انجام پروژه گرافیک کامپیوتری

انجام پروژه گرافیک کامپیوتری ، ارائه خدمات انجام پروژه درسی گرافیک کامپیوتری توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های گرافیک کامپیوتری میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه گرافیک کامپیوتری خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های گرافیک کامپیوتری را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه گرافیک کامپیوتری در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

گرافیک کامپیوتری چیست ؟

گرافیک کامپیوتری یا Graphics یکی از مهم ترین شاخه های گرافیک است که کاربرد اصلی آن در طراحی شکل به وسیله رایانه می باشد. انجام پروژه گرافیک کامپیوتری نقش مهمی در ایجاد، ویرایش، پردازش و نمایش تصاویر و ویدئوها در رایانه‌ها دارد. هدف از طراحی گرافیک کامپیوتری، ارائه تصاویر با کیفیت بالا و جذاب به کاربران است. گرافیک کامپیوتری همچنین به تولید و تعامل با تصاویر و ویدئوها با استفاده از رایانه‌ ها می‌ پردازد. گرافیک کامپیوتری دارای قابلیت های فراوانی از جمله طراحی و ایجاد تصاویر دو بعدی و سه بعدی، ایجاد انیمیشن های سه بعدی و دو بعدی، ایجاد مدل های سه بعدی برای استفاده در بازی ها، فیلم ها و تبلیغات، ایجاد و ویرایش ویدئوها و فیلم ها، ایجاد تصاویر و گرافیک های تبلیغاتی و تبلیغات دیجیتال می باشد.

گرافیک کامپیوتری در یک تعریف کلی شاخه‌ای از علوم کامپیوتر است که به تولید، دستکاری، و نمایش تصاویر به وسیله کامپیوتر می‌پردازد. امروزه گرافیک کامپیوتری در حوزه های مختلفی مورد استفاده بسیاری از متخصصان است. این حوزه شامل تمامی جوانب مرتبط با ایجاد و پردازش تصاویر از جمله مدل‌سازی سه‌بعدی، رندرینگ، انیمیشن، و پردازش تصویر. دیجیتالی می‌شود. گرافیک کامپیوتری به افراد کمک می‌کند تا اطلاعات پیچیده را به صورت بصری و قابل درک‌تر نمایش دهند. این امر به ویژه در علوم، آموزش، و تبلیغات اهمیت دارد .گرافیک کامپیوتری در صنعت سرگرمی، مانند فیلم‌های سینمایی، بازی‌های ویدیویی، و واقعیت مجازی نقش حیاتی دارد. جلوه‌های ویژه و انیمیشن‌های پیچیده‌ای که امروزه در فیلم های سینمایی و تلویزیونی می‌بینیم، بدون استفاده از گرافیک کامپیوتری ممکن نیست همچنین در حوزه معماری، مهندسی، و طراحی صنعتی، گرافیک کامپیوتری ابزارهای قدرتمندی برای ایجاد مدل‌های سه‌بعدی و شبیه‌سازی‌ها فراهم می‌کند که به طراحان و مهندسان کمک می‌کند تا طرح‌های خود را به دقت بیشتری بررسی و بهبود بخشند.

از گذشته های بسیار دور همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار میگرفت افرادی که ذوق خود را در طراحی انواع مدل های بصری می دیدند گرافیک اوج هنر و ذوق یک فرد در طراحی می باشد بسیاری از افراد گرافیک با خوشنویسی و نقاشی اشتباه میگیرند گرافیک یک علم ذاتی و خلاقانه هست که شما هر آنچه طرح میرسید بر روی کاغذ می آورید و ممکن بعضی اوقات از نرم افزارهای مخصوص گرافیک برای این کار استفاده کنید هنر گرافیک به معنی کشیدن میباشد کشیدن هر طرحی که از ذهن خلاق کاربر بیرون می آید حال در گرافیک در دو مفهوم قدیم سنتی و جدید نوین متمایز میگردد که در مرز بین این دو پدیده چاپ قرار دارد. منظور از چاپ انواع و اقسام چاپ است. گرافیک یا همان سنتی شامل خطاطی، نقاشی دو بعدی، کنده کاری می باشد که بیشترین شکل آن در آرایش کتابهاست که محصول کار نقاش، خوشنویس، تذهیب کار و جلدساز می باشد .و اما گرافیک نوین یا مدرن علاوه بر کتاب آرایی در قسمت تبلیغات تجارتی، اعلانات دیواری و مطبوعاتی و نشان ها لوگوها و غیره می باشد و حتی در سینما و تلویزیون هم کاربرد دارد. مثل عنوان بندی قلم و تصاویر متحرک طراحی شده. هنر گرافیک نوین با مسائل ارتباط محیطی نیز تداخل دارد، پس این هنر علاوه بر خط و رنگ، به عناصر بصری دیگری چون حجم و نور کمک می گیرد. گرافیک حیطه‌ای از هنرهای تجسمی است و دارای کاربردهای متنوع و گسترده‌ای میباشد.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های گرافیک کامپیوتری را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه با نرم افزار های گرافیک

انجام پروژه خوشنویسی متن 

انجام پروژه طراحی گرافیک کامپیوتری 

انجام پروژه گرافیک کامپیوتری معماری

 

مراحل انجام گرافیک کامپیوتری

1- برنامه ریزی: در گام اول نیازهای مشتری و هدف اصلی پروژه مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این مرحله، طرح کلی پروژه رسم می‌شود و تصمیماتی درباره روش انجام کار، زمان‌بندی و بودجه گرفته می‌شود.

 

2- طراحی: در گام دوم طرح‌های اولیه با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ و ایندیزاین ساخته می‌شوند. در این مرحله، رنگ‌ها، فونت‌ها، تصاویر و عناصر دیگر طرح مشخص میشوند.

 

3- توسعه: در گام سوم طرح‌های اولیه به برنامه‌های کاربردی تبدیل می‌شوند. این شامل برنامه‌نویسی، تست و بهینه‌سازی است.

 

4- تجسم: در گام چهارم طرح‌های کامپیوتری به تصاویر و ویدئوهایی که مشاهده‌کننده می‌تواند با آن‌ها تعامل داشته باشد، تبدیل می‌شوند.

 

5- تحویل: در گام آخر پروژه به مشتری تحویل داده می‌شود. قبل از تحویل، باید اطمینان حاصل شود که پروژه به درستی کار میکند و همه نیازمندی‌های مشتری رعایت شده است.

 

ضرورت استفاده از گرافیک در چیست ؟

رشته گرافیک امروزه مورد استقبال بسیاری از کاربران در حوزه های مختلف قرار گرفته است این درس در زندگی و جامعه های هنری نقش اساسی ایفا میکند درس گرافیک شامل مفاهیم و تکنیک‌های طراحی و تولید تصاویر، نمودارها، نقشه‌ها و سایر اشکال بصری است. این درس به دانشجویان کمک می‌کند تا با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ، ایندیزاین و ایلاستریتور، تصاویر و نمودارهای خلاقانه و جذابی را طراحی کنند.نیاز به طراحی خلاقانه همواره مورد نیاز افراد بوده است این طراحی میتواند دستی یا به وسیله نرم افزار باشد در طول دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته گرافیک کاربران  با مفاهیم پایه‌ای گرافیک آشنا شوند، به طوری که بتوانند از اصول طراحی، رنگ‌شناسی، نورپردازی و ترکیب شکل‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. همچنین، درس گرافیک به دانشجویان کمک می‌کند تا با استفاده از فنون مختلف گرافیک، تصاویر و نمودارهای خلاقانه و جذابی را طراحی کنند که به راحتی قابل فهم و خواندن باشند.

 

لزوم استفاده از گرافیگ در حوزه های مختلف 

 

1- جذابیت: گرافیک، به دلیل ظاهر جذاب و زیبا، می تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند و او را برای مشاهده و استفاده از محصول یا خدمات مورد نظر ترغیب کند.

 

2- تبلیغات: گرافیک در تبلیغات بسیار مؤثر است و می تواند به خوبی محصول یا خدمات را به مخاطبان معرفی کند.

 

3- فهم آسان: گرافیک، می تواند اطلاعات را به صورت گرافیکی و تصویری نشان دهد و درک آن توسط مخاطب را آسان تر کند.

 

4- برجستگی: با استفاده از گرافیک، می توان اطلاعات و محتوای مهم را برجسته کرد و به خوبی به مخاطب نشان داد.

 

5- تفاوت: با استفاده از گرافیک، می توان به راحتی از دیگران تفاوت گذاشت و در بین رقبا برتری پیدا کرد.

 

6- هویت برند: گرافیک، می تواند به خوبی هویت برند را نشان دهد و باعث شناخت بیشتر برند توسط مخاطبان شود.

 

آشنایی با مهم ترین دروس گرافیک در ارشد 

1- طراحی : از مهم ترین دروس گرافیک در ارشد طراحی می باشد که شامل طراحی به صورت دستی و کامپیوتری می باشد.

 

2- تاریخ هنر ایران : از دیگر دروس کاربردی گرافیک تاریخ هنر ایران می باشد که به شیوه گرافیکی زیبا بنای ایرانی اشاره دارد

 

3- کارگاه چاپ دستی : در درس کارگاه چاپ دستی به نحوه چاپ طراحی گرافیک انجام شده پرداخته میشود

 

4- تاریخ هنر جهان : در درس تاریخ هنر جهان به شیوه های معماری و گرافیکی جذاب هنرهای جهان اشاره دارد.

 

5- کارگاه گرافیک : در درس کارگاه های گرافیک به طور اختصاصی و عملی دروس گرافیک و کار با نرم افزارهای گرافیک پرداخته میشود 

 

6- مبانی تصویرسازی : این درس به طور اختصاصی به تصویرسازی اشکال بر روی طرح های مختلف اشاره دارد 

 

سایر خدمات مشابه در متلب پروژه

انجام پروژه فتوشاپ

انجام ادیت عکس

سفارش طراحی شخصیت کارتونی

انجام پروژه ادوب انیمیت

انجام پروژه کورل

انجام پروژه استوری لاین

انجام پروژه اینفوگرافیک

انجام پروژه ایلوستریتور 

انجام پروژه افتر افکت

انجام پروژه پریمیر

انجام پروژه بلندر

انجام پروژه ایندیزاین

انجام پروژه OpenGL

 

بخش های مختلف گرافیک کامپیوتری 

1- گرافیک دوبعدی : این بخش از گرافیک شامل دو قسمت طراحی برداری که خود شامل استفاده از اشکال هندسی پایه مانند خطوط، منحنی‌ها و چندضلعی‌ها برای ایجاد تصاویر است و طراحی شطرنجی که خود شامل تصاویر پیکسلی است که با استفاده از شبکه‌ای از پیکسل‌ها ایجاد می‌شوند

 

2- گرافیک سه بعدی : که شامل مدلسازی سه بعدی که خود شامل ساخت مدل‌های سه‌بعدی از اشیاء و شخصیت‌ها است و رندرنینگ که شامل فرآیندی که در آن مدل‌های سه‌بعدی به تصاویر دو‌بعدی تبدیل می‌شوند 

 

3- انیمیشن سه بعدی : این بخش شامل ایجاد حرکت و تغییرات در طول زمان برای مدل‌های سه‌بعدی است.

 

4- پردازش تصویر : این قسمت شامل شامل استخراج اطلاعات مفید از تصاویر است. 

 

5- بهبود تصویر  این بخش شامل بهبود کیفیت تصاویر با استفاده از تکنیک‌های مختلفی مانند فیلترگذاری و تصحیح رنگ است

 

6- رابط کاربری گرافیکی : این بخش شامل طراحی و پیاده‌سازی رابط‌های کاربری برای تعامل کاربران با نرم‌افزارها است.

 

اهمیت رشته گرافیک در چیست؟

منظور از گرافیک رایانه ای تعاملی، ارتباط دو طرفه بین کاربر و کامپیوتر است. این بدان معناست که کاربر با استفاده از ورودی می تواند  تصویر گرافیکی شما را تغییر دهد. اهمیت رشته گرافیک و محبوبیت آن در بین کاربران بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از کارهای هنری توسط افراد رشته گرافیک انجام میشود در رشته گرافیک ذوق ذهنی حرف اول میزند این متخصص گرافیک می باشد که با داشتن ایده های خلاقانه یک تصویر گرافیکی بسیار زیبا به تصویر میکشد بسیاری از این هنرها توسط ابزارها و نرم افزارهای گرافیکی انجام میشود و نیاز به دانش تخصصی دارد امروزه گرافیک رایانه‌ای در محدوده وسیعی از رسانه‌ها استفاده می‌شود. کاربرد چنین محتوایی را می‌توانید در تلویزیون، روزنامه‌ها، گزارش‌های هواشناسی، تحقیقات پزشکی، پروسه‌های جراحی، تبلیغات ببینید. همچنین به کمک نمودارهایی که در این حوزه تولید می‌شود، می‌توانید آمارها و داده‌های بسیار پیچیده‌ای از گزارش‌ها، کارکردها و تئوری‌های مختلف را به‌طور بسیار ساده و جذاب ارائه دهید.

 

کاربردهای گرافیک

1- قابلیت طراحی و ایجاد انواع طرح های خلاقانه

2- استفاده از هنر گرافیک در صنعت تبلیغات و بازاریابی

3- استفاده از گرافیک در طراحی و شخصیت پردازی

4- تولید و طراحی انواع بازی های کامپیوتری

5- استفاده از گرافیک در صنعت سینما و تلویزیون

 

مراحل انجام پروژه گرافیک کامپیوتری 

  1. ارسال پروژه گرافیک کامپیوتری از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه گرافیک کامپیوتری توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه گرافیک کامپیوتری براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه گرافیک کامپیوتری توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه گرافیک کامپیوتری در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه گرافیک کامپیوتری داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه با گرافیک کامپیوتری باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه گرافیک کامپیوتری می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه رشته گرافیک کامپیوتری است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان گرافیک کامپیوتری است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه گرافیک کامپیوتری

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار جستجو نمایید، متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه گرافیک کامپیوتری مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های گرافیک کامپیوتری در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه گرافیک کامپیوتری

انجام پروژه های گرافیک کامپیوتری همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان با گرافیک کامپیوتری داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های گرافیک کامپیوتری است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

سفارش پروژه گرافیک کامپیوتری با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه گرافیک کامپیوتری با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه گرافیک کامپیوتری به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه گرافیک کامپیوتری دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه گرافیک کامپیوتری چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه گرافیک کامپیوتری خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه گرافیک کامپیوتری وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه گرافیک کامپیوتری منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری گرافیک کامپیوتری

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه گرافیک کامپیوتری در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های گرافیک کامپیوتری به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی گرافیک کامپیوتری تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های گرافیک کامپیوتری انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه گرافیک کامپیوتری موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده گرافیک کامپیوتری

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه گرافیک کامپیوتری به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه گرافیک کامپیوتری من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه گرافیک کامپیوتری در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه