انجام پروژه آردوینو

انجام پروژه آردوینو ، ارائه خدمات برنامه نویسی با آردوینو توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های آردوینو میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های آردوینو خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله در انجام پروژه های آردوینو آمادگی دارد تمامی سفارشات شما را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

دقت داشته باشید که هزینه پروژه آردوینو در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است و با توجه به وقتی و زمانی که برای آن صرف میشود اعلام میشود و به هیچ عنوان هزینه اضافی دریافت نمیشود.

 

آردوینو چیست ؟

آردوینو یا Arduino شامل یک برد مدارچاپی کوچک و میکروکنترلر است و یکی از زبان های قدرتمند جهت برنامه نویسی در نمونه سازی قطعات الکترونیکی است که کاربرد اصلی آن در توسعه و ساخت دستگاه های الکترونیکی است. انجام پروژه های آردوینو نقش مهمی در توسعه مدارها، ساخت تجهیزات الکترونیکی و برنامه نویسی قطعات سخت افزاری دارد. هدف از طراحی آردوینو ارائه محیط برنامه نویسی متن باز جهت برنامه پذیرکردن انواع مدارها می باشد. آردوینو همچنین توانایی برنامه نویسی بردهای الکترونیکی را دارا می باشد. نرم افزار آردوینو دارای قابلیت های فراوانی از جمله محیط توسعه برنامه نویسی ساده و کاربردی، موجود بودن ماژول ها و شیلد های مختلف برای راحتی کار، قابلیت پروگرام کردن با حداقل اطلاعات الکترونیکی و قیمت پایین نسبت به کارایی را دارا می باشد. نرم افزار آردوینو که از زبان جاوا برای برنامه نویسی و از میکروکنترلر Atmel بابت سخت افزار استفاده میکند در حقیقت یک پلتفرم است که شامل یک برد الکترونیکی و یک محیط توسعه نرم‌ افزاری است و برای برنامه‌نویسی و کنترل دستگاه‌ های الکترونیکی به کار میرود. بردهای الکترونیکی برنامه پذیر آردوینو علاوه بر کاهش هزینه طراحی قابلیت استفاده چندین بار را دارند، آردوینو در حقیقت یک cpu برای نوشتن برنامه یا کد بر روی برد است که میتوانید تمام دستورات لازم بر روی انواع سخت افزارها را اعمال کنید انواع فرمان های کنترلی ، ساختار چرخشی قطعات ، روشن و خاموش کردن قطعات همگی از طریق دستورات بسیار ساده ای که در آردوینو نوشته شده و از طریق یک پروگرامر به داخل برنامه ارسال میشود قابل پیاده سازی است، امروزه اهمیت استفاده از آردوینو برای طراحی مدار غیر قابل انکار هست بسیاری از تجهیرات پزشکی و قطعات اینترنت اشیاء به وسیله آردوینو  طراحی میشود. از قابلیت های منحصر به فرد انجام پروژه های آردوینو برنامه نویسی انواع بردهای الکترونیکی جهت ساخت و راه اندازی انواع دستگاه های الکترونیکی است. برای استفاده از آردوینو نیاز به آشنایی با میکروکنترلرها و برنامه نویسی با زبان جاوا دارید.

آردوینو در یک تعریف کلی یک پلتفرم سخت افزاری و نرم افزاری متن باز است که برای طراحی و ساخت مدارهای الکترونیکی و دستگاه های هوشمند استفاده می شود. تمامی برنامه های آردوینو در محیط نرم افزار Arduino IDE که پلتفرم اختصاصی و متن باز آردوینو نوشته میشود. این پلتفرم شامل یک برد الکترونیکی، یک میکروکنترلر و یک زبان برنامه نویسی ساده است که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی و با سرعت بالا برنامه های الکترونیکی را طراحی و پیاده سازی کنند. با استفاده از آردوینو ، می‌توان به سادگی با سنسورها، موتورها، LEDها و دستگاه‌ های دیگر ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را کنترل کرد. انجام پروژه آردوینو برق منجر به استفاده از نرم افزار متن باز جهت برنامه نویسی بردهای الکترونیکی خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های آردوینو قابلیت برقراری راحت با رایانه های شخصی می باشد که میتوان به سادگی ارتباط با رایانه شخصی خود برقرار کرد و داده‌هایی که توسط مدار الکترونیکی جمع آوری شده است را برای تجزیه و تحلیل به رایانه شخصی خود منتقل کرد.

برنامه نویسی با آردوینو جایگاه ویژه ای در میان متخصصان الکترونیک دارد زیرا این پلتفرم می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای توسعه و کنترل دستگاه‌های الکترونیکی و ربات‌ها استفاده شود. با استفاده از آردوینو ، میتوان کدهای برنامه نویسی را برای کنترل سنسورها، موتورها، نمایشگرها و سایر قطعات الکترونیکی نوشت. همچنین آردوینو به عنوان یک پلتفرم آموزشی بسیار مناسب است و به دانشجویان و علاقمندان به الکترونیک کمک میکند تا مفاهیم برق و الکترونیک را در عمل تجربه کنند. به طور کلی، برنامه نویسی آردوینو ابزار قدرتمند و مفید در حوزه الکترونیک و ربات‌ها است. از اصلی ترین ویژگی های آردوینو اتصال به پایگاه داده بر ذخیره انواع اطلاعات می باشد به این صورت که هر فرمانی که روی آردوینو اجرا میشود در یک سلول از حافظه آن ذخیره میشود تا بتوان بر عملکرد کلی دستگاه نظارت کرد و این یکی از اصلی ترین تفاوت های آردوینو با سایر ابزارهای برنامه نویسی کنترل پذیر می باشد.پروژه های آردوینو می توانند مستقل باشند آردوینو میتواند محیط اطراف رابا استفاده از سنسورهای مختلف حس کند و بر محیط اطرف خود از جمله لامپ‌ها ، موتورها ، led های مختلف و سایر محرک‌ها اثر بگذارد همچنین میکروکنترلرهای بکار رفته بر روی برد آردوینو بر اساس زبان برنامه‌نویسی کاملا استاندارد آردوینو و محیط ویژه کدنویسی آن برنامه‌ریزی شده است و برای کدنویسی به هیچ نرم‌افزار جانبی و یا کامپایلر دیگری نیاز نیست.

متلب پروژه چه نوع پروژه های آردوینو را میتواند انجام بدهد ؟

انجام پروژه کدنویسی با آردوینو

انجام پروژه برنامه نویسی آردوینو

طراحی بردهای آردوینو UNO ، MEGA ، DUE ، IDE

انجام پروژه کلاسی آردوینو

 

مراحل برنامه نویسی سازی در آردوینو

1. نصب نرم افزار: در مرحله اول باید نرم افزار آردوینو را نصب و اجرا نمایید

2. اتصال به برد: در گام دوم باید برد آردوینو از طریق رابط هایی  به کامپیوتر متصل کرد

3. باز کردن محیط برنامه نویسی: در گام سوم باید پس از اتصال به برد، محیط برنامه نویسی آردوینو را باز کرده و کدهای خود را وارد نماییم

4. تعیین پورت سریال: در این گام باید پورتی که قرار است که کدها از آن با برد ارتباط داشته باشد را انتخاب کنیم برای این منظور از قسمت Tools، پورت سریال مورد نظر را انتخاب میکنیم 

5. تعیین بوردهای مورد استفاده: همچنین با استفاده از ابزار Tools میتوان بردهایی که در آردوینو باید استفاده شود را مشخص میکنیم

6. شروع کدنویسی : در این مرحله باید کدهای برنامه خود را با زبان C++ و با استفاده از دستورات و تابع‌های آماده را بنویسید

5- آپلود کد : بعد از نوشتن کد، باید آن را به برد آپلود کرد. برای آپلود کد، باید از منوی Sketch استفاده و گزینه Upload را انتخاب کرد.

8. تست و عیب‌یابی: در گام هشتم در صورت نیاز به اصلاح کد برای تست و عیب‌یابی، باید اصلاحات مدنظر صورت گیرد.

6- اجرای برنامه: پس از آپلود کد، برنامه آماده اجرا می باشد . برای اجرای برنامه، باید برد را به منبع تغذیه متصل کرد و دستورات مورد نظر را اجرا کرد.

 

ضروت استفاده از بردهای آردوینو در پروژه های الکترونیک

بردهای آردوینو امروزه جایگاه خود را در پروژه های الکترونیک به خوبی باز کرده و استفاده از آن نیاز اصلی در طراحی برد می باشد آردوینو به عنوان یک پلتفرم باز و قابل برنامه‌ریزی برای توسعه دهندگان الکترونیک و رباتیک، بسیار مفید و حیاتی هستند. این بردها به توسعه دهندگان اجازه می دهند تا به راحتی کد بنویسند و آن را برای کنترل سخت افزار استفاده کنند. همچنین، با استفاده از بردهای آردوینو ، می توانید از طیف وسیعی از ابزار و لوازم جانبی مختلفی مانند سنسورها، موتورها و LED ها استفاده کنید و آنها را به صورت آسان در پروژه‌ های خود استفاده کنید دارا بودن محیط برنامه نویسی حرفه ای یکی دیگر از دلایل انتخاب آردوینو  برای پروژه های الکترونیک است .به طور کلی، بردهای آردوینو به توسعه دهندگان امکانات بیشتری برای توسعه پروژه‌های الکترونیکی و رباتیک فراهم می کنند.

 

انواع بردهای آردوینو

1- برد آردوینو یونو : یکی از اصلی ترین بردهای آردوینو که به صورت متن باز می باشد و مبتنی بر میکروکنترلرهای ATEMAGA می باشد. این برد محبوب ترین برد در میان آردوینو می باشد که شامل مجموعه از پین های ورودی و خروجی می باشد و یک انتخاب ایده آل برای شروع با دنیای الکترونیک است.

 

2- برد آردوینو نانو : از کوچکترین بردهای طراحی شده از آردوینو می باشد که برای پروژه هایی که با محدودیت فضا روبرو هستیم بسیار عالی می باشد. بردهای نانو دارای ابعاد بسیار کوچکی هستند و مناسب برای محیط طراحی با ابعاد کوچک می باشند.

 

3- برد آردوینو مگا : یکی از بردهای کاربردی آردوینو است که براساس میکروکنترلر ATmega2560 طراحی شده است این برد کاربرد فراوانی در طراحی و ساخت بردهای مدارهای دیجیتال دارد.

 

4- برد آردوینو دیو : از قوی تارین بردهای طراحی شده در آردوینو است که بر پایه نرم افزار Arduino IDE کار میکند . این برد دارای 54 پین ورودی و خروجی می باشد و برای پروژه هایی که ابعاد بزرگ دارند به طور وسیعی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

اهمیت استفاده از آردوینو در طراحی بردهای الکترونیکی

1- سهولت استفاده: آردوینو یک پلتفرم برنامه نویسی با سطح ورودی پایین است که بخاطر سهولت و امکات استفاده و برنامه نویسی آسان، به عنوان یک ابزار مناسب برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها محسوب می‌شود.

 

2- هزینه مناسب: آردوینو به عنوان یک پلتفرم ارزان به عنوان یک ابزار الکترونیکی با قیمت مناسب شناخته می‌شود که قابلیت برنامه نویسی و توسعه بردهای الکترونیکی را فراهم می‌کند.

 

3- انعطاف پذیری: آردوینو  انعطاف پذیری بالایی در طراحی بردهای الکترونیکی دارد و توانایی اضافه کردن انواع قطعات مختلف  را دارا می باشد و از طریق اضافه کردن ماژول‌های مختلف، امکان افزایش قابلیت‌های برد را فراهم می‌کند.

 

4- جامعه فعال و پرشمار : آردوینو  دارای یک جامعه فعال با تعداد مصرف کنندگان بسیار بالا از توسعه دهندگان و کاربران است که به اشتراک گذاری تجربیات و پروژه‌های خود با دیگران، به رشد و پیشرفت این پلتفرم کمک کرده‌اند.

 

5- پشتیبانی و منابع آموزشی: بردهای آردوینو  دارای منابع آموزشی فراوان است که به کاربران و دانشجویان کمک می‌کند تا با استفاده از این پلتفرم، مهارت‌های لازم برای طراحی بردهای الکترونیکی را کسب کرده و در جهت ارتقاء آنها گام بردارند.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه hspice

انجام پروژه پروتئوس

انجام پروژه برق الکترونیک

انجام پروژه با ADS

انجام پروژه AVR

انجام پروژه Verilog

انجام پروژه cst

انجام پروژه آلتیوم

انجام پروژه hfss

انجام پروژه کامسول

انجام پروژه ltspice

انجام پروژه اتمل استودیو

 انجام پروژه اورکد

انجام پروژه PLC

انجام پروژه HFSS 

انجام پروژه EPLAN

انجام پروژه مولتی سیم 

انجام پروژه PSpice

 

آشنایی با بخش های مختلف Arduino

1- بخش طراحی سخت افزار : در این بخش با استفاده از ابزارهای مختلف سخت افزارهای لازم برای Arduino طراحی میشود 

2- بخش برنامه نویسی : در این بخش با استفاده از زبان سی پلاس پلاس امکان نوشتن های کدهای لازم برای Arduino وجود دارد

3- بخش شبیه سازی برد : این بخش برای شبیه سازی برد Arduino تعبیه شده است و امکان مشاهده خروجی مدار را خواهیم داشت 

4- بخش طراحی پروژه : در این بخش با استفاده از کدهای نوشته و شبیه سازی انجام شده پروژه وارد فاز طراحی میشود 

5- بخش تست سخت افزار : در این بخش امکان تست و عیب یابی سخت افزار طراحی شده در Arduino وجود خواهد داشت.

 

لزوم به کارگیری از نرم افزار آردوینو در صنایع مختلف 

1- رباتیک : یکی از اصلی ترین صنایع کاربردی مورد استفاده از آردوینو در حوزه رباتیک می باشد که از آنها برای طراحی انواع ربات ها با کاربردهای مختلف استفاده میشود.

 

2- صنایع الکترونیک : در حوزه صنایع الکترونیک از آردوینو برای طراحی و برنامه نویسی بردهای الکترونیکی استفاده میشود.

 

3- تجهیزات پزشکی : از دیگر حوزه های که به آردوینو وابستگی فراوانی دارد طراحی و ساخت بردها و قطعات تجهیزات پزشکی می باشد بسیاری از دستگاه های پزشکی با با بردهای آردوینو طراحی میشود.

 

4- سیستم های پارکینگ : از دیگر حوزه های کاری مورد استفاده از آردوینو طراحی قبض های پرداخت ورورد به خروج به پارکینگ می باشد.

 

5- برنامه نویسی میکروکنترلرها : در این حوزه از آردوینو برای برنامه نویسی و طراحی انواع میکروکنترلرها استفاده میشود.

 

دلایل استفاده از بردهای آردوینو در توسعه و ساخت دستگاه‌های الکترونیکی

امروزه استفاده از بردهای آردوینو در توسعه و ساخت تجهیزات الکترونیکی بسیار متداول و مفید است. دلیل این امر بیشنر به دلیل سهولت استفاده، انعطاف‌پذیری و هزینه مناسب بردهای آردوینو است. با استفاده از بردهای آردوینو، می‌توان به راحتی انواع پروژه‌های الکترونیکی را پیاده‌سازی و مدیریت کرد. آردوینو که از زبان برنامه نویسی اصلی اردوینو جاوا بوده و از میکروکنترلر Atmel استفاده میکند دارای انعطاف پذیری بالایی در ساخت انواع دستگاه ها و مدارهای الکترونیکی است. با استفاده از برنامه نویسی بردهای آردوینو و اضافه کردن سنسورها، ماژول‌ها و قطعات الکترونیکی مختلف، می‌توان پروژه‌های خلاقانه و منحصر به فرد خود را طراحی و پیاده‌سازی کرد. همچنین، با استفاده از برنامه نویسی به زبان Arduino IDE، می‌توان کدهای خود را برای کنترل و پردازش داده‌ها به راحتی نوشته و اجرا کرد.

 

وظایف کاربردی آردوینو در حالت کلی به صورت زیر تعریف میشود

1- کنترل دستگاه‌ها و سیستم‌های الکترونیکی: آردوینو قابلیت کنترل و مدیریت دستگاه‌ها و سیستم‌های الکترونیکی از جمله رله‌ها، موتورها، سنسورها و صفحات نمایش را فراهم می‌کند.

 

2- اتصال به اینترنت: آردوینو  قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و این امکان را به کاربران می‌دهد تا دستگاه‌های خود را به شبکه اینترنتی متصل کنند و اطلاعات را به صورت آنلاین مدیریت کنند.

 

3- پروژه‌های هوشمند: آردوینو  می‌تواند در پروژه‌های هوشمند مانند خانه هوشمند، شهر هوشمند، خودروهای هوشمند کاربرد داشته باشد و به کاربران امکان کنترل و مدیریت هوشمند دستگاه‌ها و سیستم‌ها را بدهد.

 

4-  آموزش و آزمایش: آردوینو  به عنوان یک ابزار آموزشی بسیار مناسب برای آموزش الکترونیک و برنامه نویسی استفاده می‌شود و به دانشجویان، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به الکترونیک کمک می‌کند تا مفاهیم پایه و پیشرفته را در این حوزه یاد بگیرند.

 

5- توسعه پروژه‌های خلاقانه: آردوینو  به عنوان یک پلتفرم باز توسعه‌پذیر، به کاربران اجازه می‌دهد تا پروژه‌های خلاقانه و نوآورانه خود را طراحی و پیاده سازی کنند.

 

آشنایی با اجزا و قسمت‌ های مختلف آردوینو

1- میکروکنترلر: این قسمت مغزی آردوینو است که تمام عملکردهای محاسباتی را انجام می‌دهد. معمولاً از میکروکنترلر‌های AVR یا ARM استفاده می‌شود.

2- پورت‌ها: آردوینو دارای ورودی و خروجی‌های مختلفی است که به آن‌ها پورت گفته می‌شود. این پورت‌ها شامل پورت دیجیتال، پورت آنالوگ، پورت Serial و غیره می‌شوند.

3- پین‌ها: پین‌ها به وسیله‌ای که میکروکنترلر به برد آردوینو متصل می‌شود، امکان ارسال و دریافت داده‌ها را فراهم می‌کنند.

4- منبع تغذیه: آردوینو نیاز به منبع تغذیه دارد تا بتواند کار کند. منبع تغذیه معمولاً از طریق پورت USB یا منبع تغذیه خارجی ارائه می‌شود.

5- بردهای الکترونیکی: آردوینو شامل بردهای مختلفی است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند، از جمله Arduino Uno، Arduino Mega، Arduino Nano و غیره.

6- برنامه نویسی: برای برنامه نوشتن و کنترل آردوینو ، باید از زبان برنامه نویسی C/C++ و نرم‌افزار Arduino IDE استفاده کنید.

 

چرا باید استفاده از آردوینو را فراگرفت؟

نیاز به طراحی و ساخت بردهای برنامه پذیر همواره نیاز متخصصان حوزه الکترونیک بوده است. در گذشته بردهای الکترونیکی یک بار مصرف بودند و قابل اجرای مجدد و راه اندازی را نداشتند ولی امروزه بردهای آردوینو توانسته به تمام نیازهای کاربران پاسخ دهند. این بردها که یک پلتفرم متن باز است شامل یک بخش سخت افزاری و یک بخش نرم افزاری است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آردوینو قابلیت راه اندازی مجدد و برنامه پذیری چندبار برد می باشد به این صورت که میتوان برنامه های مختلف را بر روی آردوینو اجرا کرده و خروجی های متفاوت دریافت کرد. آردوینو همچنین قابلیت اتصال به کامپیوترهای شخصی و اجرای همزمان عملکرد مدار را برای کاربر فراه میکند.

 

اهمیت استفاده از آردوینو در چیست ؟

امروزه آردوینو به عنوان اصلی ترین بردهای الکترونیکی معرفی میشوند که در تمامی حوزه ها مورد استفاده قرار میگیرند شاید یکی از دلایل اهمیت یادگیری برنامه نویسی با آردوینو را بتوان به راحتی کار با کتابخانه های آردوینو و همچنین سهولت در یادگیری آن دانست همچنین آردوینو یکی محیط متن باز است که سورس بردهای برنامه نویسی شده در آن در اختیار همه قرار میگیرد برای استفاده از آردوینو میتوانید به صورت خودکار مراحل دیباگ کردن برنامه ها را انجام دهید و دیگر نیاز به استفاده از پروگرمر ندارید . استفاده از بردهای قطعات برنامه پذیر جای انواع بردهای و قطعات یک بار مصرف قدیمی را گرفته است یکی از کاربردهای اصلی آردوینو جایگزینی آن با میکروکنترلرها که سرعت پایین تری دارند، سرعت بسیار بالای آردوینو و همچنین برنامه پذیر بودن آن باعث استفاده فراوان آن در حوزه های مختلف شده است.

 

کاربردهای آردوینو

1- استفاده در اکثریت دستگاه های مهندسی پزشکی

2- قابلیت استفاده در طراحی انواع ربات

3- قابلیت اتصال بردهای آردوینو به فضای اینترنت

4- استفاده شده در انواع سیستم های هوشمند از جمله پارکینک هوشمند

5- استفاده بردهای آردوینو در ساخت انواع چراغ های رانندگی هوشمند

 

مراحل انجام پروژه آردوینو 

  1. ارسال پروژه آردوینو از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه آردوینو توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه آردوینو براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه آردوینو توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه آردوینو با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های آردوینو با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه آردوینو به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه انجام پروژه برنامه نویسی آردوینو دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه آردوینو چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه آردوینو خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه آردوینو وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه آردوینو منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری آردوینو

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه آردوینو در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود.

 

نحوه اعتماد در پروژه های آردوینو به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه آردوینو توانسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید.

 

زمان پشتبانی از پروژه های آردوینو انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه آردوینو موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده آردوینو

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه آردوینو به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه آردوینو من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه آردوینو در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه