انجام پروژه های طراحی صنعتی

انجام پروژه های طراحی صنعتی ، ارائه خدمات انجام پروژه درسی طراحی صنعتی توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه طراحی صنعتی میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های طراحی صنعتی خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه طراحی صنعتی در حوزه مدلسازی با طراحی صنعتی، پروژه طراحی تولید ، سفارش طراحی محصول ، انجام پروژه طراحی صنعتی معماری در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد..

هزینه پروژه طراحی صنعتی در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

طراحی صنعتی چیست ؟

طراحی صنعتی یا Industrial Design یکی از مهم ترین بخش ها در صنعت می باشد که کاربرد اصلی آن در طراحی اجزا و قطعات مختلف می باشد. انجام پروژه های طراحی صنعتی کاربرد فراوانی در طراحی و توسعه محصولات صنعتی دارد. هدف از طراحی صنعتی خلق محصولات جدید و پیچیده با ترکیب علم و هنر و ارتقا و بهبود کیفیت زندگی افراد می باشد. طراحی صنعتی همچنین توانایی طراحی بروزترین محصولات با توجه ذائقه مشتری را دارا می باشد. طراحی صنعتی دارای قابلیت های فراوانی از جمله طراحی محصولات جدید ، خلق مفاهیم جدید ، استفاده از ایده های نو برای خلق طراحی نو را دارد.یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در حوزه طراحی صنعتی توجه به نیاز بازار و سلیقه مردم می باشد.طراحی صنعتی در حقیقت ذوق و هنر یک مهندس در طراحی انواع جلوه ها و ویژگی های منحصر به فرد می باشد. این رشته تلاش می کند تا محصولاتی را طراحی کند که علاوه بر امکانات و عملکرد خوب، به صورت ظاهری زیبا و الگوبرداری شوند و به کاربران احساس رضایت و ارتباط خاصی بین محصول و خودشان کنند.تمام قطعات که در بخش تولید باید به تولید انبوه برسد ابتدا باید طراحی شود این طراحی صنعتی به عنوان یک برند برای نمایش به کاربران و مشتریانی که قصد خرید طرح صنعتی مورد را دارند پیشنهاد میشود در علم طراحی صنعتی که به وسیله نرم افزارهای خاص خود ایجاد میشود نوآوری در صنعت عاملی است که به دلیل بروز نیازهای جدید و همچنین نیاز انسان به تنوع، همواره مورد توجه است.

در این میان لازم است افرادی با تسلط به طراحی با توجه به جنبه های هنری آن، و همچنین آگاهی کافی نسبت به سایر علوم وجود داشته باشند که با طرح ها و ایده های جدیدی که ارائه می دهند، جواب این نیازها را از تصور یا آرزو به بهترین شکل ممکن به واقعیت تبدیل کنند. امروزه بسیاری از صنایع از فرآیندهای بسیار قدیمی جهت کار استفاده میکنند که همگی آنها به عبارتی منسوخ شده است رشته طراحی صنعتی با پرورش متخصصین ممتاز این حوزه بهترین نوآوری در صنایع مختلف را ایجاد میکند تا ضمن بالا روند راندمان فضای تولید باعث هر چه بهتر شدن فضای کاری نیز شود بسیاری از شرکت ها و کارخانجات بزرگ در دنیا از علم طراحی صنعتی به عنوان یک ابزار امتیازی مهم در رسیدن به سود دهی بالا و بالا بردن انگیزه پرسنل جهت کار در مشاغل استفاده میکنند.

 

طراحی محصول چیست ؟

طراحی محصول یک ایده یا طرح خلاقانه برای ایجاد یک محصول با کیفیت مناسب که بتواند در بازار با رقبا حالت رقابتی ایجاد نماید می باشد این طراحی باید به صورت کاملا حرفه ای و با نرم افزارهای حرفه ای انجام شود همچنین  فرایند ایده پردازی، خلق و تولید مجدد محصولاتی است که می تواند نیاز کاربر را بر طرف کند. انجام پروژه طراحی محصول نقش مهمی در خلق و ایجاد محصولات با ایده های جدید دارد. طراحی محصول فرآیندی است که شامل ایجاد و توسعه ایده‌های جدید برای محصولات می‌باشد، تا نیازها و خواسته‌های مشتریان را برآورده کند. این فرآیند شامل مراحل مختلفی است که به تولید محصول نهایی منجر می‌شود.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه طراحی صنعتی را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه طراحی ساختمانهای بلند

انجام پروژه های صنعتی

انجام پروژه درسی رشته طراحی صنعتی

انجام پروژه طراحی صنعتی با اتوکد

انجام پروژه با نرم افزارهای طراحی صنعتی 

انجام پروژه طراحی صنعتی با راینو

انجام پروژه طراحی صنعتی

مراحل انجام طراحی صنعتی 

1- نیاز سنجی : در این مرحله باید ابتدا نیازهای جامعه در طراحی را دانست و متناسب به نیاز با آن به طراحی محصول پرداخت. موفقیت یک محصول در ارائه مناسب به بازار است

2- تعریف ایده ها : در گام دوم باید ایده هایی که به برای طراحی محصول به ذهن میرسید را بر روی برگه یادداشت نمایید برای این منظور میتوانید پرسش نامه بین کاربران تقسیم کرده و ایده های آنها را درباره محصول جمع آوری کنید

3- اعلام هزینه : یکی از مهم ترین قسمت های طراحی محصول برآورد هزینه طراحی می باشد 

4- ارزش گذاری : گام مهم بعدی ارزش گذاری برای محصول است این مرحله برای برندینگ کردن محصول و همچنین پیدا کردن سرمایه گذار برای طرح مورد نظر بسیار اهمیت دارد 

5- طراحی محصول : آخرین گام طراحی محصول متناسب با نیاز بازار با نرم افزارهای طراحی صنعتی می باشد

 

ضرورت استفاده از طراحی صنعتی در صنعت

امروزه طراحی صنعتی یکی از مهم ترین ضروریات متخصصان و مدیران در حوزه صنعت است برای اینکه مدیران از قافله بازارهای رقابتی عقب نمانند و بتوانند محصولات با کیفیت تولید نمایند نیاز به استفاده از نرم افزارهای روز دنیا برای طراحی دارند طراحی محصول به طور معمول توسط نرم افزار حرفه ای مانند راینو و سالیدروک انجام میشود طراحی صنعتی استفاده از خلاقیت و هنر یک طراح در ساخت یک محصول با کیفیت و مطابق با استاندارهای روز دنیا می باشد محصول طراحی شده علاوه بر روز بودن باید استانداری طراحی در کاهش مصرف انرژی را نیز داشته باشد بسیاری از کارآفرینان و مدیران با تخصص از طراحی صنعتی به عنوان یک ابزار کاربردی و نیاز روز بازار برای جلب رضایت مندی و افزایش شمار مشتریان خود استفاده می نمایند.

 

مهم ترین نرم افزارهای طراحی صنعتی 

1- اتوکد : این نرم افزار قدرتمند برای طراحی سه بعدی و دو بعدی استفاده می شود و در زمینه طراحی صنعتی بسیار محبوب است.

2- سالیدورک : این نرم افزار که برای طراحی سازه های صنعتی ، قطعات ماشینی و مدلسازی سه بعدی استفاده می شود. 

3- کتیا این نرم افزار برای طراحی و تحلیل محصولات صنعتی استفاده می شود. به عنوان یکی از نرم افزارهای مهندسی برتر به شمار می رود.

4- نرم افزار ان ایکس : این نرم افزار از سلسله نرم افزارهای تحلیلی و ابزارهای تولید می باشد و برای طراحی، تحلیل و تولید در زمینه های صنعتی مختلف استفاده می شود.

5- اینونتور این نرم افزار مخصوصا برای طراحی صنعتی و تجهیزات مکانیکی توسعه داده شده است و قابلیت های مدلسازی سه بعدی، شبیه سازی و ترکیب با سایر نرم افزارهای سری CAD را دارا می باشد.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

سفارش پروژه گرس هاپر

انجام پروژه اسکیس

انجام پروژه سالیدورک

انجام پروژه کتیا

انجام پروژه اتوکد

انجام پروژه نقشه کشی صنعتی

انجام پروژه با نرم افزار رویت

انجام پروژه با دیالوکس

 

اهمیت طراحی صنعتی در چیست ؟

اگر بخواهیم از اهمیت طراحی صنعتی در زمینه های مختلف صحبت کنیم باید به این نکته شاشاره داشته باشیم که طراحان صنعت نقش اصلی در برد رقابتی دنیای صنعت می باشد طراحی صنعتی که به کمک نرم افزارهای مختلف صنعتی انجام میشود کمک میکند که بتوانید بهترین ابزار یا محصول را صنعت تولید کنید این رشته وابستگی شدید به خلاقیت ذهنی دارد و باید نیازهای کاربران در حوزه صنعت را بررسی کرد و بهترین مدل سازی را برای آن انجام داد بیشترین کاربرد طراحی صنعتی در طراحی خودرو است نوع طراحی بدنه محصول ، زیبایی محصول و همچنین فرآیند اصولی طراحی ازنیازهای اصلی مشتریان است.

 

رشته طراحی صنعتی دارای گرایش های مختلفی است که در زیر به آنها اشاره میکنیم :

طراحی محصول : طراحی انواع لوازم خانگی، مبلمان اداری و خانگی ،وسایل صوتی و تصویری، ماشین های اداری

طراحی دکوراسیون : شامل دکوراسیون خانگی، اداری، تجاری و غیره.

طراحی محیطی : طراحی انواع فضا، مبلمان و چیدمان شهری و کلیه فضاهای زیر مجموعه آن نظیر پارک ها، نمایشگاه ها، مراکز خرید

طراحی خودرو : طراحی بدنه و نمای داخلی خودرو.

طراحی بسته بندی : بسته بندی کالا و محصولات مختلف.

طراحی اصلاحی : اصلاح خصوصیات عملکردی یا فرمی یک محصول به منظور بهبود کارایی آن

 

کاربردهای طراحی صنعتی :

  • طراحی انواع محصولات در بازار 
  • کسب مزیت رقابتی با طراحی بهترین محصول 
  • استفاده از نرم افزارهای مدل سازی طراحی صنعتی 
  • درک نیاز صنعت در طراحی محصولات جدید

 

مراحل انجام پروژه طراحی صنعتی 

  1. ارسال پروژه طراحی صنعتی از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه طراحی صنعتی توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه طراحی صنعتی براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده طراحی صنعتی توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه طراحی صنعتی توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه طراحی صنعتی توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه طراحی صنعتی با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه طراحی صنعتی با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه طراحی صنعتی به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه طراحی صنعتی دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه طراحی صنعتی چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه طراحی صنعتی خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه طراحی صنعتی وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه طراحی صنعتی منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری طراحی صنعتی

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه طراحی صنعتی در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های طراحی صنعتی به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی طراحی صنعتی تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های طراحی صنعتی انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه طراحی صنعتی موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده طراحی صنعتی

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه طراحی صنعتی به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه طراحی صنعتی من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه طراحی صنعتی در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه