انجام پروژه های پکت تریسر

انجام پروژه های پکت تریسر ، ارائه خدمات انجام شبیه سازی شبکه با پکت تریسر توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های پکت تریسر میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های پکت تریسر خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه پکت تریسر را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه پکت تریسر در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

پکت تریسر چیست؟

پکت تریسر یا Packet Tracer یکی از قوی ترین نرم افزارهای تحلیل شبکه می باشد که عمده کاربرد آن در شبیه سازی شبکه است. انجام پروژه های پکت تریسر کاربرد فراوانی در شبیه سازی سازی شبکه و آموزش شبکه کامپیوتری دارد. هدف اصلی از طراحی پکت تریسر طراحی توپولوژی شبکه، متصل کردن دستگاه‌ های شبکه و مدل سازی ترافیک شبکه و بررسی عملکرد شبکه می باشد. پکت تریسر دارای قابلیت های فراوانی از جمله شبیه سازی انواع شبکه ، نوشتن سناریو ، تحلیل شبکه، شبیه سازی المان های شبکه مانند روتر و سوئیچ، آموزش شبکه می باشد. این نرم افزار به کاربران امکان می دهد تا انواع شبکه را در محیطی بصری و و به صورت واقعی طراحی کرده و آن‌ را تنظیم و پیکربندی نمایید. یکی از ویژگی های پکت تریسر شبیه سازی شبکه با جزئیات کامل می ابشد .کاربران در فرآیند شبیه سازی به صورت کامل تمامی فرآیندهایی که داخل شبکه و اطلاعاتی که رد و بدل میشود را به صورت کامل رصد میکنند و در صورت مشاهده رفتار غیرعادی که نشان دهنده نفوذ به شبکه باشد به اپراتور یا متخصص شبکه اطلاع داده میشود.

پکت تریسر همچنین به کاربران اجازه می دهد که توپولوژی های شبکه خود را ایجاد کنند و همه اینها را در یک محیط واقعی کاملا مشاهده نمایند یکی از ویژگی های اصلی این نرم افزار قابلیت نصب بر روی هر دو سیستم عامل ویتدوز و لینوکس می باشد تمامی ابزارهای موجود در پکت تریسر به صورت کامل رایگان می باشد این نرم افزار همجنین به کاربران امکان می دهد به صورت شبیه سازی شده از روتر ها و سوبیج های مختلف با یک محیط کاربری گرافیکی استفاده نمایند. این نرم افزار عمدتا به دانشجویان و کسانی که مایل به یادگیری شبکه هستند توصیه می شود و به عنوان یک ابزار آموزشی برای کمک به یادگیری مفاهیم شبکه در آموزشگاه ها استفاده می شود.

متلب پروژه چه نوع پروژه های پکت تریسر را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه با نرم افزار پکت تریسر

انجام پروژه شبیه سازی با پکت تریسر

انجام پروژه شبکه با پکت تریسر

انجام پروژه درسی با پکت تریسر

 

انجام پروژه packet tracer

سایر خدمات مشابه در متلب پروژه

انجام پروژه لینوکس 

انجام پروژه سیسکو

انجام پروژه آمنت

انجام پروژه جاوا

انجام پروژه پایتون

انجام پروژه شبکه حسگر بی سیم

انجام پروژه ifogsim

سفارش پروژه مپ ردیوس

انجام پروژه مهندسی نرم افزار

انجام پروژه شبکه کامپیوتری

انجام پروژه آپنت

انجام پروژه کلودسیم

مراحل شبیه سازی در نرم افزار پکت تریسر

1- ایجاد حساب کاربری : در مرحله اول باید یک حساب کاربری در سایت سیسکو ساخته شود 

2- انتخاب منابع : Packet Tracer دارای ابزارهای متنوعی برای شبیه سازی است که به آن منابع گفته میشود و باید منابع موجود را انتخاب کنیم 

3- ایجاد سناریو : در نرم افزار پکت تریسر برای راه اندازی شبکه نیاز به یک سناریو داریم که بتواند شبکه را در آن شبیه سازی کنیم 

4- استفاده از هاب و سوئیچ در سناریو : در گام چهارم باید قطعات مورد نیاز را به داخل شبیه ساز پکت تریسر وارد نماییم 

5- انجام اتصالات : در گام چهارم باید اتصالات سیمی بین قطعات مختلف را انجام داد 

6- اجرای سناریو : در گام آخر باید شبکه طراحی شده را اجرا کرده و سناریو شبیه سازی را مشاهده نمایید.

ضرورت استفاده از پکت تریسر در تحلیل شبکه

امروزه با توجه به گسترش استفاده از فضای اینترنت نیاز به اشتراک گذاری و همچنین شبکه کردن سیستم ها بیش از پیش احساس میشود با توجه به بالا بودن هزینه های طراحی یک شبکه به لحاظ سخت افزازی نیاز به نرم افزاری داریم که بتوانید تمامی امکانات شبکه را محیط مجازی پیاده سازی کند نرم افزار قدرتمند پکت تریسر با داشتن ابزارهای متنوع میتواند به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه در یک محیط شبیه سازی واقعی یک شبکه را برای شما پیکر بندی کرده و به راحتی اتصالات موجود در آن را مشاهده نمایید نرم افزار تخصصی سیسکو پکت تریسر نرم افزاری است که توسط شرکت سیسکو جهت شبیه سازی انواع شبکه های داخلی ارائه شده است که در آن پیکربندی سیستم ها در شبکه، تست شبکه و تعیین ترافیک شبکه از جمله خصوصیات این نرم افزار است

 

آشنایی با مهم ترین قسمت های پکت تریسر

1-بخش شبیه سازی شبکه: پکت تریسر به کاربران اجازه می دهد تا شبکه های بی سیم را با استفاده از الگوریتم های پیشرفته شبیه سازی کنند.

2- بخش  طراحی شبکه: با استفاده از پکت تریسر، کاربران می توانند شبکه های بی سیم را طراحی کنند و به صورت دقیق مشخصات فنی آن ها را تعیین کنند.

3- بخش تحلیل شبکه: پکت تریسر دارای ابزارهای تحلیلی قوی است که به کاربران اجازه می دهد تا عملکرد شبکه را به صورت دقیق تحلیل کنند.

4- بخش پشتیبانی از پروتکل های مختلف: پکت تریسر قابلیت پشتیبانی از پروتکل های مختلف را دارد، از جمله پروتکل های مربوط به شبکه های بی سیم.

 

اهمیت نرم افزار پکت تریسر در چیست ؟

اگر به دنبال یک نرم افزار حرفه ای برای شبیه سازی محیط های شبکه هستید بدون شک پکت تریسر از بهترین آنها می باشد این نرم افزار با داشتن محیط کاربری بسیار جذاب و حرفه ای و داشتن مولفه ها و المان های مختلف توانایی شبیه سازی هر نوع شبکه چه محلی و گسترده و شهری را دارا می باشد یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار داشتن محیط گرافیکی و رابط کاربری بسیار حرفه ای می باشد برای استفاده از قسمت های مختلف در این نرم افزار کافی ست المان های مختلف از پنجره های مختلف انتخاب کرده و به داخل نرم افزار رها کنید و سپس دکمه اجرا را زده و محیط شبیه سازی شبکه را مشاهده نمایید این نرم افزار کاملا رایگان است و به امروزه در موسسات مختلف به عنوان یک ابزار آموزشی برای مبتدیان مورد استفاده قرار میگیرد.

 

کاربردهای نرم افزار پکت تریسر

  1. قابلیت شبیه سازی انواع شبکه های داخلی 
  2. نمایش انواع اتصالات شبکه 
  3. قابلیت استفاده از تجهیزات شبکه مانند روتر و سوئیچ 
  4.  قابلیت بهینه سازی خطوط شبکه
  5. دارا بودن ابزارهای متنوع برای طراحی انواع شبکه ها 
  6. قابلیت شبیه سازی اینترنت اشیا

 

مراحل انجام پروژه پکت تریسر 

  1. ارسال پروژه پکت تریسر از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه پکت تریسر توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه پکت تریسر براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه پکت تریسر توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه پکت تریسر با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های پکت تریسر با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه پکت تریسر به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه پکت تریسر دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه پکت تریسر چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه پکت تریسر خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه پکت تریسر وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه پکت تریسر منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری پکت تریسر

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه پکت تریسر در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های پکت تریسر به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی پکت تریسر تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های پکت تریسر انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه پکت تریسر موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده پکت تریسر

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه پکت تریسر به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه پکت تریسر من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه پکت تریسر در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه