انجام پروژه های ADS

انجام پروژه های ADS ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار ADS توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های ADS میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های ADS خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه ADS را تمامی مقاطع بر عهده و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه ADS در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات برای پروژه های ADS کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

ADS چیست ؟

ADS یا Advanced Design System یکی از قوی ترین نرم افزارهای برق در حوزه شبیه سازی مدارات فرکانس بالا یا ماکروویو می باشد. انجام پروژه های ADS اهمیت فراوانی در شبیه سازی مدارهای مخابراتی با فرکانس RF دارد. کاربرد اصلی این نرم افزار در طراحی مدارهایی می باشد که از تکنولوژی بالایی بهره میبرند. هدف از طراحی ADS طراحی قطعات دیجیتال با سرعت بالا است. ADS همچنین توانایی شبیه سازی انواع مدارهای الکترونیکی را دارد. دارای قابلیت های فراوانی از جمله طراحی شماتیک ، تحلیل مدار ، طراحی مدارهای الکترونیکی دارد. ADS همچنین قدرت بسیار بالایی در طراحی مدارهای RF دارد با توجه به اینکه مدارات در حالت فرکانس بالا حالت اعوجاج دارند برای شبیه سازی آنها نیازمند نرم افزار قدرتمندی داریم که بتواند مدارهای الکترونیکی و همچنین پالس های الکترونیکی در بالاترین فرکانس های مدارهای مجتمع را شبیه سازی کند. ADS توانایی بهینه سازی عملکرد مدار دارد این نرم افزار با داشتن کتابخانه ای گوناگون از قطعات مختلف توانایی ساخت و شبیه سازی مدارهای مختلف را دارد به کمک این نرم افزار میتوان تحلیل های مختلفی از جمله پارامترهای S، طیف فرکانسی، نمودار حوزه زمان را به راحتی انجام داد.

یکی از ویژگی های نرم افزار ADS قدرت بالا در طراحی و شبیه سازی مدارهای الکترونیکی، مدارات فرکانس بالا، آنتن ها، مدارات مخابراتی و سایر مدارات الکترومغناطیسی می باشد. ADS که محصول شرکت Keysight EEsof EDA می باشد امکان تحلیل و طراحی مدارات RF، مدارات مخابراتی، مدارات آنالوگ و دیجیتال را دارد. یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران در طراحی قطعات الکترونیکی دارند عدم توانایی در تحلیل مدارهای dc و ac می باشد همواره تحلیل مدارهای دارای جریان های مختلف از دغدغه های متخصصان است اما ADS با طراحی محیط گرافیکی بسیار جذاب و حرفه ای کار را برای کاربران این حوزه آسوده کرده است مدارهای مایکروویو از جدیدترین نوع مدارات می باشد که نیازمند تحلیل رفتار آنها در یک محیط باز هستیم این امکان توسط هیچ برنامه دیگری به غیر از ADS امکان پذیر نیست چون این نرم افزار انواع حالت های خطی و غیر خطی یک مدار از نیز آنالیز و تحلیل میکند به جرات میتوان امروزه کمتر مداری در حوزه فرکانس های بالا با وجود این نرم افزار تخصصی رفتار غیر قابل پیش بینی دارد از ویژگی های جدید نرم افزار ADS افزایش قابلیت اطمینان در طرحهای مبدل برق است که در حال حاضر کاربردهای فراوانی در حوزه های مختلف دارد.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های ADS را میتواند انجام میدهد؟

انجام پروژه طراحی مدار مجتمع با ADS  

انجام پروژه ADS الکترونیک 

انجام تمرینات درسی ADS 

انجام پروژه ADS مخابرات

 

انجام پروژه های ADS

 

مراحل شبیه سازی با نرم افزار ads

1- طراحی مدار : در گام اول باید مدار خود با استفاده از ابزارهای موجود در ADS طراحی کنید

 

2- تعریف پارامترهای مدار : در گام دوم باید مقدار پارامترهای مدار مانند مقدار ولتاژ ، جریان ، توان و اهم را در ADS تعریف کنید

 

3- تعریف شبکه : گام سوم مهمترین بخش از طراحی در ADS که باید نوع شبکه متناسب با پارامترهای مرحله قبل تعریف نمایید

 

4- ایجاد مدل : در گام بعدی باید یک مدل برای شبیه سازی مدار در ADS در نظر بگیرید این مدل شامل تمامی مولفه های شبکه است 

 

5- شبیه سازی مدار : در گام پنجم می بایست مدار که در مدل مرحله قبلی تعریف شده است را شبیه سازی نمایید در این مرحله باید زمان، فرکانس و سایر پارامترهای دیگر را برای شبیه سازی مشخص کنید

 

6- بهینه سازی و عیب یابی : در این گام در صورتی که مدار نیاز به اصلاح داشته باشد باید اصلاحات موردنظر روی آن صورت گیرد و بهینه سازی لازم انجام شود

 

7- مشاهده و اجرای خروجی : در گام آخر باید مدار را اجرا کرده و خروجی های مورد نظر را مشاهده کنید.

 

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار ADS

1. شبیه سازی : این بخش شامل ابزارهایی است که به کاربران امکان می دهد مدارات الکترونیکی خود را شبیه سازی کنند و نتایج آن را بررسی کنند.

2. طراحی مدار : در این بخش، کاربران می توانند مدارات الکترونیکی خود را طراحی کرده و سپس با استفاده از المان های مختلف، آن ها را به صورت دقیق پیاده سازی کنند.

3. تحلیل فرکانسی : در این بخش، کاربران می توانند فرکانس های مختلف مدارات خود را تحلیل کرده و پاسخ فرکانسی آن ها را بررسی نمایند.

4. طراحی مدارهای مخابراتی : در این بخش، کاربران می توانند مدارهای مخابراتی را ترسیم کرده و نتایج آن را بررسی کنند.

5. طراحی ماژول های RF : در این بخش، کاربران می توانند ماژول های RF خود را طراحی کرده و سپس با استفاده از ابزارهای مختلف، آن ها را به صورت دقیق پیاده سازی کنند.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه میکروکنترلر

سفارش پروژه الکترونیک

انجام پروژه پروتئوس

انجام پروژه آردوینو

انجام پروژه hfss

انجام پروژه لومریکال

انجام پروژه PLC

انجام پروژه آلتیوم

 انجام پروژه اورکد

انجام پروژه EPLAN

انجام پروژه PSpice

سفارش پروژه Verilog

انجام پروژه نرم افزار cst

انجام پروژه ledit

سفارش پروژه ltspice

انجام پروژه hspice

انجام پروژه کیدنس

 

ضرورت استفاده از ADS در آنالیز مدار 

یکی از مشکلات اصلی متخصصان برق تحلیل و آنالیز مدارهای فرکانس بالا می باشد مدارهای RF که در محدوده مدارهای فرکانس رادیویی می باشد از جمله این مدارهاست. این مدارها به دلیل ماهیت اعوجاج بالا رفتار خطی ندارند و در طول زمان مدام رفتار آنها در حال تغییر است به همین علت تحلیل این مدارها بسیار مشکل است نرم افزار قدرتمند ADS توانسته است نیاز بسیاری از کاربران ، طراحان DSP و طراحان سیگنال را برطرف سازد این نرم افزار دارای طیف گسترده ای از کتابخانه های آماده شامل انواع المان های مدار ، قطعات مختلف مانند ترانزیستور ، دیود ، مقاومت ، انواع المان های فشرده برای ترسیم مدار است.ADS در نهایت خروجی هایی شامل پارامترهای S، طیف فرکانسی، نمودار حوزه زمان و توان ورودی را در اختیار کاربر قرار میدهد یکی از ویژگی های بارز ADS قابلیت بهینه سازی مدارها برای عمکلرد هر چه بهتر آن می باشد.

 

دلایل استفاده از نرم افزار ADS در حوزه های مختلف 

1- طراحی و شبیه‌سازی مدارات الکترونیکی: نرم افزار ADS به مهندسان الکترونیک کمک می‌کند تا مدارات الکترونیکی خود را طراحی کرده و با استفاده از شبیه‌سازی‌های پیشرفته، عملکرد آن‌ها را بررسی کنند.

 

2- طراحی آنتن: با استفاده از نرم افزار ADS، مهندسان مخابرات می‌توانند آنتن‌های خود را به صورت دقیق طراحی کرده و عملکرد آن‌ها را برای افزایش کارایی بررسی کنند.

 

3- تجزیه و تحلیل سامانه‌های RF و موجودات فعال: نرم افزار ADS به تجزیه و تحليل سامانه های RF و موجودات فعال در حوزه های مخابرات، رادار، سامانه های نظامي کمک شایانی خواهد میکند.

 

4- با استفاده از نرم افزار قدرتمند ADS، محققین مخابرات و الکترومغناطيس قادر به تجزيۀ سامانه EMC/EMI خواهند بود.

 

5- تجزیه و تحليل سوئچینگ پاور: با استفاده از ADS، مهندسان قادر خواهید بود تجزيە و تحليل سوئچینگ پور خود رابصورت دقيق اجام داد.

 

6- طراحی فلاتر: نرم افزار ADS به مهندسان کمک می‌کند تا فلاتر خود را به صورت دقیق طراحی و شبیه‌سازی کرده و عملکرد آن‌ها را برای استفاده در سامانده های الكترويكي شبیه سازی کرد

 

اهمیت نرم افزار ADS در چیست ؟

امروزه نرم افزارهای مختلفی در حوزه طراحی الکترونیکی مورد استفاده قرار میگیرد که ADS از بهترین آنهااست این نرم افزار ابزار طراحی بسیار قدرتمند و محیط طراحی یکپارچه‌ای برای طراحی مدارات RF برای متخصصان ماکروویو ایجاد می نماید اهمیت نرم افزار ADS در مخابرات بی سیم ، ارتباطات راه دور و شبکه های بی سیم می باشد این نرم افزار همچنین قابلیت ساخت مدار شماتیک را همزمان با طراحی مدار ممکن می سازد یکی از کاربردی ترین ویژگی های ADS در نسخه های جدید طراحی مدارهای دیجیتال است امروزه با توجه به افزایش سرعت فرکانس اهمیت طراحی بردهای چاپی با سرعت بالا افزایش پیدا کرده است ADS با داشتن رابط کاربری جذاب و همچنین استفاده از ابزارهای متنوع می تواند هر نوع مدار فرکانس بالا را شبیه سازی نماید.

 

کاربردهای ADS 

1- قابلیت شبیه سازی انواع مدارهای ماکروویو 

2- قابلیت مدل سازی انواع تقویت کننده های قدرت 

3- توانایی تجزیه و تحلیل انواع جریان های AC و DC

4- توانایی تجزیه و تحلیل حالت گذرا

5- قابلیت شبیه سازی انواع فیلترهای آنالوگ و دیجیتال

 

انجام پروژه ADS در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه ADS داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه رشته ADS باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه ADS می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه رشته صنابع است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان ADS است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه ADS

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار می باشد متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه ADS مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های ADS در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه ADS

انجام پروژه های ADS همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان با نرم افزار ADS داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های ADS است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

مراحل انجام پروژه ADS 

  1. ارسال پروژه ADS از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه ADS توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه ADS براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه ADS توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه ADS با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه ADS با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه ADS به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه دانشجویی ADS دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه ADS چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه ADS خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه ADS وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه ADS منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری ADS

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه ADS در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های ADS به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در شبیه سازی با ADS تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های ADS انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه ADS موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده ADS

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه ADS به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه ADS من چقدر می باشد ؟؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه ADS در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه