انجام پروژه های سیف

انجام پروژه های سیف ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار سیف توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های سیف میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های سیف خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه ۱۰ ساله در انجام پروژه سیف آمادگی دارد تمامی سفارشات شما را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه سیف در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

 

سیف چیست؟

سیف یا SAFE یکی از قوی ترین نرم افزارهای مهندسی عمران در حوزه تحلیل سازه های بتنی می باشد که کاربرد اصلی آن در مدل سازی، تحلیل و طراحی فونداسیون و دال های بتنی است. انجام پروژه های سیف اهمیت فراوانی در طراحی سازه های بتنی با استفاده از روش های مدرن و پیشرفته دارد. نرم افزار سیف دارای قابلیت های فراوانی از جمله انجام تحلیل های استاتیکی و دینامیکی، طراحی پلان و تیرچه های پیوسته، محاسبه بارهای زنده و مرده، محاسبه بار باد و زلزله، طراحی پایه ها می باشد. هدف از طراحی نرم افزار SAFE ارائه نرم افزاری جامع جهت مدل سازی و شبیه سازی انواع مدل های بتنی از جمله بتنی پیش‌ تنیده و فونداسیون‌ ها می باشد. نرم افزار قدرتمند سیف که توسط شرکت Computers and Structures, Inc طراحی و توسعه داده شده است کاربرد گسترده ای در طراحی انواع دال‌های بتنی دارد.

نرم افزار سیف با استفاده از نظریه های جدید و پیشرفت های علمی جدید بر اساس رابطه بین تیرهای خمشی استفاده می شود. نرم افزار امن قادر به انجام بخش های مختلف مهندسی فرایند از طراحی اصلی تا جزئیات، تجزیه و تحلیل طراحی برای رسیدگی به نقص ها و بهینه سازی در مدل است.نرم‌افزار سیف توسط شرکتی آمریکایی به نام سی اس آی، CSI وابسته به دانشگاه برکلی در کالیفرنیای جنوبی برای طراحی دال‌های بتنی از جمله دال‌های بتنی پیش تنیده و فونداسیون ارائه شده است.این نرم‌افزار دارای محیط گرافیکی قدرتمندی است که تمامی عملیات مربوط به ایجاد و اصلاح مدل، بهینه‌سازی طرح و نمایش نتایج خروجی در آن صورت میشود.نرم افزار سیف با استفاده از نظریه های جدید و پیشرفت های علمی جدید بر اساس رابطه بین تیرهای خمشی استفاده می شود. این نرم افزار علاوه بر توانایی طراحی اسلب و پیک های مختلف، می تواند طیف گسترده ای از اسلب ها را تجزیه و تحلیل و طراحی نماید. و همان طور که اشاره شد امکان فراخوانی پلان سازه از سیف به‌منظور تدوین نقشه های اجرایی برای کاربر فراهم است.

متلب پروژه چه نوع پروژهای سیف را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه با نرم افزار safe 

انجام پروژه دانشجویی safe 

انجام پروژه عمران با safe 

انجام پروژه سازه با safe 

 

انجام پروژه های safe 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه دانشجویی سپ 

انجام پروژه مهندسی سازه

انجام پروژه ایتبس

انجام پروژه دانشجویی gis

انجام حل دستی پروژه بتن

پروژه مهندسی راه سازی

مراحل مدلسازی با نرم افزار SAFE

1- تعریف مدل : در گام اول  باید مدل سازه بتنی که شامل نوع سازه و ویژگی های آن مانند ابعاد، شکل، ساختار، جنس تعریف شود

2- تعریف بارها:  در گام دوم باید بارهای مختلفی که بر سازه اثر می گذارند مانند بار خود و بارهای زنده، باد، زلزله تعریف شود

3- تعریف مواد: در مرحله سوم باید ویژگی های مواد سازه مانند مدول الاستیسیته، چگالی، مقاومت در نرم افزار سیف تعریف شود

4- تعریف پایه ها: در مرحله چهارم باید پایه های سازه مانند پایه های فولادی، بتنی تعریف می شوند

5- تعریف قطعات: در گام پنجم باید، قطعات سازه مانند ستون، بالکن، پله در نرم افزار سیف تعریف شود

6- تعریف پارامترها: در گام ششم می بایست پارامترهای مختلفی که برای تحلیل سازه لازم است مانند ضریب امنیت، ضرایب توزیع بار تعریف شود

7- انجام تحلیل: در گام باید با استفاده از روش های تحلیلی مختلف مانند المان محدود، سازه تحلیل می شود

8- اجرای برنامه : در گام آخر باید مدلسازی انجام شده در نرم افزار سیف را اجرا کرده و خروجی های مورد نظر را مشاهده نمایید.

اهمیت استفاده از نرم افزار سیف در چیست ؟

رم‌افزاری برای طراحی و تحلیل انواع دال‌های بتنی است. دال‌های بتنی پیش‌تنیده و فونداسیون‌ها ازجمله دال‌هایی هستند که در سیف طراحی و تحلیل می‌شوند. این نرم‌افزار قادر به طراحی انواع سقف‌های بتنی سازه‌ای مانند دال‌های تخت و مجوف نیز هست. تولید، ویرایش، تحلیل، بهینه‌سازی و نمایش نتایج حاصل از تحلیل مدل‌ها در محیط گرافیکی قدرتمند این نرم‌افزار انجام می‌شود.یک نرم‌افزار تخصصی در راستای تجزیه و تحلیل و طراحی سازه‌های ساختمانی اجرایی می‌باشد. در برنامه نویسی این نرم افزار، تمامی بخش های یک ساختمان، تعریف شده هستند و می توان قسمت های مختلف سازه و ساختمان را در نرم افزار محاسبات ساختمان SAFE، طراحی نمود. این نرم افزار در رشته های معماری و علی الخصوص، عمران کاربرد دارد. فضای طراحی و تحلیل این نرم افزار، سه بعدی است.

 

ضرورت استفاده از نرم افزار سیف در چیست ؟

نرم افزار سیف از قدرتمندترین نرم افزارها در طراحی انواع دال های بتنی در هم تنیده می باشد طراحی انواع سقف های بتنی کاذب و پوشیده از قابلیت های نرم افزار safe می باشد طراحی انواع سقف های بتنی نیاز به متخصصین بسیار کاربلد در این حوزه دارد بسیاری از کاربران در استفاده از سیف دچار اشکال هستند .نرم افزار SAFE به مهندسان کمک میکند تا سازه‌های بتنی و فولادی را با استفاده از روش‌های پیشرفته طراحی کنند و از ایمنی و پایداری آن‌ها اطمینان حاصل کنند. همچنین با استفاده از نرم افزار سیف عمران، مهندسان می‌توانند پل‌های بتنی و فولادی را تحلیل و طراحی کنند و از ایمنی و پایداری آن‌ها اطمینان حاصل کنند. این نرم افزار به مهندسان عمران به مهندسان کمک می‌کند تا سازه‌های بتنی را با استفاده از روش‌های پیشرفته طراحی کنند و از ایمنی و پایداری آن‌ها اطمینان حاصل کنند.

کاربردهای نرم افزار safe

1- قابلیت طراحی سازه‌های ایمن بتنی

2- توانایی تحلیل و طراحی انواع پل ها 

3- قابلیت طراحی سازه‌های بتنی 

4- توانایی تحلیل و طراحی سازه‌های فولادی

5- قابلیت تحلیل پایه‌های ساختمانی بتنی

مراحل انجام پروژه سیف

  1. ارسال پروژه سیف از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه سیف توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه سیف براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه سیف توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه سیف با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه سیف با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در انجام پروژه سیف به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه سیف دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه سیف چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه سیف خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه سیف وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه سیف منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری سیف

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه سیف در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های سیف به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی سیف تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های سیف انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه سیف موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده سیف

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه سیف به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه سیف من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه سیف در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه