انجام پروژه یونیتی

انجام پروژه یونیتی ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار یونیتی توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های یونیتی میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های یونیتی خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های یونیتی در مقاطع بر عهده و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه یونیتی در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

یونیتی چیست؟

یونیتی یا Unity یکی از نرم افزارهای قدرتمند در حوزه طراحی بازی می باشد که کاربرد اصلی آن در ساخت بازی های سه بعدی می باشد. انجام پروژه های یونیتی نقش مهمی در اجرای بازی ها روی پلتفرم های مختلف دارد. هدف از طراحی یونیتی توسعه بازی‌ های ویدئویی،  ساخت برنامه‌ های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است. نرم افزار یونیتی دارای قابلیت های فراوانی از جمله طراحی انیمیشن، ساخت های بازی های ساده ، سرعت بالا در رندرگیری و ساخت بازی های موبایلی دارد. یونیتی یک مجموعه ابزار حرفه ای برای ساخت بازی ارائه میدهد و یک فن آوری کاملا هوشمندانه در توسعه بازی  است که گرافیک، صدا ، فیزیک و  روابط درون بازی را ایجاد می کند این نرم افزار در عین سادگی استفاده دارای امکانات فوق العاده ای است، یونیتی علاوه بر آنکه دارای یک موتور رندر حرفه ای برای بازی است دارای یک محیط توسعه یکپارچه با نام IDE می باشد این به معنای آن است که IDE یک محیط توسعه یکپارچه ایجاد میکند و تمامی ابزارها ، امکانات و ویژگی های لازم برای طراحی بازی را در اختیار کاربر قرار میدهد. یونیتی دارای کدها و ابزارهای آماده برای تولید بخش های مختلف یک بازی می باشد این نرم افزار دارای یک فروشگاه حرفه ای برای بازگذاری محصولات تولید شده توسط کاربران است که میتوانند بازی های تولید شده را محیط آن قرار داده و در اختیار دیگران قرار دهند. یونیتی قابلیت ساخت بازی های 2D و 3D را دارد و به زبان سی شارپ برنامه نویسی می شود. استفاده از یونیتی برای ساخت بازی های رایانه ای و موبایل اهمیت بسیار زیادی دارد. با استفاده از این نرم افزار، توسعه دهندگان می توانند بازی هایی با گرافیک بالا، صدا، حرکت و افکت های ویژه را به صورت سریع و آسان ایجاد کنند. همچنین، یونیتی قابلیت تولید بازی های چند نفره آنلاین را نیز دارد که به بازیکنان این امکان را می دهد تا با دوستان خود در سراسر جهان بازی کنند. همچنین، نیاز به استفاده از یونیتی در حوزه انیمیشن نیز بسیار زیاد است. با استفاده از این نرم افزار، می توان انیمیشن های سه بعدی با کیفیت بالا و حجم کم را تولید کرد. این انیمیشن ها می توانند در فیلم های کوتاه، تبلیغات و برنامه های آموزشی استفاده شوند.

یکی از ویژگی های بارز یونیتی دارا بودن رابط گرافیکی کاربرپسند است که به توسعه‌دهندگان امکان میدهد به راحتی بازی‌ ها و برنامه‌ های خود را طراحی، ساخت و تست کنند، این نرم افزار کاربردی و جامع که شامل مجموعه ای از ابزارهای بسیار قدرتمند در ساخت و طراحی بازی های چند بعدی می باشد. یونیتی دارای کتابخانه ها و ابزارهای قدرتمند می باشد توسط متخصصان و طراحان بازی استفاده میشود در حقیقت نرم افزار یونیتی در حقیقت یک موتور بازی سازی چندسکویی می باشد  برای اولین بار در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در سال 2055 برای سیستم عامل OS X معرفی شد و از آن زمان به حال بر روی بیست و یک سکوی دیگر توسعه یافته است.  این موتور بازی ساز از نرم‌افزار مونودولاپ که یک نرم‌افزار متن باز ویرایشگر زبان‌های برنامه نویسی است به عنوان ویرایشگر زبان برنامه نویسی استفاده می‌کند، این نرم‌افزار بسیار قدرتمند است و کاملاً با موتور بازی ساز یونیتی هماهنگ شده است یونیتی امروزه به یکی از اصلی ترین نرم افزارهای محبوب برای بازی سازها تبدیل شده است قدرت بالای نرم افزار یونیتی به سرعت بالای آن نرم افزار در اجرای هر بخش طراحی شده می باشد که در کمتر نرم افزاری مشاهده میشود.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های یونیتی را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه ساخت بازی با یونیتی

انجام پروژه دانشجویی یونیتی

انجام پروژه با نرم افزار یونیتی

انجام پروژه کلاسی با یونیتی

انجام پروژه های یونیتی

مراحل طراحی بازی در نرم افزار یونیتی 

1. نصب یونیتی: ابتدا باید نرم افزار یونیتی را دانلود و نصب کنیم.

2. ایجاد پروژه: پس از نصب، باید یک پروژه جدید ایجاد کنیم .

3. تنظیمات پروژه: در این مرحله، باید تنظیمات پروژه را انجام داده و تنظیماتی مانند قابلیت ها، پشتیبانی از پلتفرم های مختلف به آن اضافه شود

4. ایجاد صحنه: با ایجاد صحنه، محیط بازی را تعریف می کنید.

5. ایجاد شی: در این مرحله باید شی های مورد نیاز را ایجاد کنید. مثلا شخصیت های بازی، موشن های آنها، آیتم های جمع آوری شده به آن افزوده شود

6. برنامه نویسی با استفاده از سی شارپ: در این مرحله، باید با استفاده از سی شارپ ، برنامه نویسی برای رویدادهای مختلف بازی انجام شود.

7. تست بازی: بعد از برنامه نویسی و ایجاد تمام اجزای بازی، باید بازی را تست کرد و برخی از باگ ها را برطرف کرد.

8. انتشار بازی: در این مرحله، باید بازی را آماده انتشار کنید و آن را در فروشگاه های آنلاین برای فروش قرار دهیم.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه اسکچاپ

انجام پروژه افترافکت

انجام پروژه فتوشاپ

انجام موشن گرافیک

سفارش استوری موشن

انجام پروژه تری دی مکس

سفارش ادوب انیمیت

انجام پروژه ایندیزاین

انجام پروژه کپتیویت

انجام پروژه مایا

 

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار Unity

1- بخش طراحی بازی : در این بخش با استفاده از ابزارهای طراحی بازی انواع بازی های دوبعدی و سه بعدی طراحی میشود

2- بخش برنامه نویسی : در این بخش با استفاده از زبان برنامه نویسی شارپ کدهای بازی ها نوشته میشود

3- بخش شبیه سازی : در این بخش با استفاده از الگوریتم های مختلف شبیه سازی لازم برای بازی ها انجام میشود

4- بخش طراحی صدا و تصویر : در این بخش با استفاده از ابزارهای مختلف انواع صدا و تصاویر مختلف به بازی افروده میشود

5- بخش تست بازی : در این بخش با استفاده از ابزارهای مختلف در یونتی بازی طراحی شده تست میشود و در صورت نیاز به اصلاحات لازم صورت میگیرد.

 

ضرورت استفاده از یونیتی در طراحی بازی

یک ویژگی بسیار مهم برای یک موتور بازی سازی می باشد که موتور بازی سازی یونیتی دارای این ویژگی می باشد. با استفاده از موتور بازی سازی یونیتی می توانید برای پلتفرم هایی از قبیل ویندوز، اندروید، بلک بری  بازی سازی کنید ولی گاهی اوقات پیش می آید که شما بخواهید یک امکان خاص را که فقط در یک پلتفرم وجود دارد به بازی خود اضافه کنید از قابلیت های دیگر این نرم افزار این است که می‌توان از آن برای اجرای بازی تحت وب نیز استفاده کرد. از قابلیت های دیگر این نرم افزار قیمت مناسب و ارزان آن می‌باشد که بعد از خرید نسخه اول این نرم افزار و پرداخت، می‌توان نسخ بعدی را با تخفیف و یا رایگان تهیه کرد.ر حال حاضر یونیتی یکی از بهترین موتور های بازی سازی جهان به حساب می‌آید.

 

لزوم به کارگیری از نرم افزار یونیتی در حوزه های مختلف

1- ساخت کاراکتر : از مهم ترین حوزه های مورد استفاده از نرم افزار یونیتی در ساخت کاراکتر می باشد با یونیتی میتوان انواع کاراکترهای متحرک و ساکن را طراحی کرد.

 

2- طراحی شخصیت : در حوزه طراحی شخصیت از نرم افزار یونیتی برای طراحی و ایجاد انواع شخصیت های در بازی ها و صحنه های گرافیکی استفاده میشود.

 

3- طراحی بازی : صنعت بازی امروزه مدیون استفاده از نرم افزار یونیتی می باشد این نرم افزار یک موتور رندر حرفه ای برای طراحی و خلق انواع بازی های کامپیوتری می باشد.

 

4- برنامه نویسی : از دیگر صنایع مورد استفاده از نرم افزار یونیتی حوزه برنامه نویسی می باشد که برای برنامه نویسی انواع بازی های و طراحی گرافیک استفاده میشود.

 

اهمیت استفاده از یونیتی در چیست ؟

یونیتی یک موتور بازی دو بعدی و سه بعدی و یک IDE قدرتمند برای توسعه دهندگان است. یونیتی به عنوان موتور بازی می تواند بسیاری از مهمترین ویژگی های داخلی را که باعث کارکرد بازی می شود را ارائه دهد. این بدان معناست که مواردی مانند فیزیک ، رندر سه بعدی و تشخیص برخورد در این موتور وجود دارد. از دیدگاه توسعه دهندگان ، به این معناست که نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست.معمولا در پروژه های بازی سازی بیشترین زمانی که صرف پروژه ها میشود زمان مورد نیاز برای رندر کردن میباشد که در نرم افزار یونیتی به واسطه قدرتمند بودن موتور رندر آن از سایر نرم افزارهای مدلسازی و بازی سازی میتوانید در زمان کمتری به اهداف خود برسید.

 

کاربردهای یونیتی

1- سادگی محیط برنامه یونیتی برای کاربران تازه وارد

2- قدرت رندر کردن برنامه یونیتی

3 -سفارشی شدن محیط برنامه

4- امکان ساخت بازی های 2 و 3 بعدی

5- استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ برای ساخت بازی

6- بسته های آماده برای ساخت بازی

 

مراحل انجام پروژه یونیتی 

  1. ارسال پروژه یونیتی از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه یونیتی توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه یونیتی براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه یونیتی توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه یونیتی

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه یونیتی با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه یونیتی به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه یونیتی دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه یونیتی چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه یونیتی خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه یونیتی وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه یونیتی منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری یونیتی

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه یونیتی در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های یونیتی به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی یونیتی توانسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های یونیتی انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه یونیتی موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده یونیتی

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه یونیتی به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه یونیتی من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه یونیتی در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه