انجام پروژه لاتکس

انجام پروژه لاتکس ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار لاتکس توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های لاتکس میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های لاتکس خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های لاتکس در حوزه تایپ مقاله با لاتکس ، حروف چینی با لاتکس ، تایپ فرمول با لاتکس ،  انجام حروف چینی کتاب، حروف چینی متن با لاتکس را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه لاتکس در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

 

لاتکس چیست؟

لاتکس یا LATEX یکی از نرم افزارهای قوی در حوزه تایپ و صفحه بندی متون است که کاربرد اصلی آن در ویرایش متون می باشد. انجام پروژه های لاتکس نقش مهمی در تایپ، صفحه بندی متون،  و حروف چینی کتاب، مقالات و گزارش ها دارد. هدف از طراحی لاتکس ارائه نرم افزاری جامع جهت استفاده از فرمولها و خطوط فرمانی پیچیده برای تولید مستندات فرمولی فارسی و انگلیسی برای صفحه آرایی مقاله و متن می باشد. لاتکس با داشتن ابزارها و بسته‌های اضافی یکی از کارآمدترین و مهم ترین نرم‌افزارهایی است که به مجامع دانشگاهی و دانشجویان در نوشتن مقالات علمی و پایان‌نامه کمک می‌کند. لاتکس همچنین توانایی ایجاد فهرست‌ ها، فهرست مطالب خودکار را با استفاده از فرمول های ریاضی دارا می باشد. نرم افزار لاتکس دارای قابلیت های فراوانی از جمله تایپ متن ، قابلیت ارجاع به اشکال و جداول، قابلیت اضافه کردن منابع و مراجع به صورت خودکار را دارا می باشد. و بیشترین کاربرد رادر جامعه علمی و دانشگاهی در زمینه چاپ مقاله و ویرایش متن دارد. یکی از ویژگی های برجسته لاتکس صفحه‌ آرایی حرفه‌ای، قابلیت تولید فرمول‌های ریاضی پیچیده است. لاتکس برای حروف چینی از دو ابزار texlive با miktex برای اجرای کدها در متن استفاده میکند.انجام لاتکس ورد یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار می باشد. لاتکس برخلاف نرم افزار ورد تمامی عملیات تایپ و ویرایش متن به صورت خودکار توسط نرم افزار انجام میشود. از لاتکس در حوزه های مختلفی استفاده میشود. زبان لاتکس یک زبان برچسب‌گذاری دقیقا مثل HTML به حساب می آید این زبان کاملا رایگان می باشد و به راحتی میتوانید عناصر ریاضی و فرمول های دلخواه برای تغییرات روی متون خود را ایجاد کنید در حال حاضر تمام مجلات و سمینارهای علمی مشهور مقالات را در فرمت لاتکس مورد پذیرش قرار میدهند. به همین علت افرادی که نیاز به انتشار مقالات هستند باید استفاده از نرم افزار لاتکس را فرا بگیرند.

انجام تایپ با لاتکس یکی از نیازهای اصلی محققان و نویسندگان در حوزه دانشگاهی می باشد. نرم افزار لاتکس برای ویرایش از ویرایشگرهایی مانند TeXstudio یا Texmaker استفاده میکند. لاتکس یک پکیج یا بسته نرم افزاری برای برای تایپ و صفحه بندی انواع متون آماده می نماید که میتوان تمامی فعالیت تایپ شما در تمامی حوزه ها از قبیل تایپ کتاب ، تایپ مقاله ، تایپ انواع نامه های نوشتاری و اداری را به صورت سریع در اختیار شما قرار بدهد. از ویژگی های تایپ با لاتکس میتوان به قابلیت تولید مستندات با کیفیت بالا (لاتکس به کاربر اجازه می‌دهد تا مستندات با کیفیت بالا و قابل چاپ را تولید کند. این نرم افزار قابلیت تولید فرمول‌های پیچیده، جداول، شکل‌ها و نمودارهای گوناگون را دارد)، پشتیبانی از زبان‌های مختلف ( لاتکس از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و به کاربر اجازه میدهد تا مستندات خود را به زبان دلخواه خود بنویسد) ، قابلیت تولید مستندات بزرگ (لاتکس به کاربر اجازه میدهد تا مستندات بزرگ را با سرعت بالا و با کیفیت بالا تولید کند)، قابلیت استفاده از قالب‌های آماده (لاتکس به کاربر اجازه میدهد تا از قالب‌های آماده برای تولید مستندات استفاده کند این قالب‌ها شامل قالب‌های مقالات علمی، پایان‌نامه‌ها و کتاب‌های مختلف هستند.) و قابلیت تولید فایل های مختلف اشاره کرد. این مجموعه نرم افزار متن باز می باشد و این فرصت را به کاربران و توسعه دهندگان میدهد که این لاتکس را توسعه ببخشند و انواع متون مورد نیاز و سلیقه خود را به این مجموعه اضافه کنند به جرات میتوان لاتکس را قوی ترین نرم افزار حرفه ای در زمینه تایپ در دنیا دانست.

در یک تعریف کلی میتوان لاتکس را نرم‌افزاری کامل برای حروف‌ چینی دانست و تمامی نیازهایی را که شما مربوط به حروف چینی دارید با این نرم افزار براحتی میتوانید پوشش بدهید یکی از اصلی ترین کاربردهای این نرم افزار در حروف چینی متون مختلف می باشد نرم افزار لاتکس با نرم افزار آفیس کامل متفاوت می باشد در این نرم افزار بیشتر جنبه های کدنویسی و کدزنی در حروف چینی مطرح می باشد. . اهمیت استفاده از لاتکس در تایپ متون علمی، فنی و ریاضی این است که با استفاده از این نرم‌ افزار، می‌توان متون پیچیده و حاوی فرمول‌های ریاضی را به صورت زیبا و آراسته حروف‌چینی کرد. همچنین، لاتکس قابلیت تولید فایل‌های PDF با کیفیت بالا را نیز دارد.برای استفاده از لاتکس ، نیاز به آشنایی با دستورات خاصی دارید که باید آن‌ها را در متن خود استفاده کنید. اما با یادگیری این دستورات، می‌توانید به راحتی متون پیچیده و حاوی فرمول‌های ریاضی را حروف‌چینی کنید. استفاده از LATEX در بین دانشجویان، به خصوص در رشته‌های علمی، فنی و ریاضی، بسیار رایج است. این نرم‌افزار به دلیل قابلیت حروف‌چینی فرمول‌های ریاضی، جداول، شکل‌ها و نمودارها به صورت زیبا و قابل فهم، برای نوشتن پایان‌نامه‌ها، مقالات علمی، گزارشات پروژه‌ها و حتی نوشتن اسناد شخصی، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.علاوه بر این، استفاده از LATEX باعث افزایش سرعت و دقت در حروف‌چینی متون می‌شود و همچنین امکان استفاده مجدد از قالب‌های آماده و تغییرات سریع در آن‌ها را فراهم می‌کند.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه لاتکس را میتواند انجام بدهد؟

انجام پروژه با نرم افزار لاتکس

انجام پروژه تایپ با لاتکس

انجام تایپ با فرمت لاتکس

انجام تبدیل ورد به لاتکس

 

انجام پروژه های لاتکس

 

مراحل لاتکس کردن مقاله 

1- نصب نرم افزار : در گام اول باید برنامه لاتکس را دریافت کرده و بر روی سیستم رایانه خود نصب نمایید 

2- انتخاب قالب : برای لاتکس کردن مقاله نیاز به یک قالب مناسب دارید لاتکس خود دارای قالب های پیش فرض است در صورتی که قالب مدنظر شما در نرم افزار موجود نباشد میتوانید قالب دلخواه دریافت کرده و به نرم افزار اضافه کنید 

3- نوشتن متن مقاله : در گام سوم باید متن مقاله با استفاده از فرمت استاندارد لاتکس بنویسیم 

4- اضافه کردن تصاویر : در گام چهارم باید تصاویر مورد نیاز به متن مقاله اضافه کنیم 

5- ایجاد فهرست مطالب و تصاویر : در این بخش باید فهرست مطالب و همچنین فهرست تصاویر استفاده شده را نرم افزار لاتکس ایجاد کنیم 

6- اضافه کردن منابع : این بخش از اصلی ترین قسمت های برنامه لاتکس است که باید منابع و مراجع به مقاله به متن اضافه شود 

7- اجرای دستورات : در گام هفتم می بایست دستورات لاتکس برای تولید فایل PDF نهایی ایجاد کنیم 

8- ویرایش فایل : در صورت اشکال در فایل لاتکس ایجاد شده باید ویرایش های نهایی انجام دهیم 

9- بدست آوردن فایل نهایی : در گام آخر باید فایل لاتکس ایجاد شده برای اشتراک گذاری دیگران یا استفاده مدنظر تهیه کنیم 

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پارافریز 

انجام پاورپوینت

نوشتن تحقیق

نوشتن پروپوزال

انجام پروژه MathType

سفارش ترجمه

سفارش پروژه تایپ صدا

انجام پروژه با نرم افزار Mendeley

انجام پروژه فوکواسکای

سفارش پارگراف نویسی

انجام سمینار 

انجام پروژه ویزیو

انجام پروژه پرزی

انجام پروژه اکسس

انجام خلاصه کتاب

سفارش پاور بی آی

انجام پروژه روش تحقیق

انجام پروژه نرم افزار ورد

 

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار LATEX

1- بخش متن: محیط های متن در لاتکس شامل متن اصلی، عناوین، پاراگراف ها، فهرست ها هستند.

2- بخش ریاضی: محیط های ریاضی در نرم افزار لاتکس شامل فرمول های ریاضی، نمادها، عملگر ها می باشد.

3- بخش تصاویر: محیط های تصویر در لاتکس شامل تصاویر، نمودارها، جداول هستند.

4- بخش لیست: محیط های لیست در لاتکس شامل فهرست های نقطه ای، شماره دار، توصیفی می باشد.

5- بخش ارجاع: محیط های ارجاع در لاتکس شامل ارجاع به فصل، بخش، صفحه هستند.

6- بخش تعریف: محیط های تعریف در لاتکس شامل تعریف برخی از نمادها و عبارات ریاضی می باشد.

7- بخش شکل: محیط های شکل در نرم افزار لاتکس شامل تعریف شکل ها، اندازه، موقعیت هستند.

8- بخش جداول: محیط های جدول در لاتکس شامل تعریف جدول، ستون ها، ردیف ها می باشد.

9- بخش برچسب: محیط های برچسب در لاتکس شامل برچسب گذاری برخی از عبارات و نمادها هستند.

 

ضرورت استفاده از لاتکس در ویرایش متون 

امروزه بخش زیادی از جامعه علمی و دانشگاهی کشور با نوشتن مقاله، چاپ کتاب و ویرایش متون خود نیازمند نرم افزاری هستند که بتواند کلیه نیازهای آنها را پاسخ دهند لاتکس نرم افزاری قدرتمند در ویرایش متون است که با داشتن هزاران ابزار کاربردی میتواند متن دلخواه شما را به فرمت مورد نظر شما تبدیل کند با توجه به حجم بالای متون ، فرمول ها و روابط داخل مقالات ویرایش دستی آنها عملا امکان پذیر نیست به همین علت ضروری است که استفاده از لاتکس را فرا بگیریم این نرم افزار متن باز پر استفاده ترین ابزار در بین دانشجویان در زمیه ویرایش متن است. لاتکس به این صورت عمل میکند که متن مورد نظر را از کاربر دریافت کرده و با توجه به خواسته نحوه چینش و ویرایش متن را انجام میدهد.

 

وظایف کاربردی نرم افزار LATEX در حالت کلی به صورت زیر تعریف میشود :

1- نگارش مقالات علمی، پایان‌نامه‌ها، گزارش‌ها و کتب با قالب‌های حرفه‌ای و زیبا از اصلی ترین وظایف نرم افزار لاتکس میی باشد.

2- ایجاد فرمول‌های ریاضی پیچیده و زیبا با استفاده از تکنیک‌های خاص از دیگر قابلیت های لاتکس است.

3- تولید جداول و نمودارهای تخصصی با استفاده از ابزارها و پکیج‌های مخصوص در این نرم افزار به راحتی انجام میشود

4- ایجاد فهرست مطالب، فهرست اشکال و فهرست جداول به صورت خودکار در لاتکس به سادگی انجام میشود.

5- امکان ارجاع به منابع و ایجاد فهرست مراجع به صورت خودکار از دیگر وظایف نرم افزدر قدرتمند لاتکس است.

6- قابلیت تولید اسلایدهای تحقیقاتی و آموزشی با استفاده از قالب‌های مناسب در این نرم افزار به سهولت انجام میشود.

7-امکان تولید نسخه‌های چاپی و الکترونیکی از مستندات با کیفیت بالا در لاتکس امکان پذیر است.

 

آشنایی با اجزا و قسمت های مختلف نرم افزار لاتکس

1- متن اصلی: متن اصلی از مهم ترین اجزا در نرم افزار لاتکس است که شامل محتوای اصلی اسناد است.

 

2- دستورات فرمت‌دهی: دستوراتی در نرم افزار لاتکس است که برای تغییر فونت، رنگ، اندازه و سبک متن استفاده می‌شوند.

 

3- فرمول‌نویسی: لاتکس برای نوشتن فرمول‌های ریاضی از سینتکس خاصی استفاده می‌کند که به صورت پیچیده‌تر و حرفه‌ای‌تر از نرم افزارهای دیگر است.

 

4- تصاویر و جداول: قابلیت اضافه کردن تصاویر و جداول به اسناد لاتکس وجود دارد که با استفاده از دستورات خاص قابل انجام است.

 

5- فایل‌های استایل: فایل‌های استایل شامل تنظیمات قالب برای اسناد لاتکس هستند که مشخص می‌کنند چگونه متن و فرمول‌ها در اسناد نمایش داده شوند.

 

6- بسته‌ها: بسته‌ها در لاتکس ، مجموعه‌ای از دستورات و تعاریف هستند که قابل استفاده برای اضافه کردن قابلیت‌های جدید به نرم افزار هستند.

 

لزوم به کارگیری از نرم افزار لاتکس در حوزه های مختلف

1- صفحه بندی متون : در حوزه صفحه بندی و صفحه آرایی از نرم افزار لاتکس برای ایجاد صفحه هایی استاندارد و متناسب با حوزه های نگارشی استفاده میشود.

 

2- تایپ : در صنعت تایپ نرم افزار لاتکس بیشترین استفاده را دارد این نرم افزار با استفاده از روابط و فرمول های ریاضی قادر است در سریعترین زمان ممکن فرمول های شما را تایپ نماید.

 

3- نگارش مقالات : بدون شک در حوزه نگارش مقاله نرم افزار لاتکس اهیمیت ویژه ای به دلیل رعایت استاندارهای کامل نوشتن و نگارش مقاله را دارا می باشد.

 

4- تنظیم اسناد : در حوزه تنظیم و تهیه اسناد از نرم افزار لاتکس برای تهیه کلیه متون ادبی ، اسناد رسمی ، نامه های ادارای و اسناد مورد تاییدی برای چاپ در ژورنال های معتبر استفاده میشود.

 

توزیع های مختلف در نرم افزار LATEX

1- TeX Live : یک توزیع بسیار گسترده و پرکاربرد است که شامل بسیاری از بسته‌ها و ابزارهای مورد نیاز برای حروف‌چینی لاتکس است.

 

2- MiKTeX : یک توزیع دیگر محبوب لاتکس است که برای سیستم‌عامل ویندوز طراحی شده است.

 

3- MacTeX : یک توزیع برای سیستم‌عامل macOS است که شامل تمام ابزارها و بسته‌های لازم برای حروف‌چینی لاتکس بر روی این سیستم‌عامل می‌باشد.

 

4- proTeXt : یک توزیع لاتکس برای سیستم‌عامل ویندوز است که با همراهی نرم‌افزار MiKTeX و ابزارهای دیگر مانند TeXworks ارائه شده است.

 

معرفی ویرایشگر های مختلف در نرم افزار LATEX

1- TeXShop: یک ویرایشگر رایگان برای سیستم عامل macOS که قابلیت های پیشرفته‌ای برای نوشتن و ویرایش اسناد لاتکس دارد.

 

2- TeXworks: یک ویرایشگر منبع باز و رایگان برای لاتکس که قابلیت های ساده و کاربردی را فراهم می کند.

 

3- Overleaf: یک پلتفرم آنلاین برای نوشتن و همکاری در اسناد لاتکس که به شما اجازه می دهد از هر جای دنیا به آن دسترسی پیدا کنید.

 

4- Texmaker: یک ویرایشگر متن باز و رایگان برای لاتکس که دارای قابلیت های پیشرفته مانند تکمیل خودکار کد و اجرای فرآیندهای لاتکس است.

 

5- Vim-LaTeX: یک پلاگین برای ویرایشگر Vim که امکانات کاملی برای نوشتن و ویرایش اسناد لاتکس فراهم می کند.

 

اهمیت استفاده از نرم افزار لاتکس

لاتکس یک نرم افزار حرفه ای حروف چینی و چیدمان حروف برای اسناد متنی می باشد اگر بخوایم اهمیت نرم افزار لاتکس را بیان کنیم میتوان گفت که حروف چینی و چیدمان حروف در نرم افزار لاتکس بهتر به نظر میرسید علت این مورد را میتوان در الگوریتم های حرفه ای حروف چینی می باشد که نرم افزار لاتکس از آن استفاده میکنند به همین دلیل طراحی حروف ، چیدمان جدول و ستون ها در لاتکس بهتر به نظر میرسد به همین دلیل بسیاری از مقالات که در سطح های مختلف دانشگاهای و علمی قرار است منتشر شود در لاتکس طراحی میشود همین امر اهمیت نرم افزار لاتکس را میرساند. همه افرادی که در حوزه ویرایش متن ، نگارش مقالات و ویرایستاری به صورت حرفه ای میخواهند کار کنند باید استفاده از لاتکس را فرا بگیرند لاتکس از الگوریتم های حرفه ای برای ویراستاری برای این موضوع استفاده میکند که تمام قواد و اصول ویراستاری را با این نرم افزار میتوانید تنظیم کنید.

 

کاربردهای لاتکس

1- قابلیت پردازش خودکار تمامی متن ها و تغییراندازه ها و نوع فونت در متن

2- قابلیت نوشتن متن های علمی و ادبی در قالب استاندارد

3- قابلیت اضافه کردن انواع کتابخانه های ریاضی در لاتکس

4- توانایی برچسب گذاری کاملا خودکار برای ویرایش متن

5- تولید یک قالب استاندارد برای مقاله برای چاپ

6- انجام کلیه مراحل ویرایشی مانند صفحه بندی ، ایجاد فوتر و قرار دادن منابع و مآخد توسط لاتکس

 

مراحل انجام پروژه لاتکس 

  1. ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه لاتکس وسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه لاتکس براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه لاتکس توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه لاتکس در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه لاتکس داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه با لاتکس باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه لاتکس می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه با لاتکس است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان لاتکس است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه لاتکس

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار جستجو نمایید، متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه لاتکس مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های لاتکس در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه لاتکس

انجام پروژه لاتکس همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان با نرم افزار لاتکس داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های لاتکس است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

سفارش پروژه لاتکس با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه لاتکس با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه لاتکس به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه لاتکس دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه لاتکس چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه لاتکس خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه لاتکس وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه لاتکس منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری لاتکس

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه لاتکس در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های لاتکس به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی لاتکس توانسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید.

 

زمان پشتبانی از پروژه های لاتکس انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه لاتکس موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده لاتکس

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه لاتکس به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه لاتکس من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه لاتکس در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه