انجام پروژه استوری لاین

انجام پروژه استوری لاین ، ارائه خدمات انجام پروژه ساخت استوری لاین توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش انجام پروژه با نرم افزار استوری لاین میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های استوری لاین خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله امادگی دارد انجام پروژه های استوری لاین را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه استوری لاین  در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود.

 

استوری لاین چیست ؟

استوری لاین یا Storyline یکی از قوی ترین نرم افزارهای گرافیک در حوزه ساخت محتوای الکترونیکی است که کاربرد اصلی آن در تولید محتوای آموزشی در بستر وب می باشد. انجام پروژه های استوری لاین نقش مهمی در تولید محتواهای آموزشی آنلاین و ایجاد دوره های آموزش الکترونیکی در بستر وب دارد. هدف از طراحی نرم افزار استوری لاین ساخت دوره های آموزش الکترونیک توسط اساتید و معلمان است. استوری لاین همچنین توانایی طراحی و تولید دوره های آموزشی با استفاده از تصاویر، صدا، ویدئو و سایر عناصر چندرسانه ای را دارد. نرم افزار استوری لاین دارای قابلیت های مختلفی از جمله طراحی و تولید دوره های آموزشی، ایجاد دوره های آموزشی با قابلیت پاسخگویی، ایجاد دوره های آموزشی با قابلیت ارائه آمار را دارد. این نرم افزار حرفه ای به کاربران این امکان را می دهد که بدون نیاز به کدنویسی و دانش برنامه نویسی خاص بتوانید با کمک المان های این برنامه شبیه به دکمه ها، اسلاید ها، اشیا تعاملی و در کنار هم قراردادن آنها دوره ی آموزشی تعاملی خود را برای تمامی گروه های سنی مختلف ساخته و ارائه کنید.

در یک تعریف کلی استوری لاین یک نرم افزار تولید محتوای آموزشی و تعاملی است که توسط شرکت Articulate توسعه داده شده است. این نرم افزار به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای گرافیکی و تعاملی مختلف، داستان‌ها و محتواهای آموزشی جذاب و مفید بسازند. اهمیت استفاده از نرم افزار استوری لاین در حوزه‌های آموزشی و آموزش الکترونیکی بسیار زیاد است. این نرم افزار به مدرسان و طراحان محتوا کمک می‌کند تا محتوای آموزشی خود را به شکل جذاب و تعاملی ارائه دهند که باعث افزایش توجه و یادگیری دانش‌آموزان می‌شود. اهمیت استفاده از نرم افزار استوری لاین در حوزه‌های آموزشی و آموزش الکترونیکی بسیار زیاد است. این نرم افزار به مدرسان و طراحان محتوا کمک می‌کند تا محتوای آموزشی خود را به شکل جذاب و تعاملی ارائه دهند که باعث افزایش توجه و یادگیری دانش‌آموزان می‌شود.

استوری لاین یک نرم افزار تعاملی میان اساتید و دانش آموزان است که میتواند محتوای ارائه شده توسط معلمان را به صورت آنلاین و در محیط گرافیگی مشاهده نماید این نرم افزار جهت ساخت اسلایدهای آموزشی بسیار شبیه سازی پاورپوینت می باشد و از کدهای وب برای نمایش در محیط اینترنت استفاده میکند در حقیقت هر ابزاری که در استوری لاین استفاده میشود در پشت پرده تبدیل به یک کد اچ تی ام ال جهت خواندن در فضای وب  میشود استوری لاین به شما این امکان را می دهد که بتوانید برای تمامی سنین با هر نوع سلیقه ای محتوای ویدئویی با کیفیت بسازید بیشترین استفاده از این نرم افزار مربوطه به آموزشگاه ها و مدارس ابتدایی می باشد از این نرم افزار کاربردی بیشتر برای آموزش افراد خردسال استفاده میشود.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های استوری لاین را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه با نرم افزار استوری لاین

انجام پروژه دانشجویی استوری لاین

انجام پروژه تولید محتوا با استوری لاین

طراحی اسلاید با استوری لاین

انجام پروژه story line

 

مراحل تولید محتوا در استوری لاین

1- برنامه‌ریزی: در گام اول باید برای تولید محتوا جهت انجام پروژه استوری لاین برنامه ای مناسب داشته باشید. این شامل تعیین موضوعات، زمانبندی و نوع محتوا است.

2- طراحی: پس از برنامه‌ریزی، باید طرح و گرافیک مناسب را برای هر پست در استوری لاین خود انتخاب نمایید.

3- نوشتار: در صورت نیاز به مطالب نوشتاری، مطالب را با دقت و با تأکید بر کلمات کلیدی مناسب و جذاب تهیه نمایید.

4- عکس‌برداری و فیلمبرداری: در این مرحله در صورت نیاز به عکس یا فیلم، آن را با دقت و با استفاده از تجهیزات مناسب باید آنها را تهیه کنید.

5- ویرایش: پس از جمع‌آوری محتوا، باید آن را به صورت حرفه‌ای و با استفاده از نرم‌افزارهای ویرایشگری مناسب ویرایش نمایید.

6- انتشار: در این مرحله پس از تکمیل ویرایش، محتوا را در استوری لاین خود منتشر کنید.

7- پاسخ به نظرات کاربران : در آخرین گام در صورت دریافت نظرات و پیام‌ها، باید به آن‌ها پاسخ داده و با کاربران خود ارتباط برقرار کنید.

 

بخش های مختلف نرم افزار استوری لاین 

1- بخش ساخت استوری :  در این بخش سناریوی لازم برای طراحی محتوای الکترونیکی انجام میشود 

2- بخش ایجاد اسلاید : در این بخش انواع اسلاید مانند اسلاید متنی ، محتوایی و آموزشی طراحی و ایجاد میشود 

3- بخش کار با اشیاء : این بخش وظیفه کار با انواع اشیای تعاملی مانند درج متن ، درج تصویر ، درج کادر در متن را بر عهده دارد 

4- بخش درج ویدئو : در این بخش ویدئوهای مختلف به قسمت محتوا افزوده میشود 

5- بخش تایم لاین : این بخش از کاربردی ترین بخش های استوری لاین می باشد و درج جدول ، افکت و انیمیشن صورت میگیرد 

6- بخش تصویر برداری از صفحه نمایش : این بخش مربوط به تنظمیات تصویر برداری از صفحه نمایش ، گرفتن خروجی و ضبط صدا می باشد 

7- ایجاد آزمون : این بخش وظیفه طراحی و ایجاد آزمون مانند ایجاد بانک سوال ، طراحی سوال ، اسلاید نتیجه و اسلایدهای نظر سنجی انجام میشود.

 

ضرورت استفاده از نرم افزار استوری در تهیه محتوای آموزشی

تولید محتواهای آموزشی توسط اساتید ، معلمان در سطح مدارس و دانشگاه ها با توجه به پیشرفت سرعت اینترنت و گسترش فضای IT و به منظور کاهش در هزینه رفت و آمد ، سهولت دسترسی و یادگیری بهتر و موثرتر جایگاه فوق العاده ای پیدا کرده است تولید محتوای آموزشی نیاز به استفاده از برنامه ها و نرم افزارهای خاص این زمینه دارد استوری لاین برای این منظور طراحی شده است این نرم افزار کاربردی که بیشترین استفاده در حوزه طراحی محتوای آموزشی آنلاین دارد با داشتن محیط گرافیکی پیشرفته و استفاده از ابزارهای متنوع به عنوان یک دستیار آموزشی برای معلمان عمل می نماید.

 

بخش های مختلف نرم افزار استوری لاین

1- صفحه طراحی یا Design View : در این بخش از نرم افزار استوری لاین می‌توان صفحات و اجزای مختلف داستان خود را طراحی و تنظیم کرد.

 

2- پنجره انتخاب یا Slide View : در این بخش از استوری لاین می‌توان به صورت جزئی تنظیمات و تغییرات روی صفحات خود را اعمال کرد.

 

3- پنجره انیمیشن یا Animation Pane : این بخش از نرم افزار استوری لاین برای اعمال حرکات و انیمیشن‌های مختلف بر روی اجزای صفحات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

4- پنجره پروژه یا Project Pane: در این بخش از نرم افزار استوری لاین می‌توان به منابع و فایل‌های مورد نیاز برای پروژه خود دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را مدیریت کرد.

 

5-  پنجره پوستر یا Storyboard View: در این بخش از استوری لاین می‌توان یک نگاه کلی به ساختار داستان و ترتیب صفحات خود داشته باشید.

 

6- پنجره پروپرتیز Properties Pane : این بخش از نرم افزار استوری لاین برای تنظیمات و ویرایش‌های مختلف بر روی اجزای صفحات استفاده می‌شود.

 

7- پنجره لایباری Library Pane: در این بخش از استوری لاین می‌توان به منابع و اجزای مورد استفاده در پروژه خود دسترسی داشته باشیدم و آن‌ها را مدیریت کرد.

 

وظایف کاربردی نرم افزار استوری لاین

1-  ایجاد دوره‌های آموزشی تعاملی با استفاده از ابزارهای گرافیکی و چندرسانه‌ای از مهم وظایف نرم افزار استوری لاین است.

2- طراحی و تولید سناریوهای تعاملی برای آموزش محتوا به سادگی در این نرم افزار انجام میشود.

3- اضافه کردن تمرینات و آزمون‌ها به دوره‌های آموزشی از اصلی ترین قابلیت های استوری لاین است.

4- ایجاد فیلم‌های آموزشی و افزودن صدا و تصویر به آن‌ها به سهولت در استوری لاین انجام میشود.

5- انتشار دوره‌های آموزشی بصورت آنلاین یا در قالب فایل قابل دانلود از دیگر وظایف نرم افزار کاربردی استوری لاین است.

6- ارائه گزارشات و آمارهای مربوط به پیشرفت و عملکرد دانشجویان در دوره‌های آموزشی از دیگر قابلیت های استوری لاین است.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه کمتیازیا

انجام پروژه ایندیزاین

انجام پروژه اینفوگرافیک

انجام پروژه گرافیک کامپیوتری 

انجام پروژه فتوشاپ

انجام پروژه کپتیویت

انجام پروژه گرافیک

انجام پروژه مایا

 

اهمیت استفاده از استوری لاین در چیست ؟

آیا شما معلم هستید و نیاز به ساخت محتوای آموزشی انلاین دارید ؟ آیا نیاز به شرکت در همایش ها و سمینار های مختلف جهت ارائه اموزش خود هستید نرم افزار استوری لاین پاسخ گوی همه نیازهای شماست امروزه تولید و همچنین آموزش محتوای با کیفیت وارد مرحله جدیدی شده است، با استفاده از استوری لاین به راحتی میتوانید محتوای بسیار حرفه ای طراحی کرده و در اختیار دانش آموزش قرار دهید این نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزارهای محتوا سازی امکانات بیشتری در اختیار شما قرار میدهد استوری لاین محبوب ترین نرم افزار تولید آموزش آنلاین در دنیا می باشد. با استفاده از استوری لاین به راحتی میتوانید خروجی تحت وب ساخته و محتوای خود را به صورت یک صفحه html  منتشر کنید همچنین میتوانید خروجی را به صورت اندروید درآورد و در گوشی های هوشمند خود استفاده نمایید قدرت استفاده از استوری لاین به اندازه ای می باشد که امروزه در بسیاری از موسسات و دانشگاه های معتبر دنیا از این نرم افزار به عنوان ابزار ساخت و تولید محتوا استفاده می شود.

 

کاربردهای استوری لاین

1- قابلیت طراخی انواع اسلایدهای آموزشی 

2- توانایی ساخت فیلم های آموزش های مجازی 

3- قابلیت برگزاری کلاس های آنلاین با با ساخت محتوای مجازی

4- توانایی دریافت خروجی از استوری لاین و استفاده در سایر نرم افزارها مانند پاورپوینت 

5- قابلیت طراحی بسیاری از انیمیشن های حرفه ای در تلویزیون با استفاده از استوری لاین

 

مراحل انجام پروژه استوری لاین

  1. ارسال پروژه استوری لاین از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه استوری لاین توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه استوری لاین براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه استوری لاین توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه استوری لاین با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه استوری لاین در حوزه ساخت محتوا آموزشی با استوری لاین ، تهیه استوری لاین ریاضی ، استوری لاین ابتدایی ، ساخت استوری لاین فارسی و انگلیسی با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه استوری لاین به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه استوری لاین دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه استوری لاین چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه استوری لاین خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه استوری لاین وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه استوری لاین منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری استوری لاین 

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه استوری لاین در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های استوری لاین به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی استوری لاین توانسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های استوری لاین انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه استوری لاین موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده استوری لاین

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه استوری لاین به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه استوری لاین من چقدر می باشد ؟؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه استوری لاین در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه