انجام پروژه انسیس

انجام پروژه انسیس ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار انسیس توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های انسیس میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های انسیس خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه ۱۰ ساله آمادگی دارد انجام پروژه های انسیس را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه انسیس در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

 

انسیس چیست ؟

انسیس یا Ansys یکی از قوی ترین نرم افزارهای مکانیک در حوزه تحلیل مسائل مکانیک است که کاربرد اصلی در حل مسائل المان محدود می باشد. انجام پروژه های انسیس کاربرد فراوانی در حل عددی مسائل مکانیک بر پایه روش اجزا محدود دارد. هدف نهایی از اجرا و انجام پروژه انسیس مکانیک ارائه نرم افزاری جامع در شبیه سازی و حل عددی کلیه مسائل مهندسی مکانیک می باشد. نرم افزار انسیس دارای قابلیت های فراوانی از جمله تحلیل اجزا محدود، حل پدیده های سیالاتی ، آنالیز انواع مسائل جامدات، سیالات، انتقال حرارت را دارا می باشد. انجام پروژه با نرم افزار انسیس منجر به حل مسائل مکانیکی به روش اجزا محدود و انجام پروژه انسیس منجر به شناخت دقیق رفتار پدیده های مختلف خواهد شد .انسیس شامل مجموعه ای از ابزارهای تحلیلی و شبیه سازی است که با استفاده از آن، می‌ توان مسائل پیچیده را با دقت و صحت بالا حل کرد. انسیس دارای دو نسخه انسیس ورک بنچ ، انسیس APDL می باشد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. طراحان و سازندگان انسیس آن را نرم افزاری جامع و کامل برای پاسخ گویی به نیازهای کاربران میدانند یکی از ویژگی های انسیس تحلیل انواع مسائل اجزا محدود می باشد و با استفاده از آن قادر خواهید بود. هر نوع شی یا قطعه را به کوچکترین اجزا تبدیل کرده و آنرا تحلیل نمایید از انسیس برای تحلیل رفتاری انواع مسائل استاتیکی ، دینامیکی و سیالات نیز استفاده میشود همچنین انسیس قادر به برقراری ارتباط بین این مسائل می باشد از اصلی ترین ویژگی های انسیس میتوان به بهینه سازی انواع مدل ها اشاره کرد که در کمتر نرم افزاری این قدرت مشاهده میشود.

نرم افزار انسیس (ANSYS) یک نرم افزار شبیه سازی عددی است که برای تحلیل و حل مسائل مهندسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم افزار قابلیت شبیه سازی و تحلیل مسائل مکانیکی، الکترومغناطیسی، حرارتی، دینامیک سیالاتی را داراست. در مهندسی مکانیک، نرم افزار انسیس به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تحلیل و طراحی رفتار پدیده های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این نرم افزار، مهندسان مکانیک می‌توانند به راحتی تحلیل و شبیه سازی رفتار المان های مختلف در داخل اجزای مختلف را انجام داده و با بهینه سازی آن‌ها، هزینه و زمان طراحی را کاهش دهند. در مسائل اجزا محدود، نرم افزار انسیس به عنوان یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین نرم افزارهای موجود در این حوزه شناخته می‌شود. با استفاده از این نرم افزار، مهندسان می‌توانند به راحتی مسائل را به روش اجزا محدود کدنویسی نمایند . همچنین، این نرم افزار قابلیت تحلیل و شبیه سازی رفتار سیالات، حرارت و الکترومغناطیسی را نیز داراست که در بسیاری از صنایع از جمله هوافضا ، متالوژی ، فیزیک ، مکانیک مختلف استفاده می‌شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های انسیس قابلیت تحلیل مسائل مختلف در علوم مهندسی می باشد انسیس بیشترین استفاده را در مهندسی مکانیک و عمران دارد. در مهندسی عمران انسیس برای بررسی تنش ها و ارتعاشات در سازه ها و قاب ها استفاده میشود. این نرم افزار بیشترین استفاده را در حوزه سیالات دارد که با استفاده از تکنیک های حجم محدود و المان محدود میتواند طیف گسترده ای از مسائل پر چالش استاتیک، دینامیک و ارتعاشات را نیز حل نماید. از دیگر کاربردهای انسیس تحلیل رفتار مدل های خطی و غیرخطی می باشد این رفتارها توسط پارامترهای مختلف به انسیس تزریق شده و رفتار المان محدود آن را مشاهده خواهید کرد امروزه نرم افزار انسیس نه تنها در حوزه علم مکانیک بله پا را فراتر نهاده است و در مباحث عمرانی و تحلیل غیرارتجاعی سازه نیز کاربرد پیدا کرده است تحلیل تمامی خمش های و آنالیزهای مودال به وسیله انسیس انجام میشود میتوان آن را یک نرم افزار چندجانبه و چند وجهی دانست که در همه علوم کاربرد دارد همچنین نرم‌افزار انسیس مهندسین و طراحان را قادر می‌سازد تا به راحتی بتوانند بهینه‌سازی ساختاری ، حرارتی ، دینامیکی ، تعادل وزنی و عملکردی و همچنین شبیه‌ سازی‌ های مد ارتعاشی و ضریب اطمینان و ایمنی را در طرح‌هایشان به صورت مرحله به مرحله اعمال کنند این نرم افزار از ابزارها و ماژول های مختلقی استفاده میکند.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های انسیس را میتواند انجام بدهد ؟

انجام تحلیل اجزا محدود با انسیس

انجام تحلیل سیالاتی با انسیس

انجام تحلیل جامداتی انسیس

انجام تمرین انسیس

 

مراحل شبیه سازی در نرم افزار انسیس

1- تعریف مدل: در مرحله اول ، باید مدل سه بعدی شامل هندسه، مواد و شرایط مرزی تعریف می شود.

2- شبکه بندی: در مرحله دوم باید شبکه بندی صورت گیرد ،  در این گام هندسه مدل به قطعات کوچکتر تقسیم می شود و برای هر قطعه، شبکه بندی مناسب مشخص میشود

3- تعیین شرایط مرزی: در مرحله سوم باید شرایط مرزی مشخص شود ، شرایط مرزی برای هر قطعه تعیین می شود. این شرایط شامل حرارت، جریان، فشار است

4- تعیین مواد: در گام چهارم باید خواص مواد مختلف در مدل تعیین مشخص شود. این خواص شامل چگالی، ضریب هدایت حرارتی، ضریب انبساط حرارتی است.

5- تعیین شرایط حد و مقدار اولیه: در مرحله پنچم، شرایط حد و مقدار اولیه برای هر قطعه مشخص میشود می شود. این شرایط می تواند شامل دما، فشار، سرعت باشد.

6- اجرای شبیه سازی: در مرحله ششم باید شبیه سازی با استفاده از مدل تعریف شده انجام می شود.

7- تحلیل و بررسی نتایج: در این مرحله، نتایج حاصل از شبیه سازی بررسی و تحلیل می شوند. این نتایج ممکن است شامل دما، فشار، سرعت  باشد.

8- بهینه سازی: در مرحله آخر با استفاده از نتایج حاصل از شبیه سازی، مدل بهینه سازی می شود.

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار انسیس

1- انسیس توانایی حل کلیه مسائل مکانیک را دارد 

2- با استفاده از نرم افزار انسیس تحلیل انواع مسائل مانند قبیل حرارت، سیالات، مغناطیس، الکترواستاتیک، الکتریسیته را دارا می باشد 

3- این نرم افزار قابلیت تحلیل رفتار یک سیال را به روش اجزا محدود دارد 

4- انسیس توانایی تحلیل مسائل سیالایی و جامداتی را دارد 

5- با استفاده از این نرم افزار میتوان انواع مدلسازی و تحلیل سازه های کامپوزیتی را به راحتی انجام داد.

 

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار انسیس 

1-  بخش انسیس ورک بنچ: این بخش از انسیس شامل یک محیط کاربری گرافیکی است که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی و با استفاده از روش های گرافیکی و تعاملی، مدل های خود را ساخته و تحلیل کنند.

 

2- بخش انسیس فلوئنت: این بخش از انسیس شامل نرم افزار شبیه سازی دینامیک سیالات است که به کاربران امکان محاسبه و شبیه سازی جریان های سیالات در سطح سه بعدی را می دهد.

 

3- بخش انسیس مکانیکال: این بخش از نرم افزار انسیس شامل نرم افزار مکانیک سازه است که به کاربران امکان تحلیل و طراحی سازه های پیچیده را با استفاده از روش های تحلیل اجزاء محدود فراهم می کند.

 

4- بخش انسیس سی اف دی : این بخش از نرم افزار انسیس شامل نرم افزارهایی است که به کاربران امکان تحلیل و طراحی جریان های سیالات، گرمایی و جریان های چند فازی را با استفاده از روش های محاسباتی فراهم می کند.

 

5- بخش انسیس مولتی فیزیک: این بخش از انسیس شامل نرم افزارهایی است که به کاربران امکان تحلیل و طراحی سیستم های چند فیزیکی را با استفاده از روش های متعدد فراهم می کند.

 

ضرورت استفاده از انسیس در حل مسائل اجزا محدود

نرم افزار انسیس به عنوان مهم ترین نرم افزار مکانیک شناخته میشود با قاطعیت میتوان گفت تمامی پروژه های این حوزه را با این نرم افزار میتوان انجام داد ANSYS علاوه بر مکانیک در مهندسی عمران نیز کاربرد دارد، تحلیل پدیده های سیالاتی ، حل مسائل المان محدود ، مدل سازی سیستم های متخلل در رشته مکانیک و تحلیل انواع تیرها و ستون ها ، سنجش میزان خمش ، محاسبه سختی سازه ، محسابه میزان استحکام مصالح در رشته عمران با استفاده از انسیس قابل انجام خواهد بود. امروزه نرم افزارهای متنوعی در مهندسی مورد استفاده قرار میگیرد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارد ولی اگر بخواهیم از مهم ترین آنها نام ببریم انسیس در جایگاه اول قرار دارد آن چیزی که این نرم افزار از بقیه متمایز میکند قابلیت چند ویژگی آن می باشد با استفاده از انسیس شما میتوانید تمام مسائل سیالاتی انواع روش های اجرا محدود و هم چنین کلیه سوالات آلمان محدود را حل کنید نکته دیگر درباره آنسیس قابلیت اتصال آن به سایر نرم افزارهای مشابه می باشد به طوری که به راحتی میتوان خروجی بدست آمده در انسسس را در دیگر نرم افزارها اجرا کرد.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

سفارش پروژه آباکوس 

سفارش پروژه فلوئنت

سفارش پروژه مکانیک

انجام پروژه EES

انجام پروژه PyroSim

سفارش پروژه کتیا

انجام پروژه فرترن

انجام پروژه PV ELITE

انجام پروژه ترمودینامیک

انجام پروژه CFD

انجام پروژه کامسول

انجام پروژه اپن فوم

انجام پروژه میپل

انجام پروژه اینونتور

انجام پروژه سالیدورک

انجام پروژه اسپن

انجام پروژه CFX

سفارش پروژه هایسیس

 

لزوم به کارگیری از نرم افزار انسیس در صنایع مختلف 

1- صنعت هوافضا : در هوافضا از انسیس برای شبیه سازی و تحلیل دینامیکی سیستم های فضایی و طراحی سامانه های موشکی استفاده میشود

2- خودروسازی : در حوزه تولید خودرو از نرم افزار انسیس برای شبیه سازی و تحلیل جریان هوا در داخل خودرو و طراحی سیستم های تعلیق استفاده میشود.

3- صنعت نفت و گاز : در حوزه نفت و گاز از انسیس برای شبیه سازی و تحلیل جریان سیالات در لوله ها و طراحی و تحلیل سیستم های حفاری استفاه میشود

4- صنعت پزشکی :  در صنعت پزشکی از نرم افزار انسیس برای شبیه سازی و تحلیل جریان خون در رگ ها و دستگاه های پزشکی استفاده میشود 

5- صنعت سازه و ساختمان : در ساخت سازه انسیس برای شبیه سازی و تحلیل رفتار سازه ها در برابر بارهای زلزله به کار میرود.

 

 

چرا باید استفاده از نرم افزار انسیس را فرا گرفت ؟

حل مسائل مختلف مهندسی همواره یک چالش بزرگ برای متخصصان و مهندسان بوده است در حوزه مکانیک و عمران روشی به نام اجزا محدود وجود دارد که با روش مدل سازی ریاضی مسائل گوناگون را حل می نماید. این روش نیازمنده استفاده از نرم افزاری برای حل به کمک کامپیوتر است که انسیس به عنوان نرم افزار تراز اول در دنیا شناخته میشود. این نرم افزار قادر است با ابزارهای مختلف خود تمامی مسائل مهندسی را تحلیل نماید یکی از خصوصیات بارز انسیس بهینه ساازی مدل های طراحی شده است با استفاده از این روش مهندسان میتواند هزینه های تولیدی خود را قبل از ساخت به طور قابل توجه ای کاهش دهند. همچنین انسیس میتواند شبیه سازی ترکیبی از علوم مختلف مانند هوافضا ، مکانیک و عمران را انجام دهد.این نرم افزار به سادگی میتواند از روش تحلیل متقارن برای شبیه سازی های سنگین استفاده نماید. در این روش کافی است فقط بخشی از مدل را به جای کل مدل شبیه سازی کرد به همین علت سرعت اجرا به شدت بالا خواهد رفت.

 

 

اهمیت نرم افزار انسیس در چیست ؟

نرم افزار ANSYS به عنوان یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای مهندسی در حوزه شبیه سازی و تحلیل مسائل المان محدود در دنیا شناخته می شود. این نرم افزار قابلیت های بسیاری در زمینه تحلیل و شبیه سازی مسائل مختلف را داراست و به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از آن، به طور دقیق تر و سریع تر به حل مسائل پیچیده و چالش برانگیز مهندسی بپردازند. ANSYS در بسیاری از صنایع مانند خودروسازی، هوافضا، نفت و گاز، الکترونیک، صنایع دفاعی استفاده می شود و بسیاری از شرکت های بزرگ جهان از آن برای تحلیل و طراحی محصولات خود استفاده می کنند. به عبارت دیگر، ANSYS به عنوان یکی از ابزارهای ضروری برای مهندسان و پژوهشگران در حوزه های مختلف شناخته می شود.

 

کاربردهای انسیس 

1- قابلیت شبیه سازی هر نوع سیالی با هندسه پیچیده

2- داشتن محیط کاربری بسیار جذاب

3- قابلیت شبیه سازی انواع مدل های آشفتگی

4- پیاده سازی مدلهای انتقال حرارت 

5- قابلیت پیاده سازی انواع جریان های کنشی

6- داشتن قابلیت موازی برای مش بندی و حل همزمان چند مساله سیالاتی

 

مراحل انجام پروژه انسیس

  1. ارسال پروژه انسیس از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه انسیس توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه انسیس براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه انسیس توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه انسیس با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه انسیس با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه انسیس به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه دانشجویی انسیس دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه انسیس چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه انسیس خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه انسیس وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه انسیس منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری انسیس

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه انسیس در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های انسیس به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در انجام پروژه دانشجویی انسیس توانسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های انسیس انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه انسیس موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده انسیس

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه انسیس به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه انسیس من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه انسیس در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه