انجام پروژه های php

انجام پروژه های php ، ارائه خدمات انجام پروژه طراحی سایت با php توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های php میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های php خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله در انجام پروژه php آمادگی دارد تمامی سفارشات شما را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه php در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

php چیست؟

php یا پی اچ پی یکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی شی گرا در دنیای وب می باشد که کاربرد اصلی آن در راه اندازی سایت های اینترنتی می باشد. انجام پروژه های php کاربرد فراوانی در ساخت وب سایت های پویا و تعاملی دارد. هدف از طراحی php طراحی زبان برنامه نویسی سمت سرور برای کدنویسی برنامه های تحت وب می باشد. php همچنین توانایی طراحی وب اپلیکیشن های کاربردی را نیز دارد. یکی از قابلیت های بارز زبان php اپن سورس بودن می باشد و کاملا رایگان است. php برای مدیریت صفحات وب در پشت صحنه بکار میکرد و تاثیر مستقیمی بر روی ظاهر سایت ندارد. قدرت php زمانی مشخص میشود که بتواند با یک پایگاه داده مانند my sql ارتباط برقرار کند.  منظور از پویایی به معنی اعمال تغییرات لحظه ای برای کدها می باشد تمامی کدهایی که در php نوشته میشود در سمت سرور تفسیر و اجرا میشود به معنی که یک زبان تحت سمت سرور می باشد بسیاری از افرادی که به دنبال کسب و کارهای حرفه ای در دنیای دیجیتال می باشند از زبان قدرتمند php استفاده میکنند.

php قابلیت اتصال سریع به دیتابیس my sql را در کمترین زمان ممکن ایجاد میکند و تمامی کدها در کسری از ثانیه اجرا میشود به همین دلیل وب سایت هایی که با این زبان طراحی میشوند بسیار سریع اجرا میشود و بالا می آیند و این از اصلی ترین مزیت های php می باشد که شرکت های تجاری بزرگ دنیا از این زبان استفاده می کند. این زبان برنامه نویسی میتونه با کدهای دیگرادغام شود . پی اچ پی php  در حقیقت به زبان اسکریپت نویسی رایگان و متن باز است که روی سرور یا مبتنی بر اون اجرا میشه. قدرت این زبان برنامه نویسی را میتوانند در طراحی سایت های حرفه ای دانست یعنی زمانی که سرور درخواست کاربر رو دریافت کرده از طریق یه زبان اسکریپت نویسی در سمت سرور  اون رو پردازش میکنه و عملیات متفاوتی بر اساس اون درخواست انجام میده و در آخر یه صفحه ی پویا در اختیار کاربر قرار میده. به طوری که مرورگر کاربر پاسخی که کدهای صفحه در اون قرار داره رو از سرور دریافت میکنه که با استفاده از موتور رندرینگ خودش صفحه رو به گونه ای خوانا در اختیار کاربر قرار میدهد.

متلب پروژه چه نوع پروژه های php را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه برنامه نویسی با php

انجام پروژه دانشجویی php

انجام تمرینات با php

انجام پروژه درسی php

 

 

ضرورت استفاده از php در طراحی سایت

امروزه طراحی سایت و برنامه های کاربردی به اصلی ترین نیاز افراد در حوزه کسب و کار های آنلاین تبدیل شده است به همین دلیل نیاز به استفاده از زبانی داریم که بتوانید به راحتی کدهای خود را نوشته و به آسانی سمت سرور تفسیر شود زبان برنامه نویسی php یک زبان برنامه نویسی سمت وب و سمت سرور می باشد و از آن برای طراحی سایت ها و وب اپلیکیشن ها استفاده می کنند در حقیقت php یک مفسر کد می باشد که زبان را تفسیر میکند و توسط سرور خوانده میشود منظور سمت سرور بودن این زبان برنامه نویسی آن است که اطلاعات ابتدا می بایست توسط سرور ترجمه شوند و سپس در مرورگر کاربر به نمایش در می آید.

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه طراحی وب سایت

انجام پروژه به زبان اسمبلی

انجام پروژه sql

سفارش پروژه کامپیوتر

انجام پروژه جنگو

انجام پروژه وردپرس

انجام پروژه ساخت ربات تلگرام

انجام پروژه asp

انجام پروژه HTML

انجام پروژه جاوا اسکریپت

سفارش پروژه اکسس

انجام پروژه لینوکس

سفارش پروژه پایتون

سفارش پروژه جاوا 

انجام پروژه وررپرس

انجام پروژه اندروید 

چه توابعی در php بییشتر مورد استفاده قرار میگیرد 

زبان php برای سهولت در کدنویسی و همچنین افزایش سرعت در برنامه نویسی از توابع مختلفی بهره میبرد که در زیر به آنها اشاره میکنیم 

1- توابع کار با داده و متغیرها

2- توابع کار با اعداد

3- توابع کار با رشته ها

4– توابع کار با آرایه ها

5– توابع کار با تاریخ و زمان

6– توابع کار با پایگاه های داده

 

اهمیت استفاده از php در چیست ؟

php یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در طراحی سایت می باشد این زبان مورد استفاده بسیاری از کاربران و توسعه دهندگان وب سایت قرار گرفته است پی اچ پی برای توسعه وب سایت های استاتیک ،پویا وبرنامه های وب یک انتخاب ایده آل می باشد یکی از دلایل محبوبیت php سرعت بسیار بالا در اجرا و همچنین منبع باز بودن آن است برای استفاده از php نیاز به نرم افزار خاصی نیست و کدهای خود را به راحتی میتوانید در ادیتور نوشته و سپس آن را اجرا نمایید امروزه بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس با php طراحی شده است. 

 

ویژگی های زبان php

1- قابلیت اجرای برنامه های نوشته در php در سیستم عامل های مختلف 

2- منبع باز بودن و قابل ویرایش در کدهای php

3- سرعت بسیار بالا اجرای کدها در زبان php

4- عدم نیاز به نصب نرم افزار و تنها استفاده از یک محیط ادیتور

5- دارای کتابخانه ها و ابزارهای متنوع 

 

مراحل انجام پروژه php 

  1. ارسال پروژه php از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه php توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه php براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه php توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.

 

سفارش پروژه php با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه php با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه php به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه برنامه نویسی با php دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه PHP چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه php خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه php وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه php منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری php

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه php در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های php به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی php تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های php انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه php موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده php

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه php به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه php من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه php در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه