انجام پروژه انیمیشن

انجام پروژه انیمیشن ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار انیمیشن توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های انیمیشن میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه انیمیشن خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های انیمیشن را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه انیمیشن در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

 انیمیشن چیست ؟

انیمیشن یا Animation یا بازی های محرک یکی از پرسودترین بازارها در دنیای دیجیتال امروز می باشد که کاربرد اصلی آن در طراحی انیمیشن و کارتون های خلاقانه برای افراد با سنین مختلف می باشد. انجام پروژه های انیمیشن اهمیت فراوانی در خلق تصاویر جذاب برای برقراری ارتباط با مخاطب ایفا میکند. هدف از طراحی انیمیشن برقراری ارتباط میان مخاطب و شخصیت های موجود در آن و همچنین فهماندن دقیق موضوع و محتوای پیام در انیمیشن می باشد. انیمیشن دارای قابلیت های فراوانی از جمله زنده کردن شیء‌ها و شخصیت‌ها، نمایش تغییرات و اثرات محیطی و طبیعی، ارائه گزینه‌های مختلف برای روایت داستان، نمایش تغییرات در شکل و شمایل شخصیت‌ها را دارا می باشد. انیمیشن اکثر برای کودکان تهیه و تولید میشود تا بازیگر بتوان زبان زنده یک فیلم سینمایی را قالب یک انیمیشن قابل درک و متناسب با سن کاربر به آن نشان دهد انیمیشن های زیادی روزانه با توجه به محتوای مختلف توسط شرکت ها و گروه های تجاری تولید میشود که اکثر آنها نیاز به نرم افزارهای تخصصی برای ساخت و طراحی دارد یک متخصص حرفه ای انیمیشن زبان کودکان را می میشناشد و برای آنها بازی و سرگرمی درست میکند انیمیشن یک صنعت بسیار پرسود در دنیای امروز می باشد کودکان با توجه به شرایط سنی خود بسیار کارتون را انیمیشن را دوست دارند و از آنها برای پرکردن اوقات فراغت خود استفاده میکنند.

به همین دلیل انیمیشن باید طوری طراحی شود که نیاز روحی یک کاربر را بتواند تحت پوشش قرار میدهد بسیاری از کارشناسان حوزه انیمیشن برای ساخت یک پروژه موفق در این حوزه ابتدا یک سناریو از ابتدا تا انتهای کار طراحی میکنند سپس با توجه به آن شخصیت های موجود در انیمیشن را طراحی کرده و با کمک نرم افزارهای تخصصی به آن حرکت می بخشند این نرم افزارها نیاز به محیط رندری بسیاری بالایی می باشد و سیستم های قدرتمندی برای پردازش نیاز دارند که توسط متخصص انیمیشن انتخاب میشود به جرات میتوان گفت امروزه هیچ حرفه ای به اندازه ساخت و طراحی انیمیشن درآمدزایی ندارد با توجه به نیاز کودکان به کارتون تنوع ساخت این محصولات در کشورهای مختلف بسیار بالا می باشد.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های انیمیشن را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه دانشجویی انیمیشن

انجام پروژه برنامه نویسی با انیمیشن

انجام پروژه پیاده سازی با انیمیشن

انجام پروژه ساخت با انیمیشن

 

انجام پروژه های انیمیشن

 

سایر خدمات گروه متلب پروژه

انجام پروژه افتر افکت

انجام پروژه استوری لاین

انجام پروژه اینفوگرافیک

سفارش پروژه ایندیزاین

سفارش طراحی کاراکتر و طراحی شخصیت کارتونی

انجام پروژه ایلوستریتور 

سفارش ادوب انیمیت

مراحل ساخت انیمیشن

1- انتخاب موضوع و طراحی داستان: در گام اول باید قبل از هر چیز نیاز داریم که موضوع و داستان انیمیشن را طراحی کنیم .

2- طراحی شخصیت‌ها:  در گام دوم باید شخصیت‌های اصلی و فرعی را طراحی کنیم و آنها را به صورت دقیق برای حرکت در انیمیشن آماده کنیم.

3- طراحی صحنه‌ها: گام سوم از مهم ترین گام ها در طراحی انیمیشن است باید تمامی صحنه‌هایی که در انیمیشن نیاز است طراحی کنیم.

4- ساخت مدل‌ها: در گام چهارم پس از طراحی شخصیت‌ها و صحنه‌ها، باید مدل‌های سه بعدی آنها را در نرم‌افزارهای معمول مثل 3ds Max ، Maya و Blender ساخت.

5- ساخت تصاویر کلیدی: در گام پنجم باید تصاویر کلیدی از تمامی صحنه‌ها و حرکت‌های شخصیت‌ها را طراحی کنیم.

6- انیمیشن کردن: در گام ششم باید با استفاده از نرم افزارهای تخصصی ساخت انیمیشن بعد از طراحی مدل‌ها و تصاویر کلیدی می‌توانید شروع به انیمیشن کردن و تبدیل تصاویر کلیدی به حرکات متحرک شونده کنیم.

7- اضافه کردن صدا: در گام هفتم با انتخاب موسیقی، افکت‌های صوتی و افکت‌های صدایی به انیمیشن خود می‌توانید طعم و لذت بهتری برای تماشاکنندگان خود ایجاد کنیم.

8- میکس صدا: در گام هشتم نهایتا با استفاده از نرم‌افزارهای میکسر، می‌توانید تمامی فایل‌های صوتی و موسیقی خود را با هم مخلوط کرده و انیمیشن کامل خود را تولید کنید.

در نهایت، پس از تکمیل همه مراحل، انیمیشن خود را ذخیره کرده و آن را به دیگران نمایش دهید. همچنین می‌توانید آن را در سایت‌های معرفی انیمیشن به نمایش بگذارید.

 

اهمیت طراحی انمیشن در چیست ؟

انیمیشن امروزه در دنیا یکی از مهمترین و پر بیننده ترین برنامه هایی است که در صنعت رسانه ی دیداری بکار می رود. امروزه برنامه های انیمیشن با حضور خود در برنامه های تلویزیونی و تبلیغات و اینترنت و همچنین بازی های کامپیوتری اگر نگوییم تمام دنیای دیداری ما را گرفته است حداقل نیمی از این دنیا را از آن خود کرده است. اگر بخواهیم تعریف کامل تری از انیمیشن داشته باشیم باید بگوییم شیوه ای است که در آن عکس ها به صورت تصاویر متحرک ظاهر می شوند ، به اصطلاح به این کار فریم به فریم اجرا کردن می گویند که به هر عکس یک فریم گفته می شود. تمامی انیمیشن ها از عکس هایی تشکیل شده اند که پشت سر هم با سرعت معینی به نمایش در می آیند و ما آن را به صورت فیلم مشاهده می کنیم. انیمیشن کامپیوتری هم فرایندی است که از کامپیوترها برای ساخت تصاویر متحرک دیجیتالی استفاده می کنند. این نوع از انیمیشن ها می توانند 2 بعدی و یا 3 بعدی باشند.

 

ضرورت طراحی و ساخت انیمیشن 

ساخت انیمیشن یک پروسه زمان‌بر و پرکار است، اما با وجود تلاش و قدرت خلاقیت می‌توان به نتیجه عالی دست یافت. ضرورت ساخت انیمیشن به دو دلیل است:

1. جذابیت: انیمیشن یکی از پرطرفدارترین رسانه‌هاست و به دلیل شیوه نوین و متنوعی که دارد، می‌تواند به طور جذابیت بخش به تماشاگران بپردازد.

2. ارتباط بین دنیاها: با ساخت انیمیشن، می‌توان از محدودیت‌های زمانی و فضایی گذشته و تجسمی از دنیاهایی جدید به نمایش درآورد. بنابراین، این تکنولوژی می‌تواند ارتباط طراحی و هنر به قالب جدیدی ترجمه کند و در نهایت، کارهای خلاقانه و دراماتیک را به بیرون از محدودیت‌ها و مرزهای نوین به نمایش بگذارد.

 

کاربردهای ساخت انیمیشن

1- ساخت انیمیشن های آموزشی: انیمیشن های آموزشی می توانند به عنوان یک روش جذاب و مؤثر برای آموزش مفاهیم پیچیده و جذاب استفاده شوند.

2- ساخت انیمیشن های تبلیغاتی: این نوع از انیمیشن ها به عنوان گزینه ایده آل برای تبلیغات و تبلیغات در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد.

3- ساخت فیلم های کارتون: فصل کارتون، بازار بسيار بزرگي دارد و فروش فصل کارتون، يکی از راه‌هاي درآمدزایی بسيار خوب است.

4- ساخت بازی ها: با استفاده از تکنولوژي ساخت این نوع بازيها، محصولات جذاب و پرطرفدار به دست می آید.

5- ساخت فيلم‌ های کامپيوترى: فيلم‌سازى با استفاده از تکنولوژي ساخت انيميشن، يک روش جديد براى ساخت فيلم‌هاى کامپيوترى است.

 

مراحل انجام پروژه انیمیشن

  1. ارسال پروژه انیمیشن از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه انیمیشن توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه انیمیشن براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه انیمیشن توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه انیمیشن با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه انیمیشن سازی با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در انجام پروژه انیمیشن به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه انیمیشن دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه انیمیشن چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه انیمیشن خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه انیمیشن وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه انیمیشن منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری انیمیشن

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه انیمیشن در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های انیمیشن به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی انیمیشن تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های انیمیشن انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه انیمیشن موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده انیمیشن

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه انیمیشن به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه انیمیشن من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه انیمیشن در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه