انجام پروژه رباتیک

انجام پروژه رباتیک ، ارائه خدمات انجام پروژه درسی رباتیک توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های رباتیک میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های رباتیک خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های رباتیک در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه رباتیک در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

 

رباتیک چیست ؟

رباتیک یا Robotics یکی از شاخه های کاربردی در حوزه هوش مصنوعی می باشد که به طراحی و توسعه ربات های کامپیوتری میپردازد. انجام پروژه های رباتیک نقش اساسی در انجام خودکار فعالیت ها توسط ربات ها دارد. عمده کاربرد رباتیک در ساخت ربات هایی که بتوانند فعالیت هایی که انسان انجام میدهد را بدون خستگی و با نظم دقیق انجام دهند. هدف از ایجاد این رشته توسعه به ساخت ربات هایی که میتواند در شرایط حساس بسیاری از فعالیت انسانی را انجام داده و در باعث کاهش هزینه ها شود. در یک تعریف کلی تر رباتیک شاخه‌ای میان مهندسی و علم است که شامل مهندسی مکانیک، مهندسی برق و علوم رایانه میشود علم مطالعه فن آوری مرتبط با طراحی ساخت و اصول کلی و کاربرد ربات‌ می باشد، رباتیک امروزه کاربردهای فراوانی پیدا کرده است که یادگیری ها و فعالیت هایی که انسان در دنیای واقعی به صورت دستی انجام میدهد به یک ربات آموزش میدهد و تمامی فعالیت های ربات به صورت خودکار انجام میشود هر رباتی در یک حوزه خاصی ساخته میشود که تطبیقی از چندین رشته می باشد متخصصان رشته رباتیک با تشکیل تیم تخصصی و انجام کار کارگروهی فرآیند طراحی و ساخت ربات را انجام میدهند ربات ها در انواع ربات های مین یاب، ربات های آتشنشان، ربات های امدادگر، ربات های نظامی ، ربات های نظافت گر می باشد.

رباتیک علمی است که به طراحی، ساخت، عملکرد و کنترل ربات ها می پردازد. ربات ها موجوداتی هستند که با استفاده از سیستم های الکترونیکی، مکانیکی و کامپیوتری، قادر به انجام کارهای مختلف هستند. رباتیک در حوزه های مختلفی مانند صنعت، پزشکی، علوم دریایی، فضایی استفاده می شود.اهمیت رباتیک از آنجاست که با استفاده از ربات ها، می توان به دقت و سرعت بالاتر در انجام کارها دست یافت. همچنین، با استفاده از ربات ها، می توان به اتمام کارهای خطرناک و پرخطر دست یافت. برای مثال، در صنعت خودروسازی، از ربات ها برای جابجایی قطعات سنگین و خطرناک استفاده می شود. علم رباتیک از دو قسمت اصلی طراحی سخت افزار و برنامه نویسی تشکیل شده است در ساخت قطعات ربات از متخصصان مکانیک بهره گیری شده و در برنامه نویسی ربات به وسیله متخصصان کامپیوتر یک ربات برنامه ریزی میشود امروزه استفاده از ربات ها در حوزه های مختلف مانند صنعتی و تجاری جهت سهولت در انجام کار مورد استفاده قرار میگیرید یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از علم رباتیک در طراحی دقت بالای آنها و خطای کمتر آنها در عملیات می باشد.

 

اجزا تشکیل دهنده رباتیک 

1- مکانیک ربات: این بخش از رباتیک مربوط به طراحی و ساخت بدنه ربات است.

2- الکترونیک ربات: این بخش از رباتیک مربوط به طراحی و ساخت قطعات الکترونیکی ربات است.

3- کامپیوتر ربات: این بخش از رباتیک مربوط به طراحی و ساخت نرم افزار های کنترل ربات است.

4- هوش مصنوعی ربات: این بخش از رباتیک مربوط به طراحی و ساخت سیستم های هوش مصنوعی برای کنترل ربات است.

5- سنسورهای ربات: این بخش از رباتیک مربوط به طراحی و ساخت سنسورهای مختلف جهت تشخیص محیط و شناسایی اجسام است.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های رباتیک را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه دانشجویی رباتیک

انجام پروژه رباتیک با متلب 

انجام پروژه درسی رباتیک

انجام پروژه کلاسی رباتیک متلب پروژه ، انجام پروژه های رباتیک

 

مراحل پیاده سازی و راه اندازی پروژه های رباتیک 

1. تعیین نیازها: در گام اول باید نیازهای پروژه رباتیک مشخص شوند و اهداف پروژه تعیین می شود. این شامل تعیین نوع ربات، قابلیت ها، عملکرد و کاربردهای آن می باشد.

 

2. طراحی: در مرحله دوم  باید معماری ربات و قطعات مورد نیاز برای ساخت آن طراحی انجام شود. همچنین، نحوه اتصال و کارکرد قطعات نیز در این مرحله مشخص می شود.

 

3. ساخت: مرحله سوم اصلی ترین مرحله در طراحی رباتیک است که پس از طراحی، قطعات ربات ساخته و به همراه سایر تجهیزات نصب می شوند.

4. برنامه نویسی: در گام سوم باید برنامه های کنترل ربات نوشته و برای کنترل حرکت ها و عملکرد ربات استفاده شود این برنامه ها توسط نرم افزارهای مربوط طراحی و حرکت ربات نوشته میشود که متلب و پایتون از بهترین آنهاست.

 

5. بررسی عملکرد : پس از نصب و برنامه نویسی، ربات تست می شود تا اطمینان حاصل شود که پروژه رباتیک به درستی کار می کند و نیازهای پروژه را پاسخ می دهد.

 

6. نگهداری و انجام تعمیرات : برای حفظ عملکرد بهینه ربات، لازم است که به صورت دوره ای از آنها بازدید شود و در صورت وجود اشکال اصلاحات لازم روی آنها انجام شود.

 

7- تغییر در برنامه های ربات : با توجه به اینکه ربات ها سیستم هایی با برنامه ریزی متغیر و هدف مند می باشند ممکن است با توجه به نیازهای شرکت یا محیط تولیدی برنامه موجود در ربات ها را تغییر دهیم.

 

ضرورت استفاده از نرم افزار متلب در حل مسائل رباتیک 

حل مسائل رباتیک امروزه به یکی از چالش برانگیزترین مسائل در حوزه هوش مصنوعی تبدیل شده است به طور معمول حل معادلات و مسائل رباتیک به دلیل ترکیبی از مسائل الکترونیک و مکانیک و کامپیوتر دشواری های بسیار زیادی دارد و به صورت دستی قابل تحلیل نیست به همین علت نیاز به استفاده از نرم افزاری داریم که بتواند نیازهای کاربران در حوزه شبیه سازی با رباتیک را تحت پوشش قرار بدهد نرم افزار متلب برای این منظور طراحی شده است این زبان قدرتمند با داشتن جعبه ابزار مخصوص رباتیک کار برای دانشجویان و متخصصان آسوده است کلیه مسائل رباتیک در متلب در کمترین زمان ممکن حل میشوند یکی از اصلی ترین کابردهای متلب در رباتیک شبیه سازی بازوهای رباتیک در محیط سیمولینک است.

 

بخش های مختلف رباتیک

1- مکانیک ربات : این قسمت شامل طراحی و ساخت بدنه و قطعات مکانیکی ربات می باشد. این بخش شامل طراحی و ساخت قطعات مانند چرخ، موتور، گیربکس، دستگاه های جابجایی می باشد

 

2- الکترونیک ربات : این قسمت شامل طراحی و ساخت قطعات الکترونیکی ربات می باشد. این بخش شامل طراحی و ساخت مدارهای الکترونیکی، سنسورها، میکروکنترلرها می باشد.

 

3- نرم افزار ربات : این قسمت شامل طراحی و پیاده سازی نرم افزار و برنامه نویسی ربات می باشد. این بخش شامل طراحی و پیاده سازی کدهای برنامه نویسی، کنترل حرکت ربات، تشخیص شرایط محیطی و بسیاری قابلیت های دیگر است.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه پردازش تصویر

انجام پروژه سیستم خبره

انجام پروژه هوش مصنوعی

انجام پروژه متلب

سفارش پروژه شبکه عصبی

انجام پروژه یادگیری ماشین

انجام پروژه جاوا

انجام پروژه یادگیری عمیق

انجام پروژه نظریه بازیها

انجام پروژه یادگیری تقویتی

انجام پروژه پایتون

انجام پروژه مکاترونیک

انجام پروژه پردازش سیگنال

انجام پروژه پردازش زبان طبیعی

سفارش پروژه داده کاوی

انجام پروژه nlp

انجام پروژه کنترل

انجام پروژه متلب 

 

لزوم استفاده از علم رباتیک در حوزه های مختلف 

1 – صنعت : در حوزه صنعت ربات ها به عنوان جایگزین برای انسان ها در فعالیت های خطرناک و یا پرتکرار مورد استفاده قرار می گیرند.

2- پزشکی : در حوزه پزشکی ربات ها به عنوان ابزار پشتیبان برای جراحان و پزشکان استفاده می شوند

3- کشاورزی : در حوزه کشاورزی ربات ها به عنوان ابزاری برای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در کشت و صنعت دامپروری استفاده می شوند

4- آموزش : در حوزه آموزش ربات ها به عنوان ابزاری برای آموزش دانش آموزان در موضوعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند

5- زلزله : در حوزه زلزله و بررسی سوانح زلزله ای از ربات ها با توجه به قدرت مانور آنها برای پیدا کردن افراد زیر آوار استفاده میشود 

6- هوافضا : در حوزه هوافضا از ربات ها به عنوان ابزاری برای اکتشاف فضا و جستجوی زندگی در سیارات دیگر مورد استفاده قرار می گیرند

 

اهمیت استفاده از علم رباتیک در چیست ؟

اهمیت استفاده از علم رباتیک و همچنین طراحی ربات هایی که بتواند کار انسان ها را انجام بدهد بر کسی امروزه پوشیده نیست بسیاری از شرکت ها و کارخانجات تولیدی برای صرفه جوبی در زمان و هزینه و همچنین کاهش نیروی انسانی از ربات ها به جای انسان ها استفاده می نمایند تمامی کارهایی که توسط انسان انجام میشود توسط ربات ها نیز قابل انجام است به این تفاوت که ربات ها دیگر خسته نمیشود و میتوانند به صورت مداوم از آنها استفاده نمود یکی از کاربردهای آنها در صنایع خودسازی می باشد تمامی فرآیندهای ساخت خودرو از ساخت بدنه تا رنک کاری توسط ربات ها انجام میشود یا در زمان هایی که بلاهای طبیعی مانند زلزله می آید و مسیر عبور برای انسان ها سخت و دشوار است از ربات های برای پیدا کردن مصدومان استفاده میشود.

 

کاربردهای علم رباتیک 

1- قابلیت استفاده از ربات ها در محیط صنعتی 

2- جوشکاری دستگاه های صنعتی با ربات

3- کمک به پزشکان در جراحی 

4- کمک به کشاورزان در برداشت محصول

5- استفاده از صنایع نظامی و دفاعی با عنوان ربات پرند 

 

مراحل انجام پروژه رباتیک 

  1. ارسال پروژه رباتیک از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه رباتیک توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه رباتیک براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه رباتیک توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه رباتیک با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه رباتیک با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه رباتیک به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه رباتیک دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه رباتیک چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه رباتیک خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه رباتیک وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه رباتیک منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری رباتیک

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه رباتیک در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های رباتیک به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی رباتیک تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های رباتیک انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه رباتیک موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده رباتیک

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه رباتیک به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه رباتیک من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه رباتیک در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه