انجام پروژه های B4A

انجام پروژه های B4A ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار B4A توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های B4A میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های B4A خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با بهره گیری از بهترین مجریان کشور آمادگی دارد انجام پروژه B4A در حوزه پروژه بیسیک فور اندروید ، پروژه Basic4Android را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه B4A در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

 

B4A چیست ؟

B4A یا بیسک فور اندروید از جدیدترین ابزارها در حوزه برنامه نویسی اندروید می باشد که عمده کاربرد آن در برنامه نویسی اندروید می باشد. انجام پروژه های B4A کاربرد فراوانی در توسعه سریع برنامه های اندرویدی دارد این نرم زبان به عنوان جایگزین زبان جاوا معرفی میشود. هدف از طراحی B4A ایجاد ابزارهای برای طراحی سریع اپلیکیشن می باشد. B4A دارای قابلیت های فراوانی در جمله حجم کم ، برنامه نویسی آسان ، برنامه نویسی راحت و دارا بودن ابزارهای متنوع برای طراحی برنامه ای اندروید می باشد.  B4A یک محیط توسعه نرم افزار اندروید است که توسط شرکت Anywhere Software ساخته شده است. با استفاده از این محیط، برنامه نویسان می توانند به زبان برنامه نویسی Basic برنامه های اندرویدی را بسازند. B4A امکانات بسیاری مانند پشتیبانی از کتابخانه های مختلف، امکانات گرافیکی، دسترسی به سخت افزار  را فراهم می کند.

B4A در حقیقت یک زبان شی گرایی است که با زبان جاوا توسعه داده شده است B4A دارای محیط گرافیکی حرفه ای و ابزارهای متنوع می باشد که شامل یک طراح بصری است که روند ساخت رابط‌های کاربری را که تلفن‌ های همراه و رایانه‌های رومیزی را با اندازه صفحه نمایش متفاوت هدف قرار می‌دهد ساده می‌کند. برنامه‌های تولید شده در این پلتفرم را می‌توان در شبیه‌سازهای اندروید  یا در دستگاه‌های واقعی اندروید با استفاده از Android Debug Bridge و اپلیکیشن B4A Bridge آزمایش کرد.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های B4A را میتواند انجام بدهد ؟

انجام پروژه دانشجویی B4A

انجام پروژه درسی با B4A

انجام پروژه با نرم افزار B4A

انجام پروژه کلاسی B4A

انجام پروژه B4A

 

سایر فعالیت های مشابه در متلب پروژه

انجام پروژه پایتون

انجام پروژه ویژوال بیسیک

انجام پروژه اکسس

انجام پروژه اسمبلی

انجام پروژه HTML

انجام پروژه جاوا اسکریپت

انجام پروژه sql

انجام پروژه سی پلاس پلاس 

سفارش ساخت ربات تلگرام

انجام پروژه asp

انجام پروژه وردپرس

انجام پروژه php

انجام پروژه به زبان سی شارپ

انجام پروژه برنامه نویسی اندروید 

انجام پروژه جاوا

 

ضرورت استفاده از بیسیک فور اندروید در ساخت برنامه های اندروید 

بیسیک فور اندروید یک ابزار RAD ساده و قدرتمند برای توسعه برنامه های بومی اندروید بدون برنامه نویسی وقت گیر  است و یک ابزار توسعه اندروید در دسته توسعه است. بیش از 25 جایگزین برای بیسیک فور اندروید برای پلتفرم های مختلف، از جمله آنلاین جاوا  مبتنی بر وب، اندروید، آیفون، مک و آی پد وجود دارد. بهترین جایگزین اندروید استودیو است که هم رایگان و هم متن باز است.تشابه زبان این برنامه با زبان برنامه نویسی محبوب ویژوال بیسیک است. این برنامه در هنگام توسعه اپلیکیشن ها ، کتابخانه های مختلفی را به کار می برد.از دیگر ویژگی های قابل توجه نرم افزار بیسیک فور اندروید می توان به عدم نیاز به هر گونه ابزار اضافی در زمان اجرای برنامه های ایجاد شده اشاره نمود. محیط این برنامه شامل یک طراح قدرتمند بصری بوده که قابلیت پشتیبانی از نمایشگرهای با ابعاد و جهات مختلف را دارد.

 

اهمیت استفاده از B4A در چیست ؟

Basic4Android یک نرم افزار کاربردی در زمینه توسعه برنامه های اندروید می باشد که زبانی مشابه زبان بیسیک دارد متخصصانی که با این زبان آشنایی داشته باشد استفاده از Basic4Android نیز برای آنها راحت می باشد یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار توسعه سریع و کاربردی برنامه های اندروید است B4A یک نرم افزار رایگان نیست و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه می باشد، یکی از دلایل اهمیت زبان B4A توسعه و طراحی برنامه های  اندرویدی با هر سطح یادگیری می باشد بیسیک فور اندروید به هر کاربر اجازه میدهد کتابخانه هایی که به زبان جاوا نوشته است را با دیگران به اشتراک بگذارد باید دقت داشت که برای توسعه برنامه های صنعتی و کاربردی حرفه ای مناسب نیست و بیشتر برای برنامه های سبک و آموزشی استفاده میشود 

 

کاربردهای B4A

1- طراحی و ایجاد برنامه های اندرویدی در زمان کوتاه 

2- دارا بودن کتابخانه های رایگان برای تولید برنامه اندروید 

3- قابلیت اتصال به سایر نرم افزار های توسعه اندروید مانند اندرویداستودیو

4- استفاده از زبان ویژوال بیسک برای سهولت در برنامه نویسی 

 

مراحل ثبت سفارش پروژه در متلب پروژه

  1. ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه B4A توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه B4A براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه B4A توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه B4A با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های B4A با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در انجام پروژه B4A به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه B4A دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه B4A چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه B4A خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه B4A وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه B4A منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری B4A

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه B4A در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های B4A به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی B4A تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های B4A انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه B4A موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده B4A

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه B4A به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه B4A من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه B4A در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه