انجام پروژه های PSpice

انجام پروژه های PSpice ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار PSpice توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های PSpice میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های PSpice خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه PSpice را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه PSpice در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

PSpice چیست؟

پی اسپایس یا PSpice یکی از قوی ترین نرم افزارهای برق در حوزه شبیه سازی مدار می باشد که کاربرد اصلی آن در رسم شماتیک مدار می باشد. انجام پروژه های PSpice نقش مهمی در شبیه سازی مدارهای الکترونیکی و تحلیل المان های مختلف مدار را دارد. هدف از طراحی PSpice ارائه نرم افزاری جامع جهت توسعه ، تحلیل و طراحی انواع مدارهای الکتریکی و الکترونیکی می باشد. نرم افزار PSpice دارای قابلیت های فراوانی از جمله شبیه سازی مدارهای آنالوگ و دیجیتال، انجام تحلیل های مختلف بر روی مدار ، شبیه سازی اجزای الکترونیکی مدار را دارا می باشد.  همچنین PSpice  توانایی محاسبه پارامترهای مختلف در مدار و شبیه سازی آن به صورت دقیق و با کمترین خطا را دارد. پی اسپایس همچنین توانایی تحلیل پاسخ فرکانسی، تحلیل حساسیت، تحلیل پایداری را دارا می باشد. این نرم افزار دارای قابلیت فراوانی از جمله شبیه سازی، طراحی، تحلیل و بهینه سازی مدارات الکتریکی  می باشد. یکی از ویژگی های PSpice بدست آوردن مقدار عناصر مختلف مانند ولتاژ ، جریان ، توان و مقاومت است کارکردن با آن بسیار ساده بوده و نیاز به تخصص بالا ندارید امروزه انجام پروژه های PSpice در تحلیل پایه ای و دقیق انواع مدارهای الکتریکی نقش مهمی دارد.  

امروزه شبیه سازی مدارهای الکترونیکی اهمیت ویژه ای در میان متخصصان برق دارد. شبیه سازی مدارهای اکترونیکی در نهایت منجر به بدست آوردن اطلاعات دقیق از اجزا و قسمت های مختلف مدار خواهد شد. PSpice قابلیت شبیه‌سازی دقیق مدارهای الکتریکی و الکترونیکی را دارد. این امکان به مهندسان و طراحان اجازه می‌دهد تا عملکرد مدارها را در شرایط مختلف بررسی کنند و نتایج دقیق و قابل اعتماد را بدست آورند. استفاده از PSpice، مهندسان می‌توانند مدارهای الکتریکی و الکترونیکی را طراحی و بهینه‌سازی کنند. این امکان به طراحان اجازه می‌دهد تا عملکرد و عملکرد مدار را بهبود بخشند و نتایج بهینه را بدست آورند همچنین استفاده از PSpice، مهندسان می‌توانند عملکرد مدارهای الکتریکی و الکترونیکی را بهبود بخشند و بهره‌وری را افزایش دهند. با تحلیل و بهینه‌سازی مدار، مشکلات و نقاط ضعف مدار را شناسایی کرده و راه حل‌های مناسب را پیدا کنند

PSpice با داشتن محیط بسیار قدرتمند و ساده توانایی تحلیل هر نوع مداری را دارد قدرت اصلی پی اسپایس در تحلیل رفتاری مدارات الکتریکی است از آنجایی که ساخت مدار در محیط واقعی امری زمان بر و پرهزینه می باشد نیاز است از قبل این مدارات در یک محیط نرم افزاری شبیه سازی شوند تا مشکلات و نقط ضعف آنها بدست آمده و دقت در شبیه سازی بالا رود، از پی اسپایس در شبیه سازی و تحلیل انواع مدارهای فرکانس میانی استفاده میشود و مدارهای فرکانس بالا را باید با نرم افزار دیگری مدل سازی کرد از این جهت استفاده از پی اسپایس دارای اهمیت می باشد که برای کابران تازه وارد و عادی که هنوز درک درستی از دنیای طراحی مدار ندارند بسیار مناسب می باشد.محیط استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد و به راحتی میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید، رسم انواع مدارهای اکترونیکی یکی از نیازهای اصلی متخصصان در حوزه برق می باشد PSpice با داشتن ابزارهای مختلف و گوناگون این نیاز کاربران را هم مرتفع کرده است با استفاده از این نرم افزار تخصصی میتوان هر نوع مدار با جریان مستقیم را به صورت کامل شبیه سازی کرد بدست آودن انواع جریان ها ، ولتاژه ها و همچنین مقدار مقاومت ها توسط پی اسپایس انجام میشود.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های pspise را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه دانشجویی PSpice

انجام پروژه درسی با PSpice

انجام پروژه با نرم افزار PSpice

انجام تمرین های PSpice

انجام پروژه طراحی آپ امپ opamp با pspise

انجام پروژه PSpice الکترونیک

 

 

مراحل شبیه سازی در نرم افزار PSpice

1- وارد شدن به محیط شماتیک : در  مرحه اول باید مدار را در محیط Capture ترسیم نماییم

2- انتخاب قطعات مدار : در گام دوم باید نحوه چیدمان و سیم کشی قطعات را مشخص نماییم

3- تحلیل مدار : در مرحله سوم انواع تحلیل های DC Sweep و  AC Sweep انجام میشود

4- تحلیل نویز در AC Sweep  : در مرحله چهارم انواع نویزها در مدار مورد بررسی قرار میگیرد

5- طراحی و ساخت مدل ها : در گام پنچم انواع طراحی و مدل سازی قطعات با روش مشخص کردن پارامترها و تهیه اتوماتیک سمبل انجام میشود 

6- مدل سازی آنالوگ : در مرحله ششم مدل سازی قطعات آنالوگ انجام میشود

7- مدل سازی قطعات دیجیتال : در مرحله هفتم تمامی المان های دیجیتال در این قسمت مورد تحلیل قرار میگیرد

8- مشاهده خروجی : در گام آخر باید مدار شبیه سازی را اجرا کرده و نتایج را مشاهده نمایید.

 

ضرورت استفاده از PSpice در شبیه سازی مدار

امروزه طراحی و شبیه سازی مدارهای الکتریکی به یکی نیازهای اصلی برای متخصصان برق تبدیل شده است تحلیل مدار اطلاعات بسیار ارزشمندی در اختیار ما قرار میدهد، بدست آوردن مقادیر مختلف مدار مانند مقاومت ، خازن ، مقدار سلف ، جریان و ولتاژ گرفته تا تحلیل رفتار مدار نیاز به استفاده از نرم افزار تخصصی در این زمینه دارد که PSpice از بهترین آنهاست یکی از ویژگی های این نرم افزار سادگی استفاده از آن است که باعث شده است روز به روز بر تعداد کاربران آن افزوده شده است با استفاده از PSpice میتوان تمامی تحلیل های لازم از یک مدار الکتریکی را بدست آورد این نرم افزار مورد استفاده  بسیاری از دانشجویان و متخصصان در دانشگاه ها و مراکز صنعتی می باشد.

 

وظایف کاربردی نرم افزار PSpice

1- طراحی و شبیه‌سازی مدارات : قابلیت شبیه سازی و طراحی مدارهای الکترونیکی از اصلی ترین وظایف نرم افزار PSpice می باشد

2- تحلیل عملکرد مدارات : تحلیل بخش های مختلف مدار از دیگر وظایف کاربردی PSpice است.

3- بدست آودن مقادیر المان های مختلف : یکی از وظایف کاربردی نرم افزار PSpice بدست آوردن مقادیر المان های مختلف است 

4- استفاده از در آزمایشگاه های دانشگاه : از نرم افزار PSpice در بسیاری از آزمایشگاه های دانشگاه های معتبر دنیا برای شبیه سازی مدارهای الکترونیکی می باشد

5- بهینه سازی مدار : بهینه سازی مدارها و بخش های مختلف مدار از دیگر وظایف مهم این نرم افزار کاربردی است

 

اهمیت و جایگاه نرم افزار PSpice در طراحی و شبیه سازی مدارهای الکترونیکی 

امروزه شبیه سازی مدارهای الکترونیکی یکی از مهم ترین مراحل قبل از شروع ساخت مدار است. هدف از شبیه سازی مدار الکترونیکی تست کردن مدار و برطرف اشکالات و نواقص قبل از فرآیند ساخت است.  نرم افزار PSpice یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای شبیه سازی مدارهای الکترونیکی است که برای طراحی و شبیه سازی مدارهای الکترونیکی استفاده می شود. این نرم افزار به طور گسترده در صنعت الکترونیک، طراحی مدارهای چاپی، تحقیقات دانشگاهی و آموزش استفاده می شود. استفاده از نرم افزار قدرتمند PSpice  میتوان مدارهای الکترونیکی خود را با سرعت بالا و دقت بالا شبیه سازی کرد . این نرم افزار قابلیت شبیه سازی تمام پارامترهای مدار را دارد و به کاربران اجازه می دهد تا خطاهای محتمل در طراحی را قبل از ساخت مدار شناسایی کرد. همچنین یکی از ویژگی های کاربردی این نرم افزار قابلیت شبیه سازی مدارهای پیچیده می باشد و به شما اجازه می دهد تا بسیاری از پارامترهای مدار را به صورت همزمان شبیه سازی کرد.

 

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار PSpice

1- بخش ساخت مدار : این بخش دارای ابزارهای مختلف برای طراحی شماتیک مدار با استفاده از محیط capture می باشد

2- سیم کشی مدار : در این بخش میتوانید با استفاده قطعات مختلف را انتخاب کرده و ارتباط سیمی بین قسمت های مختلف را انجام دهید

3- تحلیل مدارهای الکتریکی : این بخش شامل تحلیل های  dc sweep و Ac sweep،  Transient و تحلیل فوریه می باشد

4- ساخت مدل های مدار الکتریکی : این بخش شامل ابزارهای کاربرد برای طراحی و همچنین تغییر شکل در مدار می باشد.

5- مدل سازی آنالوگ : با استفاده از این بخش کاربردی میتوانید انواع مدل سازی های آنالوگ را بر روی مدار انجام دهید 

6- مدل کردن قطعات دیجیتال : در این بخش میتواند با نحوه مدل کردن قطعات دیجیتال و مشخصه‌ های ورودی و خروجی آشنا شوید.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه AVR

انجام پروژه پروتئوس

سفارش پروژه Verilog

انجام پروژه الکترونیک

سفارش پروژه ADS

انجام پروژه آلتیوم

انجام پروژه کامسول

انجام پروژه مولتی سیم 

انجام پروژه EPLAN

انجام پروژه کدویژن

انجام پروژه ltspice

انجام پروژه PLC

انچام پروژه cst

انجام پروژه آردوینو

انجام پروژه HSPICE

 

اهمیت نرم افزار پی اسپایس در چیست؟

نرم افزار PSpice از قدیمی ترین نرم افزارهای الکترونیک جهت تحلیل مدار می باشد یکی از اصلی کاربردهای این نرم افزار استفاده آسان هر کاربر یا دانشجو از آن می باشد این نرم افزار از روش تحلیل گره برای تحلیل محاسبات و بدست آوردن مقادیر مشخصه در مدار استفاده میکند و میتواند ولتاژ و جریان یک مدار را به سادگی بدست آورد یکی از ویژگی های بسیار بارز این برنامه تحلیل فرکانس و بدست آوردن نویز در یک مدار می باشد از دیگر کاربردهای پی اسپایس میتوان در بدست آوردن جاروب کردن مقادیر dc یک مدار و بدست آوردن مشخصات کلکتور و امیتر استفاده کرد که در سایر برنامه ها به این سادگی نمیتوان این مقادیر را بدست آورد. پی اسپایس یک شبیه‌ساز مدارهای الکترونیکی آنالوگ و مد ترکیبی می‌باشد که جهت بازبینی طراحی مدارهای الکترونیکی و پیش‌بینی رفتار آن‌ها طراحی شده است. متلب پروژه با توجه به اهمیت این موضوع تیم تخصصی از بهترین مجریان PSpice را در کنار هم جمع کرده است تا خیال شما از بابت سفارش آسوده باشد.

 

کاربردهای PSpice

1- قابلیت تحلیل DC انواع مدارهای الکتریکی

2- قابلیت تحلیل AC انواع مدارهای الکتریکی

3- توانایی تحلیل پاسخ گذرا

4- قابلیت مشاهده شکل موج های مختلف جریان ، ولتاژ

5- توانایی تحلیل پارامتری المان های مختلف در مدار

 

مراحل انجام پروژه PSpice

  1. ارسال پروژه PSpice از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه PSpice توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه PSpice براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه PSpice توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه PSpice در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه PSpice داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه با PSpice باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه PSpice می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه رشته PSpice است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان PSpice است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه PSpice

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار جستجو نمایید، متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه PSpice مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های PSpice در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه PSpice

انجام پروژه های PSpice همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان با PSpice داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های PSpice است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

سفارش پروژه پی اسپایس با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه PSpice با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه پی اسپایس به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه دانشجویی PSpice دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه پی اسپایس چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه پی اسپایس خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه پی اسپایس وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه PSpice منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری پی اسپایس 

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه پی اسپایس در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های پی اسپایس به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی pspise تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های پی اسپایس انجام شده :

زمان پشتیبانی از انجام پروژه های PSpice موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده پی اسپایس

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه پی اسپایس به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه PSpice چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه PSpice در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه