چرا متلب پروژه با کیفیت ترین سایت انجام پروژه است؟

چرا متلب پروژه را انتخاب کنیم

کیفیت واقعی در متلب پروژه تجربه خواهید کرد

10 دقیق منطقی

برای انتخاب ما به عنوان بهترین سایت انجام پروژه

 

 

 

1- استفاده از مجریان حرفه ای و با تجربه :

یکی از اصلی ترین ویژگی های یک سایت معتبر در زمینه انجام پروژه داشتن مجریان با تجربه و با تخصص در رشته ها و حوزه های کاری مختلف می باشد. تخصص بالا نیازمند داشتن اساتیدی می باشد که علاوه بر اینکه در دانشگاه های معتبر کشور تحصیلات خود را به پایان رسانده باشند سابقه کاری اجرایی و همچنین آشنایی کامل با نرم افزارهای زمینه تخصصی خود را داشته باشند، متلب پروژه بر خود می بالد که توانسته است گروهی 200 نفره از بهترین کارشناسان کشور در گرایش های مختلف را در کنار هم جمع آوری کند تا نیاز شما از یک متخصص با تجربه به طور کامل برطرف شود

 

 

2- دارا بودن نمادهای اطمینان :

بدون شک یکی از اصلی ترین راه های اطمینان به یک موسسه انجام پروژه دارا بودن مجوزها و لوگوهای اعتماد می باشد، به طور کلی در ایران نمادهای اطمینان به وب سایت هایی اعطا میشود که تمامی مراحل قانونی فعالیت را پشت سر گذرانده و فعالیت آنها از نظر مراجع رسمی ایران مورد تایید باشد، متلب پروژه به خود افتخار میکند که اولین سایت انجام پروژه در ایران بوده است که موفق به دریافت مجوزهای لازم فعالیت از مراجع ذی صلاح کشور شده است.

 

 

3- گارانتی بازگشت وجه :

در اکثر مواقع شاهد هستیم بسیاری از موسساتی که در زمینه انجام پروژه در حال فعالیت هستند هزینه های گزافی از مشتری دریافت کرده و کیفیت بسیار پایینی از پروژه به مشتری ارائه میدهند موسسه متلب پروژه این اطمینان را به شما خواهد داد در صورت نارضایتی شما از انجام پروژه کل هزینه پرداختی به صورت کامل برگشت داده میشود.

 

 

4- حذف واسطه و دلال بازی :

اکثر سایت ها و موسساتی که در زمینه پروژه در حال فعالیت هستند تیم تخصصی انجام پروژه را ندارند و پروژه را از مشتری دریافت کرده و مجدد آن را برونسپاری میکنند (این مورد به وضوح مورد رویت ما رسیده است و چندین سایت پروژه های متلب خود را به سایت ما میسپارند) این کار علاوه بر اتلاف وقت هزینه های زیادی را به مشتری تحمیل خواهد کرد. متلب پروژه سیستم دلالی را به صورت کامل از بین برده است و کلیه پروژه ها توسط مجریان و اساتید حرفه ای این مجموعه انجام میشود.

 

 

5- پشتیبانی کامل از پروژه ها :

اکثر مشتریان و کاربران به دلیل نداشتن زمان کافی و همچنین عدم آشنایی و تخصص لازم اقدام به برونسپاری پروژه های خود به موسسات دیگر می نمایند یکی از نیازها و خواسته اصلی آنها در حوزه برونسپاری پشتیبانی کامل از پروژه های آنهاست. موسسه متلب پروژه با راه اندازی دپارتمان پشتیبانی توانسته است بالاترین رضایت مندی از مشتریان را جلب نماید.

 

 

6- قدمت و تجربه کاری فراوان

متاسفانه شاهد هستیم موسسات و سایت های بی هویت در زمینه انجام پروژه به صورت قارچ گونه ای در فضای اینترنت رشد کرده است. اکثر غریب به اتفاق این موسسات فاقد اعتبار لازم برای انجام سفارش بوده و در نهایت یک کار بی کیفیت تحویل مشتری خواهد شد. موسسه متلب پروژه به عنوان اولین سایت انجام پروژه در ایران با تجربه بیش از 12 سال این اطمینان را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت برای برای انجام پروژه خود انتخاب کرده اید.

 

 

7- عدم پرداخت وجه به مجری انجام پروژه تا رضایت کامل مشتری :

یکی از ویژگی های ممتاز موسسه متلب پروژه به امانت نگه داشتن هزینه پرداختی توسط مشتری می باشد و این مبلغ تا زمانی که مشتری رضایت کامل از پروژه نداشته باشد به مجری پرداخت نخواهد شد این سیستم پرداختی باعث میشود مجریان انجام کار نهایت دقت و کیفیت را در پروژه های محول شده به آنها داشته باشند.

 

 

8- استفاده از روش های پرداخت امن :

یکی از نیازهای اصلی مشتریان در پرداخت های آنلاین استفاده از روش های پرداختی امن با توجه به اهمیت این موضوع می باشد، موسسه متلب پروژه دارای درگاه اختصاصی از شرکت به پرداخت ملت و همچنین درگاه زرین پال است و این اطمینان خاطر را برای مشتری فراهم خواهد کرد که به صورت کاملا ایمن و با خیال راحت هزینه خود را نزد سایت واریز نمایند.

 

 

9- ارائه گزارش کامل از انجام پروژه :

با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه دریافت گزارشات از سفارش تحویلی از اصلی ترین خواسته های کاربران می باشد. گزارشات باید به گونه ای باشد که مشتری به طور کامل در روند انجام کار قرار گرفته و بتواند با مطالعه آن به صورت کامل در روند انجام پروژه قرار بگیرد. مجریان توانمند متلب پروژه در صورت خواسته مشتری یک گزارش کامل به صورت فایل ورد یا به صورت ویدئویی آماده کرده و در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

10- استفاده از سیستم مشاوره آنلاین :

یکی از ویژگی های بارز یک موسسه حرفه ای در زمینه انجام پروژه پاسخ گویی آنلاین و مناسب می باشد یک مشتری نیاز دارد که به صورت شبانه روزی و در تمامی ساعات روز با کارشناسان آن مجموعه تماس برقرار کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند موسسه متلب پروژه سیستم پاسخ گویی آنلاین را برای کاربران خود راه اندازی کرده اس که میتوانن در تمامی ساعات روز به سوالات کاربران پاسخ دهند.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه