انجام پروژه آلتیوم دیزاینر

انجام پروژه آلتیوم دیزاینر، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار آلتیوم دیزاینر توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های آلتیوم دیزاینر میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های آلتیوم دیزاینر خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله در انجام پروژه های آلتیوم دیزاینر آمادگی دارد تمامی سفارشات شما را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

 

آلتیوم دیزاینر چیست ؟

آلتیوم دیزاینر یا Altium Designer یکی از قوی ترین نرم افزارهای برق در حوزه طراحی مدارهای چاپی می باشد که کاربرد اصلی آن در پیاده سازی شماتیک مدار می باشد. انجام پروژه های آلتیوم دیزاینر نقش مهمی در پیاده سازی شماتیک ، طراحی PCB و شبیه سازی مدارات چاپی دارد. هدف از طراحی آلتیوم دیزاینر ارائه نرم افزاری جامع جهت شبیه سازی و پیاده سازی سخت افزار مدارهای الکترونیکی می باشد. نرم افزار آلتیوم دیزاینر دارای قابلیت های فراوانی از جمله طراحی مدارهای الکترونیکی، توانایی شبیه سازی مدارهای الکترونیکی ، طراحی با آلتیوم، امکان طراحی مدارهای چاپی و طراحی PCB مدار را دارا می باشد. نرم افزار آلتیوم همچنین توانایی طراحی چند لایه ای برد PCB در محیط دو بعدی و همچنین سه بعدی می باشد. این نرم افزار بیشترین استفاده را در صنایع الکترونیک دارد. نرم افزار آلتیوم دارای ویژگی های مهمی از جمله طراحی و تولید برد الکترونیکی با سرعت بالاتر، کیفیت بالا در طراحی سخت افزار، شبیه سازی مدار در محیط سخت افزاری ، دارا بودن کتابخانه های رایگان است. بسیاری از مدارات الکترونیک قبل از توسعه دادن و ساخت در محیط واقعی باید بر روی یک محیط واقعی شود تا اشکالات طراحی مشخص شود نرم افزار آلتیوم دیزاینر یکی از اصلی ترین آنهاست در این نرم افزار که برای طراحی مدارات چاپی ، طراحی بردهای PCB و تحلیل انواع مدارات الکترونیک و دیجیتال استفاده می شود برد کاملا به یک فضای واقعی رفته و شبیه سازی میشود یک برد الکترونیکی با توجه به اهمیتی که در ساختار یک سیستم برقی دارد باید تمام اجزا و اطلاعات آن به درستی طراحی شود و سپس به تولید انبوه برسد متخصصان حوزه برد ابتدا محیط واقعی بردی که میخواهند طراحی کنند را به مجموعه آلتیوم دیزاینر آورده و بعد از اطمینان از کارکرد درست سپس آن را به تولید انبوه می رسانند.

آلتیوم دیزاینر در یک تعریف کلی یک نرم افزار طراحی مدار چند لایه و قابلیت شبیه سازی است که برای طراحی مدارهای الکترونیکی با پیچیدگی‌های مختلف استفاده می‌شود. این نرم افزار به مهندسان برق کمک می‌کند تا در طراحی مدارهای الکترونیکی خود، به دقت بالا و با سرعت بیشتری عمل کنند. انجام پروژه آلتیوم برق موجب طراحی شماتیک و تولید PCB مدار خواهد شد. استفاده از آلتیوم دیزاینر در مهندسی برق بسیار مهم است زیرا این نرم افزار به مهندسان برق امکانات و قابلیت های بسیاری را فراهم می کند. از مهم ترین ویژگی های آلتیوم دارا بودن رابط کاربری گرافیکی پیشرفته برای رسم و ویرایش شماتیک‌ها، کتابخانه‌های گسترده‌ای از قطعات الکترونیکی با امکان سفارشی‌سازی، ابزارهای پیشرفته برای طراحی و مسیرکشی بردهای چاپی، قابلیت طراحی چند لایه‌ای و پشتیبانی از استانداردهای مختلف صنعتی می باشد.

با استفاده از این نرم افزار، مهندسان برق می‌توانند مدارهای الکترونیکی پیچیده را با دقت بالا طراحی کنند و با استفاده از شبیه سازی‌های مختلف، عملکرد مدارهای خود را پیش بینی کنند. همچنین، این نرم افزار قابلیت های مختلفی برای طراحی PCB و همچنین تولید فایل های گرافیکی و تصاویر سه بعدی از مدارهای الکترونیکی را فراهم می کند. به طور کلی، استفاده از آلتیوم دیزاینر در مهندسی برق باعث بهبود کارایی و دقت در طراحی مدارهای الکترونیکی می‌شود. آلتیوم دیزاینر قابلیت های مختلفی از جمله طراحی شماتیک، طراحی PCB، شبیه سازی، بررسی قطعات را داراست با استفاده از نرم افزار آلتیوم دیزاینر میتوانید بردها در محیط های دو بعدی و سه بعدی طراحی کنید که طراحی های سه بعدی به دلیل قابلیت دید بهتر کاربرد بیشتری دارد و راحتتر می توان اجزای مختلف را مشاهده کرد این نرم افزار که امروزه اکثر افرادی که در محیط های آزمایشگاهی و کارهای الکترونیکی مشغول به فعالیت هستند به ناچار باید استفاده از این نرم افزار را فرا بگیرند یکی از اصلی ترین ویژگی های نرم افزار آلتیوم دیزاینر داشتن کتابخانه های متعدد می باشد به صورت که شما میتوانید به راحتی قطعه مورد نظر خود را انتخاب کرده و با درگ کردن و کشیدن آن را به محیط واقعی نرم افزار انتقال دهید و سپس سایر اجزا را به هم مرتبط کنید.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های آلتیوم دیزاینر را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه الکترونیک با آلتیوم

انجام پروژه برق با آلتیوم

طراحی برد با آلتیوم

انجام پروژه با نرم افزار آلتیوم

 

مراحل طراحی برد در آلتیوم 

1. تعیین ابعاد برد: در گام اول باید ابعاد برد به همراه تعداد لایه‌ها و موقعیت سوراخ‌های مونتاژ مشخص شود.

2. طراحی قطعات: در گام دوم باید قطعات الکترونیکی روی برد طراحی و قابل مونتاژ شود

3. رسم پیست: در گام سوم باید، اتصال سوراخ های بین قطعات الکترونیکی رسم و با هم متصل شود

4. تخصیص لایه‌های بورد: در گام چهارم باید لایه‌های دقیق بود تعیین و مشخص شود

5. رسم سوراخ‌: در گام پنجم باید سوراخ‌های مونتاژ و سوراخ‌های ارتباطی بین لایه‌های بورد رسم شود

6. طراحی ماسک: در گام ششم باید ماسک برای پوشش قسمت‌هایی از برد که نباید با روی قطعات الکترونیکی تماس داشته باشند طراحی شود

7. چاپ بر روی بورد: در گام هفتم باید فایل طراحی به چاپگر منتقل شده و بعد از چاپ، تست و تأیید صحت صورت گیرد

 

ضرورت استفاده از نرم افزار آلتیوم چیست؟

امروزه طراحی و تولید مدارهای چاپی یکی از مهم ترین بخش های تولید مدارهای الکترونیکی می باشد. بعد از آنکه مدار توسط نرم افزارهای دیگر شبیه سازی شد حال نوبت ساخت مدار چاپی می باشد و باید به صورت سخت افزاری تمامی اجزا و مسیرهای مختلف مدار را به یک دیگر متصل کرد. نرم افزار آلتیوم یکی از مهم ترین برنامه ها در حوزه تولید مراحل چاپی است. یکی از ضرورت های اصلی استفاده از آلتیوم توانایی طراحی مدارهای پیچیده با ابزارهای قدرتمند، توانایی تولید فایل‌های چاپی با کیفیت بالا، توانایی انجام شبیه‌سازی‌های دقیق و تحلیل مدار و توانایی استفاده از کتابخانه‌های گسترده و قابل تنظیم می باشد. یکی از ویژگی های برجسته انجام پروژه آلتیوم دیزاینر دارا بودن حجم گسترده ای از کتابخانه های آماده برای طراحی و تولید انواع مدارهای چاپی است. برای استفاده از نرم افزار آلتیوم نیاز به دانش تخصصی نیست و لازم است اجزا و قسمت های مختلف مدار به صورت درست در کنار هم قرار داد. همچنین آلتیوم یک نرم افزار یکپارچه و قدرتمند است که تمامی ابزارهای لازم برای طراحی مدارات الکترونیکی و PCB ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نرم افزار به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت سه‌بعدی و با استفاده از کتابخانه‌های گسترده‌ای از کامپوننت‌ها، مدارات خود را طراحی کرد.

 

وظایف کاربردی نرم افزار آلتیوم

1- طراحی شماتیک: ایجاد نمایش شماتیک مدارهای الکترونیکی با استفاده از اجزای الکترونیکی مختلف از اصلی ترین وظایف آلتیوم می باشد.

2- طراحی PCB: طراحی برد مدار چاپی با قرار دادن اجزای الکترونیکی بر روی برد و اتصال آن‌ها به هم از دیگر وظایف کاربردی آلتیوم است.

3- شبیه‌سازی: انجام شبیه‌سازی‌های الکترونیکی برای بررسی عملکرد مدار قبل از ساخت آن توسط نرم افزار قدرتمند آلتیوم به راحتی انجام میشود.

4- تولید خروجی: تولید فایل‌های خروجی برای تولید PCB و تولید مدارات الکترونیکی در شبیه سازی آلتیوم به سهولت انجام میشود.

5- مدیریت کتابخانه: مدیریت کتابخانه اجزای الکترونیکی برای استفاده در طراحی‌های آینده از دیگر وظایف مهم نرم افزار آلتیوم است.

6- پشتیبانی از تکنولوژی‌های پیشرفته: از دیگر وظایف بسیار مهم در نرم افزار آلتیوم پشتیبانی از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند FPGA و CPLD برای طراحی مدارات پیچیده می باشد.

7- تحلیل سیگنال: تحلیل سیگنال‌های الکترونیکی و بررسی نقاط ضعف و قوت مدار توسط این نرم افزار به سادگی انجام میشود.

 

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار آلتیوم دیزاینر

1-بخش Schematic Editor : در این بخش، کاربران می توانند با استفاده از ابزارهای گرافیکی، شماتیک مدار را طراحی نمایند.

2- بخش PCB Editor : در این بخش، متخصصان می توانند با استفاده از ابزارهای گرافیکی، PCB را طراحی نمایند.

3- بخش Library Manager : در این بخش، دانشجویان می توانند کتابخانه های مدار را مدیریت کنند و بخش های جدید به آن ها اضافه نمایند.

4- بخش Design Rule Check : در این بخش، قوانین طراحی مدار بررسی می شوند تا از هرگونه خطا در طراحی جلوگیری شود.

5- بخش Signal Integrity : در این بخش، افراد می توانند از طریق شبیه سازی های الکترومغناطیسی، سیگنال های مدار را بررسی کنند و از جلوگیری از نویز و خطا در سیگنال ها اطمینان حاصل نمایند.

6- بخش 3D Viewer : در این بخش، کاربران می توانند مدارهای خود را به صورت سه بعدی مشاهده کنند و از دیدگاه های مختلف آن ها را بررسی نمایند.

7- بخش Project Manager : در این بخش، کاربران می توانند پروژه های خود را مدیریت کنند و فایل های مختلف آن ها را به صورت منظم ذخیره نمایند.

 

اهمیت و جایگاه استفاده از آلتیوم در طراحی PCB

در دنیای دیجیتال امروزی طراحی بردهای PCB از اصلی ترین اجزای طراحی مدارهای دیجیتال می باشد این بردها دارای میلیون قطعه کاربردی است که وظایف مشخصی را بر عهده دارد قبل از مرحله ساخت برد نیاز به طراحی آن در محیط نرم افزاری داریم برنامه قدرتمند آلتیوم برای این منظور طراحی شده است این نرم افزار با داشتن کتابخانه های توانایی دارد شبیه سازی بردهای PCB را با قدرت بالا انجام دهد برای طراحی برد به صورت شبیه سازی به طور معمول تمامی قطعات را بر روی برد قرار میدهیم و حال نیاز داریم اتصالات اجزای مختلف را به هم دیگر متصل کنیم نرم افزار آلتیوم یک ابزار حرفه ای در این زمینه است که به صورت خودکار تمامی اتصالات را انجام میدهد استفاده از آلتیوم علاوه بر اینکه دقت در طراحی را بالا میبرد باعث کاهش هزینه نیز خواهد شد.

 

لزوم بکار گیری از نرم افزار آلتیوم در حوزه های مختلف 

1- طراحی PCB : یکی از اصلی ترین حوزه های مورد استفاده از نرم افزار آلتیوم طراحی بردهای PCB می باشد . این نرم افزار با دارا بودن ابزارهای گوناگون توانایی طراحی انواع بردهای الکترونیکی را دارا می باشد.

 

2- طراحی مدارهای دیجیتالی : از دیگر حوزهایی که وابستگی فراوانی به نرم افزار آلتیوم دارد طراحی انواع مدارهای دیجیتالی است این نرم افزار دارای کتابخانه اختصاصی طراحی قطعات و مدارهای دیجیتالی است.

 

3- پیاده سازی شماتیک : در این حوزه از نرم افزار آلتیوم برای پیاده کردن نقشه کلی مداری که قرار است در آلتیوم ساخته شود استفاده میشود

 

4- آنالیز مدارهای آنالوگ : در این حوزه از نرم افزار قدرتمند آلتیوم دیزاینر برای تحلیل ، آنالیز و بررسی انواع مدارهای آنالوگ و نحوه ارتباط اجزای مختلف آنالوگ استفاده میشود.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه پروتئوس

انجام پروژه AVR

سفارش پروژه ADS

انجام پروژه EPLAN

انجام پروژه PLC

انجام پروژه کامسول

انجام پروژه ledit

انجام پروژه ltspice

سفارش پروژه Verilog

سفارش پروژه cst

انجام پروژه PSpice

 انجام پروژه اورکد

انجام پروژه آردوینو

انجام پروژه HSPICE

 

اهمیت نرم افزار آلتیوم دیزاینر در چیست؟

امروزه بردهای مدار چاپی و همچنین طراحی آنها به یکی از نیازهای اصلی متخصصان الکترونیک تبدیل شده است صرف نظر از اینکه چه سطحی از فناوری طراحی را ایجاد می کنید، آلتیوم دارای بهترین طراحی شماتیک و ابزارهای ضبط شماتیک برای وسایل الکترونیکی پیچیده را برای شما به ارمغان می آورد.  برای طراحی این بردها نیاز به استفاده از نرم افزار تخصصی داریم یکی از پر‌کاربرد‌ترین ابزار‌های طراحی برد های مدار چاپی نرم‌افزار Altium Designer است این نرم افزار با داشتن رابط کاربری حرفه ای و همچنین ابزارهای مناسب توانایی شبیه سازی هر نوع بردی را دارا می باشد این نرم افزار علاوه بر طراحی pcb در طراحی مدارهای مجتمع با fpga نیاز کاربرد دارد یکی از دلایل اهمیت آلتیوم در ایران تعداد بسیار بالای استفاده کنندگان از آن می باشد همچنین به دلیل آموزش های متعدد نرم افزار Altium یادگیری این نرم افزار کاربردی آسان می باشد.متلب پروژه با توجه به اهمیت این موضوع تیم تخصصی از بهترین مجریان آلتیوم را در کنار هم جمع کرده است تا خیال شما از بابت سفارش آسوده باشد.

 

کاربردهای آلتیوم

1- قابلیت شبیه سازی انواع بردهای PCB

2- قابلیت رسیم طرح به صورت چند بعدی

3- قابلیت شبیه برد به صورت سه بعدی 

4- سازگاری کامل با نرم افزارهای طراخی مدار مانند پروتئوس و اسپایس

 

انجام پروژه آلتیوم در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه آلتیوم داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه رشته آلتیوم باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه آلتیوم می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه رشته صنابع است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان آلتیوم است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه آلتیوم

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار می باشد متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه آلتیوم مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های آلتیوم در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه آلتیوم

انجام پروژه های آلتیوم همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان با نرم افزار آلتیوم داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های آلتیوم است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

مراحل انجام پروژه آلتیوم 

  1. ارسال پروژه آلتیوم از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه آلتیوم توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه آلتیوم براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه آلتیوم توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه آلتیوم دیزاینر با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های آلتیوم با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه آلتیوم به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه آلتیوم دیزاینر دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه آلتیوم چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه آلتیوم دیزاینر خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه آلتیوم وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه آلتیوم دیزاینر منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری آلتیوم 

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه آلتیوم دیزاینر در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های آلتیوم به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی آلتیوم دیزاینر تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های آلتیوم انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه آلتیوم دیزاینر موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده آلتیوم 

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه آلتیوم به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه آلتیوم دیزاینر من چقدر می باشد ؟؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه آلتیوم دیزاینر در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه