انجام پروژه کامسول

انجام پروژه کامسول ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار کامسول توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های کامسول میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های کامسول خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های کامسول در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با بهترین کیفیت تحویل شما بدهد.

هزینه پروژه کامسول در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

کامسول چیست؟

کامسول یا COMSOL Multiphysics یکی از قوی ترین نرم افزارهای مهندسی در حوزه شبیه سازی پدیده های فیزیکی است که کاربرد اصلی آن در شبیه سازی فرآیندهای چند فیزیکی می باشد. انجام پروژه های کامسول نقش مهمی در مدل سازی پدیده های فیزیکی و شبیه سازی رویدادهای شیمیایی دارد. هدف از طراحی کامسول ارائه نرم افزاری جامع برای حل معادلات دیفرانسیل موجود در پدیده ها با استفاده از روش المان محدود می باشد. کامسول همچنین توانایی حل معادلات دیفرانسیل جزئی و کامل و همچنین به بررسی رفتارهای خطی و غیر خطی انواع سیستم ها را دارد. یکی از ویژگی های بارز در کامسول دارا بودن ماژول های متعدد می باشد که میتواند رفتار انواع پدیده های فیزیکی را در کمترین زمان ممکن شیه سازی کند. نرم افزار کامسول دارای قابلیت های فراوانی از جمله شبیه سازی فرآیندهای دینامیک و استاتیک، شبیه سازی فرآیندهای الکترومغناطیسی، شبیه سازی فرآیندهای حرارتی و جرمی، شبیه سازی فرآیندهای اپتیکی را نیز دارد. پدیده های فیزیکی به دلیل ماهیت رفتار غیرخطی شبیه سازی دشواری دارند به همین علت نیاز به نرم افزاری داریم که بتواند رفتار دقیق انواع پدیده فیزیکی و برقی را دنبال کرده و آنها را مدل سازی کند کامسول نرم افزاری است به این جهت طراحی شده است و در بیشتر دانشگاهای معروف دنیا برای پیشبرد اهداف صنعتی و تحقیقاتی از این نرم افزار استفاده میشود.

نرم افزار کامسول در یک تعریف کلی یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای شبیه سازی چندفیزیکی در دنیا است که به کاربران اجازه می دهد تا مدل های پیچیده و چند فیزیکی را با استفاده از روش های عددی حل کنند. این نرم افزار در بسیاری از صنایع مانند صنایع خودروسازی، هوافضا، الکترونیک، اپتیک، طراحی سیستم های حرارتی به کار می رود. استفاده از کامسول به متخصصان فیزیک و برق کمک می کند تا به راحتی مدل های پیچیده را مدلسازی کرده و شبیه سازی لازم برای حل مشکلات را انجام دهید. این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا مدل های سه بعدی را با استفاده از الگوریتم های پیشرفته و روش های عددی حل کنند. با توجه به پیچیدگی بسیار زیاد مسائل فیزیکی و برقی، متخصصان به دنبال نرم افزارهایی هستند که بتوانند به راحتی مدل های پیچیده را حل کنند. با استفاده از نرم افزار کامسول و انجام شبیه سازی با کامسول متخصصان می توانند به راحتی مدل های پیچیده را برای حل مشکلات خود شبیه سازی نمایند و به دنبال راه حل های بهینه برای حل مسائل خود باشند. 

انجام پروژه کامسول برق منجر به شبیه سازی پدیده های الکترومغناطیسی و پروژه کامسول فیزیک منجر به مدل سازی پدیده های مختلف فیزیکی خواهد شد. نرم افزار کامسول از 4 بخش الکتریکی ، مکانیکی ، سیالات و شیمیایی تهیه شده است که هر کدام هدف و رفتار خاص خود را دنبال میکند کامسول در مواجه با میدان های الکترومغناطیسی، کشش، دینامیک سیالات به خوبی رفتار میکند و میتواند رفتار پدیده را به صورت تک بعدی ، دو بعدی و چند بعدی شبیه سازی نماید.نرم افزار کامسول قدرت بالایی در انجام شبیه سازی دارد و با استفاده از روش حل عددی اقدام به تجزیه و تحلیل معادلات میکند با استفاده از کامسول میتوانید پدیده های را به کمک ماژول های مختلف در شبیه سازی نمایید و به دلیل قدرت بالای کامسول می باشد یک پدیده فیزیکی در حالت عادی اتفاقاتی که درون آن می افتد با چشم غیرمسلح قابل رویت نیست و نیاز به مدلسازی دارد همچنین کامسول دارای افزونه های فراوانی می باشد که قابلیت اتصال به انواع نرم افزارهای محاسباتی دیگر را فراهم میکند در کامسول برای حل یک معادله نیاز به سه مرحله پیش پردازش ، پردازش و تحلیل داریم که همگی در کامسول انجام میشود به جرات میتوان گفت کمتر نرم افزاری قابلیت شبیه سازی جریانات و پدیده های فیزیکی مثل کامسول را دارد.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه کامسول را میتواند انجام بدهد؟

انجام پروژه انتقال حرارت با کامسول

انجام پروژه درسی با کامسول

انجام پروژه برق با کامسول

انجام پروژه فیزیک با کامسول

انجام پروژه های کامسول

 

مراحل شبیه سازی با کامسول

1- انتخاب فیزیک مناسب : در مرحله اول باید متناسب با پدیده مورد نظر فیزیک مناسب انتخاب شود

2- تشکیل هندسه : در گام دوم باید هندسه مورد نظر برای حل مساله فیزیک ایجاد شود

3- ایجاد سرعت نسبی : در گام سوم می بایست یک سرعت نسبتی برای تعادل بین ذرات سیال و جامد تعریف کرد

4- تعریف شرایط مرزی : این شرایط میزان و محدوده حل مساله در کامسول را مشخص می نمایند

5- ایجاد سرعت دورانی : این سرعت برای حل فیزیک مساله بسیار مهم و از طریق شرایط مرزی ایجاد میشود

6- حل معادلات PDE : در این گام می بایست با به صورت عددی و دیفرانسیلی به حل معادلات اقدام کرد

7- تعریف متغییرها : در این گام باید متغییرهای مورد برای بهبود شرایط همگرایی تعریف نمود

8- ایجاد شبکه بندی : هدف از این مرحله ایجاد دو شبکه مجزا برای حل حالت های مختلف فیزیک است

9- اجرا و مشاهده خروجی : در گام آخر می بایست نرم افزار را اجرا کرده و خروجی مدل سازی پدیده را مشاهده نمایید

 

ضرورت استفاده از کامسول در مدل سازی پدید های فیزیکی

امروزه بسیاری از پدیده های فیزیکی که در طبیعت رخ میدهد و از قوانین فیزیکی طبیعیت میکند به راحتی میتوان شبیه سازی کرد برای این کار نیاز به استفاده از نرم افزار حرفه ای داریم که بتواند هر نوع پدیده فیزیکی را شبیه سازی نماید کامسول نرم افزاری قدرتمند است که برای این منظور طراحی شده است با استفاده از این نرم افزار میتوانید به صورت عددی به مدلسازی پدیده های فیزیکی بپردازید فقط کافی روابط بین پدیده ها را مشخص کرده با استفاده از معادلات دیفرانسیل آن را حل کرده و در نهایت خروجی را مشاهده نمایید باید دقت داشت که کامسول مانند نرم افزارهای دیگر مکانیک نیاز به تعریف هندسه برای مدل سازی دارد.

 

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار کامسول

1- مدل سازی : از مهم ترین بخش های نرم افزار کامسول می باشد که کاربران می تواند با مدل خود را با استفاده از ابزارهای مختلف در این نرم افزار مدل سازی نمایند

2- بخش شبیه سازی : از دیگر بخش های کاربردی در کامسول است که میتوانند انواع پدیده های فیزیکی را در آن شبیه سازی کنید 

3- بخش پردازش : در این بخش کاربران میتوانند نتایج به دست آمده در شبیه سازی و مدل سازی خود را پردازش کرده و تحلیل نمایند

4- بهینه سازی : یکی از بخش های بسیار مفید در کامسول قسمت بهینه سازی است که میتوانند پارامترهای مدل های خود را بهینه نمایند 

5- بخش model builder : این بخش قابلیت مشاهده معادلات فیزیک را فراهم میسازد

6- بخش ماژول : در این بخش امکان استفاده از انواع ماژول های فیزیکی از جمله فیزیک جریان الکتریکی ، مکانیک جامدات ، آکوستیک ، جامدات را فراهم می سازد.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

سفارش پروژه آباکوس

سفارش پروژه انسیس

سفارش پروژه CFD

انجام پروژه مکانیک

سفارش پروژه فلوئنت

انجام پروژه فرترن

انجام پروژه با نرم افزار اسپن

انجام پروژه با نرم افزار هایسیس

سفارش پروژه اپن فوم

سفارش پروژه میپل

انجام پروژه EES

سفارش پروژه سالیدورک

انجام پروژه نرم افزار کتیا

سفارش پروژه اینونتور

سفارش پروژه متمتیکا

انجام پروژه سالیدورک

 

لزوم به کارگیری از کامسول در حوزه های مختلف

1- مهندسی برق : یکی از اصلی ترین حوزهایی که نرم افزار کامسول بیشترین کاربرد را در آن دارد مهندسی برق می باشد که از آن برای شبیه سازی و تحلیل مسائل مختلف از جمله انتقال حرارت ، توزیع جریان الکتریکی ، توزیع پناسیل استفاده میشود.

 

2- مهندسی شیمی :کامسول با دارا بودن ابزارهای متنوع میتواند با استفاده روش اجزا محدود انواع پدیده های شیمیایی را شبیه سازی نماید. این نرم افزار قدرت بسیار بالایی در حل پدیده های شیمیایی دارد.

 

3-  فیزیک : از دیگر حوزه هایی که کامسول اهمیت ویژه ای در آن دارد فیزیک می باشد که از آن برای شبیه سازی انواع پدیده های فیزیکی استفاده میشود.

 

4- مکانیک : در حوزه مهندسی مکانیک از نرم افزار کامسول برای مدل‌سازی طرح‌ها، دستگاه‌ها و فرایندهای مکانیکی استفاده میشود.

 

اهمیت و جایگاه نرم افزار COMSOL Multiphysics در حوزه شبیه سازی مسائل برق و فیزیک چیست؟

نرم افزار کامسول یکی از قدرتمندترین ابزارهای شبیه‌سازی مسائل مهندسی، علوم و صنایع است که از آن برای حل مسائل مختلف در حوزه‌های برق و فیزیک استفاده می‌شود. این نرم افزار قابلیت شبیه‌سازی و تحلیل مسائل چندفیزیکی را فراهم می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت تعاملی و تکاملی مسائل پیچیده را مدل‌سازی و حل کنند. امروزه بسیاری از مسائل رشته مهندسی برق و فیزیک برای شبیه سازی وابسته به کامسول می باشد این نرم افزار توانایی عجیبی در شبیه سازی دارد و قادر است مسائلی را که توسط نرم افزارهای دیگر قابل پیاده سازی نیست به راحتی در کامسول مدل سازی میشود. کامسول به عنوان یک ابزار تخصصی شبیه‌سازی، در حوزه‌های مختلف برق و فیزیک اهمیت زیادی دارد. این نرم افزار برای مطالعه و تحلیل پدیده‌های فیزیکی مختلف از جمله الکترومغناطیس، گرما، جریان سیالات، و مکانیک ساختار استفاده می‌شود. با استفاده از نرم افزار کامسول محققان، مهندسان و دانشجویان می‌توانند به راحتی مدل‌سازی و شبیه‌سازی سیستم‌های پیچیده را انجام داده و نتایج دقیق و قابل اعتماد برای تحلیل و بررسی آن‌ها به دست آورند. به همین دلیل، کامسول یک ابزار بسیار معتبر و حیاتی در حوزه شبیه‌سازی مسائل برق و فیزیک است.

 

 

آشنایی با انواع روش های مدلسازی در نرم افزار کامسول

 

1- روش FEM یا Finite Element Method: این روش در نرم افزار کامسول برای حل معادلات دیفرانسیل جزئی استفاده می شود و به صورت عمومی برای مسائل سازه، حرارت، جریان سیالات و الکترومغناطیس استفاده می شود.

 

2- روش BEM یا Boundary Element Method: این روش در کامسول برای حل معادلات دیفرانسیل جزئی استفاده می شود و به صورت عمومی برای مسائل الکترومغناطیس و حرارت استفاده می شود.

 

3- روش FVM یا Finite Volume Method: این روش در کامسول برای حل معادلات دیفرانسیل جزئی استفاده می شود و به صورت عمومی برای مسائل جریان سیالات و حرارت استفاده می شود.

 

4- روش Particle Tracing Method: این روش در کامسول برای پیگیری حرکت ذرات در سیالات استفاده می شود.

 

5- روش Level Set Method: این روش در کامسول برای تعقیب و تحلیل رابطه بین مرزهای فاز های مختلف در سیستم های چند فازی استفاده می شود.

 

آشنایی با اجزا و قسمت های مختلف نرم افزار کامسول

1- محیط کاربری: از محیط ترین اجزای نرم افزار کامسول می باشد که یک رابط کاربری گرافیکی کارآمد که به کاربران امکان می‌دهد تا مدل‌های خود را ساخته و تنظیم کنند.

2- محیط شبکه: یک ابزار برای تعریف و ساختاردهی شبکه‌های محاسباتی برای حل معادلات فیزیکی در نرم افزار کامسول می باشد

3- محیط شبیه‌سازی: این قسمت از کامسول به کاربران امکان می‌دهد تا معادلات فیزیکی خود را تعریف کرده و شبیه‌سازی‌های لازم برای حل آن‌ها را اجرا کنند.

4- محیط پوسته: یک ابزار بسیار کاربردی در نرم افزار کامسول است که برای تعریف و تنظیم پوسته‌های شبکه و تغییرات هندسی در مدل‌ها به کار میرود

5- محاسبات: این قسمت از کامسول وظیفه انجام محاسبات دارد . برای اجرای شبیه‌سازی‌ها، حل معادلات فیزیکی و تجزیه و تحلیل نتایج استفاده می‌شود.

6-نتایج: این قسمت از کامسول وظیفه نمایش نتایج را بر عهده دارد که شامل گزارش نتایج شبیه‌سازی، تحلیل داده‌ها و تصویرسازی نتایج میشود.

7- پلاگین‌ها و افزونه‌ها: COMSOL Multiphysics قابلیت اضافه کردن پلاگین‌ها و افزونه‌های مختلف برای افزایش قابلیت‌های نرم افزار را دارد.

 

 

وظایف کاربردی نرم افزار کامسول بدر حالت کلی به صورت زیر تعریف میشود :

1- مدل‌سازی و شبیه‌سازی پدیده‌های فیزیکی مختلف مانند جریان سیالات، انتقال حرارت، الکترومغناطیس یکی از اصلی ترین وظایف کامسول می ابشد

2- تحلیل و بهینه‌سازی ساختارها و سیستم‌های پیچیده با استفاده از روش‌های عددی از دیگر وظایف کامسول می باشد.

3- طراحی و بهینه‌سازی دستگاه‌ها و سامانه‌های فناوری بر پایه شبیه‌سازی.

4-توانایی پیش‌بینی و تجزیه و تحلیل عوامل مختلف در فرآیندهای تولید و توسعه محصولات از دیگر وظایف مهم و کاربردی کامسول می باشد.

5- ارائه گزارشات دقیق و تصویرسازی داده‌های شبیه‌سازی برای ارتباط بهتر با مخاطبان در نرم افزار کامسول قابلیت پیاده سازی دارد.

6- انجام تحقیقات و پروژه‌های علمی و صنعتی با استفاده از قابلیت‌های گسترده نرم افزار کامسول انجام میشود.

7- آموزش و آشنایی با روش‌های شبیه‌سازی و مدل‌سازی فیزیکی به دانشجویان و پژوهشگران در کامسول به راحتی انجام میشود.

8- ارائه راه‌حل‌های بهینه برای مسائل پیچیده و چالش‌برانگیز در زمینه‌های مختلف فناوری از دیگر وظایف نرم افزار قدرتمند کامسول می باشد.

 

 

اهمیت نرم افزار کامسول در چیست ؟

کامسول در نرم افزار های کاربردی در شبیه سازی پدیده های فیزیکی می باشد که از روش المان محدود برای حل معادلات دیفرانسیل استفاده میکند با استفاده از این نرم افزار میتوان هر سیستمی را مدل سازی کرد و معادلات آنها را استخراج کرد کامسول را این جهت چند فیزیکی می نامند که میتواند طیف فراوانی از پدیده های فیزیکی را به صورت تنها یا کوپل شده شبیه سازی نماید این نرم افزار قدرتمند در تمامی حوزه ها از جمله برق و فیزیک و مکانیک کاربرد دارد مسائل عددی غیرخطی که با کامسول حل میشود شاید به جرات گفت با نرم افزار دیگری قابل انجام نیست. نرم افزار تخصی کامسول می تواند در حضور چالش هایی نظیر میدان های الکترومغناطیسی، کشش، دینامیک سیالات و دینامیک گاز به خوبی راهگشا باشد اساس کار این نرم افزار بکارگیری روابط فیزیک و حل عددی آنها می باشد ولی کاربر اصلا نیاز به نوشتن کدهای طولانی و خسته کننده در محیط کامسول نیست این برنامه با داشتن انواع کتابخانه های مختلف توانسته یک رابط کاربری بسیار حرفه ای بین خود و کاربر ایجاد کند.

 

کاربردهای کامسول

1- قابلیت شبیه سازی انواع پدیده ها در حضور میدان های الکترومغناطیسی

2- توانایی حل معادلات دیفرانسیل سیستم های غیر خطی

3- شبیه سازی انواع فیزیکی ، شیمیایی ، الکتریکی

4- دار بودن کتابخانه های مختلف برای استفاده کاربری آسان

5- داشتن محیط گرافیکی بسیار حرفه ای برای مشاهده رفتار فیزیکی یک پدیده

6- استفاده از خروجی نرم افزار کامسول در سایر برنامه های شبیه سازی عناصر فیزیکی

 

مراحل انجام پروژه کامسول

  1. ارسال پروژه کامسول از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه کامسول توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه کامسول براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه کامسول توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه کامسول در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه کامسول داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه کامسول باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه کاامسول می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه رشته صنابع است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان کامسول است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه کامسول

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار می باشد متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه کامسول مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های کمسول در کشور است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه کامسول 

انجام پروژه های کامسول همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان با نرم افزار کامسول داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های کامسول است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

سفارش پروژه کامسول با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های کامسول با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در انجام پروژه کامسول به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه کامسول فیزیک و برق دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه کامسول چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه کامسول خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه کامسول وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه کامسول منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری کامسول

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه کامسول در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های کامسول به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی کامسول تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های کامسول انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه شبیه سازی کامسول موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده کامسول

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه کامسول به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه کامسول من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه کامسول در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه