انجام پروژه های راهسازی

انجام پروژه های راهسازی ، ارائه خدمات انجام پروژه مهندسی راهسازی توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های راهسازی میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های راهسازی خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با بهره گیری از بهترین مجریان کشور آمادگی دارد انجام پروژه راه سازی در حوزه پروژه روسازی ، حل دستی پروژه راهسازی ، پروژه راهسازی با اتوکد، پروژه راه سازی با سیویل تری دی،  رسم پروفیل طولی و عرضی راه را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه راهسازی در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

راهسازی چیست؟

راهسازی (Road Construction) یا مهندسی راهسازی یکی از گرایش های مهم در مهندسی عمران می باشد که کاربرد اصلی آن در بهبود فرآیند راه ها ، توسعه ناوگان حمل نقل و بازسازی راه های فرسوده می باشد. انجام پروژه های راهسازی نقش اساسی در ساخت و توسعه جاده های روستایی شهری و بین شهری دارد. هدف از رشته راهسازی توسعه راه های کشور با انجام اصول و ضوابط کامل مهندسی است. راه سازی همچنین توانایی آماده سازی جاده ای زمین با استفاده از اصول نقشه برداری حرفه ای را دارد. رشته راه سازی دارای قابلیت فراوانی از جمله طراحی، ساخت، نگهداری و بهینه‌سازی زیرساخت‌های حمل و نقل، مانند جاده‌ها، پل‌ها، تونل‌ها و فرودگاه‌ ها نیز دارد. یک مهندس راهسازی با استفاده از جدیدترین روش های علمی به بازسازی و ساخت راه های جدید میپردازد. در تمامی جوامع امروزی راهسازی یکی از مهم ترین و اصلی ترین ارکان جابجایی برای مردم می باشد به همین بسیار اهمیت دارد آشنایی با راه و روش های نوین بهسازی مسیر در راهسازی هدف ایجاد راه های مواصلاتی به سایر شهرها و روستا با کمترین هزینه می باشد. با توجه به افزایش روزافزون جمعیت و رشد شهرنشینی، نیاز به زیرساخت‌های حمل و نقل مناسب و بهینه افزایش یافته است. بنابراین، توسعه و بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل در کشورهای در حال توسعه توسط متخصصان راه سازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

یکی از ویژگی های برجسته رشته راه سازی استفاده از نرم افزارها و ابزارهای تخصصی برای طراحی دقیق نقشه راه ها می باشد. استفاده از تجهیزات نرم افزاری به مهندسان راه سازی این کمک را خواهد کرد که بتوانند در کاهش هزینه‌ های حمل و نقل، افزایش سرعت و کارایی حمل و نقل، ایجاد اشتغال، بهبود کیفیت زندگی شهروندان نقش موثری داشته باشند. پایه و اساس راهسازی عبارت‌ اند از ساخت اساس، زیراساس و روسازی. جدولکاری و نصب علائم راهنمایی و رانندگی هم در ساخت بسیاری از راه‌ها اجرا می‌شود. راهسازی ، روسازی راه و مهندسی از جمله تخصصهای مهم یک مهندس راه شناخت طرح و محاسبه زیر سازی و روسازی راههاست. بدین منظور درسهای یاد شده جهت فراگیری مطلبی نظیر طراحی و اجرای راها شامل مسیریابی، عملیات خاکی، مشخصه‌ها و طرح هندسی راها در مسیرهای افقی و قایم، مشخصه‌های فنی انواع مصالح راه و لایه‌های مختلف روسازی آن، همچنین روشهای طرح و اجرای روسازیهای شنی و آسفالتی و نیز شبکه هاب حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی و برنامه ریزیها و مدیریتهای حمل و نقل ارایه می‌گردند.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های راهسازی را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه راهسازی با اتوکد

انجام پروژه درسی راهسازی 

انجام پروژه راهسازی عمران

انجام پروژه مهندسی راهسازی

انجام پروژه های راه سازی

 

اصول مهم در انجام یک پروژه راه سازی 

1- تنظیم :در این اصل ابعادی از حوزه راه که توسط متخصصان نقشه برداری تهیه شده است مورد بررسی قرار میگیرد 

2- زیر سازی : یکی از اصول مهم در راه سازی است، کارهای خاکی یکی از کارهای اصلی در ساخت جاده هاست که به بازسازی سطح جاده ، مسطح کردن سطوح ، حذف ناهمواری ها پرداخته میشود 

3- رو سازی : در این اصل بعد از تکمیل مراحل تنظم و زیرسازی عملیات روسازی که شامل ریختن آسفالت و قرار دادن گاردریل پرداخته میشود.

 

مراحل یک پروژه راه سازی 

1- تهیه نقشه توپوگرافی : در مرحله اول باید یک نقشه توپوگرافی که مشخصات فیزیکی زمین برای ناحیه جاده را در بردارد را تهیه شود این نقشه تمامی عواض و سطوح مسطح و ناهموار زمین را نشان میدهد 

2- محاسبه پرگارزنی  : در این مرحله که کمی تخصصی هم می باشد باید شعاع مناسب را با توجه به مقداری که در مرحله قبل و از مقدار شیب به دست آوردید محاسبه کنید

3- مشخص کردن خطوط شکسته : در گام سوم باید میزان شکستگی خطوط مشخص شود  باید تعداد شکستگی ها و انحناهای کمینه در راه سازی کمترین باشد

4- رسم پروفیل : این مرحله که توسط متخصصان نقشه برداری انجام میشود پروفیل طولی و خط پروژه را می بایست رسم شود 

5- روسازی جاده : در گام پنجم می بایست رو سازی جاده را با ریختن خاک متراکم به لایه آخری انجام شود 

6- عملیات راه سازی : در گام آخر باید سطوحی که بالاتر سطح نرمال زمین و دارای خاک بیشتری هستند اصلاح شوند 

 

لزوم استفاده از نقشه کشی در طراحی انواع پروژه های راه سازی 

مهندسی راه سازی برای طراحی و توسعه راه های کشور و توسعه آزاد راه ها و بزرگراه ها نیاز به استفاده نرم افزارهای تخصصی برای ترسیم نقشه دارد این کار توسط متخصصین نقشه بردار راه سازی انجام میشود به عبارتی در صورت عدم تهیه نقشه های مناسب، پروژه راه سازی به هیچ وجه شروع نخواهد شد. یک کارشناس نقشه بردار راه وظایفی عمده ای از جمله تعیین اندازه و شکل زمین ، محاسبه انواع داده های زمینی ، تعیین عوارض زمینی ، جمع آوری اطلاعات مکانی ، هوایی ، ماهواره ای ، مشخص کردن مرزهای جغرافیایی و همچنین تعیین موقغیت سیستم جغرافیایی راه را بر عهده دارد.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه ایتبس 

انجام پروژه متره و برآورد

سفار ش پروژه سالیدورک

انجام پروژه رشته عمران

سفارش پروژه کتیا

سفارش پروژه اپنسیس

انجام پروژه sap

انجام پروژه با نرم افزار gis

انجام پروژه فولاد

انجام پروژه بتن

انجام پروژه اتوکد

ضرورت مهندسی راهسازی در توسعه راه ها و شهرها 

امروزه توسعه راهها و زیر ساخت راه سازی به یکی از اصلی ترین نیازها در حوزه توسعه شهری برای متخصصان و دولتمردان تبدیل شده است به همین دلیل، رشته مهندسی راهسازی به دلیل اهمیت بالای خود در توسعه شهری و اقتصاد کشور،امری ضروری است. رشته مهندسی راهسازی به عنوان یکی از رشته های مهندسی عمران، تخصص در زمینه طراحی، ساخت و نگهداری از جاده ها، پل ها، تونل ها و سایر زیرساخت های حمل و نقل است. این رشته به دلیل اهمیت بالای حمل و نقل در جامعه، نقش مهمی در توسعه شهری و اقتصاد کشور دارد. با توجه به رشد جمعیت و نیاز به حمل و نقل روزافزون، نیاز به مهندسان راهسازی برای طراحی و ساخت زیرساخت های حمل و نقل مناسب، بسیار احساس می شود.

 

معرفی نرم افزارهای مختلف راه سازی

1- اتوکد: مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزار راهسازی است که برا یترسیم نقشه های دوبعدی و سه بعدی استفاده میشود.

2- سیویل تری دی: این نرم افزار کاربردی دارای دقت بالا در ترسیم پروفیل های طولی و ترسیم مقاطع عرضی راه می باشد 

3- Land: از نرم افزارهای قدرتمند راهسازی در طراحی پلان مسیر می باشد 

4- SdrMap: از نرم افزارهای بسیار قوی حوزه راه می باشد که برای ترسیم دقیق نقشه های راه استفاده میشود 

5- Csdp: نرم افزاری قدرتمند در حوزه راه که صورت اتوماتیک در طراحی مسیر را انجام میدهد.

 

آشنایی با بخش های مختلف راه سازی

1- مطالعات اولیه و تحلیل طرح : این بخش شامل مطالعات تکمیلی ، اقتصادی ، فنی و توجیهی برای تحلیل و ارزیابی راه است 

2- طراحی و مهندسی : شامل ساخت و طراحی جزئیات راه مانند پل ها ، جاده و خطوط انتقال بار می باشد 

3- تجهیزات فناوری : شامل تجهیزات و فناوری های لازم برای بهبود عملکرد و نظارت بر پروژه های راه سازی می باشد 

4- نگه داری و بهسازی : این بخش شامل استفاده از ماشین آلات و ادوات برای بهسازی و پشتبانی از عملیات راه سازی می باشد.

 

اهمیت رشته راه سازی در چیست؟

هدف از این رشته مهندسی راه سازی تربیت متخصصانی می باشد که بتوانند وضعیت جاده ها و راه ها را بهبود بخشیده و با استفاده نرم افزارهای تخصصی بتوانند نقشه های مورد نظر راه های کشور طراحی نمایند. اهمیت راه سازی و ساخت راه امروز بر کسی پوشیده نیست راه سازی اصولی نیاز به دقت و تخصص کافی در این حوزه دارد کارشناسان راه سازی با استفاده از اصول و علم روز دنیا با با استفاده از بهترین کیفیت بالاترین کیفیت را در راه رقم خواهند زد یکی از کاربردهای شاخه راه سازی در طراحی و ساخت راه های اصولی مطابق با استاندارهای اتوبان سازی می باشد باعث کاهش تلفات رانندگی و نیروی انسانی خواهد شد امروزه در تمامی کشورهای توسعه یافته راه ها توسط متخصصان حوزه راه سازی با استفاده از جدیدترین علوم و روش های ساختاری طراحی و ساخته میشود.

 

وظایف رشته مهندسی راه سازی

  1. انجام طراحی و کشیدن نقشه های مختلف راه 
  2. طراحی و پیاده سازی نقشه راه های مختلف 
  3. ساخت انواع پل های بتنی و فلزی
  4. طراحی و پیاده سازی انواع تصفیفه خانه های آب
  5. پیاده سازی انواع خطوط انتقال آب فشار قوی 
  6. مرمت و بازسازی وضعیت آزادراه های کشور

 

مراحل انجام پروژه راهسازی در متلب پروژه
  1. ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه راهسازی توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه راهسازی براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه راهسازی توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد

 

سفارش پروژه راهسازی با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های راهسازی با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه راهسازی به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه انجام پروژه مهندسی راهسازی دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه راهسازی چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه راهسازی خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه راهسازی وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه راهسازی منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری راهسازی 

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه راهسازی در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های راهسازی به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در انجام پروژه دانشجویی راهسازی تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های راهسازی انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه راهسازی موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده راهسازی 

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه راهسازی به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه راهسازی من چقدر می باشد ؟؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه راهسازی در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

ضمانت در انجام پروژه راهسازی به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه راهسازی دارند به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

زمان تحویل پروژه راهسازی چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه راهسازی خواهد کرد.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه