انجام پروژه های VBA

انجام پروژه های VBA  ، ارائه خدمات انجام پروژه برنامه نویسی با VBA توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های VBA  میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه VBA خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه VBA را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه VBA در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

VBA چیست ؟

VBA یک زبان برنامه نویسی قدرتمند محصول شرکت ماکروسافت می باشد که برای توسعه محصولات آن به خصوص نرم افزار اکسل طراحی شده است که کاربرد اصلی آن در توسعه محصولات شرکت ماکروسافت می باشد. انجام پروژه های VBA نقش مهمی در سفارشی سازی و طراحی و توسعه برنامه‌های مبتنی بر ویژوال بیسیک در بستر نرم افزارهایی مانند اکسل دارد. هدف از طراحی VBA ارائه یک محیط برنامه نویسی برای توسعه ی نرم افزار های تحت ویندوز می باشد. VBA دارای قابلیت های فراوانی برنامه نویسی در اکسل ، توسعه محصولات ، طراحی برنامه های ویندوزی ، برنامه نویسی ساده ، یادگیری آسان دارد. امروزه VBA بیشترین استفاده را در نرم افزار اکسل دارد از آن جایی که همه عملیات در اکسل را نمیشه به صورت دستی انجام داد از VBA برای برنامه نویسی و ایجاد برنامه های شرکت ماکروسافت استفاده میشود. این زبان که بر پایه زبان ویژال بیسیک می باشد که در محیط نرم افزار اکسل توسعه داده شده است امروزه از برنامه های نوشته شده VBA در محیط اکسل به صورت فراوان توسط افراد مختلف استفاده میشود نرم افزار قدرتمند اکسل که به پرکاربردین نرم افزار در حوزه مالی و حسابداری معروف است این توانایی را دارا می باشد که در محیط VBA برای آن کدی نوشت که تمامی فعالیت های دستی و روزانه به صورت خودکار توسط نرم افزار انجام شود.

امروزه اهمیت سفارش سازی در نرم افزارهای مجموعه آفیس مانند اکسل بر کسی پوشیده نیست و کاربرد بسیار بالایی در حوزه های مختلف دارد. VBA در یک تعریف کلی یک زبان برنامه‌نویسی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا کدهای سفارشی نوشته و با استفاده از این کدها وظایف خاصی را به‌صورت خودکار انجام دهند. با استفاده از VBA می‌توان کارهای تکراری و وقت‌گیر را به‌صورت خودکار انجام داد. تمامی سفارشی سازی توسط VBA در داخل برنامه انجام میشود و هدف اصلی آن کاهش وقت و هزینه در انجام فعالیت های روزانه می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد استفاده از VBA برقراری تعامل میان برنامه های مختلف آفیس می باشد. شاید بتوان یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از VBA، اتوماسیون وظایف تکراری و زمان‌بر دانست. با نوشتن ماکروهای VBA، می‌توانی کارهای روتین مانند فرمت‌بندی، پردازش داده‌ها، تولید گزارش‌ها را به‌صورت خودکار انجام داد.

در حال حاضر برنامه نویسی VBA مورد استفاده بسیاری از متخصان و مدیران در حوزه مالی و در سازمان های بزرگ می باشد شاید بتوان دلیل استفاده از VBA را صرفه جویی در زمان و کاهش وقت و هزینه دانست در محیط VBA به راحتی میتوانید فعالیت هایی که بیشترین استفاده در محیط یک شرکت را دارند کدنویسی کرده و بعد آن شاهد انجام خودکار و سریع فعالیت ها توسط اکسل باشید همچنین VBA فقط مختص اکسل نیست و در سایر زبان های دیگر نیز قابلیت استفاده و توسعه را دارد. مهم‌ترین میزبان VBA مجموعه نرم‌افزارهای آفیس مایکروسافت هستند. با استفاده از این زبان برنامه‌نویسی که ساده‌تر و محدودتر از سایر زبان‌های برنامه‌نویسی است، می‌توانیم عملکردهای نرم‌افزارهای میزبان را کنترل کنیم VBA از مهم ترین روش های برنامه نویسی در اکسل می باشد. انواع فرمول نویسی ها با استفاده از این زبان که در حقیقت به محیط اکسل لینک شده است انجام میشود برنامه های نوشته به صورت کاربردی جهت انجام رفع نیازهای یک کاربر می باشد که به صورت کامل ذخیره شده و در مراحل بعد قابل بهره برداری است. یکی از اصلی ترین ویژگی های VBA استفاده از رابط کاربری بسیار مناسب جهت برنامه نویسی در محیط اکسل می باشد با استفاده از فرمول های آماده شده در محیط VBA به راحتی میتوان تمامی نیازهای خود در حوزه امورات اکسل را برطرف نمود.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های VBA را میتواند انجام دهد ؟

انجام پروژه با نرم افزار VBA

انجام پروژه دانشجویی VBA

انجام پروژه VBAبا اکسل

انجام پروژه درسی با VBA

انجام پروژه vba

مراحل کدنویسی در محیط VBA

1- تعریف متغیرها : در مرحله اول باید متغیرهای مورد نیاز را تعریف کرده و اطلاعات ورودی و خروجی مورد نیاز را مشخص کنیم

2- ابزارهای کنترل برنامه : در مرحله بعدی می بایست با استفاده از دستورات شرطی و تعریف انواع حلقه ها نحوه کنترل برنامه را تعریف نماییم

3- استفاده از فرمول : در گام سوم می بایست توابع و فرمول هایی که در اکسل موجود است را در محیط VBA کدنویسی کنیم

4- تعریف متغیرهای محلی : در گام چهارم در صورت نیاز تعریف متعیرهای محلی ( در داخل خود برنامه نوشته میشود) و خارج از برنامه را انجام دهیم

5- توسعه واسط کاربری : و در انتها می بایست رابط کاربری به صورت گرافیکی طراحی شود که کاربر بتواند به راحتی از آن استفاده نماید

 

ضرورت استفاده از VBA در محیط اکسل

امروزه VBA بیشترین استفاده را در نرم افزار اکسل دارد که برای توسعه برنامه‌های میکروسافت اکسل، ورد و دیگر برنامه‌های آفیس به کار می‌رود. با استفاده از VBA، می‌توانید کدهای سفارشی را در اکسل بنویسید تا عملکرد آن را بهبود بخشید و به نیازهای خود برای پردازش داده‌ها پاسخ دهید. با استفاده از VBA، می‌توانید به تمامی قابلیت‌های اکسل دسترسی داشته باشید، از جمله فرمول‌نویسی، فرمت‌بندی، جدول‌سازی، نمودارسازی و غیره. همچنین، با استفاده از VBA می‌توانید با داده‌های خارجی و پایگاه‌داده‌ها ارتباط برقرار کنید و داده‌های خود را به صورت خودکار ذخیره و بروزرسانی کنید. 

 

آشنایی با بخش ها و قسمت های مختلف VBA

1. محیط برنامه نویسی: از مهم ترین بخش های VBA است محیط برنامه نویسی VBA شامل ویرایشگر کد می باشد که به کاربران امکان می دهد که کدهای VBA را نوشته و ویرایش کرد.

 

2. متغیرها و نوع داده ها: از دیگر بخش های مهم در VBA  متغیرها می باشد در VBA می توان از متغیرها برای ذخیره و استفاده از داده ها استفاده کرد.

 

3. عبارات و عملگرها: از دیگر بخش های کاربردی و مهم VBA عملگرها می باشد با استفاده از عبارات و عملگرها در VBA می توان عملیات ریاضی و منطقی را انجام داد.

 

4. ساختار کنترل: استفاده از ساختارهای کنترلی بخش جدایی ناپذیر از VBA است که با استفاده از ساختار کنترل در VBA می توان جریان اجرای برنامه را کنترل کرد.

 

5. توابع و رویدادها: در VBA می توان توابع خود را تعریف کرده و از آن ها در برنامه خود استفاده کرد. همچنین می توانید از رویدادها استفاده کنید تا برنامه خود را به وقوع پیوندید.

 

6. عملکردهای دستوری: VBA شامل عملکردهای دستوری است که به کاربران اجازه می دهد دستورات خاص را در نرم افزارهای مختلف اجرا نمایند.

 

7. کار با شئ ها: شی ها بخش مهمی از مراحل کار با VBA  می باشد که VBA از طرز استفاده از شئ ها پشتیبانی می کند همچنین شئ ها به شما اجازه می دهند بخش های مختلف نرم افزار را کنترل کنید و به آن ها دستورات خاص را صادر کنید.

 

8. اتصال به پایگاه داده: با استفاده از VBA می توانید به پایگاه داده های خارجی مانندSQL متصل شده و دستورات SQL را اجرا کرد.

 

 وظایف کاربردی برنامه نویسی با VBA 

1- ایجاد و تغییر فرمول‌ها و توابع در برنامه‌های اکسل از اصلی ترین وظایف استفاده از VBA  می باشد.

2- ایجاد و اجرای ماکروها برای اتوماسیون فعالیت‌های مختلف در اکسل از دیگر وظایف VBA است.

3. ایجاد فرم‌ها و گزارشات پویا در اکسل در VBA  به سادگی انجام میشود

4- اتصال به پایگاه داده‌ها مانند SQL Server و انجام عملیات مختلف بر روی داده‌ها از دیگر قابلیت های VBA است.

5- ایجاد و سفارشی‌سازی اپلیکیشن‌های مایکروسافت آفیس مانند ورد، پاورپوینت و اکسل توسط VBA به سهولت انجام میشود.

6- ایجاد فرم‌ها و گزارشات پویا در ورد با VBA  به سادگی انجام میشود.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه ویزیو

انجام پروژه ماکرونویسی

انجام پروژه اکسس

انجام پروژه اکسل

 

اهمیت و جایگاه برنامه نویسی با VBA در سفارشی سازی

امروزه سفارش سازی برنامه های آفیس و انجام خودکارسازی فعالیت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هدف از VBA انجام سریعتر فعالیت ها و همچنین کمک در وقت و زمان انجام می باشد. برنامه نویسی با VBA در سفارشی‌سازی نرم‌افزارها و برنامه‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. این زبان برنامه‌نویسی به شما اجازه می‌دهد تا قابلیت‌های مختلف و گسترده‌ای را به برنامه‌های مایکروسافت آفیس مانند اکسل و ورد اضافه کرد. یکی از مهم ترین دلایل استفاده از VBA قابلیت اضافه کردن ویژگی های مختلف به نرم افزار می باشد یا با استفاده از VBA می‌توان فعالیت‌های مکرر و تکراری را اتوماتیک کرد. به عنوان مثال، می‌توان ماکروهای VBA برای ایجاد گزارشات خودکار، پردازش داده‌ها، یا اجرای فعالیت‌های خاص در اکسل و اکسس استفاده کرد همچنین با استفاده از برنامه نویسی VBA می‌توان فعالیت‌های مکرر و تکراری را اتوماتیک کرد مثلا میتوان ماکروهای VBA برای ایجاد گزارشات خودکار، پردازش داده‌ها، یا اجرای فعالیت‌های خاص در اکسل استفاده کرد.

 

اهمیت برنامه نویسی VBA چیست ؟

VBA که مخفف Visual Basic for Applications یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای توسعه ماکروسافت می باشد این نرم افزار شباهت بسیار زیادی به ویژوال بیسیک دارد با این تفاوت در ویژوال بیسیک برای توسعه برنامه های ویندوزی مورد استفاده قرار میگیرد ولی VBA برای محصولات ماکروسافت به خصوص اکسل کاربرد دارد. VBA عمل خودکاری سازی فعالیت ها در محیط اکسل را به راحتی انجام میشود شاید برایتان پیش آمده باشد که نیاز باشد بسیاری از فعالیت ها را روزانه به صورت دستی وارد سیستم کنید نتیجه تغییرات این عملیات را بر رو سایر پارامترهای دیگر در اکسل ببنید و تغییر آنها فرآیندی زمانبر است VBA نرم افزاری که برای سادگی کار در محیط اکسل طراحی شده است با استفاده از این نرم افزار میتوانید کدی بنویسید که به راحتی همه فعالیت ها را به صورت خودکار انجام دهد یکی از مهم ترین دلایل استفاده از VBA کوتاه کردن فرآیند کاری در محیط اکسل می باشد 

 

کاربردهای VBA

1- افزایش سرعت : با استفاده از کدنویسی VBA میتوانیم فرآیند انجام فعالیت ها را با سرعت بیشتری انجام دهیم 

2 – خودکار کردن فعالیت ها : VBA تمامی فعالیت هایی که به صورت دستی انجام میشود را به صورت خودکار در اکسل انجام میدهد

3- کاهش خطا : با نوشتن برنامه های درست و دقیق در VBA میتوانیم میزان خطا در اکسل را به شدت کاهش داد 

4- استفاده راحت برای دیگران : با کدنویسی VBA میتوانید به راحتی زمینه ای را برای فعالیت کاربران دیگر نیز فراهم نمایید 

5- انجام عملیات غیرممکن : برخی محسابات در اکسل به دلیل حجم بسیار بالا داده به راحتی امکان پذیر نیست اما با VBA به راحتی میتوانید فعالیت های مشکل را انجام دهید 

6- صرفه جویی در زمان : از آنجایی که VBA فعالیت ها را به صورت خودکار انجام میدهد دیگر نیازی به حضور مدام اپراتور پشت میزکار نیست

 

مراحل انجام پروژه VBA در متلب پروژه

  1. ارسال پروژه VBA از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه VBA وسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه VBA براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه VBA توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه VBA در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه VBA داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه با VBA باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه VBA می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه رشته VBA است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان VBA است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه VBA

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار جستجو نمایید، متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه VBA مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های VBA در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه VBA

انجام پروژه های VBA همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان با VBA داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های VBA است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

سفارش پروژه VBA با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه VBA با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه VBA به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه VBA دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه VBA چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه VBA خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه VBA  وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه VBA  منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری VBA

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه VBA در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های VBA به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی VBA تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های VBA انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه VBA موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده VBA

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه VBA به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه VBA  من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه VBA در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه