انجام پروژه های FPGA

انجام پروژه های FPGA ، ارائه خدمات انجام پروژه به زبان FPGA توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های FPGA میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های FPGA خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه FPGA را در تمامی مقاطع بر عهده و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه دانشجویی FPGA در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

FPGA چیست؟

FPGA یا اف پی جی ای یکی از مهم ترین تراشه های الکترونیکی قابل برنامه ریزی در حوزه سیستم های دیجیتال است که کابرد اصلی آن در پیاده سازی الگوریتم‌ ها و ایجاد هسته های پردازشی می باشد. انجام پروژه های FPGA نقش مهمی در طراحی مدارهای دیجیتال دارد. هدف از طراحی FPGA ایجاد یک تراشه برنامه پذیر در رایانه ها و سخت افزارهای کامپیوتری می باشد. FPGA همچنین توانایی انجام عملیات منطقی پیچیده و پردازش سیگنال را دارد. برنامه نویسی در FPGA دارای قابلیت های فراوانی از جمله سرعت بالای انتقال دستورات ، برنامه پذیری بهتر و کاهش هزینه ها را دارا می باشد. FPGA بیشترین استفاده را در صنایع نظامی و مخابراتی دارد. به طور معمول FPGA ها دارای تراشه نیمه رسانای قابل برنامه ریزی است که از اجزای الکترونیکی کوچکی به نام بلوک منطقی تشکیل شده است همچنین FPGA ها از تعداد زیادی دروازه منطقی و منابع دیگر مانند فلیپ‌ فلاپ و ماژول های منطقی تشکیل شده اند که میتوان آنها را برنامه‌ریزی کرد تا عملکرد و عملیات خاصی را انجام دهند.

در یک تعریف کلی و دقیق تر FPGA یا Field Programmable Gate Array، یک نوع تراشه الکترونیکی قابل برنامه‌ریزی است که از تعداد زیادی دروازه منطقی  و اتصالات برنامه‌ریزی شده تشکیل شده است. این تراشه بیشترین استفاده را در طراحی مدارهای دیجیتال و همچنین سخت افزارهای سیستم های کامپیوتری دارند. این تراشه‌ها قابلیت برنامه‌ریزی مجدد دارند، به این معنی که می‌توانند برای انجام وظایف مختلف در مدارهای دیجیتال برنامه‌ریزی شوند. FPGA ها قابلیت برنامه‌ریزی مجدد دارند، به این معنی که می‌توان آن‌ها را برای انجام وظایف مختلف برنامه‌ریزی کرد و در صورت نیاز تغییرات را اعمال کرد.همچنین استفاده از FPGA به طراحان و مهندسان امکان توسعه سریع و آزمایش مدارها را می‌دهد، زیرا می‌توان به راحتی مدارهای جدید را برنامه‌ریزی کرده و تست کرد. همچنین باید عنوان کرد که مدارات و تراشه های شامل FPGA ها دارای پردازش قوی و اتصالات برنامه‌ریزی شده هستند که به کاربران امکان انجام پردازش‌های پیچیده و متنوع را می‌دهد. یک ویژگی های اصلی استفاده از FPGA نسبت به سایر تراشه های دیجیتال آن است که نسبت به تراشه‌های ASIC هزینه کمتری دارند و برای کاربردهای کوچک تا متوسط مناسب هستند. 

یکی از ویژگی های FPGA است در این روش بر روی تراشه های الکترونیکی برنامه های آرایه پذیر نصب و اجرا میکنند که کاربردی های فراوانی در حال حاضر پیدا کرده است زبان سخت افزاری بین این تراشه ها از طریق سایر زبان های سخت افزاری تعریف میشود و در نهایت برنامه های اجرا شده برای پیاده سازی بر روی سخت افزار وارد محیط تولید انبوه می شود امروز FPGA در تمامی بخش های صنعتی کاربردهای فراوانی پیدا کرده است. FPGA که همان مدار دیجیتالی برنامه پذیر می باشند که امروزه کاربردهای باورنکردنی در دنیای دیجیتال پیدا کرده است با استفاده از بردهای FPGA می توانید تمامی دستورات و فرامین های لازم را به بردهای ساخته شده بدهید و به هر صورتی دل بخواه شماست از آن مدار استفاده کنید. FPGA بر اساس آرایه‌ای از زیرمدارهای دیجیتال به هم پیوسته عمل می‌کند که عملکردهای پایه را پیاده سازی کرده و انعطاف پذیری زیادی دارند. FPGA به یک گروه خاص از قطعات الکترونیک به نام منطق قابل برنامه ریزی تعلق دارد. FPGA به صورت مستقل کار خاصی انجام نمی‌دهد بلکه باید در مدارهای دیجیتال پیکربندی و پیاده سازی شود.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های FPGA را میتواند انجام بدهد ؟

انجام پروژه دانشجویی FPGA

انجام پروژه درسی با FPGA

انجام پروژه با نرم افزار FPGA

انجام تمرین FPGA

 

 

مراحل راه اندازی و پیاده سازی مدارهای FPGA

1- تعیین نیازمندی‌ها: در مرحله اول نیازمندی‌های مورد نیاز برای مدار FPGA شامل تعریف وظایف، عملکردها، ورودی‌ها و خروجی‌های مورد نیاز مدار مشخص می‌شود.

 

2- طراحی مدار: در گام دوم باید مدار FPGA به کمک یک زبان طراحی سخت‌افزار مانند Verilog یا VHDL که این زبان‌ها به طور خلاصه توصیف کننده عملکرد و رفتار مدار هستند طراحی و پیاده سازی می‌شود.

 

3- سنتز: در گام سوم باید کدهای Verilog یا VHDL به یک فایل نگاشت شده و به دستورات سخت‌افزاری تبدیل می‌شوند که FPGA دستورات آن را متوجه شود.

 

4- پیاده‌سازی: در گام چهارم کدهای ایجاد شده در مرحله قبل و حاصل از سنتز بر روی FPGA قرار داده می‌شود و FPGA برنامه‌ریزی می‌شود تا عملکرد مدار را اجرا کند.

 

5- بهینه‌سازی: در گام پنجم عملکرد کلی سخت افزار و عملکرد FPGA بهبود یافته و بهینه شده تا بهترین عملکرد و بهترین استفاده از منابع FPGA را داشته باشد

 

6- تولید: گام آخر مربوط به تولید می باشد که در این مرحله، FPGA و مدار بر روی آن تولید و توزیع می‌شود.

 

ضرورت استفاده از FPGA در طراحی سخت افزارهای دیجیتال

استفاده از سخت افزارهای دیجیتال رو به روز در حال افزایش است و تمامی سییستم های کامپیوتری و رایانه ها وابسته این سخت افزار هستند سیستم های دیجتال برای استفاده نیاز به برنامه نویسی دارند اما امروزه برنامه در داخل خوده تراشه نوشته و دستورات را صادر میکند FPGA که یک تراشه الکترونیکی است دارای یک برد برنامه ریز است که کاربر می تواند پیکربندی های موجود را با خواسته خود طراحی کرده و مدار دیجیتال خود را طراحی نماید یکی از اصلی ترین دلایل استفاده فراوان از FPGA قابلیت برنامه نویسی مجدد تراشه می باشد.

 

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار FPGA

1- شبکه های منطقی : این بخش شامل قسمت های منطقی مانند مالتی پلکسرها، رجیسترها، گیت های منطقی می باشد

2- بلوک های DSP : این بخش شامل بلوک های پردازش سیگنال دیجیتال می باشد که برای پردازش سیگنال های صوتی و تصویری استفاده می شوند

3- بلوک های حافظه : این بخش شامل شامل حافظه های RAM و ROM برای ذخیره سازی اطلاعات است 

4- بلوک های سخت افزاری : این بخش شامل انواع بلوک های سخت افزاری مانند مبدل آنالوگ به دیجیتال ، مبدل دیجیتال به آنالوگ می باشد

5- بلوک های ارتباطی این قسمت شامل بلوک های ارتباطی مانند UART، SPI، I2C و Ethernet می باشد 

6- بلوک های تایمر : این بخش وظیفه تنظیم فرکانس سیگنال و تنظیم زمان استفاده میشود.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه vhdl

انجام پروژه Verilog

انجام پروژه آلتیوم

انجام پروژه VLSI

سفارش پروژه آردوینو

سفارش پروژه پروتئوس

انجام پروژه رزبری پای

انجام پروژه ویوادو

انجام پروژه مدار منطقی

انجام پروژه زایلینکس

انجام پروژه VLSI

انجام پروژه مدار مجتمع

 

لزوم به کارگیری از FPGA در صنایع مختلف 

1-  طراحی سیستم های مخابراتی : در این حوزه از FPGA برای طراحی و برنامه نویسی بردهای مخابراتی استفاده میشود

 

2- دستگاه های کنترل کننده : در حوزه دستگاه های کنترلی از FPGA برای طراحی و ساخت انواع دستگاه های کنترلی استفاده میشود

 

3- تجهیزات پزشکی : دز این حوزه از FPGA برای طراحی وساخت انواع قطعات تجهیزات پزشکی استفاده میشود

 

4- بردهای الکترونیکی : در این حوزه در که بسیاری از صنایع استفاده میشود از FPGA برای طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی می باشد.

 

اهمیت FPGA در چیست؟

 اهمیت استفاده از بردهای FPGA روز به روز در حال افزایش می باشد و اکثر بردهای جدید براساس این فنآوری ساخته میشود FPGA معمولا در داخل دستگاه های واحد صنعتی به عنوان واحد فرامین محاسبه و منطق استفاده میشود همچنین از فرامین مدار منطقی در FPGA را میتوان با ترکیب انواع and و xor بدست آورد امروزه FPGA کاربردهای فراوانی در علوم مختلف پیدا کرده است در صنعت هوایی ، دریایی ، پهباد ها ، پردازش انواع تصاویر از این بردهای مدارهای دیجیتال استفاده میشود مزایای استفاده از FPGA نسبت به سایر قطعات داشتن سرعت پردازشی بالا ، اجرای همزمان چندین دستور و همچنین امکان شخصی سازی امکانات سخت افزاری می باشد.

 

کاربردهای FPGA

1- کاربردهای گسترده بردهای FPGA در فرستنده های رادیویی

2- قابلیت استفاده دز انواع سیستم های نظامی مانند رادار و هدایت موشک

3- استفاده در انواع روترها و سوئیچ های مخابرانی

4- استفاده در انواع کنترل کننده های صنعتی 

5- استفاده از سیستم های پردازش و تشخیص صدا

6- قابلیت استفاده در سیستم های حمل ونقل 

 

انجام پروژه FPGA در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه FPGA داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه با FPGA باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه FPGA می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه رشته FPGA است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان FPGA است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه FPGA

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار جستجو نمایید، متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه FPGA مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های FPGA در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه FPGA

انجام پروژه های FPGA همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان با FPGA داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های FPGA است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

مراحل انجام پروژه FPGA

  1. ارسال پروژه FPGA از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه FPGA توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه FPGA براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه FPGA توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه FPGA با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه FPGA با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه FPGA به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه FPGA دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه FPGA چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه FPGA خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه FPGA وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه FPGA منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری FPGA

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه FPGA در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های FPGA به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی FPGA تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های FPGA انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه FPGA موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده FPGA

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه FPGA به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه FPGA من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه FPGA در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه