انجام پروژه های صنایع

انجام پروژه های صنایع ، ارائه خدمات انجام پروژه مهندسی صنایع توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های صنایع میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های صنایع خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه صنایع را در حوزه پروژه کارشناسی صنایع ، پروژه ارشد صنایع ، پروژه دکتری صنایع با متلب و در گرایش بهیه سازی سیستم ها ، کیفیت و بهره روی، سیستم های کلان، سیستم های سلامت ، مهندسی مالی و در دروس طراحی و ایجاد صنایع ، برنامه ریزی تولید در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه مهندسی صنایع در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

معرفی رشته مهندسی صنایع

مهندسی صنایع یا Industrial engineering یکی از مهم ترین ترین رشته های مهندسی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد است که کاربرد اصلی آن در طراحی، پیاده‌سازی و بهبود سیستم‌ های یکپارچه‌ در صنعت می باشد. انجام پروژه های صنایع نقش مهمی در بهینه‌ سازی سیستم ها، مدیریت فرایندها، بهبود کارایی دارد. هدف از رشته مهندسی صنایع تربیت متخصصانی است که بتوانند مدیریت عملیات، برنامه‌ریزی و کنترل تولید، بهبود فرایندها، مدیریت زنجیره تامین، طراحی صنعتی، مدیریت پروژه و مهندسی کیفیت را برای یک شرکت و سازمان به ارمغان بیاورند. مهندسی صنایع همچنین توانایی بهینه‌سازی فرایندهای مختلف تولیدی را دارد. یکی از ویژگی های رشته مهندسی صنایع بکارگیری اصول و تکنیک هایی به منظور بهبود، طراحی و نصب سیستم های شامل انسان، اطلاعات، انرژی و تجهیزات برای فراهم آوردن امکان تولید کالاها و ارائه خدمات بشکل کارا و مطلوب میباشد. برای بررسی، ارزیابی و کاربرد این سیستمها، دانش و مهارتهای علوم ریاضی ، علوم فیزیک و علوم اجتماعی به همراه فنون و تکنیکهای طراحی مهندسی  مورد نیاز است.

فعالیتهای مهندسی صنایع همانند پلی است که ارتباط بین اهداف مدیریت و عملکرد عملیاتی سازمان را ایجاد مینماید.رشته صنایع در سه مقاع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه میشود که به طور معمول پروژه کارشناسی صنایع نیاز به استفاده از نرم افزارهای تخصصی این رشته را ندارد و به صورت تئوری ارائه میشود. رشته مهندسی صنایع، یکی از شاخه‌های مهندسی است که به بررسی و بهبود فرآیندهای تولید و خدمات می‌پردازد. در این رشته، دانشجویان با استفاده از روش‌های علمی و فنی، به بهبود کارایی و بهره‌وری فرآیندها، کاهش هزینه‌ها، افزایش کیفیت و بهبود سطح خدمات می‌پردازند. ضرورت رشته مهندسی صنایع به دلیل رشد روزافزون صنعت و تولید در جهان و نیاز به بهینه‌سازی فرآیندها و کاهش هزینه‌ها است. همچنین، با توجه به افزایش رقابت در بازارهای جهانی، نیاز به بهبود کیفیت و خدمات نیز افزایش یافته است. در این شرایط، مهندسان صنایع با تخصص و دانش خود، می‌توانند نقش موثری در بهبود کارایی و بهره‌وری صنایع و خدمات داشته باشند

یک مهندس صنایع باید بتواند ارتباط بسیار مناسبی را با صنعت گران و تولیدکنندگان ایجاد نمایید هدف از مهندسی صنایع بالا رفتن میزان بهره روی در سیستم صنعت و افزایش سقف راندمان می باشد یک مهندسی صنایع نه تنها با طراحی ، نصب و راه اندازی اجزا در صنعت سروکار دارد بلکه با انسان های مختلف در این سیستم سروکار دارد. در یک تعریف کلی میتوان مهندسی صنایع به طراحی ، پیاده سازی و بهبود سیستم‌ های یکپارچه‌ از متشکل از انسان ، مواد، اطلاعات ، تجهیزات و انرژی می پردازد . رشته مهندسی صنایع به دنبال حذف و کاهش منابع تلف شده، از قبیل زمان ، پول ، مواد اولیه و انرژی می باشد .مهندس صنایع راه های جلوگیری از هدر رفتن مواد ، تجهیزات و ماشین آلات در فرآیند تولید را یافته و روش های موثر آن را پیاده سازی می کند. یک متخصص رشته صنایع بیشتر درگیر افزایش راندمان در منابع انسانی، روشها و تکنولوژی می باشد. مهندس صنایع در خصوص راه های استفاده موثر و کارا از نیروی کار، ماشین آلات ، مواد ، اطلاعات و سوخت برای تولید محصول یا ارائه خدمات به مدیران صنایع مشاوره می دهد. در واقع مهندس صنایع پلی میان افرادی بالا دستی سازمان و سایر عوامل از جمله سیستم ها و کارکنان آن است. کار مهندس صنایع تنها به بخش صنعت محدود نبوده و بخش های خدماتی نیز شامل میشود. موسسه متلب پروژه آمادگی انجام پروژه های مهندسی صنایع در گرایش بهینه سازی سیستم ها، مدیریت مهندسی، آینده پژوهی، سیستم های کلان و سیستم های سلامت می باشد.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های صنایع را میتواند انجام بدهد؟

انجام پروژه سیستم های سلامت مهندسی صنایع 

انجام پروژه صنایع بهینه سازی سیستم ها 

انجام پروژه صنایع کیفیت و بهره وری 

انجام پروژه صنایع مهندسی مالی 

انجام پروژه  سیستم های کلان رشته صنایع

انجام پروژه مدیریت مهندسی رشته صنایع 

 

 

مراحل اجرا و پیاده سازی پروژه های رشته صنایع 

1- تعریف مساله : در مرحله اول باید مسئله یا پروژه ای که قرار است در حوزه صنایع پیاده سازی شود مشخص میشود این مرحله شامل بررسی و تحلیل روش های مختلف می باشد. 

 

2- جمع آوری اطلاعات مورد نیاز : در گام دوم باید اطلاعات مورد نیاز از پروژه صنایع مورد نظر مانند نیازمندهای لازم در بهینه سازی سیستم ها ، مدیریت و برنامه ریزی سیستم تعیین شود.

 

3- طراحی سیستم مورد نظر : در گام سوم باید سیستمی که برای حل مسئله باید طراحی شود، طراحی شود . این شامل تعیین فرآیند ها، تجهیزات لازم، تجهیز نیروی انسانی و خرید دستگاه های لازم می باشد. 

 

4- پیاده سازی سیستم ها : در گام چهارم با توجه اطلاعات خواسته شده و همچنین منابع تعریف شده سیستم مورد نظر پیاده سازی میشود این طراحی میتواند به صورت نرم افزاری یا سخت افزاری می باشد. 

 

5- بهینه سازی سیستم : در پروژه های صنایع بهینه سازی مهم ترین قسمت از طراحی است که با توجه به پارامترهای موجود در سیستم باید بهترین بازدهی برای سیستم صورت گیرد. 

 

6- تجزیه و تحلیل داده ها : در گام ششم باید داده‌های جمع‌آوری شده در سیستم، تجزیه و تحلیل می‌شوند تا نتایج به دست آیند. این نتایج توسط نرم افزارهای اختصاصی رشته صنایع انجام میشود که متلب و گمز از بهترین آنها می باشد. 

 

7- بررسی نتایج : در این گام باید نتایج بدست آمده مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت نیاز سیستم طراحی شده مورد بازبینی و ارزیابی شود.

 

8- ارائه گزارش : گام آخر باید یک گزارش کامل از پیاده سازی پروژه های صنایع ، منابع مصرف شده ، هزینه های صرف شده و بهبود در روند کاری انجام شده ارائه شود.

 

آشنایی با گرایش های رشته مهندسی صنایع :

بهینه سازی سیستم ها :

این گرایش که از پیچیده ترین گرایش ها در صنایع می باشد به مدل سازی ، برنامه ریزی در حوزه های مختلف و همچنین ارائه الگوهایی برای بهینه کردن سسیتم ها در کارخانجات و شرکت های صنعتی میپردازد.

سیستم های سلامت :

در این گرایش به کارایی و سلامت های سیستم های موجود در مراکز صنعتی پرداخته میشود در این گرایش معمولا سیستم ها و رویه هایی که کارایی و بازدهی مناسی ندارد از چرخه صنعت خارج میشود.

مدیریت نوآوری و فناوری اطلاعات :

در این گرایش به تجاری سازی محصولات و رویه نوآورانه در فروش محصولات برای کسب بازار رقابتی در بین محصولات پرداخته میشود.

مدل سازی سیستم های کلان :

این گرایش صنایع به برنامه ریزی و طرح ریزی و همچنین تحقیق و توسعه در سیستم های بزرگ یک جامعه میپردازد.

آینده پژوهی :

این گرایش که ترکیبی از مهندسی صنایع و مدیریت می باشد هدف از پرورش نیروهایی که دارای قدرت تخیل و تفکر خوبی نسبت به آینده در حوزه مدیریت فناوری صنعتی می باشد.

گرایش مدیریت سیستم و بهره روی :

این گرایش به آموزش و اصول نظام گرا صنایع به کاربران در حوزه های مختلف صنعتی پرداخته میشود.

گرایش لجستیک و زنجیره تامین :

این گرایش به روش های بهینه و سودمند خرید و فروش کالا وخدمات از تولید تا فروش محصول نهایی اشاره می نماید.

 

ضرورت استفاده از نرم افزار متلب در صنایع

امروزه رشته مهندسی صنایع به عنوان رشته کاربردی در تمامی حوزه ها کاربرد دارد از شبیه سازی و مدل سازی سیستم ها گرفته تا طراحی و توسعه سیستم های تولید و هچنین کنترل کیفیت موجودی همه این موارد توسط متخصصان صنایع انجام میشود مهندسین صنایع برای مدل سازی انواع سیستم ها نیاز به استفاده از برنامه های تخصصی دارند که یکی از بهترین آنها متلب می باشد، متلب با داشتن رابط کاربری حرفه ای و داشتن کتابخانه های حرفه ای توانایی بهینه کردن انواع سیستم ها را دارند متلب از پر استفاده ترین برنامه در مهندسی صنایع است یکی از دلایل اهمیت متلب در رشته صنایع قابلیت بهینه کردن انواع سیستم های خطی یا غیرخطی و همچنین مرتبه اول و دوم است همچنین تحلیل سیستم های خطی تغییر پذیر با زمان LTI که از موانع مهندسین صنایع است به راحتی با متلب شبیه سازی میشوند این نرم افزار با دریافت ورودی های لازم و تحلیل انواع پارامترها می تواند بهترین راه حل برای بهینه کردن یک سیستم را در اختیار کارشناسان قرار بدهد.

 

مهم ترین دروس رشته صنایع در ارشد

1- برنامه ریزی و کنترل پروژه : یکی از دروس اصلی رشته صنایع می باشد که برای دستیابی به اهداف مشخص پروژه، فعالیت‌ها و منابع مورد نیاز برای اجرای پروژه به طور دقیق برنامه ریزی می‌شود و سپس با استفاده از روش‌ها و ابزارهای مناسب، عملکرد پروژه در طول زمان کنترل میشود.

 

2- برنامه و کنترل تولید و موجودی ها : در این درس با استفاده از اصول و روش مهندسی و استفاده از روش های نوین به کنترل تولید و موجودی های پرداخته میشود.

 

3- اقتصاد مهندسی : از دروس اصلی در مهندسی صنایع که  از تکنیک‌ های مهندسی مانند بهینه‌ سازی، شبیه‌ سازی، طراحی آزمایشات و مدل‌ سازی استفاده میشود تا بهبود عملکرد سیستم‌های اقتصادی و کسب و کارها را فراهم کند

 

4- اصول مدیریت و تئوری سازمان : این درس در صنایع شامل مجموعه ای از مفاهیم، رویکردها و فرضیات است که برای توصیف، تفسیر و پیش‌بینی رفتار سازمان‌ها و ارتباطات بین اعضای آنها به کار میرود.

 

5- کنترل کیفیت آماری : این درس اهممیت فراوانی در مهندسی صنایع دارد در این درس بیشتر از تحلیل آماری برای ارزیابی کیفیت محصولات و خدمات استفاده میشود.

 

6- تحقیق در عملیات : در این درس از صنایع بیشتر به به مفاهیم مختلف برای بهبود فرآیندها و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با عملیات در سازمان‌ها و شرکت‌ ها پرداخته میشود.

 

 

دلیل نیاز به مهندسان صنایع در توسعه صنعتی کشور

رشته مهندسی صنایع در توسعه زیرساخت های صنعتی کشور نقش حیاتی دارد. مهندسی صنایع یکی از کاربردی ترین رشته‌ های مهندسی است که به بهبود کارایی و بهره‌ وری سازمان‌ها و شرکت‌ ها و همچنین بهبود فرآیندها و مدیریت دقیق زنجیره تامین و طراحی سیستم های تولیدی و صنعتی میپردازد. این رشته با استفاده از اصول علمی و روش‌ های تحلیلی، بهبود فرآیندهای تولید، خدمات، توزیع و مدیریت منابع در سازمان‌ها را هدف میگیرد. در واقع، مهندسی صنایع به عنوان یک رشته چابک، ابزار و روش‌های لازم برای بهبود بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها در سازمان‌ها را فراهم میکند. 

 

آشنایی با مهم ترین نرم افزارهای رشته صنایع

گمز : از نرم افزار بسیار پرکاربرد در مهندسی صنایع است که برای  بهینه سازی و مدل سازی سیستم های صنایع و حل معادلات غیر خطی استفاده میشود 

 

لینگو : از نرم افزار لینگو برای حل مسائل برنامه ریزی خطی و مدل سازی و همچنین یافتن مدل های بهینه سازی تحقیق در عملیات استفاده میشود، برای 

 

متلب : از کاربردی ترین نرم افزارهای صنایع می باشد  متلب به طور عمده در حل مسائل الگوریتم های فرا ابتکاری، بهینه سازی عددی سیستم ها ، حل مسائل تئوری ماتریسها ، حل تصمیم گیری های چند معیاره استفاده می شود برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار کاربردی صنایع میتوانید مقاله ” انجام پروژه متلب” را مطالعه نمایید.

 

ارنا : نرم افزار ارنا از مهم ترین برنامه های شبیه سازی در مهندسی صنایع است این نرم افزار در بررسی تغییرات طراحی مجدد سیستم های تولید و خدمات استفاده میشود 

 

مینی تب : از نرم افزار کاربردی صنایع در حوزه آماری که به بررسی و تحلیل روش های تبدیل مشخصه های کیفی غیر نرمال به نرمال میپردازد.

 

ونسیم : با نرم افزار ونسیم هم میتوان مدلسازی، شبیه سازی، تجزیه و تحلیل مدل های سیستم دینامیکی و پویا را به راحتی انجام داد،

 

msp : نرم افزار msp که یک برنامه مدیریت و کنترل پروژه است که میتوان کنترل پروژه های شرکتی را با زمان بندی مطلوب انجام داد.

 

سایر خدمات مشابه در متلب پروژه 

انجام پروژه مهندسی عمران 

انجام پروژه رشته معماری

انجام پروژه مهندسی برق 

انجام پروژه مهندسی مکانیک 

انجام پروژه های کامپیوتر 

انجام پروژه ارنا

 

وظایف کارشناسان مهندسی صنایع

1- بهینه سازی فرآیندها: مهندسان صنایع برای بهبود کارایی و بهره وری فرآیندهای تولیدی و خدماتی در سازمان ها عملیات بهینه سازی و بهینه سازی فرآیند را اجرا می کنند.

 

2- مدیریت زنجیره تامین: مهندسین صنایع در طراحی و بهینه سازی زنجیره تأمین برای دستیابی به عملکرد بهتر و کاهش هزینه های اجزای زنجیره تأمین مشغول هستند.

 

3- مدیریت کیفیت: مهندسین صنایع در پیاده سازی سیستم ها و فرآیندهای مدیریت کیفیت مشغول هستند.

 

4- بهبود عملکرد سیستم ها: مهندسان صنایع برای بهبود عملکرد سیستم ها مانند خطوط تولید، فرآیندهای سرویس دهی، سامانه های تولید و زنجیره تأمین اقدام می کند.

 

5- بهینه سازی مالی: مهندسان صنایع همچنین در بهبود عملکرد مالی سازمان ها نقش دارند.

 

6- طراحی و بهبود سیستم های اطلاعاتی: مهندسین صنایع برای طراحی و بهینه سازی سیستم های اطلاعاتی که در سازمان ها استفاده می شوند، فعالیت می نمایند.

 

لزوم بکارگیری از مهندسی صنایع در حوزه های مختلف

1- صنعت: مهندسی صنایع در حوزه صنعت به منظور بهینه سازی فرآیندهای تولید، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت محصولات استفاده می شود.

 

2- خدمات: در حوزه خدمات، مهندسی صنایع به منظور بهبود فرآیندهای ارائه خدمات به مشتریان استفاده می شود.

 

3- سازمان ها: در حوزه مهندسی صنایع در سازمان ها به منظور بهبود فرآیندهای داخلی سازمان استفاده می شود.

 

4- مدیریت بهره روی : در این حوزه از مهندسی صنایع برای افزایش افزایش بهره وری در حوزه های مختلف صنعتی استفاده میشود

 

5- بالا رفتن کنترل کیفیت : در حوزه کنترل کیفیت از مهندسی صنایع برای افزایش سطح کنترل کیفیت در بالا رفتن کیفیت محصولات استفاده میشود.

 

6- افزایش توان های مدیریتی : در حوزه مدیریتی از مهندسی صنایع میتوان استفاده از سازمان را به گونه ای طراحی کرد که زمان انجام کارها کاهش یابد و بهینه شود.

 

اهمیت رشته صنایع در چیست ؟ 

موسسه متلب پروژه در انجام پروژه دانشجویی صنایع سابقه همکاری با مجرب ترین کارشناسان کشور را دارند به همین دلیل انجام پروژه رشته صنایع در متلب پروژه تضمین شده است، با توجه به خدماتی که مهندسین صنایع انجام میدهند می توان متوجه شد که اهمیت این رشته در صنعت چقدر بالا می باشد. اهمیت رشته صنایع به اندازه ای می باشد که بخش اقتصادی سازمانها و شرکت ها و مراکز تولیدی و خدمات در بازار به وجود این رشته نیاز دارند و باید از مشاورین مهندسی صنایع بهره بگیرند تا بتواند پیش بینی درستی از اقتصاد پیش رو داشته باشند منابع در دسترس شامل مواد، منابع انسانی، ماشین آلات مختلف شامل تجهیزات، لوازم جانبی ، امکانات سخت افزاری مورد نیاز شامل مکان و انرژی ، منابع اطلاعاتی و منابع مالی می شوند. تولید و نگهداشتن این منابع بار مالی زیادی را برای سازمان به دنبال دارد. و اگر شرکت تولیدی یا خدماتی بتواند هزینه های خود را به حداقل برساند و استفاده بهینه از منابع را در تمام ارکان سازمانی خود داشته باشد سود زیادتری خواهد داشت.همه این تجزیه و تحلیل ها توسط مهندسین صنایع انجام میشود

کاربردهای صنایع :

1- قابلیت بهینه سازی فرآیندهای تولیدی 

2- توانایی طراحی سیستم‌ های تولید و خدمات

3- قابلیت طراحی سیستم‌ های مدیریت تولید

4- قابلیت مدیریت زنجیره تأمین

5- توانایی طراحی و بهینه‌سازی فرآیندهای خدماتی

 

انجام پروژه صنایع در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه صنایع داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه رشته صنایع باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه صنایع می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه رشته صنابع است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان صنایع است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه صنایع

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار می باشد متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه صنایع مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های صنایع در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه صنایع

انجام پروژه های صنایع همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان رشته صنایع داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های صنایع است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

مراحل انجام پروژه صنایع 

  1. ارسال پروژه صنایع از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه صنایع توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه صنایع براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه صنایع توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه صنایع با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه صنایع با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه صنایع به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه صنایع دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه صنایع چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه صنایع خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه صنایع وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه صنایع منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری صنایع

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه صنایع در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های صنایع به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی صنایع توانسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های صنایع انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه صنایع موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده صنایع

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه صنایع به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه صنایع من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه صنایع در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه