مدارهای دیجیتالی است. مدار منطقی همچنین توانایی پاسخ به خروجی سیستم را به صورت 0 یا 1 دارا می باشد. یکی از ویژگی های مهم مدار منطقی طراحی گیت های منطقی می باشد. مدار منطقی دارای قابلیت های فراوانی از جمله سرعت بالا انتقال اطلاعات، طراحی انواع مدارهای الکترونیکی ، طراحی بردهای منطقی را دارا می باشد. این مدارها که خروجی آنها به ورودی وابسته بوده، به نحوی که میتوان آن را به صورت تابعی در منطق نمادین بیان کرد این مدارات شامل ترکیبی از گیت‌ های منطقی هستند که به صورت خاص برای انجام عملیات منطقی مانند AND، OR، NOT، XOR و NAND و طراحی مدار دیجیتال استفاده میشود. مدار منطقی به طور معمول در قطعاتی استفاده میشود که در خانواده نیمه هادی ها قرار می گیرند و به مدار منطقی ترکیبی و مدار منطقی ترتیبی تقسیم میشوند تقریبا در تمامی سیستم های دیجیتال امروزی خصوصا سیستم های کامپیوتر و سخت افزاری یافت می شود.  این مدارها از اصول منطقی صفر و یک برای ارتباط میان اجزای مختلف استفاده می نمایند.

 یکی از ویژگی های بارز مدارمنطقی دقت، سرعت، پایداری، قابلیت تحمل خطا می باشد. منطق موجود در مدار منطقی معمولا طبق منطق بولی است که به طور مشترک در تمام مدارهای دیجیتالی یافت می‌شود و اما منطق بولی چیست؟ در ریاضیات و به خصوص در منطق ریاضی، جبر بولی زیر مجموعه‌ای از جبر است که در آن مقدار متغیرها، درست یا غلط است که در علوم کامپیوتر و دیجیتال همان قطع وصل و یا 1/0 است. گیت‌های منطقی عمدتاً از قطعات الکترونیکی مانند دیودها و ترانزیستورها تشکیل می‌شوند، ولی ممکن است از قطعات الکترومغناطیسی مانند رله‌ها، قطعات اپتیکال یا حتی مکانیکی ساخته شوند.گیت های منطقی از مبنای دودویی یا همان اعداد باینری پیروی می کنند. در نتیجه آنها را بیشتر در مدارات دیجیتال می بینیم و یا حتی بخشی از یک مدار آنالوگ که به صورت دیجیتال کار می کند. یک مادربرد مملو از مدارات منطقی است.

متلب پروژه چه نوع پروژه های مدار منطقی را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه مدار منطقی با پروتئوس 

انجام پروژه دانشجویی مدار منطقی

انجام پروژه کلاسی مدار منطقی

انجام پروژه درسی مدار منطقی

انواع مدارهای منطقی از لحاظ کارکرد 

1- مدارهای ترکیبی : این نوع از مدارهای منطقی فقط به ورودی خود وابستگی دارند و فاقد هرگونه حافظه می باشند با هر تغییر در وردوی خروجی نیز تغییر می کند انواع مدارهای مالتی پلکسر از این نوع مدارها هستند.

2- مدارهای ترتیبی : در این نوع مدارهای منطقی خروجی تنها به ورودی بستگی ندارد و به حافظه داخلی آنها نیز وابسته است این مدارها نسبت به مدارهای منطقی ترکیبی کارایی بهتری دارند انواع شمارنده ها و رجیسترها از این نوع مدارهای منطقی می باشند

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه پروتئوس

انجام پروژه HSPICE

سفارش پروژه آردوینو

انجام پروژه آلتیوم

انجام پروژه Verilog

سفارش پروژه معماری کامپیوتر 

انجام پروژه به زبان vhdl

 

ضرورت استفاده از مدار منطقی در طراحی دیجیتال

در حال حاضر بسیاری از دستگاه های الکترونیکی و دیجیتالی برای طراحی نیازمند مدار منطقی می باشند این مدارها که براساس منطق صفر و یک کار میکند سرعت بسیار بالایی در اجرای فرامین دارد. مدارهای منطقی به عنوان قلب تپنده در دستگاه ها عمل میکند و بدون آنها عمل مدارهای دیجیتالی کابرد ندارد. ضرورت استفاده از مدارهای منطقی سرعت بالا و همچنین پایداری کافی در طراحی مدار است 

 

اهمیت مدار منطقی در چیست ؟

امروزه استفاده از مدارهای منطقی که به عنوان اجزای اصلی تشکیل دهنده معماری کامپیوتری است کاملا ضروری به نظر میرسید این مدارها برای پیاده سازی مدارهای الکترونیکی مورد استفاده قرار میگیرد ، در بسیاری از دستگاه های الکترونیکی مانند تلویزیون ، رادیو و دستگاه های تلفن همراه برای پردازش اطلاعات از مدارهای منطقی استفاده میشود  مدارهای منطقی جزء جدایی ناپذیر طراحی سیستم های دیجیتال است و با استفاده از روابط صفر و یک میان عناصر تشکیل دهنده گیت های منطقی روابط میان المان های مختلف مشخص میشود اهمیت مدار منطقی در قدرت بسیار بالای آن در طراحی سیستم های دیجیتال خلاصه میشود.

 

کاربردهای مدار منطقی

1- قابلیت پیاده سازی واحد های محاسبه و منطق در کامپیوترها

2- توانایی طراحی انواع ریزپردازنده های ارتقا یافته

3- قابلیت استفاده در طراحی انواع رجسترها و مالتی پلکسرها

4- توانایی برقراری توانایی ارتباطات در مدارهای ترتیبی

5- استفاده و شبیه سازی در طراحی انواع ترانزیستورها

 

مراحل انجام پروژه مدار منطقی 

  1. ارسال پروژه مدار منطقی از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه مدار منطقی توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه مدار منطقی براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه مدار منطقی اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه مدار منطقی توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه مدار منطقی توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه مدار منطقی با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه مدار منطقی با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خود مشتری سفارش را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه مدار منطقی به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه مدار منطقی دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه مدار منطقی چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه مدار منطقی خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه مدار منطقی وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه مدار منطقی منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری مدار منطقی

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه مدار منطقی در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های مدار منطقی به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی مدار منطقی تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های مدار منطقی انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه مدار منطقی موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده مدار منطقی

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه مدار منطقی به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه مدار منطقی من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه مدار منطقی در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه