انجام پروژه ایویوز

انجام پروژه ایویوز ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار ایویوز توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های ایویوز میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های ایویوز خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های ایویوز را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه ایویوز در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

ایویوز چیست؟

ایویوز یا EViews یکی از قوی ترین نرم افزارهای حوزه اقتصاد است که کاربرد اصلی آن در یافتن مدل ها و الگوهای اقتصادی می باشد . انجام پروژه های ایویوز نقش مهمی در یافتن بهترین الگوهای اقتصادی و تجزیه و تحلیل مدل های اقتصادسنجی دارد. هدف از طراحی ایویوز ارائه نرم افزاری جامع جهت یافتن مناسبترین الگو از میان حجم عظیمی از داده های اقتصادی است. نرم افزار ایویوز دارای قابلیت های مختلفی از جمله تخمین دقیق روابط اقتصادی ، تجزیه و تحلیل هزینه ها دارد. ایویوز دارای قابلیت های فراوانی قابلیت تحلیل داده های زمانی، تحلیل داده های متقارن و نامتقارن، مدل سازی روش های ARIMA، VAR، GARCH و رسم نمودارهای متنوع برای تجسم داده ها، استفاده از ابزارهای آماری متنوع برای تحلیل داده ها، قابلیت ارتباط با دیگر نرم افزارهای آماری و اقتصادی به منظور تبادل داده ها، انجام تحلیل های پیشرفته مانند  Panel Data و Time Series Cross Section را دارا می باشد. ایویوز از مفهومی به نام آبجکت برای مدل سازی استفاده میکند و تمامی معادلات، سیستم ها و روابط در این نرم افزار به صورت یک پنجره آبجکت معرفی میشود. با توجه به پیچیده بودن علم اقتصاد و تعیین یک الگوی اقتصادی دقیق نیاز به استفاده از نرم افزار حرفه ای داریم که ایویوز سرآمد آنهاست نرم افزار ایویوز یک بسته آماده اقتصادی و آمار را در اختیار کاربران قرار میدهد که به راحتی میتوانید در محیط نرم افزار آن را فراخوانی کرده یکی از ویژگی های اصلی ایویوز داشتن محیط کاربری قدرتمند است که این امکان را به طرفداران ایویوز میدهد که هم بدون کدنویسی و هم با کدنویسی اقدام به تحلیل مدل اقتصادی خود نمایید.

نرم افزار ایویوز در یک تعریف کلی یک نرم افزار تحلیلی است که برای تحلیل داده های اقتصادی و مالی استفاده می شود. این نرم افزار به محققان حوزه اقتصاد و مالی امکان تحلیل داده های اقتصادی و مالی را با استفاده از روش های مختلف آماری، اقتصادسنجی و تحلیل داده فراهم می کند. اهمیت استفاده از نرم افزار ایویوز در حوزه اقتصاد بسیار زیاد است.با توجه به پیچیدگی داده های اقتصادی نیاز به مدل سازی دقیق آنها و پیدا کردن روابط از داخل آن با سرعت بالا داریم ایویوز نرم افزاری است که برای این منظور طراحی شده است این نرم افزار از مدل های آماده برای پیش بینی استفاده میکند، استفاده از ایویوز در حوزه اقتصاد و مالی بهبود قابل توجهی در کیفیت تحلیل ها و تصمیمات اقتصادی خواهد داشت. شاید بتوان ضرورت استفاده از ایویوز را در تحلیل داده های اقتصادی پیچیده، تحلیل سری زمانی، تحلیل روابط اقتصادی، شبیه سازی و پیش بینی اقتصادی، تحلیل داده های بورس را دانست.

یکی از ویژگی های بارز نرم افزار ایویوز تخمین دقیق مدل های اقتصادی می باشد. این نرم افزار بیشترین استفاده را در اقتصاد و آمار دارد. با استفاده از ایویوز میتوان یک الگوی مناسب اقتصادی برای یک سازمان تعریف کرد و از روی این الگوها بتوان هدف و پیشبرد اقتصادی تعریف کرد ایویوز برای برقراری ارتباط با مدل سازی از GUI استفاده میکند این واژه که مخفف طراحی گرافیک مدل می باشد از ابزارهای مختلفی استفاده میکنند یکی دیگر از ویژگی های ایویوز انجام پیش بینی می باشد روش کار با ایویوز به این صورت می باشد که با گرفتن داده های اقتصادی و تحلیل آنها شروع به مدل سازی آماری اقتصادی می نماید قدرت بسیار بالای ایویوز باعث شده است که این برنامه در صدر بهترین نرم افزارهای رشته اقتصاد قرار بگیرید این نرم افزار قابلیت اجرا و باز کردن انواع فرمت های داده ای را نیز دار همچنین دارای رویه های بسیار متنوعی از پارامترهای اقتصاد از جمله ، تخمین ، تعدیلات تفاضلی و شبیه سازی الگوهای ARCH و GARCH ، پیش بینی سری های زمانی می باشد.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های ایویوز را میتواند انجام بدهد ؟

انجام پروژه دانشجویی ایویوز

انجام پروژه درسی با ایویوز

انجام پروژه کلاسی ایویوز

انجام تمرین ایویوز

 

 

 

مراحل مدل سازی در نرم افزار ایویوز

1- آماده سازی داده های اقتصاد سنجی : در مرحله اول باید تمامی داده های اقتصادی که قرار است وارد نرم افزار نماییم را آماده می نماییم

2- جمع آوری داده های مالی و اقتصادی : در این مرحله تمامی منابع مورد نیاز برای جمع آوری داده های اقتصادی مشخص میشود

3- وارد کردن داده ها به ایویوز : در این مرحله داده ها بعد از پردازش برای وارد شدن به ایویوز آماده میشود

4- محاسبه جدول آمار توصیفی در ایویوز :در این قسمت تمامی مولفه های مختلف مانند معیارهای میانگین ، انحراف معیار ومیانه تعیین میشود

5- محاسبه جدول ضریب همبستگی : در این مرحله از مدل سازی به محاسبه پارامترهای ضریب همبستگی پرداخته میشود

6- محاسبه رگرسیون : محاسبه مقدار رگرسیون برای مدل های اقتصادی دارای اهمیت است

7- برآورد مدل رگرسیونی در ایویوز : در این مرحله تفاوت بین ضریب های رگرسیون و همبستگی از طریق بدست آوردن راوابط آن مشخص میشود

8- محاسبه انواع سرهای زمانی : در این مرحله انواع خروجی سری زمانی، روش مانایی سری زمانی واریانس همسان ، سری زمانی واریانس غیرهمسان مورد ارزیابی قرار میگیرد

9- تحلیل خروجی مدل در نرم افزار : خروجی مدل بدست آمده از تحلیل روش رگرسیونی و حداقل مربعات در ایویوز رسم شده و در نهایت مدل نهایی ترسیم میشود.

 

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار ایویوز 

1- بخش داده ها : در این بخش میتوان داده ها را وارد نرم افزار کرد و تغییرات مورد نظر بر روی آنها اعمال کرد 

2- بخش رگرسیون : در این بخش میتوانید روابط بین چند متغییر را توسط رگرسیون تحلیل نمایید 

3- بخش ARIMA : در این بخش میتوانید به صورت خودکار سری های زمانی را تجزیه و تحلیل نمایید 

4- بخش VAR : در این بخش از ایویوز میتوانید روابط چندین متغییر با با استفاده از مدل های VAR تحلیل نمایید.

5- خش ARCH GARCH: در این بخش از نرم افزار ایویوز میتوان به صورت خودکار و به طور جزئی نقشه های ARCH و GARCH را برای سری زمانی تعریف کرد 

6- بخش اقتصاد سنجی : در این بخش از مدل اقتصادستجی خود را تحلیل نمایید 

 

ضرورت استفاده ایویوز در علم اقتصاد

امروزه کشف الگوی اقتصادی مناسب در میان انبوه داده های موجود نیاز متخصصان حوزه اقتصاد است نیاز به نرم افزاری داریم که بتواند بهترین الگو را از میان داده ها پیدا نماید نرم افزار ایویوز برای این منظور طراحی  شده است با استفاده از ایویوز میتوان مدل سازی های اقتصادی در سطح کلان برای هر شرکت یا مجموعه ای شبیه سازی کرد و سپس الگوهای اقتصادی متناسب را ترسیم کرد این الگو ها پس از بررسی های نهایی توسط کارشناسان خبره در محیط سازمان اجرایی میشود.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه نرم افزار msp

انجام پروژه برنامه نویسی R

لزوم به کارگیری از نرم افزار ایویوز در حوزه های مختلف

1- اقتصادسنجی : از مهم ترین حوزهایی که ارتباط بسیار نزدیکی با نرم افزار ایویوز دارد اقتصادسنجی می باشد که از آن برای تحلیل‌ های آماری از مدل‌ های اقتصادی استفاده میشود

 

2- مدل سازی اقتصادی و مالی : نرم افزار ایویوز امروزه بیشترین کاربرد را در مدلسازی اقتصادی دارد که از آن برای یافتن مناسبترین الگوی اقتصادی از میان حجم انبوهی از داده های اقتصادی استفاده میشود.

 

3- پیش بینی و تحلیل روندهای اقتصادی : از دیگر حوزه هایی که وابستکی بسیار زیادی به ایویوز دارد حوزه پیش بینی از روندهای اقتصادی در آینده می باشد. این نرم افزار با دارا بودن ابزارهای مختلف میتواند پیش بینی لازم را روند اقتصادی کشور اعلام نماید.

 

4- پژوهش های اقتصادی : یکی دیگر از حوزه هایی که نرم افزار ایویوز در آنها اهمیت زیادی دارد انجام پژوهش های اقتصادی میان اساتید و نخبگان اقتصادی می باشد که از آن برای انجام تحقیقات علمی در حوزه اقتصاد با استفاده از ایویوز است.

 

5- مدلسازی احتمالی و استنباط آماری : در این حوزه از نرم افزاری انجام مدلسازی در حوزه آمار و تحلیل های استنباطی با توجه به داده های اقتصادی به کار میرود.

 

اهمیت نرم افزار ایویوز در چیست ؟

امروزه کشف الگوی اقتصادی مناسب در میان انبوهی از داده ها نیاز متخصصان حوزه اقتصاد است به همین علت نیاز به نرم افزاری داریم که بتواند بهترین الگو را از میان داده ها پیدا نماید نرم افزار ایویوز برای این منظور طراحی  شده است با توجه به گسترده شدن روزبه روز علم اقتصاد و مدلهای اقتصادی و پیچیدگی روابط بین متغیرهای اقتصادی امکان تحلیل و تخمین سیستم ها و مدلهای اقتصادی بدون کمک گرفتن از نرم افزارهای تخصصی این حوزه امکان پذیر نیست این نرم افزار اصلی ترین ابراز پیش بینی و تحلیل اقتصاد کلان است بسیاری از بانک ها ، مراکز ارزی و پولی و مالی برای تعیین روابط اقتصادی از ایویوز استفاده می نمایند با ایویوز میتوان مدل سازی های اقتصادی در سطح کلان برای هر شرکت یا مجموعه ای شبیه سازی کرد و سپس الگوهای اقتصادی متناسب را ترسیم کرد این الگو ها پس از بررسی های نهایی توسط کارشناسان خبره در محیط سازمان اجرایی میشود. 

 

کاربردهای ایویوز

1- توانایی محاسبه انواع سری های زمانی

2- قابلیت تخمین و مدل سازی انواع مدل های اقتصادی

3- قابلیت تخمین های خطی و غیر خطی انواع الگوهای اقتصادی

4- توانایی ارائه بهترین الگو از میان حجم انبوه داده اقتصادی

5- قابلیت ترسم انواع نمودارهای گرافیکی تخمین مدل

 

مراحل انجام پروژه ایویوز 

  1. ارسال پروژه ایویوز از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه ایویوز توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه ایویوز براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه ایویوز توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه ایویوز با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه ایویوز با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه ایویوز به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه ایویوز اقتصاد دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه ایویوز چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه ایویوز خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه ایویوز وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه ایویوز منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری ایویوز

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه ایویوز در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های ایویوز به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی ایویوز تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های ایویوز انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه ایویوز موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده ایویوز

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه ایویوز به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه ایویوز من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه ایویوز در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

‫4 نظر ارسال شده در “انجام پروژه ایویوز

  1. Avatar مینا عسگری

    مدل سازی اقتصادی با ایویوز داشتم خیلی پیچیده بود طوری که استادم هم ناامید شده بود دادم به موسسه متلب پروژه واقعا راضی بودم خدا خیرتون بده

  2. Avatar علی کریمی

    کار اقتصاد سنجی با نرم افزار ایویوز داشتم سایت های دیگه خیلی قیمت بالا دادن ولی متلب پروژه قیمتش منصفانه بود خیلی هم تو زمان کم تحویل دادن

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه