انجام پروژه های EES

انجام پروژه های EES ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار EES توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های EES میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های EES خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه EES در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه EES در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

EES چیست ؟

EES یا ای ای اس یکی از قوی ترین نرم افزارهای مکانیک در حوزه حل معادلات جبری و دیفرانسیل خطی می باشد که کاربرد اصلی آن در حل عددی مسائل ترمودینامیکی و سیالاتی می باشد. انجام پروژه های EES نقش مهمی در تحلیل سیکل های انرژی و حل معادلات جبری دارد. هدف از طراحی EES قابلیت حل معادلات خطی و غیرخطی، مسائل بهینه سازی، و تحلیل جریان سیالات می باشد. EES دارای قابلیت فراوانی از جمله محاسبه و شبیه سازی سیستمهای ترمودینامیکی را دارد . EES به صورت خودکار معادلاتی که قرار است حل شود را شناسایی میکند و به صورت یک محیط تعاملی عمل می کند که امکان وارد کردن معادلات و شرایط مسئله را فراهم می کند و سپس حل آنها را با استفاده از روش های عددی انجام می دهد. این نرم افزار قابلیت های مختلفی در زمینه ترمودینامیک ، سیالات و انتقال حرارت دارا می باشد که باعث مجبوبیت بین مهندسی رشته مکانیک شده است . بهینه سازی پارامترهای ورودی ، تحلیل انواع مسائل عدم قطعیت تنها بخشی از ویژگی این نرم افزار است EES قدرت بالایی در حل مسائل و روابط مکانی تبدیل انرژی دارد و با شناسایی خودکار روابطی که باید حل شود کار را برای کاربران آسوده کرده است.

نرم افزار قدرتمند EES از اصلی ترین نرم افزارهای مکانیک در حوزه تبدیل انرژی و ترمودینامیک می باشد EES یک نرم افزار مهندسی است که برای تحلیل و طراحی سیستم‌های حرارتی، مکانیکی، الکتریکی و شیمیایی استفاده می‌شود. EES که مخفف Engineering Equation Solver است و از زبان برنامه نویسی متلب برای تحلیل و حل مسائل مهندسی استفاده می‌کند. ای ای اس بیشترین استفاده را مهندسی مکانیک دارد که  به دلیل کاربری آسان تر و روش حل مسایل در بین دانشجویان استفاده زیادی دارد. اهمیت نرم افزار EES در این است که به مهندسان و دانشجویان مهندسی کمک می‌کند تا به راحتی و سرعت بالا مسائل پیچیده مهندسی را حل کنند. با استفاده از EES، می‌توان به تحلیل دقیق و بهینه‌سازی سیستم‌های مختلف پرداخت و نتایج دقیق و قابل اعتماد را بدست آورد. ضرورت و دلیل استفاده از نرم افزار EES در محاسبات مهندسی این است که باعث سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی و تحلیل مسائل مهندسی می‌شود و همچنین دقت و قابل اعتماد بودن نتایج را افزایش می‌دهد. به علاوه، EES ابزار مناسبی برای آموزش و تحقیقات در حوزه‌های مختلف مهندسی است.

قدرت ای ای اس در حل مسائل مکانیک و تحلیل آنها با سرعت بسیار بالا می باشد. یکی از ویژگی های مهم و کاربردی این نرم افزار دارا بودن کتابخانه های رایگان و کاربردی جهت حل سریع مطالب می باشد. EES نرم افزار چند وجهی در حوزه سیالات است که برای تجزیه و تحلیل مسائل ترمودینامیک در حوزه تبدیل انرژی برای تحلیل انواع حالت های انرژی ، شبیه سازی انواع سیکل های ترکیبی بخار مورد استفاده میگیرد از خواص کاربردی این نرم افزار داشتن پایگاه داده خواص ترمودینامیکی و خواص انتقال ماده است جدوال خواص به صورت کامل در این نرم افزار تعبیه شده است و با داشتن پارامترهای خواص مستقل خواص مواد مجهول را نیز پیدا کرد و این ویژگی در کمتر نرم افزاری مشاهده می شود ای ای اس با ذخیره مشخصات ترمودینامیکی در پایگاه داده مخصوص خود باعث صرفه جویی در وقت و زمان شده و جلوی تکرار حل مسائل تکراری میگیرد.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های EES  را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه سیکل های تبرید EES

انجام پروژه تبدیل انرژی با EES

انجام پروژه EES اگزرژی

انجام پروژه EES سیکل های ترکیبی

انجام پروژه EES مولدهای بخار

انجام پروژه EES نیروگاه های ترکیبی

انجام تحلیل ترمودینامیکی با EES 

 

مراحل شبیه سازی در نرم افزار EES

1- وارد شرایط مرزی :مرحله اول کار با نرم افزار EES وارد کردن شرابط مرزی می باشد این شرایط محدوده کاری نرم افزار تعیین میکند

2- حل معادلات به صورت پارمتری : در مرحله بعد نیاز است معادلات وارد شده به EES را با داشتن پارامترهای مرزی حل شود

3- معرفی خواص ترمودینامیکی : در مرحله سوم باید خواص ترمودینامیکی که میخواهیم معادلات آن را در EES  استفاده کنیم تعریف نماییم

4- استفاده از واحدهای مهندسی : نرم افزار EES  دارای کتابخانه های مختلف از واحدهای انگیزه است این واحدها برای تحلیل اگزرژی استفاده میشود 

5- تعریف دستگاه واحد ها : در EES  واحدهای مختلفی داریم که برای اندازه گیری مقادیر نیاز به تعریف این واحد داریم

6- تعریف آرایه : آرایه ها در نرم افزار ای ای س نقش متغیر را ایفا میکنند به همین علت باید آرایه را تعریف کنیم

7- انجام محاسبات جدولی :  در EES محاسبات پارامتری در داخل یک جدول ذخیره میشود تا بعد بتوانیم در مدل سازی سیکل های ترکیبی استفاده نماییم

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار EES

1- EES توانایی حل عددی کلیه مسائل مکانیک را دارد

2- با استفاده از نرم افزار EES امکان دسترسی به حجم عظیمی از کتابخانه های مختلف برای مسائل ترمودینامیکی فراهم میشود

3- این نرم افزار دارای واسط کاربری حرفه ای و در عین ساده برای شبیه سازی مدل های مختلف می باشد

4- نرم افزار EES توانایی حل و تحلیل مسائل سیستم های تحلیل حرارتی را دارا می باشد 

5- با استفاده از این نرم افزار میتوانید انواع نمودارهای حوزه تبدیل انرژی را به صورت چند بعدی ترسیم نمایید.

 

سایر خدمات مشابه در متلب پروژه

انجام پروژه آباکوس

انجام پروژه انسیس

انجام پروژه فلوئنت

سفارش پروژه مکانیک

انجام پروژه کتیا

انجام پروژه PV ELITE

انجام پروژه فرترن

انجام پروژه اپن فوم

انجام پروژه میپل

انجام پروژه ترمودینامیک

انجام پروژه PyroSim

انجام پروژه سالیدورک

انجام پروژه CFD

انجام پروژه کامسول

انجام پروژه انتقال حرارت

انجام پروژه اسپن

انجام پروژه هایسیس

 

وظایف کاربردی نرم افزار EEs

1- طراحی و تحلیل سیستم‌های حرارتی و سرمایشی از مهم ترین وظایف نرم افزار EES می باشد.

2- محاسبه و بهینه‌سازی دوره‌های حرارتی و چرخه‌های ترمودینامیکی به راحتی در EES امکان پذیر است.

3- محاسبه خواص فیزیکی مواد و سیالات از دیگر قابلیت های نرم فزار EES می باشد.

4- طراحی و تحلیل سیستم‌های انرژی خورشیدی توسط نرم افزار قدرتمند EES به سادگی انجام میشود.

5- محاسبه و بهینه‌سازی عملکرد سیستم‌های تولید برق از دیگر وظایف مهم EES است.

6- محاسبه و تجزیه و تحلیل سیستم‌های خنک کننده به راحتی در EES انجام میشود.

 

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار EES

1- محیط کاربری : این بخش مهم ترین قسمت از نرم افزار EES می باشد که شامل تمامی منوهای و ابزارهای کاربردی می باشد 

2- ویرایشگر متن : این بخش شامل ویرایشگرهای متنی برای وارد کردن متن و فرمول های ریاضی است 

3- قسمت محاسبات : این بخش شامل محاسبه مقادیر عددی، حل معادلات، رسم نمودار می باشد 

4- پایگاه داده : نرم افزار EES شامل تعداد زیادی از پایگاه داده ها برای تحلیل انواع سیکل ها و حل مقادیر می باشد 

5- تحلیل حرارتی : این بخش شامل المان های مختلف برای تحلیل های حرارتی مانند فشار ، دما و سیکل های انرژی می باشد 

6- تحلیل سیالات : این بخش از مهم ترین قسمت های EES است که شامل قسمت های مختلف برای تحلیل سیالاتی است 

7- تحلیل اگزرژی : این بخش برای تحلیل اگزرژی که کاربرد فراوانی در مسائل تبدیل انرژی دارد استفاده میشود.

 

لزوم استفاده از نرم افزار EES در حل مسائل تبدیل انرژی

امروزه حل مسائل عددی حوزه مکانیک خصوصا در حوزه انرژی و ترمودینامیک به یکی از نیازهای اصلی کاربران تبدیل شده است حل عددی معادلات علاوه بر روشن کردن روش حل مساله میتواند پاسخ های بسیار مناسبی جهت بهینه کردن در اختیار متخصصان قرار دارد یکی از حوزه های کاربردی تبدیل حالت های مختلف انرژی می باشد ، گرایش تبدیل انرژی که به مطالعه تغییرات انرژی های مختلف میپردازد این تغییرات در نهایت منجر به تولید انرژی خواهد شد به عنوان نمونه نیروگاهای سیکل بخار را در نظر بگیرید. برای تحلیل روابط عددی میان حالت های مختلف انرژی نیاز به نرم افزار حرفه ای داریم که بتواند آنها را به صورت عددی مدل سازی کند ای ای اس به این منظور طراحی شده است که قادر است با داشتن ابزارهای متنوع و پایگاه های داده ای مختلف انواع روابط مورد نیاز ترمودینامیکی را محاسبه نماید.

 

اهمیت نرم افزار EES در چیست ؟

EES یکی از نرم افزارهای مهم در حوزه مدل سازی و شبیه سازی فرآیندهای اگزرژی و تبدیل انرژی شناخته میشود که کاربرد اصلی آنها در حل معادلات غیرخطی این فرآیندها می باشد این نرم افزار قدرت بالایی در حل انواع مسائل دیفرانسیلی ، ترمودینامیک و انتقال حرارت دارد و میتوانید به صورت عددی کلیه روابط موجود در آنها را تحلیل نماید به جرات میتوان EES کاربردین نرم افزار مهندسی مکانیک در عددی پارامتری انواع مسائل است. مدل سازی انواع فرآیندهای نیروگاه های سیکل ترکیبی و خورشیدی یکی از هزاران ویژگی این نرم افزار حرفه ای می باشد از اصلی ترین ویژگی های بسیار برجسته نرم افزار EES داشتن رابطه رابط کاربری بسیار قدرتمند برای کدنویسی معادلات شبیه سازی سیکل های ترکیبی است.

 

کاربردهای EES

1- قابلیت حل انواع مسائل جبر خطی و غیرخطی

2- سرعت محاسباتی بسیار سریع و بالا

3- قابلیت تحلیل انواع مسائل اگزرژی 

4- شبیه سازی انواع نیروگاه های سیکل بخار و ترکیبی

5- قابلیت حل عددی انواع مسائل ترمودینامیک 

6- شبیه سازی انواع روابط مربوط به انتقال حرارت

 

مراحل انجام پروژه EES 

  1. ارسال پروژه EES از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه EES توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه EES براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه EES توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه EES در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه EES داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه با EES باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه EES می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه رشته EES است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان EES است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه EES

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار جستجو نمایید، متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه EES مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های EES در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه EES

انجام پروژه های EES همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان با EES داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های EES است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

سفارش پروژه EES با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه EES با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه EES به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه EES دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه EES چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه EES خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه EES وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه EES منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری EES

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه EES در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های EES به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی EES تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های EES انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه EES موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده EES

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه EES به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه EES من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه EES در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه