انجام پروژه های نت بینز

انجام پروژه های نت بینز ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار نت بینز ، انجا پروژه نت بینز جاوا ، سفارش پروژه نت بینز (Netbeens) خود را به صدها متخصص حرفه ای  متلب پروژه بسپارید و با کیفیت عالی سفارش خود را تحویل بگیرید.

نت بینز چیست ؟ 

نرم افزار توسعه واسط کاربر نت‌بينز  هم به چارچوب پلتفرم برنامه‌هاي روميزي جاوا  اشاره دارد و هم به محيط يکپارچه توسعه نرم‌افزار (ide) به منظور توسعه زبان هايي چون جاوا ، جاوااسکريپت ، پي‌اچ‌پي ، گرووي، سي، سي پلاس پلاس ، پايتون و ساير  زبان‌ها. ولي از نسخه نت بينز 7 به بعئ از زبان هاي برنامه نويسي روبي و روبي آن ريلز پشتيباني نمي کند. نرم افزار بینر مبتني بر زبان برنامه نويسي جاوا  نوشته شده است ودر هر محيطي که ماشين مجازي جاوا وجود داشته باشد، همانند ويندوز، گنو/لينوکس، مکينتاش و سولاريس قابليت اجرا شدن را دارد. وجود کيت توسعه جاوا براي توسعه زبان جاوا دراين محيط الزامي است اما وجود آن براي توسعه ساير زبان‌ها نيازي نيست. نت‌بينز را میتوان به عنوان یک پلت فرم ماژولار شناخته می شود که برای توسعه برنامه های دسکتاپ جاوا استفاده می شود و توسط اوراکل توسعه و توزیع داده شده است. زبان جاوا نیز توسط اوراکل توسعه یافته که آنها از نت‌بينز  نیز پشتیبانی می کنند. نت بیننر بهترین محیط برای برنامه نویسی جاوا و انجام پروژه های کلود می باشد.

ما چه نوع پروژه های نت بینز را میتوانیم انجام بدهیم ؟

انجام پروژه نت بینز با جاوا 

انجام پروژه نت بینز با لینوکس

انجام پروزه دانشجویی نت بینز

انجام پروژه درسی نت بینز

انجام تمرین نت بینز

 

سایر فعالیت های مشابه در متلب پروژه

انجام پروژه برنامه نویسی اندروید 

انجام پروژه ویژوال بیسیک

انجام پروژه B4A

مراحل انجام پروژه نت بینز در متلب پروژه

سفارش انجام پروژه نت بینز 

در مرحله اول با ثبت سفارش انجام پروژه در سایت و تکمیل فرم، اطلاعات خود را برای ما ارسال می کنید. در این بخش لازم است فایل مورد نظر را برای ما ارسال کنید. اگر چند فایل دارید می توانید از پسوند زیپ استفاده کنید. همچنین لازم است زبان مبداء و زبان مقصد را مشخص کنید.

بررسی سفارش و تعیین قیمت

در مرحله دوم سفارشی که برای ما ارسال کرده اید مورد ارزیابی قرار میگیرد تا هزینه برآورد شود. برآورد هزینه متناسب با شرایطی که در سفارش برای ما ارسال کرده اید انجام خواهد شد و نتیجه در نهایت به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

واریز پیش پرداخت و شروع کار

در مرحله سوم قیمت برآورد شده به شما اعلام خواهد شد و در صورت توافق لازم است تا 50 درصد از مبلغ تعیین شده را واریز بفرمایید تا فرایند انجام پروژه شما آغاز گردد. در این مرحله می توانید روند کار خود را از طریق پشتیبان سایت برررسی کنید.

 

تحویل کار و رضایت مشتری

در آخرین مرحله کار شما پس از عبور از بررسی دقیق کارشناسان سایت و بررسی سطح کیفی کار، فایل نهایی برای شما ارسال خواهد شد. هدف نهایی ما لبخند رضایت شما کاربران محترم است که تاکنون رضایت بیشتر از 97 درصد کاربران را به همراه داشته است.

 

پشتیبانی از پروژه های نت بینز

شعار اصلی سایت ما حمایت و پشتیبانی از پروژه های انجام شده . ما در زمینه انجام پروژه نت بینز همواره سعی کرده ایم از افرادی با تخصص بالا استفاده کنیم. استفاده از افراد با تجربه و متخصص باعث شده تا به جهت حمایت و پشتیبانی از پروژه های انجام شده هیچ گونه مشکلی نداشته باشیم.

اگر پروژه انجام شده مطابق با خواسته شما نبود! که به ندرت در سایت متلب پروژه اتفاق می افتد می توانید درخواست خود را به ما جهت تغییرات و بررسی مجدد اطلاع دهید تا در اسرع وقت پیگیری های لازم انجام شود و تغییرات لازم انجام شود.

ارائه خدمات قوی و پشتیبانی کامل با تیمی باتجربه و متعهد در سایت متلب پروژه.

 

هزینه انجام پروژه های نت بینز چقدر است؟

پروژه های نت بینز در زمینه های گوناگونی انجام می شود که این امر باعث گستردگی بسیار بالا در پروژه های ارسالی از سوی شما عزیزان می باشد. تعداد بالای پروژه ها در فیلدهای متنوع سبب شده است تا امر قیمت گذاری پروژه های نت بینز یک کار کاملا حرفه ای و تخصصی باشد.

از این رو جهت تعیین قیمت پروژه های خود می توانید سفارش مورد نظر را برای ما از طریق لینک ثبت سفارش در همینه صفحه یا از طریق تلگرام و واتساپ ارسال کنید. پس از ارسال پروژه تیم پشتیبانی سایت در اسرع وقت پروژه شما را برای تعیین کارشناس به کارگروه تخصصی شما ارجاع داده و در نهایت پس از ارسال برای کارشناس و استعلام دقیق قیمت، قیمت پروژه به شما اعلام خواهد شد.

 

کاربردها و ویژگی های نرم افزار نت بینز

نتبینز تحت زبان جاوا نگارش یافته ودر هر محیطی که ماشین مجازی جاوا وجود داشته باشد، مانند ویندوز، گنولینوکس، مکینتاش و سولاریس قابلیت اجرایی دارد. وجود کیت توسعه جاوا برای توسعهٔ زبان جاوا دراین محیط الزامی است اما وجود آن برای توسعه سایر زبان‌ها این چنین نیست. سکوی نت‌بینز این امکان را برای برنامه‌های کاربردی فراهم می‌سازد

چه مدت زمان خواهد برد تا به درخواست من پاسخ دهید؟

سایت متلب پروژه در بخش پشتیبانی و انجام فوری کار شما بسیار قوی بوده و به صورت 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود. در هر ساعت از شبانه روز که در خواست خود را برای ما ارسال کنید در کمتر از 1 ساعت درخواست شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پس از اینکه پشتیبان سایت پروژه شما را از جهت تعیین مجری مربوطه ارزیابی کند پروژه برای محقق ارسال می گردد. هر زمان که از محقق پاسخ مناسب از لحاظ قیمت و مدت زمان انجام کار دریافت کند بلافاصله شرایط را به شما اطلاع خواهند داد. این روند به صورت کلی بین 3 ساعت تا 6 ساعت اتفاق خواهد افتاد. البته با وجه به سرعت بالای ما و تعداد 200 مجری متخصص غالبا ظرف مدت 3 ساعت و کمتر پیگیری انجام می شود

مشاوره در پروژه نت بینز

بسیاری از کاربران علاقه مند هستند پروژه نت بینز را شخصا خودشان انجام دهند و در بعضی قسمت های انجام پروژه دچار مشکل هستند و نیاز به مشاوره تخصصی دارند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

سایت متلب پروژه برای رفاه حال شما عزیزان خدمات مشاوره تلفنی کاملا رایگان نیز در نظر گرفته تا تمام نیاز های شما پاسخ داده شود و هیچ مشکلی برای پروژه خود نداشته باشید.

 

گارانتی 24 ساعته انجام پروژه ها در تمامی ایام هفته

همه پروژه های نت بینزانجام شده در تیم متلب پروژه دارای گارانتی و پشتیبانی هستند. پس از تحویل و رضایت شما از کار، گارانتی پروژه ( که به مدت 72 ساعت می باشد) شروع خواهد شد. این پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر است و به صورت کاملا رایگان ارائه می شود مجری موظف می باشد در طول مدت پشتبانی به کلیه درخواست ها پاسخ سریع ارائه دهد.

تیم متلب پروژه موظف است که در در طی این یک 3 روز به درخواست شما پروژه را بازبینی کرده و در صورت بروز مشکل یا تغییرات آن را پشتیبانی نماید. شما در طول انجام پروژه با واحد پشتیبانی در ارتباط هستید و می توانید از روند انجام پروژه مطلع شوید پس نگرانی بایت نتیجه نخواهید داشت. همه چیز زیر نظر شما و به دست متخصصان حرفه‌ای متلب پروژه انجام میپذیرد.

 

به کارگیری برترین متخصصان انجام پروژه

تمامی متخصصان نت بینز در مجموعه متلب پروژه از اساتید حرفه ای کشور تشکیل شده اند. آنها در انواع انجام پروژه های نرم افزاری و برنامه نویسی شرکت داشته و میدانند که برای هر پروژه چه نیازمندی هایی داشته باشند. از این رو همکاری با آنان سبب اطمینان و اعتماد از نتیجه خواهد شد. متخصصان ما در این مجموعه همه شرایط نام برده را دارند:

  • تسلط کامل بر موضوع
    • مهارت کامل بر نرم افزارهای مورد نیاز
    • مهارت های ارتباط با کاربران
    • متعهد در انجام وظیفه

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه