انجام پروژه های سیلواکو

انجام پروژه های سیلواکو ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار سیلواکو توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های سیلواکو میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های سیلواکو خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه سیلواکو در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت را تحویل شما دهد.

هزینه پروژه سیلواکو در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

 

سیلواکو چیست؟

سیلواکو یا Silvaco یکی از قوی ترین نرم افزارهای برق در حوزه شبیه سازی ادوات نیمه هادی می باشد که کاربرد اصلی آن مدلسازی انواع مدارهای الکترونیکی ، گرمایی و نوری می باشد. انجام پروژه های سیلواکو اهمیت فراوانی در طراحی و ساخت افزاره های الکتریکی و نوری دارد. هدف اصلی از طراحی و ساخت سیلواکو حل عددی معادلات نیمه هادی و شبیه سازی افزاره های نیمه رسانا می باشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید تمامی ادوات را به صورت 2 بعدی یا سه بعدی شبیه سازی کنید از قابلیت های دیگر این نرم افزار شبیه سازی انواع مدارات اسپایس، طراحی آی سی و استخراج پارازیت می باشد این نرم افزار دارای کتابخانه های متعددی است که هر کدام برای کاربرد خاص استفاده می شود از ویژگی های بارز و برجسته این نرم افزار تغییر پارامتر یاد مدل می باشد که به راحتی میتوانید یک مدل جدید در سیلواکو تعرف کنید.

در نسخه های جدید این نرم افزار قابلیت جدیدی اضافه کرده است و توانسته است از محیط کدنویسی طولانی و خسته کننده فاصله گرفته و یک محیط کاملا پویا  به صورت ابزارهای گرافیکی در اختیار کاربر قرار میدهد. در یک تعریف کلی تر نرم افزار سیلواکو یک نرم افزار حل عددی معادلات نیمه هادی است که بسیاری از فارغ تحصیلان رشته مهندسی الکترونیک از این نرم افزار برای انجام پروژه خود استفاده می کنند سیلواکو دارای ابزارهای ابزارها مختلفی برای شبیه سازی دو بعدی و سه بعدی افزارهای هادی و نیمه هادی می باشد در محیط جدید سیلواکو ابزارهای گرافیکی بسیاری استفاده است که بسیار کاربر پسند شده است  لذا سرعت شبیه سازی در نسخه های جدید بسیار گسترش یافته است معادلات مربوط به افزاره های ساخته شده توسط نیمه هادی به صورت گسسته تبدیل شده و در دیتابیس این نرم افزار قرار گرفته است.

متلب پروژه چه نوع پروژه های سیلواکو را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه با نرم افزار سیلواکو

انجام پروژه سیلواکو برق

شبیه سازی با نرم افزار سیلواکو

انجام پروژه سیلواکو الکترونیک

انجام تمرینات سیلواکو 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه های CST

سفارش پروژه آردوینو

انجام پروژه میکروکنترلر 

انجام پروژه Verilog

سفارش پروژه پروتئوس

انجام پروژه با نرم افزار لومریکال

انجام پروژه با نرم افزار کوارتوس

آشنایی با شبیه سازهای مختلف نرم افرار سیلواکو

شبیه ساز ATLAS : اطلس (ATLAS) از شبیه سازهای کاربردی سیلواکو می باشد که کاربرد فراوانی درشبیه ساز ادوات دو بعدی و سه بعدی دارد تجزیه و تحلیل های DC ،AC و گذرا را برای ادوات مبتنی بر مواد سیلیکونی در این محیط انجام میشود  متلب پروژه با توجه به اهمیت این موضوع تیم تخصصی از بهترین مجریان پروژه اطلس ATLAS را در کنار هم جمع کرده است تا خیال شما از بابت سفارش آسوده باشد.

شبیه ساز ATHENA : آتنا یا ATHENA محیط شبیه سازی قدرتمند در سیلواکو است که برای شبیه سازی انواع ترانزیستورهای ماسفت و ادوات سه بعدی استفاده میشود 

شبیه ساز Victory cell : شبیه سازی Victory cell از کاربردی ترین محیط های سیلواکو می باشد که به طور اختصاصی در طراحی سه بعدی ادوات نیمه هادی کاربرد دارد از این محیط برای شبیه سازی سلول خورشیدی، ادوات اپتوالکتریک استفاده میشود به طور معمول پروژه های Victory cell نیاز به دانش تخصصی و همچنین تجربه بالا دارد موسسه متلب پروژه تمامی نیازهای شما در این حوزه را درک کرده است.

مراحل مختلف شبیه سازی در سیلواکو

1- استفاده از محیط TCAD برای شروع شبیه سازی : در گام اول می بایست برای شروع کار در سیلواکو محیط مورد نظر برای ادوات نیمه هادی انتخاب کرد

2- انتخاب محیط شبیه سازی : در سیلواکو برای شبیه سازی از دو محیط DeckBuild ، User Manual استفاده میشود 

3- انتخاب ساختار : در گام بعدی می بایست ساختار مناسب برای مش بندی تعریف شود 

4- تعریف پارامترها : در این مرحله می بایست پارامترهای مورد نظر از جمله دستور region و  پارامتر auto تعریف کرد

5- تعریف الکترودها : در این گام می بایست الکترودهای موردنظر برای شرکت در شبیه سازی ادوات نیمه هادی تعریف کرد 

6- تعریف متغیر doping : از این متغیر برای توزیع ساختارهای مختلف در سیلواکو استفاده میشود 

7- تعریف معادلات حاکم : در این گام باید معادلات مختلف که شامل معادلات عددی ، نمودارهای عددی بر ساختار دیوایس تعریف شود 

8- استخراج ویژگی ها : در این مرحله می بایست استخراج پارامترهای الکتریکی سلول خورشیدی صورت گیرد

9- شبیه سازی دو بعدی : در این مرحله می بایست شبیه‌سازی دو بعدی سلول خورشیدی صورت گیرد و نمودارهای آن رسم شود 

10- شبیه سازی سه بعدی : در این گام از دستور solar برای شببیه سازی سه بعدی ادوات مورد نظر استفاده میشود

11- اجرا و شبیه سازی : در گام آخر می بایست نرم افزار اجرا شده و خروجی  را مشاهده نمایید.

اهمیت نرم افزار سیلواکو در چیست؟

امروزه شبیه سازی رفتار ادوات نیمه هادی دارای اهمیت فوق العاده است این ادوات شامل  MOSFET ها، HEMT، سلول خورشیدی، ادوات اپتوالکتریک می باشد، شبیه سازی رفتار نیمه هادی ها در طراحی قطعات الکترونیکی اهمیت دارد که امروزه توسط بسیاری از متخصصین و پژوهشگران در این حوزه بررسی و مطالعه میشود طراحی و ساخت این ادوات به صورت دوبعدی و سه بعدی انجام میشود به این صورت که میتوان یک قطعه را تولید کرد و سپس انواع آنالیزهای الکترونیکی را روی آن انجام داد کمتر نرم افزاری در این حوزه ادوات نیمه هادی قدرت سیلواکو را دارد از دیگر ویژگی های بارز این نرم افزار ملحق شدن با سایر نرم افزارهای شبیه سازی می باشد در حالت کلی میتوان قطعه ای را که در سیلواکو شبیه سازی شده است را در سایر نرم افزارها نیز شبیه سازی کرد.

 

کاربردهای سیلواکو

1- شبیه سازی انواع مدارات الکترونیکی به صورت سه بعدی و دو بعدی 

2- قابلیت شبیه سازی انواع ادوات نیمه هادی 

3- قابلیت اتصال به سایر نرم افزارهای شبیه سازی نیمه هادی 

4- پیاده سازی و شبیه سازی انواع آی سی های الکترونیکی ، نوری و گرمایی 

5- پشتبانی از سیستم های پردازش گر در سیستم های پردازشی بالا

 

مراحل انجام پروژه سیلواکو در متلب پروژه

  1. ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه سیلواکو توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه سیلواکو براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه سیلواکو توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه سیلواکو با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه سیلواکو با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه سیلواکو به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه سیلواکو دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه سیلواکو چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه سیلواکو خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه سیلواکو وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه سیلواکو منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری سیلواکو

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه سیلواکو در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های سیلواکو به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی سیلواکو تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های سیلواکو انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه سیلواکو موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده سیلواکو

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه سیلواکو به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه سیلواکو من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه سیلواکو در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه