انجام پروژه اکسل

انجام پروژه اکسل ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار اکسل توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های اکسل میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های اکسل خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های اکسل در تمامی مقاطع بر عهده و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه اکسل در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

اکسل چیست ؟

اکسل یا Excel یکی از قوی ترین نرم افزارهای ماکروسافت در حوزه ثبت داده های عددی، متنی و آماری می باشد و کاربرد اصلی آن در حسابداری و ساماندهی داده ها می باشد. انجام پروژه های اکسل نقش مهمی در مدیریت و سازماندهی داده ها ، رسم نمودارهای مختلف و انحام محاسبات ریاضی دارد. هدف از طراحی اکسل ارائه نرم افزاری جامع جهت دسته بندی٬ محاسبه، نمایش و مدیریت هر چه بهتر داده ها می باشد. اکسل دارای قابلیت های فروانی از جمله انجام محاسبات ریاضی ، برنامه نویسی با اکسل ، انجام فرمول نویسی، ترسیم نمودارها، جمع‌آوری و مرتب‌سازی و پردازش اطلاعات دارد. اکسل همچنین دارای ابزاری خاص جهت وارد کردن فرمول می باشد که با کمک آن میتوان انواع محسابات و عملیات روزانه را به صورت خودکار انجام داد. نرم افزار اکسل بیشترین استفاده را در میان حسابداران و کاربران جهت انجام فعالیت های مالی دارد و با ابزارهای مختلف در آن میتوان عملیات ذخیره ، تحلیل و محاسبه کلیه امورارت مالی را انجام داد. نرم افزار اکسل به عنوان یک ابزار کاربردی در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و مخاطب استفاده از آن افراد با مشاغل گوناگون هستند اکسل طوری طراحی شده است که حتی افراد مبتدی نیز بتوانند از آن به راحتی استفاده نمایند اکسل کاربرد فراوانی در ساخت جداول ، نمودارها و مدیریت صفحات گسترده دارد. از قابلیت های منحصر به فرد انجام پروژه های اکسل دارا بودن ابزارهای گسترده جهت سازماندهی داده ها و اعمال عملیات ریاضی بر روی داده ها است. برای استفاده از اکسل نیاز به دانش تخصصی نیست و کافی است با مدیریت داده ها آشنا باشید.

اکسل در یک تعریف کلی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای شرکت مایکروسافت است که برای محاسبات ریاضی و تجاری، طراحی جداول و نمودارها، مدیریت داده‌ها و اطلاعات، و ایجاد گزارشات و فرمول‌های پیچیده استفاده میشود. اکسل یک برنامه صفحه گسترده است که شامل سلول‌های قابل ویرایش است. همچنین استفاده از اکسل در حسابداری در نهایت منجر به مرتب سازی و انجام فرآیندهای مربوط به حسابداری در سازمان و شرکت های بزرگ و کوچک خواهد شد. اکسل امروزه میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد و توانسته است به عنوان پراستفاده ترین نرم افزار در شرکت ها و ادارجات معرفی میشود. هر سلول در این نرم افزار می‌تواند حاوی عدد، متن، فرمول یا توابع مختلف باشد. اکسل قابلیت انجام محاسبات ساده تا پیچیده را داراست و با استفاده از آن، میتوان به راحتی اطلاعات خود را مدیریت و تحلیل کرد. استفاده از اکسل برای همه افراد در همه حوزه‌ های کاربردی مفید است. به عنوان مثال، برای کارمندان دفتری برای طراحی جداول و گزارشات، برای کاربرانی برای محاسبات ریاضی و آمار، برای کاربران تجاری برای مدیریت داده‌ها و اطلاعات، و برای متخصصان مالی برای انجام محاسبات مالیاتی و صورت‌های مالی استفاده میشود.

امروزه برنامه نویسی با اکسل جهت خودکارسازی عملکردهای تکراری بسیار محبوب می باشد که با برنامه نویسی اکسل می‌ توانید توابع دلخواه و خاصی که لازم را دارید را ایجاد نمایید. اکسل را میتوان دیتابیس محلی برای شرکت ها و مراکز تجاری هم دانست که قادر هست تمامی اطلاعات مالی مربوط به پرسنل خود در آن وارد کرده و ذخیره نمایند ویژگی های ممتایز فرمول نویسی در اکسل باعث میشود هر برنامه دلخواه در اکسل برنامه نویسی نمایید به عنوان مثال می توانید سیستم حقوق و دستمزد را برای پرسنل تعریف کنید. انجام پروژه اکسل حسابداری موجب مدیریت بودجه، تفسیر داده های مالی و اعمال محاسبات بر روی آنها خواهد شد. یکی از مهم ویژگی های اکسل در حسابداری و امور مالی می باشد با اکسل و ایجاد صفحات گسترده میتوان تمام عملیات مربوط به نیازهای شرکتی و سازمانی را رفع نمود شاید بتوان به قطعیت اعلام کرد تمام امورات حسابرسی را میتوان با این نرم افزار قدرتمند انجام داد و دیگر نیازی به صرف هزینه اضافی برای خرید سایر برنامه نمی باشد همچنین میتوان با استفاده از داده های موجود در اکسل انواع نمودار های مختلف از جمله نمودار فراوانی و تحلیل های مختلف را ترسیم کرد و به عنوان گزارش برای تصمیم گیری در اختیار مدیران قرار داد این برنامه با داشتن انواع ستون ها و ردیف ها وسیله ای برای مدیریت بهتر دیتا را برای کاربران فراهم میکند با استفاده از اکسل قادر خواهید بود کلیه فعالیت های روزمره خود را مدیریت نمایید.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های اکسل را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه با نرم افزار اکسل

انجام پروژه دانشجویی اکسل

انجام محاسبات در اکسل

انجام پروژه فرمول نویسی با اکسل

انجام برنامه نویسی با اکسل

 

 

مراحل کار با اکسل 

1. ایجاد و تنظیم صفحه کار: در گام اول باید صفحه گسترده ای که قرار است بر روی آن کار شود را ایجاد گنید

 

2. انجام محاسبات و فرمول نویسی: در گام دوم باید فرمول‌های مورد نیاز خود را نوشته و محاسبات موردنظر را متناسب با خواسته خود انجام دهید.

 

3. ایجاد گراف‌ها و نمودار‌ها: در گام سوم باید با توجه به داده های موجود نمودارها و گراف های خود را ترسیم نمایید

 

4. فرمت‌ بندی جداول : در گام چهارم می بایست برای زیباتر کردن نحوه استقرار داده ها در اکسل از فرمت های بندی مورد نظر استفاده نمایید

 

5. ایجاد چارت‌ ها : یکی از مم ترین بخش ها در اکسل ایجاد چارت های سازمانی و شرکتی است در گام پنجم می بایست با توجه به نوع داده های خود چارت های مورد نظر را ایجاد نمایید

 

6. ذخیره فایل اکسل : در گام آخر باید فایل ایجاد شده را یک بار به طور کامل مشاهده کرده و در صورت نیاز به اصلاح ، بازبینی های لازم انجام شود و در نهایت میتوانید آنرا ذخیره کرد.

 

ضرورت استفاده نرم افزار اکسل در چیست؟

امروزه استفاده از نرم افزار اکسل به دلیل قدرت بالایی که در ذخیره اطلاعات و همچنین انجام کلیه فعالیت حسابداری ومالی دارد بسیار کاربرد دارد. وسعت استفاده از اکسل به قدری است که در تمامی شرکت ها ، مراکز اداری و سازمان های مختلف برای انجام فعالیت های خود وابسته به اکسل هستند. این نرم افزار چندوجهی قابلیت انجام شمار زیادی از فعالیت های مختلف می باشد هر کاری  را میتوان با اکسل انجام داد انجام عملیاتی مانند محاسبات ریاضی، آماری، متنی، ترسیم نمودار و ابزارهای گرافیکی تنها بخشی از کاربردهای اکسل است. اکسل که به عنوان محبوب ترین نرم افزار اداری معرفی میشود قادر است کلیه امورات سازمانی ، شرکتی و شخصی را انجام دهد.

 

مهم ترین بخش های نرم افزار Excel

1. بخش فرمول‌ نویسی: این بخش از نرم افزار اکسل برای انجام محاسبات ریاضی و آماری بر روی داده‌ ها استفاده می‌شود.

 

2. بخش جداول: این بخش از نرم افزار اکسل برای ساخت جداول آماری ماننده جداول پیوسته ، رگرسیون استفاده می‌شود. کرد.

 

3. بخش نمودارها: از کاربردی ترین بخش های نرم افزار اکسل است که برای ایجاد انواع نمودار در فرمت های مختلف ایجاد میشود

 

4. بخش فیلترها: با توجه به اینکه در نرم افزار اکسل با حجم بسیار زیادی از داده ها مواجه هستیم با فیلتر کردن داده ها میتوان عملیات مرتب کردن داده ها را انجام داد 

 

5. بخش ترکیب داده‌ ها: با استاده از این بخش میتوان داده های با فرمت های یکسان را با هم ترکیب کرد تا حجم داده های اکسل کاهش یابد.

 

6. بخش مرتب‌ سازی: در این بخش از نرم افزار اکسل مرتب سازی داده ها براساس چندین متغیر صورت میگیرد 

 

7. بخش جستجو : از دیگر بخش های کاربردی در اکسل که برای جستجو انواع داده مود استفاده قرار میگیرد

 

9. بخش چاپ و دخیره: این بخش برای چاپ داده‌ ها و ارائه خروجی ها در نرم افزار اکسل استفاده می‌شود

 

دلیل استفاده از اکسل در انجام حسابداری

رشته حسابداری برای انجام اموارات حسابرسی به شدت نیازمند نرم افزار های است که بتواند محاسبات مربوطه را انجام دهد این محاسبات به صورت دستی عملا قابل انجام نیست اکسل نرم افزاری است که برای این منظور طراحی شده است بسیاری از گزارش های مالی از این نرم افزار استخراج میشود و به راحتی میتوانید پیچیده ترین محاسبات مالی با نوشتن تنها چند تابع در اکسل انجام میشود همچنین محاسبات ریاضی و امکان خروج سربرگ ، رسم سند ،رسم نمودار که از ضروریات عملیات حسابداری است در اکسل در کمترین زمان انجام میشود. نرم افزار اکسل ابزار اصلی و کاربردی در اکثر شرکت های حسابداری است که از آن برای پیش‌بینی و میزان رشد سالیانه شرکت استفاده می‌شود، و همچنین کمک به تصمیم گیران برای تغییر سیستم مالی شرکت است که به چه چیزهایی نیاز دارد و چه تغییراتی باید اعمال شود، اکسل همچنین به کاربران امکان می‌دهد که تحلیل‌های کیفی سنگین انجام دهند، و این یکی از دلائلی است که تا به این اندازه در صنعت حسابداری و امور مالی با ارزش تلقی می‌شود.

 

چرا باید استفاده از اکسل را یاد گرفت ؟

1- سازماندهی و مدیریت اطلاعات : یکی از اصلی ترین دلایل یادگیری اکسل ساماندهی دقیق اطلاعات می باشد.

 

2- محاسبات سریع و دقیق : نرم افزار اکسل دارای قدرت بسیار بالایی در انواع محاسبات مختلف می باشد.

 

3- تجزیه و تحلیل داده ها : اکسل به طور گسترده ای در تجزیه و تحلیل انواع داده ها مورد استفاده قرار میگیرد این نرم افزار به عنوان پر کاربردترین نرم افزار در حوزه آمار معرفی میشود.

 

4- رسم نمودار : با مصورسازی داده ها در اکسل به راحتی میتوانید انواع نمودارهای گرافیکی را ترسیم نمایید.

 

5- فرمول نویسی : یکی از مهم ترین ویژگی های اکسل قابلیت فرمول نویسی در آن است که میتوان تمامی امورات رومزه خود را به صورت یک فرمول درآورد و وارد برنامه کرد.

 

6- حسابرسی : یکی از مهم ترین ویژگی های اکسل قابلیت انجام کلیه امورات مربوط به حسابداری و عملیات مالی می باشد.

 

اهمیت و جایگاه نرم افزار اکسل در سازماندهی و تجزیه و تحلیل داده ها 

امروزه ساماندهی و مرتب کردن داده ها بخش اصلی از فرآیندهای تجزیه و تحلیل داده ها و داده کاوی می باشد. در صورتی که داده های مورد استفاده به طور مناسب سازمان دهی نشوند عملیات تجزیه و تحلیل بر روی آنها با شکست مواجه میشود. این داده ها باید در نرم افزاری ابتدا مرتب شود تا فرآیند سازماندهی شروع شود یکی از بهترین این نرم افزارها جهت انجام این امور اکسل می باشد. اکسل را میتوان اصلی ترین نرم افزار در تمامی پروژه های آماری ، داده کاوی و تجزیه و تحلیل داده ها دانست. این نرم افزار به عنوان پای ثابت در فراخوانی داده ها از نرم افزارهای دیگر شناخته میشود. یکی از ویژگی های بارز اکسل قدرت بسیار بالا در مرتب کردن داده ها با استفاده از ابزارهای کاربردی در آن می باشد. با استفاده از قابلیت های فراوان اکسل می توان داده ها را به صورت جدولی سازماندهی کرده و فیلترها و مرتب سازی های مختلف را بر روی آنها اعمال کرد . همچنین، می توانید فرمول های پیچیده را برای تحلیل داده ها استفاده کرد و نتایج را به صورت خودکار به روز رسانی کرد. اکسل به کاربران امکان می‌دهد تا داده‌ها را به صورت جداول منظم و ساختار یافته سازماندهی کنند. این جداول می‌توانند شامل ستون‌ها و ردیف‌های متعددی باشند که هر یک از آنها نمایانگر یک نوع داده خاص است همچنین ابزارهای تحلیل داده در اکسل، مانند تحلیل‌های آماری، تجزیه و تحلیل مالی، و ابزارهای مدیریت داده، به کاربران امکان می‌دهند تا اطلاعات خود را به دقت بررسی و تحلیل کنند.

 

وظایف کاربردی نرم افزار اکسل

1- محاسبات ریاضی: یکی از وظایف نرم افزار اکسل برای انجام محاسبات ریاضی ساده و پیچیده مانند جمع، تفریق، ضرب و تقسیم مناسب است.

2-  مدیریت داده: برنامه قدرتمند اکسل به کاربران امکان مدیریت و ذخیره داده‌های مختلف در جداول و سلول‌ها را می‌دهد.

3- آنالیز داده: با استفاده از فرمول‌ها و توابع مختلف در نرم افزار اکسل ، می‌توان داده‌ها را آنالیز و تحلیل کنید.

4- ایجاد نمودار و گراف: نرم افزار اکسل امکان ایجاد نمودارهای مختلف برای نمایش داده‌ها به صورت گرافیکی را فراهم می‌کند.

5- برنامه‌ریزی و زمان‌بندی: نرم افزار اکسل به کاربران امکان برنامه‌ریزی و زمان‌بندی فعالیت‌ها و پروژه‌ها را با استفاده از جداول و تقویم‌های خود می‌دهد.

6- ایجاد فرم‌های ورود داده: اکسل قابلیت ایجاد فرم‌های ورود داده را دارد که به شما کاربران می‌کند داده‌ها را به صورت سازماندهی شده وارد نمایند.

 

نیاز به استفاده از اکسل در مدیریت صفحات گسترده و تولید نمودارهای گرافیکی 

مدیریت صفحات گسترده در اکسل به مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌ها اشاره دارد که برای سازمان‌دهی، تجزیه و تحلیل، و نمایش داده‌ها در صفحات گسترده استفاده می‌شود. اکسل یک ابزار قدرتمند برای مدیریت داده‌هاست و با استفاده از امکانات مختلف آن می‌توان کارایی و دقت را در کار با داده‌ها افزایش داد. نرم افزار اکسل در مدیریت صفحات گسترده یک انتخاب کاملا هوشمندانه است زیرا با داشتن ابزارهای متنوع و گوناگون توانایی انجام هر نوع تغییرات بر روی یک صفحه از خود را دارد. یکی از مهم ترین قابلیت های نرم افزار اکسل در مدیریت صفحات گسترده ساده کردن ورود اطلاعات و انجام محاسبات مختلف بر روی داده های گوناگون می باشد. اکسل همچنین قابلیت تولید نمودارهای گرافیکی متنوع را نیز داراست. با استفاده از انواع نمودارهای موجود در اکسل می توان داده ها را به صورت گرافیکی نمایش داده و الگوها و روندهای مختلف را در داده ها شناسایی کرد. همچنین، می توان نمودارهای خود را با استفاده از ابزارهای قدرتمند ویرایش گرافیکی اکسل بهبود داده  و آنها را برای ارائه به دیگران زیبا و جذاب کرد.. 

 

لزوم به کارگیری از نرم افزار اکسل در حوزه های مختلف

1- حسابداری: نرم افزار قدرتمند اکسل بیشترین کاربرد را در حوزه حسابداری دارد که از آن برای انجام کلیه امورات حسابداری مانند مرتب سازی داده ها ، کنترل موجودی ،تهیه و تنظیم جداولی مانند لیست حقوق، دستمزد خواهد شد.

 

2- آمار : علم آمار امروزه ارتباط بسیار نزدیکی با نرم افزار اکسل دارد . تمامی داده های ورودی که میخواهند در نرم افزارهای آماری مورد استفاده قرار گیرد ابتدا باید وارد محیط اکسل شده ، مرتب شود سپس تحلیل شود از این نرم افزار برای  تجزیه و تحلیل داده ها در آمار استفاده میشود.

 

3- مهندسی صنایع : از دیگر حوزه های که بیشترین استفاده از اکسل را دارد صنایع می باشد که از آن برای ایجاد داشبوردهای مدیریتی برای برنامه‌ریزی پروژه و مدیریت و زمان بندی پروژه استفاده میشود.

 

4- عمران : در حوزه مهندسی عمران از نرم افزار قدرتمند اکسل برای محاسبه مقادیر کار و هزینه، روابط پیچیده و تکراری، فرم و جداول اختصاصی در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده میشود 

 

5- ادارات : نرم افزار اکسل در محیط اداری و شرکتی بیشترین استفاده در میان کارکنان داد و دلیل سادگی استفاده از آن می باشد و در محیط های اداری از اکسل برای ثبت و دخیره وقایع ، ذخیره کردن اطلاعات ، برنامه نویسی و فرمول نویسی برای انجام یک فرآیند خاص استفاده میشود.

 

سایر فعالیت های مرتبط در متلب پروژه 

انجام پروژه حسابداری 

انجام پروژه پاورپوینت

انجام پروژه لاتکس

سفارش پروژه داده کاوی

سفارش پروژه پرزی

انجام پروژه VBA

انجام پروژه پاور بی آی

انجام پروژه ماکرونویسی

انجام پروژه متره و برآورد

انجام پروژه با نرم افزار spss

انجام پروژه ویزیو

انجام پروژه اکسس

انجام پروژه با نرم افزار گمز

سفارش پروژه رپیدماینر

سفارش پروژه spss

سفارش پروژه لیزرل

سفارش پروژه ساس

سفارش پروژه MSP

 

اهمیت استفاده از نرم افزار اکسل در چیست ؟

اهمیت استفاده از اکسل امروزه بر کسی پوشیده نیست اکسل شامل حجم زیادی از تابع های مالی و محاسباتی می باشد که نیاز بسیاری از کاربران در زندگی امروزی است تمامی افراد که به نحوی با داده سرکار دارند باید استفاده از اکسل را فرا بگیرند این نرم افزار نیاز به دانش تخصصی ندارد در بسیاری از مصاحبه های کاری تسلط بر نرم افرار اکسل یک ضرورت محسوب میشود. قدرت نرم افزار اکسل را میتوان در انجام محسابات آماری و ریاضی ، ساختن چارت‌ها ، مرتب‌سازی و فیلتر کردن داده‌ها، انجام تحلیل داده، ایجاد جداول و فرم‌ها، اشتراک گذاری داده‌ها، ایجاد فرمول‌های پیچیده دانست. اهمیت اکسل در محاسبه و تحلیل حجم عظیمی از اطلاعات می باشد این برنامه به شما این امکان را میدهد که حجم عظیمی از اطلاعات را پشت سر هم وارد و آن را تفسیر کنید اکسل به جرات از کاربردی ترین نرم افزارها برای بسیاری از کارمندان می باشد اکسل دارای ویژگی های بسیار زیادی است از فرمول نویسی ، برنامه نویسی گرفته یا کلیه امورات حسابداری و محاسباتی توسط اکسل انجام میشود یکی از اصلی ترین قابلیت های این نرم افزار انجام کلیه محاسبات حسابداری و انجام و محاسبه امورات مربوط به مالی می باشد. 

 

کاربردهای اکسل 

1- قابلیت ایجاد و ذخیره انواع داده ها با فرمت مختلف

2- توانایی انجام کلیه های کارهای حسابداری و مالی 

3- قابلیت فرمول نویسی در اکسل 

4- توانایی ایجاد پایگاه داده مختلف در شیت های متنوع

5- توانایی اتصال و استفاده از خروجی اکسل در سایر برنامه های مالی 

 

مراحل انجام پروژه اکسل 

  1. ارسال پروژه اکسل از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه اکسل توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه اکسل براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه اکسل توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه اکسل در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه اکسل داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه با اکسل باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه اکسل می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه با نرم افزار اکسل است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان اکسل است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه اکسل

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار جستجو نمایید، متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه اکسل مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های اکسل در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه اکسل

انجام پروژه های اکسل همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان با نرم افزار اکسل داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های اکسل است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

سفارش پروژه اکسل با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه اکسل با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه اکسل به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه اکسل دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه اکسل چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه اکسل خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه اکسل وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه اکسل منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری اکسل

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه اکسل در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های اکسل به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی اکسل تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های اکسل انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه اکسل موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده اکسل

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه اکسل به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه اکسل من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه اکسل در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه