انجام پروژه برق قدرت

انجام پروژه برق قدرت ، ارائه خدمات انجام پروژه مهندسی برق قدرت توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه برق قدرت میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های برق قدرت خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های برق قدرت در حوزه انجام پروژه کارشناسی برق قدرت، پروژه های ارشد برق قدرت، پروژه متلب برق قدرت در گرایش الکترونیک قدرت، پروژه سیستم های قدرت، ماشین های الکتریکی، تکنولوژی برق قدرت، حفاظت شبکه های الکتریکی، سیستم های حفاظت، پروژه موتورهای الکتریکی ، انرژی های نو ، انجام پروژه dfig در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه برق قدرت در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

معرفی گرایش برق قدرت 

برق قدرت یا Power engineering یکی از گرایش های بسیار مهم در مهندسی برق قدرت می باشد که کاربرد اصلی آن در توزیع و انتقال انرژی الکتریکی می باشد. انجام پروژه برق قدرت کاربرد فراوانی در تولید انرژی برق از نیروگاه تا مصارف شخصی و خانگی دارد، هدف این رشته تولید برق در نیروگاه ها، انتقال برق از طریق خط انتقال و توزیع در شبکه های شهری است که به مصرف برق خانگی و کارخانجات برسد. مهندسی برق قدرت همچینن توانایی در طراحی و ساخت تجهیزات برق مانند ترانسفورماتور، ژنراتور، سیکل های بخار دارد. برق قدرت دارای قابلیت های فراوانی از جمله مدیریت مصرف انرژی ، خطوط انتقال ، طراحی پست های فشار قوی دارد. مهندسی برق قدرت با سیستمهای قدرت به ویژه تولید، انتقال، توزیع توان الکتریکی، تبدیل انرژی الکتریکی به شکلهای دیگر انرژی سروکار دارد. امروزه بسیاری از صنایع وابستگی شدید به انرژی برق دارند و بدون وجود آن عملا زندگی امروزی غیر ممکن خواهد بود با پیشرفت فناوری و افزایش نیاز به انرژی، نقش مهم و حائز اهمیت مهندسان برق قدرت در طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی سامانه‌های تولید، انتقال و توزیع برق بسیار چشمگیر شده است یکی از مهم ترین ویژگی های برق قدرت آن است که با پایین نگه داشتن خطا در سامانه‌های تولید، انتقال و توزیع برق، مهندسان برق قادروند کارآمدی و پایداری سامانه‌های انرژی را بهبود داده و تأمین انرژی را آسان تر می نماید.

در یک تعریف کلی رشته مهندسی برق قدرت به بررسی و طراحی سیستم‌های تولید، انتقال و توزیع برق می‌ پردازد. این رشته از اصلی ترین گرایش های برق می باشد و شامل مباحثی مانند ماشین‌های الکتریکی، ترانسفورماتورها، سیستم‌های توزیع برق، حفاظت و کنترل سیستم‌های قدرت.است. اهمیت رشته برق قدرت در زندگی امروزی بسیار بالاست. با توجه به رشد روزافزون جمعیت و نیاز به انرژی برق بیشتر، تخصص‌های مرتبط با برق قدرت به یکی از مهمترین رشته‌های مهندسی تبدیل شده‌اند. همچنین، با پیشرفت فناوری و نیاز به کاربردهای بسیار گسترده برق در صنایع مختلف، دانشجویان رشته برق قدرت می‌توانند در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت، انرژی، حمل و نقل و فعالیت کنند این گرایش از برق به دلیل اینکه مردم را صنعت تولید برق و انرژی برطرف میکند جایگاه ویژه ای دارد متخصصان برق قدرت از لحظه تولید انرژی تا زمانی که برق از نیروگاه ها به منازل مسکونی، صنعتی و تجاری برسد به صورت مستمر در حال فعالیت می باشند برق قدرت با انرژی بالا ولتاژ برق سروکار دارد و انجام فعالیت در آن نیاز به مهارت ، تجربه و تخصص بالاست . ضرورت مهندسی برق قدرت در تولید انرژی برق نیز بسیار مهم است. با توجه به نیاز روزافزون به انرژی برق، تخصص‌های مرتبط با برق قدرت در زمینه‌های تولید، انتقال و توزیع برق بسیار مهم هستند. همچنین، با توجه به اینکه تولید انرژی برق به منابع طبیعی و پاک نیاز دارد، دانشجویان رشته برق قدرت می‌توانند در زمینه‌های مختلفی مانند انرژی خورشیدی، بادی، آبی و فعالیت کنند.

مهندسان برق قدرت نیازمند آشنایی کامل با تجهیزات قدرت و معادلات و روابط این رشته  می باشد. برق قدرت در حقیقت پایه و زیر بنای فعالیت برای سایر امور می باشد تولید برق از انواع نیروگاه های بخار و آبی توسط صدها توربین که به وسیله ژنراتور های بسیار بزرگی چرا خنده می شود وظیفه تولید برق خانگی را بر عهده دارد برق تولید شده در نیروگاه دارای سطح ولتاژی بسیار بالایی می باشد که نیاز به افت ولتاژ دارد که توسط ترانس های کاهنده این اتفاق می افتد . از کسانی که در زمینه برق قدرت تحصیل می‌کنند انتظار می رود با روش‌ های مختلف تولید برق‌، خطوط‌ انتقال‌ نیرو و سیستم‌ های‌ توزیع‌ آشنا باشد. این رشته آنقدر در بیشتر کشورها مهم شده است که برخی درس ها برای آن کشور، بومی سازی شده است یعنی دولتی قصد دارد افراد حتما در زمینه هایی مثل تولید، انتقال، توزیع، مدیریت، اصلاح و سایر موارد دیگر تخصص کسب کند و جذب بازار کار شود. یکی از گرایشهای مهندسی برق ، گرایش قدرت است. مهندسی برق قدرت با تولید، انتقال و توزیع انرژی الکتریکی و ساخت برخی دستگاه‌های مربوط به آن نظیر ژنراتورهای الکتریکی، موتورهای الکتریکی و تجهیزات مورد نیاز سروکار دارد.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های برق قدرت را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه های الکترونیک قدرت

انجام پروژه سیستم های قدرت

انجام پروژه ماشین های الکتریکی

انجام پروژه سیستم های حفاظت 

انجام پروژه dfig

مراحل پیاده سازی پروژه های رشته برق قدرت

1- تعریف و تحلیل مسئله: در گام اول باید مسئله‌ای برق قدرتی که قرار است حل شود را تعریف کرده و ابعاد آن مورد تحلیل قرار می‌گیرد.

 

2- طراحی سیستم: پس از تعریف مسئله، در گام دوم باید سیستم یا دستگاهی که باید طراحی شود، مدل‌سازی و طراحی می‌شود.

 

3- انتخاب تجهیزات و مواد: این بخش به عنوان مهم ترین قسمت از پروژه های برق قدرت تعریف میشود و باید تجهیزات و مواد لازم برای پیاده‌سازی پروژه انتخاب می‌شوند.

 

4- استفاده از نرم افزار شبیه سازی : به طور معمول پروژه برق قدرت قبل از مرحله اجرا و پیاده سازی باید در یک نرم افزار شبیه سازی مدل سازی شوند که نرم افزار قدرتمند هومر و دیگسایلنت دو تا از بهترین آنها می باشد.

 

5- کاهش تلفات برق قدرت : در گام چهارم باید میزان تلفاتی که برق تولید میشود از نیروگاه تا پست فشار قوی بررسی میشود و در این مرحله میزان تلفات بررسی میشود.

6- تست و اعتبارسنجی: پس از پیاده‌سازی، سیستم برق قدرت تست و اعتبارسنجی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که به درستی کار می‌کند

7- بهینه‌سازی و ارتقاء: در صورت نیاز، سیستم های برق قدرت باید بهینه‌سازی و ارتقاء می‌شود تا عملکرد بهبود یابد.

8- نگهداری و پشتیبانی: پس از راه‌اندازی، سیستم نگهداری و پشتیبانی می‌شود تا به طور پایدار کار کند.

 

لزوم استفاده از نرم افزار متلب در مهندسی برق قدرت

رشته برق قدرت با توجه به اهمیت و جایگاه خاص آن در جامعه برق مورد استقبال بسیاری از دانشجویان قرار گرفته است این رشته بسیار حیاتی علاوه بر داشتن دانش برق قدرت توسط متخصصان نیاز به استفاده از برنامه و نرم افزارهایی برای تحلیل و شبیه سازی دارد ، بسیاری از پدیده های برق قدرت قابل مشاهده توسط انسان نیستند به همین دلیل نیاز به نرم افزارهای برای شبیه سازی آنها را داریم تا در صورت اطمینان ار نتایج بدست آمده بتوانیم آنها را محیط واقعی پیاده سازی کنیم یکی از حرفه ای ترین برنامه ها نرم افزار متلب است ، بسیاری از پروژه های متلب در حوزه برق قدرت است به همین دلیل یادگیری متلب در مهندسی برق قدرت یک اصل و نیاز کاربردی برای متخصصان است کمتر مساله یا شبیه سازی را میتوان پیدا کرد که با متلب قابل پیاده سازی نباشد، این نرم افزار کاربردی پاسخ گوی نیاز متخصصان قدرت در تمامی زمینه هاست، از شبیه سازی جریان های برق وردوی ، طراحی انواع پست های فشار قوی ، طراحی بلوک های قدرتی در سیمولینک متلب ، تحلیل انواع مدارات برق قدرت همگی توسط این نرم افزار انجام میشود شاید به جرات بتوان گفت هیج پروژه در رشته برق قدرت بدون شبیه سازی در متلب انجام نمیپذیرد.

 

آشنایی با اجزا و قسمت های مختلف سیستم های برق قدرت

1- مولد برق: این قسمت برای تولید برق استفاده می‌شود و معمولاً از توربین‌های بادی، توربین‌های آبی، نیروگاه‌های حرارتی و ژنراتورها تشکیل شده است.

2- ترانسفورماتور: این دستگاه برای تغییر ولتاژ برق استفاده می‌شود تا برق تولید شده مناسب برای انتقال و استفاده در مکان‌های مختلف شود.

3- لینی: این سیم‌ها و کابل‌ها برای انتقال برق از مولد به مصرف کننده استفاده می‌شوند.

4- سوئیچ‌ها و تجهیزات حفاظتی: این تجهیزات برای کنترل و محافظت از سیستم برق در برابر خطرات مختلف نظیر اتصال کوتاه و افزایش ولتاژ استفاده می‌شوند.

5- مصرف کننده: این قسمت شامل تمام دستگاه‌ها و تجهیزاتی است که برق را برای اجرای وظایف خود مصرف می‌کنند.

6- کنترل‌گر: این دستگاه‌ها برای کنترل و مدیریت عملکرد سیستم برق قدرت استفاده می‌شوند.

7- سیستم های پشتیبانی: شامل دستگاه‌های نظیر UPS و ژنراتورهای پشتیبان هستند که در صورت قطع برق، تأمین کننده برق پشتیبانی را فعال می‌کنند.

 

ضرورت رشته مهندسی برق قدرت چیست ؟

امروزه رشته مهندسی برق قدرت جایگاه نخست را در میان تعداد طرفداران مهندسی برق را داراست. دلیل این امر را میتوان اهمیت برق قدرت را زندگی روزمره دانست به جرات میتوان گفت تمامی دستگاه های الکترونیکی ، مخابراتی ، رایانه ای و دنیای مدرن وابسته به برق قدرت و تولید انرژی برق می باشد. متخصصان برق قدرت با تولید و طراحی تجهیزات برق قدرت کمک بسیار زیادی در تولید انرژی می نمایند. کارشناسان این رشته علاوه بر تولید نیروگاه ها و تجهیرات برق قدرتی توانایی طراحی، نصب و عیب یابی سیستم های برق قدرت را دارا می باشد. مهندسی برق قدرت شامل موضوعاتی مانند ماشین‌های الکتریکی، ترانسفورماتورها، سیستم‌های توزیع و انتقال برق، کنترل و حفاظت سیستم‌های برق، تجهیزات الکترونیکی و سیستم‌های قدرت با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف است. رشته برق قدرت از جمله رشته‌های محبوب در حوزه مهندسی برق است.

 

وظایف کاربردی مهندسی برق قدرت

1- طراحی و نصب سیستم‌های توزیع برق: یکی از اصلی ترین وظایف رشته برق قدرت شامل طراحی شبکه‌های توزیع برق، انتخاب و نصب تجهیزات مورد نیاز و تنظیم سیستم‌های حفاظتی می باشد.

 

2- بهینه‌سازی و بهبود کارایی سیستم‌های توزیع برق: این وظیفه این شامل بهبود کارایی و کاربرد سیستم‌های توزیع برق، افزایش کارایی انرژی و کاهش هدررفت‌های انرژی در سیستم های برق قدرت می‌شود.

 

3- مطالعه و تحلیل مشکلات شبکه برق: از دیگر وظایف کاربردی برق قدرت مطالعه و تحلیل مشکلات شبکه برق است که شامل بررسی و تحلیل علل مشکلات شبکه برق، انجام آزمایشات و آنالیز داده‌های شبکه برق می باشد.

 

4- طراحی و نصب سیستم‌های تولید برق: این مرحله شامل طراحی و نصب سیستم‌های تولید برق از منابع مختلف انرژی مانند نیروگاه‌های حرارتی، خورشیدی، بادی و هیدروالکتریک می باشد.

 

5- پایش و کنترل سیستم‌های قدرت: این بخش شامل پایش و کنترل عملکرد سیستم‌های قدرت، اجرای اقدامات پیشگیرانه در صورت وقوع خطا و بهبود عملکرد سیستم می باشد.

 

6- اجرای پروژه‌های بهینه‌سازی انرژی: این بخش از وظایف مهندسی برق قدرت شامل اجرای پروژه‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی، افزایش بهره‌وری انرژی و کاهش هزینه‌های انرژی می باشد.

 

انجام پروژه برق قدرت با قیمت مناسب

موسسه متلب پروژه در انجام پروژه دانشجویی برق قدرت سابقه همکاری با مجرب ترین کارشناسان کشور را دارند به همین دلیل انجام پروژه مهندسی برق قدرت در متلب پروژه تضمین شده است، با توجه به اهمیت برق قدرت در زندگی روزمره افراد و استفاده از برق در تمامی زندگی افراد کاربران فراوانی به سمت رشته مهندسی برق قدرت گرایش پیدا کرده اند مشاهده میکنیم بسیاری از پروژه هایی که در زمینه قدرت نیاز به دانش تخصصی دارد و زمان کافی کاربران برای انجام آن ندارد متلب پروژه با تیم تخصصی سفارشات برق قدرت را با همکاری برترین مجریان ایران در زمینه راه اندازی کرده است تا بتواند پاسخ گوی کلیه نیازهای شما در این زمینه باشد.

 

گرایش های برق قدرت : رشته برق قدرت دارای گرایش های مختلفی می باشد که در زیر به آنها اشاره میکنیم:

گرایش الکترونیک قدرت

گرایش الکترونیک قدرت از گرایش برق قدرت به طراحی و تولید انواع موتورهای الکتریکی و ساخت انواع مدارات قدرت پرداخته میشود همچنین در این گرایش به طراحی انواع بردهای مدارهای قدرت و ارتباط میان آنها به طور مفصل صحبت میشود.

 

گرایش سیستم های قدرت 

گرایش سیستم قدرت از گرایش های کاربردی برق قدرت است که به طراحی و تولید سیستم های برق قدرت پرداخته میشود همچنین از قدیمی ترین گرایش های این حوزه نیز اطلاق میشود. شاخه سیستم های قدرت به مجموعه ای از تجهیزات و سیستم های الکتریکی اطلاق می شود که برای تولید، انتقال و توزیع برق در شبکه های قدرت استفاده می شوند. سیستم های قدرت شامل مولفه هایی مانند نیروگاه ها، ترانسفورماتورها، خطوط انتقال، تجهیزات کنترل ، حفاظت پیشرفته سیستم های قدرت ، تجهیزات توزیع و سایر تجهیزات مرتبط با این صنعت است. هدف اصلی این شاخه، تأمین برق به صورت پایدار و مطمئن برای مصارف مختلف از جمله خانگی، صنعتی و تجاری است.

 

گرایش موتور الکتریکی 

این گرایش از شاخه برق قدرت به صورت صرف به طراحی و تولید انواع موتورهای تک فاز و سه فاز مطالعه پرداخته میشود این گرایش های کاربرد فراوانی در حوزه صنعت و انواع کارخانجات و شرکت های صنعتی دارد.

 

گرایش سیستم های انرژی 

در این گرایش از شاخه مهندسی برق قدرت به طراحی و ساخت انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی رشته برق پرداخته میشود این گرایش های از بروزترین شاخه های برق قدرت می باشد.

 

همچنین در صورتی که نیاز به انجام پروژه متلب برق قدرت دارید و زمان کافی برای انجام آن ندارید ما بهترین مجریان ایران در این حوزه را کنار هم جمع کرده ایم تا بتوانیم تمامی سفارشات شما را انجام بدهیم برای مشاوره رایگان با متلب پروژه تماس بگیرید.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه مهندسی کنترل

انجام پروژه برق الکترونیک

انجام پروژه مهندسی مخابرات

انجام پروژه با نرم افزار گمز

اهمیت رشته برق قدرت در چیست؟

مهندسي قدرت را مي توان توليد نيروي الکتريکي به روشهاي گوناگون و انتقال و توزيع اين نيروها با بازده و قابليت اطمينان بالا، تعريف کرد متخصصان حوزه برق قدرت با داشتن توان فنی لازم میتواند انرژی مورد نظر را برای مصارف خانگی و همجنین صنعتی فراهم بسازند در این رشته ابتدا انرژی برق توسط نیروگاهای برق که میتواند بخاری و اتمی باشد این انرژی از طریق دکل های برق فشار قوی وارد پست های تقلیل فشار میشود این پست ها که از مجموعه ترانسفورماتورهای کاهند و فزاینده تشکیل شده است ولتاژ برق در حدود 24 هزار کیلو ولت را تبدیل به مصارف برق شهری 220 ولت می نمایند جریان های برقی که توسط متخصصان برق قدرت در نیروگاه توزیع میشود به جریان برق 2 فاز ، تک فاز و سه واحد مبدل میشود انرژی تسویه شده به واحدهای توزیع در مراکز برق داخل شهر انتقال داده شده و در نهایت موجب روشنایی شهری خواهد شد.

پس میتوان گفت هدف از مهندسي قدرت، پرورش متخصصان حرفه ای در بخشهاي توليد، انتقال و توزيع است که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد :

1-  توليد: طراحي شبکه هاي توليد با کمترين هزينه و بيشترين بازده.

2-  انتقال:  طراحي شبکه هاي انتقال، خطوط انتقال، پخش بار بر روي شبکه، قابليت اطمينان و پايداري شبکه قدرت، طراحي رله ها و حفاظت شبکه، پخش بار اقتصادي

3-  توزيع:  طراحي شبکه هاي توزيع حفاظت و مديريت آن می باشد 

در مبحث انتقال و توزیع ، روش‌های مختلف انتقال برق اعم از کابل‌های هوایی و زیرزمینی، اصول مهندسی فشار قوی و همچنین مدیریت شبکه توزیع و توزیع بهینه را مطالعه می‌کنند.برای مثال می‌توان با بهینه سازی  شبکه‌های برق‌ رسانی ٬تاحد زیادی ازتلفات در شبکه جلوگیری نمود که این‌ کار موضوع این گرایش از مهندسی قدرت است.

مبحث حفاظت نیز به بررسی انواع وسایل و تجهیزات حفاظتی‌ می‌پردازد که در مراحل مختلف تولید، توزیع، انتقال و مصرف انرژی، تاسیسات الکتریکی، انسان‌ها را در برابر حوادث مختلف محافظت می‌کنند.

گرایش ماشین‌های الکتریکی شامل ژنراتورها، ترانسفورمرها و موتورهای الکتریکی می‌شود که این شاخه از زمینه‌های مهم صنعتی و پژوهشی گرایش قدرت است.

گرایش الکترونیک قدرت به طراحی و بهره‌برداری از تجهیزات الکترونیکی ویژه سیستم‌های قدرت می‌پردازد.این تجهیزات باید با ولتاژ و جریان‌های بالا سازگار باشند.

 

ویژگی های رشته برق قدرت

1- توانایی طراح انواع نیروگاه های تولید برق

2- قابلیت تولید انواع پست های فشار قوی

3- توانایی طراحی و ساخت انواع ترانسفورماتورها

4- قابلیت طراحی و ساخت توربین های بخار

5- توانایی طراحی و ساخت سیستم های توزیع برق

6- قابلیت طراحی و ساخت سیستم های انتقال برق

 

انجام پروژه مهندسی برق قدرت

سایر خدمات مشابه در متلب پروژه 

انجام پروژه مهندسی عمران 

انجام پروژه مهندسی مکانیک 

انجام پروژه مهندسی صنایع

انجام پروژه های کامپیوتر 

 

انجام پروژه برق قدرت در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه برق قدرت داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه رشته برق قدرت باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه برق قدرت می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه رشته صنابع است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان برق قدرت است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه برق قدرت

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار می باشد متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه برق قدرت مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های برق قدرت در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه برق قدرت

انجام پروژه های برق قدرت همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان رشته برق قدرت داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های برق قدرت است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

مراحل انجام پروژه برق قدرت

  1. ارسال پروژه برق قدرت از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه برق قدرت توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه برق قدرت براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه برق قدرت اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه برق قدرت توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه برق قدرت توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه برق قدرت با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه برق قدرت با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه برق قدرت به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه برق قدرت دارند به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه برق قدرت چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه برق قدرت خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه برق قدرت وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه برق قدرت منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری برق قدرت

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه برق قدرت در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های برق قدرت به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های برق قدرت تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های برق قدرت انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه برق قدرت موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده برق قدرت

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه برق قدرت به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه برق قدرت من چقدر می باشد ؟؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه برق قدرت در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

ضمانت در انجام پروژه برق قدرت به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه برق قدرت دارند به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

زمان تحویل پروژه برق قدرت چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه برق قدرت خواهد کرد.

‫2 نظر ارسال شده در “انجام پروژه برق قدرت

  1. Avatar مریم شیرزاد

    سلام وققتون به خیر.
    قسمت مقاله پروژه من توسط شخصی که از ایران مهاجرت کردن انجام شده و شبیه سازی هاش ۀماده هست.میخواستم ببینم شما تو قسمت نوآوری پروپوزال هم خدمات دارید؟ (یعنی بخشی از شبیه سازی و کدنویسی)

    • متلب پروژه متلب پروژه

      سلام
      بله لطف کنید توضیحات کامل پروژه رو به این شماره در تلگرام بفرستید
      09108391389

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه