پیاده سازی فیلتر بر روی سیگنال در حوزه فرکانس

پیاده سازی فیلتر بر روی سیگنال در حوزه فرکانس 

انجام پروژه FFT Filter

موسسه متلب پروژه با تجربه بالا و بهره گیری از مجریان حرفه ای در انجام پروژه های FFT Filter این اطمینان را به شما میدهد که مطمئن سایت را برای انجام پروژه FFT Filter خود انتخاب کرده اید برای ثبت سفارش با شماره 09108391389 تماس بگیرید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های FFT Filter خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای سفارش خود هستند

متلب پروژه با تجربه بالا و بهره گیری از مجریان ممتاز آمادگی دارد انجام پروژه با FFT Filter خود را تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت تحویل شما بدهد

دقت داشته باشید قیمت پروژه FFT Filter در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

 

به علت دوگان بودن حوزه زمان و فرکانس قادر به انجام اعمال مربوط به فیلتر در هر دو حوزه هستید . برای پیاده سازی فیلترهای IIR در حوزه فرکانس ، از حاصل ضرب DFT دنباله ورودی در خارج قسمت تبدیل DFT فیلتر به شکل زیر می شود :

نتیجه حاصل عیناً مشابه نتیجه اعمال فیلتر است . البته برای داده های طولانی این روش بسیار ناکارآمد است . برای فیلترهای FIR ، می توان داده های طولانی را به طول کوتاه تر که برای محاسبات fft بهینه تر باشند تفکیک کرد . تابع y = fftfilt(b,x)  ازoverlap add method برای داده های طولانی در پروژه پردازش سیگنال استفاده می کند و خروجی آن مشابه filter(b,1,x) است.

پاسخ ضربه : چندین راه برای تولید یک دنباله ضربه در MATLAB وجود دارد که ساده ترین آن به صورت دستور   imp=[1;zeros(49,1)]است . پاسخ پله فیلتر با b=1 و    [1  -0.9] = a به شکل زیر است :

<<h = filter(b,a,imp) ;

 

 

یک روش ساده برای مشاهده پاسخ ضربه استفاده از دستور fvtool(b,a) است . با این کار پنجره fvtool  باز می شود.

 

در اینجا آموزش پیاده سازی فیلتر بر روی سیگنال در حوزه فرکانس به پایان رسیده است و در آموزش های بعدی به مباحث دیگر آموزش پردازش سیگنال می پردازیم. همچنین از شما مخاطبین عزیز سایت متلب پروژه دعوت می کنم که برای پروژه پردازش سیگنال خود آموزش های ما را دنبال نمایید.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه