انجام پروژه مهندسی عمران

انجام پروژه مهندسی عمران ، ارائه خدمات انجام پروژه های رشته عمران با متلب توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های مهندسی عمران میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های مهندسی عمران خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه ۱۰ ساله آمادگی دارد انجام پروژه های مهندسی عمران در حوزه انجام پروژه کارشناسی عمران ، پروژه های ارشد مهندسی عمران ، پروژه دکتری عمران در گرایش سازه ، زلزله ، حمل و نقل ، ژئوتکنیک، نقشه برداری در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه مهندسی عمران در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

آشنایی با رشته مهندسی عمران 

مهندسی عمران یا Civil engineering یکی از رشته های کاربردی مهندسی در حوزه مهندسی و عمران می باشد که کاربرد اصلی آن در  ساختمان‌سازی، راه‌سازی، پل‌سازی و ایجاد سازندگی و آبادانی است. انجام پروژه های مهندسی عمران نقش مهمی در کمک به مهندسان در بررسی جنبه‌های فنی سازه دارد. هدف از رشته مهندسی عمران ارائه راهکارهای فنی ساخت و بررسی جنیه های مختلف طراحی و توسعه سازه ها دارد. مهندسی عمران همچنین توانایی ساخت انواع سازه ها و سدها ، مدیریت پروژه های بزرگ تجاری و همچنین ترسیم نقشه برای انواع سازه را دارا می باشد. رشته مهندسی عمران دارای ویژگی های مهمی از جمله کمک به ساخت بناهای جدید ، طراحی سازه ها ، مدیریت منابع آب ، مقاوم سازی ساختمان ، آشنایی با اصول زلزله را دارد. مهندسی عمران دارای قابلیت های فراوانی از جمله توسعه راهها ، ساخت پلها، توسعه شهرها ، مدیریت پروژه ، نقشه کشی ساختمان و عضویت در سازمان نظام مهندسی را برای دانشجو فراهم میکند. استفاده از متخصصین عمران اساس ساخت و طراحی ساختمان‌ ها، جاده‌ ها، پل‌ ها، نیروگاه‌ ها، تأسیسات را تشکیل میدهد.  یک متخصص رشته عمران فکر و ذهن خود را هر روز با طراحی ساختمان های غول پیکر و برجسته با علم به روش های دقیق علمی پر میکند تمامی مراکز مسکونی ، تجاری و اداری برای ساخت نیاز به مشاوره با یک مهندس عمران خبره دارد این شغل علاوه بر جذابیت های خاص خود سختی های مخصوص به خود را نیز دارد مهندسی عمران به آبادی کشور فکر میکند و اینکه چگونه بتوان مراکزی را برای کشور ایجاد کرد که با داشتن استحکام بالا قدرت رقابت نیز داشته باشند.

امروزه جایگاه مهندسی عمران در آبادانی جامعه بسیار حائز اهمیت است، زیرا این رشته به طراحی، ساخت و نگهداری زیرساخت‌های حیاتی شهری می‌پردازد. مهندسان عمران در زمینه‌های مختلف از جمله ساختمان‌سازی، جاده‌سازی، آب و فاضلاب، پل‌سازی و زلزله‌شناسی فعالیت می‌کنند و نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت جوامع دارند. در یک تعریف کلی تر مهندسی عمران، شاخه‌ای از مهندسی است که به بررسی، طراحی، ساخت و نظارت بر ساختمان‌ها، جاده‌ها، پل‌ها، تونل‌ها، آب‌شناسی، فضای سبز و سایر زیرساخت‌های شهری می‌پردازد. مهندسان عمران با استفاده از دانش و تخصص خود در زمینه مکانیک، مواد، سازه‌ها و آب‌وهوا، به بهبود و توسعه زیرساخت‌های شهری و افزایش کیفیت زندگی شهروندان کمک میکند مهندسان عمران با استفاده از دانش و تخصص خود در زمینه مکانیک، مواد، سازه‌ها و آب‌وهوا، به بهبود و توسعه زیرساخت‌های شهری و افزایش کیفیت زندگی شهروندان کمک مکیند. ویژگی‌های یک متخصص مهندس عمران شامل داشتن دانش فنی عالی، توانایی حل مسائل پیچیده، توانایی کار تیمی، مهارت‌های ارتباطی قوی، توانایی تحلیل و ارزیابی دقیق، پایبند به استانداردهای اخلاقی و حرفه‌ای، همچنین توانایی مدیریت پروژه و برنامه‌ریزی است. به طور کلی، یک متخصص مهندس عمران باید توانایی اجرای پروژه‌های بزرگ و پاسخگویی به نیازهای شهر و جامعه را داشته باشد.

مهندسی عمران گرایش های مختلف دارد که هر کدام با توجه به علاقه و اهمیت آن کاربران خاص آن دارد. علاقه به مهندسی عمران در بین دانشجویان نشان از اهمیت و جذابیت این رشته دارد. این رشته با ترکیب مهارت‌های فنی، خلاقیت و تفکر تحلیلی، دانشجوان را به چالش‌های فراوان در زمینه طراحی و اجرای پروژه‌های عظیم مهندسی عمران مواجه می‌کند. هنگامی وارد یک محیط شهری میشوید در مرحله اول به این فکر میکنید که این ساختمان های توسط چه کسانی ساخته شده است همه این برج های غول پیکر طراحی و ساخته شده کارشناسان عمران می باشد یک متخصص عمران این حوزه با بهره گیری از ویژگی های طبیعیت و استفاده از نرم افزار عمران محیط واقعی یک ساختمان ، پل ، سد را مدل سازی کرده و با استفاده از روش های سنگین محاسباتی مقاومت هرکدام از عناصر فعال را اندازه گیری کرده تا بتواند بهترین ساخت را داشته باشد.خوب است بدانید که در رشته ی مهندسی عمران به نقشه برداری، ساخت و ساز راه ها، سازه های مکانیکی، هیدرولیکی و ترافیک نیز پرداخته می شود. هر زیر شاخه از رشته مهندسی عمران یک یا چند مورد از اینها را مورد بررسی و آموزش قرار می دهد. امروزه یکی از نیاز های تخصصی هر کشوری سد سازی است، زیرا هنگامی که باران می بارد قطرات آن هدر می روند اما زمانی که سازه های مخصوصی برای جلوگیری از هدر رفتن آن در نظر بگیریم دیگر با این مشکل و کمبود آب رو به رو نخواهیم بود.

متلب پروژه چه نوع پروژه های مهندسی عمران را میتواند انجام بدهد ؟

انجام پروژه عمران

انجام پروژه رشته مهندسی عمران

انجام پروژه کلاسی مهندسی عمران

انجام تمرین مهندسی عمران

 

مراحل پیاده سازی پروژه های رشته عمران

1- مشخص کردن نیازها : در مرحله اول باید مشخص شود هدف از این پروژه عمرانی چیست ؟ مثلا در یک پروژه مربوط به ساخت و ساز یک پل، هدف ممکن است ایجاد امنیت و راحتی برای عبور و مرور افراد و خودرو ها باشد.

2- طراحی نقشه های عمران :  در گام دوم نیاز داریم نقشه های عمرانی از سازه های مختلف و معابری که قرار است طراحی شده تهیه کنیم این نقشه ها به طور معمول به صورت دستی و بعدها توسط نرم افزاری تخصصی مانند اتوکد طراحی میشود

3- طراحی سازه عمرانی : در گام سوم باید شروع به طراحی سازه مورد نظر نماییم این مرحله شامل تعیین نوع سازه، ابعاد، جزئیات ساختاری می باشد

4- تهیه نقشه های فنی و تاسیساتی : در مرحله چهارم باید نقشه های تاسیساتی مورد نظر تهیه شود این شامل نقشه‌های ساخت، نقشه‌های برق، نقشه‌های آب و فاضلاب خواهند بود.

5- تهیه تجهیزات مورد نیاز عمرانی : در گام پنجم می بایست مواد و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت سازه تهیه شود که شامل فولاد، بتن، چوب، ماشین آلات ، آخر و آهن خواهد بود.

6- ساخت بیس اولیه سازه : در این گام فونداسیون، قالب‌بندی، عملیات بتن‌ ریزی، نصب فولاد، نصب پله‌ و آرماتوربندی انجام میشود

7- نصب تجهیزات : در گام هفتم تجهیزات لازم برای طراحی سازه باید نصب و راه اندازی شوند که شامل نصب روشنایی، نصب دوربین‌ های مداربسته، نصب سیستم آب و فاضلاب خواهد بود

8- تست سازه : در این مرحله سازه آزمایش و تست می‌شود تا اطمینان حاصل شود که به نحو احسن ساخته شده است و قابل استفاده است.

9- بهره برداری و عملیاتی کردن پروژه : در گام آخر بعد از رعایت کلیه استاندارهای طراحی سازه عمرانی مورد نیز مورد بهره برداری قرار میگیرد.

 

ضرورت استفاده از نرم افزار متلب در عمران

دانشجویان رشته مهندسی عمران برای انجام پروژه های خود از نرم افزارهای مختلفی بهره میبرند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند یکی از این برنامه ها متلب می باشد که عمده کاربرد آن در انجام پروژه مهندسی عمران می باشد متلب با داشتن محیط کاربری قوی مورد استفاده بسیاری از کاربران عمران قرار گرفته است. نرم افزار متلب یکی از ابزارهای محاسباتی قدرتمند است که در زمینه عمران و مهندسی سازه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم افزار به مهندسان عمران امکان تحلیل و طراحی سازه‌های مختلف را با دقت و سرعت بالا فراهم می‌کند.  استفاده از متلب در عمران به دلیل امکانات گسترده‌ای که ارائه می‌دهد، بسیار مفید است. این نرم افزار قابلیت انجام تحلیل‌های استاتیکی و دینامیکی، طراحی سازه‌های فولادی و بتنی، مدل‌سازی خاک و پی، تحلیل لرزه‌ای و بسیاری از سایر کاربردهای مربوط به عمران را داراست.

 

آشنایی با گرایش های رشته مهندسی عمران :

گرایش سازه :

در این گرایش به طراحی و تحلیل انواع سازه شامل  سازه های بتنی ، فولادی پرداخته میشود گرایش سازه دارای گستره بسیار وسیعی می باشد که توسط نرم افزارهای مختلف عمران مدل سازی و تحلیل میشود

گرایش زلزله :

این گرایش به مقاوم سازی سازه های طراحی شده بر برابر اصول زلزله میپردازد . در گرایش زلزله پارامترهای مختلفی جهت ارزیابی میزان مقاومت یک بنا در برابر زلزله پرداخته میشود

گرایش خاک و پی :

در این گرایش به میزان مقاومت و نفوذپذیری خاک پرداخته میشود یک بنا اعم از اینکه بتنی یا آهن باشد باید مقاومت خاک بررسی شود که آیا توانایی تحمل وزن این سازه را دارد یا خیر؟

گرایش راه و ترابری :

در این گرایش به اصول مهندسی راه سازی ، روسازی ، مهندسی ترافیک و اصول حمل و نقل پرداخته میشود.

گرایش سازه های دریایی :

این نوع گرایش از به شیوه طراحی و ساخت انواع سازه بر روی انواع سکوهای نفتی ، سکوهای تفریحی و خطوط لوله کف دریا بررسی و پرداخته میشود.

گرایش سازه های هیدرولیکی :

در گرایش سازه هیدرولیکی به طراحی و مقاوم سازی سازه ها مانند سدها ، کانال های آبرسانی ، سیستم های زهکشی کم عمق و عمیق با علم هیدورلیک پرداخته میشود.

گرایش مدیریت ساخت :

این گرایش به مدیریت و بهره وری شیوه ساخت بناها و شرکت ها و همچنین مدیریت درست و اصولی آنها در شهرک سازی میپردازد.

 

مهم ترین دروس رشته عمران در ارشد

1- دینامیک سازه : یکی از مهم ترین دروس عمران در ارشد است که در ارتباط با تحلیل سازه‌ها و تئوری ارتعاشات است که به آنالیز و مطالعه رفتار سازه‌ها تحت اثر بارهای دینامیکی می‌پردازد

 

2- تئوری الاسیتیسته : از دروس کاربردی رشته عمران است که  نحوه تغییر شکل و ایجاد تنش‌های داخلی در اجسام جامد را با توجه به شرایط بارگذاری مشخص و با استفاده از روابط ریاضی مورد مطالعه قرار می‌دهد

 

3- تحلیل غیر ارتجاعی سازه : از دروس مهم رشته عمران می باشد که به بررسی رفتار غیرخطی سازه ها در شرایط وموقعیت های مختلف زلزله ای میپردازد.

 

4- روش اجزا محدود : از اصلی ترین و مهم ترین روش های حل مسائل عمرانی است که با شکستن یک مسئله بزرگ به ابعاد کوچکتر منجر به تحلیل دقیقی از مسئله خواهد شد

 

5- دینامیک خاک : از دروس بسیار تاثیر گذار رشته مهندسی عمران قبل از مراحل ساخت می باشد که به برررسی میزان استحکام خاک در برابر سازه ای که قرار است برای روی آن قرار بگیرد دارد.

 

6- طراحی لرزله ای سازه ها : این دروس که شامل مباحث سازه های فلزی و بتنی می باشد که رفتار سازه های مختلف در برابر سازه را بررسی میکند

 

مهم ترین ویژگی های رشته مهندسی عمران

1- تنوع وسیع زمینه‌ای: مهندسی عمران شامل زیربناهای عمومی اجتماعی مانند جاده‌ها، پل‌ها، سد‌ها، ساختمان‌ها، فضای سبز است که از این جهت تنوع وسیعی از زمینه‌های مختلف را در بر می‌گیرد.

 

2- تأثیرگذاری بر زندگی انسان: رشته مهندسی عمران به عنوان یک رشته کاربردی، تأثیر بسزایی بر زندگی انسان‌ها دارد و به بهبود کیفیت زندگی آن‌ها کمک می‌کند.

 

3- نیاز به دانش تخصصی: برای تحلیل، طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی، نیاز به دانش تخصصی در زمینه مهندسی عمران و همچنین دانش‌های مرتبط از جمله ریاضیات، فیزیک، شیمی دارید.

 

4- همکاری با تیم: در بسیاری از پروژه‌های مهندسی عمران، نیاز به همکاری با تیم‌های چندگانه از متخصصان مختلف مانند معماران، تاسیسات، نقشه بردار ، ژئوتکنیک‌دان‌ها، محاسبه دارید.

 

5- پتانسیل شغلی بالا: به دلیل رشته کاربردی بودن و نیاز به مهارت‌های تخصصی، فرصت‌های شغلی بسیار خوب و پردرآمد در حوزه مهندسی عمران وجود دارد.

 

آشنایی با نرم افزار کاربردی و مهم رشته عمران 

آباکوس : از نرم افزارهای کاربردی رشته مهندسی عمران است که قابلیت فراوانی از جمله  آنالیز و تحلیل تیرها ، تحلیل خمش ، قاب های بتنی ، فلزی و ستون‌ها و سازه‌هایی نظیر ساختمان، پل، تحلیل ارتعاشی و تحلیل سازه در اثر زلزله را دارا می باشد.

 

ایتبس : نرم افزار ایتبس به طور فراوان در تحلیل وطراحی سازه های ساختمانی استفاده میشود همچنین در تحلیل استاتیک و دینامیک لزره، تعیین ظرفیت باربری و مدل سازی لرزه ای ساختمان نیز کاربرد دارد.

 

GIS : نرم افزار جی آی اس یک سیستم اطلاعات جغرافیایی می باشد که برای تحلیل ، آنالیز ، ذخیره و مدیریت داده های جغرافیایی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

متلب : از کاربردی ترین نرم افزارهای رشته عمران است که  در حوزه حل انواع مسائل و روابط ریاضی و همچنین بهینه سازی انواع سدها ، پل ، حل مسائل کرنش ، حل مسائل اجزا محدود کاربرد دارد.

 

اتوکد : نرم افزار اتوکد قدرت بالایی در حوزه عمران و در زمینه ترسیم نقشه های دو بعدی و سه بعدی با جزئیات دقیق و همچنین طراحی نقشه هایی برای ساخت جاده ها، پل ها، سایر سیستم های حمل و نقل استفاده میشود.

 

سپ SAP : نرم افزار سپ استفاده فراوانی در جهت تحلیل دینامیکی و استاتیکی سازه‌ها دارد.

 

لزوم بکارگیری از مهندسی عمران در حوزه های مختلف

1- طراحی سازه ها : مهندسان عمران با تخصص و مهارت بالا توانایی طراحی و ساخت انواع سازه های مختلف از جمله بتنی و فولادی را دارا می باشند

 

2- توسعه راه ها : مهندس عمران با انجام و مدیریت مراحل نقشه برداری و گودبرداری به طراحی و ساخت انواع راه ها ، از جمله گودبرداری ، آسفالت کشی میپردازد

 

3- توسعه شهری: با توجه به رشد جمعیت و توسعه شهری در آبادانی کشور، نیاز به طراحی و ساخت ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی افزایش یافته است

 

4- بحران آب: بحران آب در آبادانی کشور، به دلیل کمبود منابع آبی و تغییرات آب و هوایی، از جمله مسائل مهم است. مهندسان عمران با توجه به تخصص خود در زمینه طراحی و ساخت سدها، تصفیه‌خانه‌های آب و مدیریت منابع آب، می‌توانند به حل این بحران کمک کنند.

 

5- پروژه‌های عمرانی: در آبادانی کشور، پروژه‌های عمرانی بسیاری از جمله سدها، جاده‌ها، پل‌ها، تونل‌ها و فرودگاه‌ها در حال اجرا هستند. مهندسان عمران با توجه به تخصص خود در زمینه طراحی و ساخت این پروژه‌ها، می‌توانند به بهبود زیرساخت‌های کشور کمک کنند.

 

6- نقشه کشی : از دیگر وظایف رشته عمران انجام و طراحی نقشه های ساختمانی با استفاده از نرم افزارهای تخصصی رشته مهندسی عمران است.

 

سایر خدمات مشابه در متلب پروژه 

انجام پروژه مکانیک 

انجام پروژه برق 

انجام پروژه مهندسی صنایع

انجام پروژه کامپیوتر 

انجام پروژه معماری

 

اهمیت رشته مهندسی عمران در چیست ؟

موسسه متلب پروژه در انجام پروژه دانشجویی عمران سابقه همکاری با مجرب ترین کارشناسان کشور را دارند به همین دلیل انجام پروژه رشته عمران در متلب پروژه تضمین شده است، رشته مهندسی عمران به یکی از پر جمعیت ترین رشته های دانشگاهی تبدیل شده است کاربران این رشته در طول دوران تحصیل خود مهارت های مختلفی را آموزش می بینند اهمیت این رشته در ساخت انواع سازه ها و ساختمان ها و همچنین استحکام بخشیدن به مقاومت انواع سازه است متخصصان این رشته با استفاده از ابزارها و نرم افزارهای مختلف اقدامات فنی را بر روی یک بنا انجام میدهند یکی از نرم افزار محبوب رشته عمران متلب می باشد با توجه به اینکه بسیاری از زمان کارشناسان صرف انجام دستی محاسبات و بدست آوردن روابط برای محاسبه میزان استحکام انواع سازه ها صرف میشود نرم افزار متلب با داشتن همه امکانات لازم نیازهای متخصصان عمران در انجام محاسبات را فراهم کرده است. می توان گفت رشته مهندسی عمران آینده خوبی دارد و از رشته های خوش درآمد است که با مقداری تلاش بیشتر افراد می توانند آینده خود را تضمین کنند.

 

کاربردهای مهندسی عمران :

1- قابلیت طراحی و ساخت انواع سازه 

2- قابلیت مدیریت انواع پروژه های ساختمانی 

3- توانایی و نظارت بر انجام پروژه های عمرانی 

4- قابلیت طراحی و تولید و رسم انواع نقشه های ساختمانی 

 

انجام پروژه عمران در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه های مهندسی عمران داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه رشته عمران باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه مهندسی عمران می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه رشته صنابع است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان عمران است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه عمران 

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار می باشد متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه مهندسی عمران مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های عمران در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه عمران 

انجام پروژه مهندسی عمران همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان رشته عمران داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های عمران است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

نحوه انجام پروژه مهندسی عمران 

  1. ارسال پروژه مهندسی عمران از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه مهندسی عمران توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه مهندسی عمران براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه عمران توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه عمران با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه مهندسی عمران با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه عمران به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه مهندسی عمران دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه عمران چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه مهندسی عمران خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه عمران وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه مهندسی عمران منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری عمران

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه مهندسی عمران در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های عمران به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی عمران توانسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید.

 

زمان پشتبانی از پروژه های عمران انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه مهندسی عمران موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده عمران

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه عمران به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه مهندسی عمران من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه مهندسی عمران در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه