انجام پروژه های CFD

انجام پروژه های CFD ، ارائه خدمات انجام پروژه CFD با متلب توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های CFD میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های CFD خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی انجام پروژه CFD را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه CFD در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

 

CFD چیست؟

CFD یا مخفف Computational Fluid Dynamics شاخه ای از علم مکانیک است که کاربرد اصلی آن در مدلسازی و تحلیل جریان سیالات می باشد. انجام پروژه های CFD نقش مهمی در حل مسائل دینامیک سیالات محاسباتی و سیالات پیشرفته دارد. هدف از طراحی CFD مطالعه و پیش بینی رفتار جریان سیالات، واکنش های شیمیایی ، انتقال جرم و حرارت براساس معادلات ناویر استوکس می باشد. CFD که فرآیند مدل سازی ریاضی یک پدیده فیزیکی شامل جریان سیالات و حل عددی آن با استفاده از محاسبات عددی است امروزه تاثیر زیادی در زندگی انسان ها دارد. CFD همچنین میتواند با استفاده از آنالیز عددی و الگوریتم‌های عددی رفتار سیالات را پیش بینی میکند. CFD همچنین توانایی شبیه سازی جریان سیالات در صنایع مختلف مانند هوافضا، مکانیک خودرو ، حرکت سیال دارد. CFD همچنین علم یافتن روابط حاکم بر پدیده های فیزیکی با استفاده از روابط ریاضی می باشد که نتایج به دست آمده از تحلیل های cfd در طراحی مجدد فرآیندهای سیالات بسیار کاربرد دارد.

 دینامیک سیالات محاسباتی یک روش محاسباتی بر پایه روابط ریاضی است که برای تحلیل جریان سیالات و انتقال حرارت در سیستم های سیالاتی استفاده می شود. در این روش، معادلات دینامیک سیالات با استفاده از روش های عددی حل شده و جریان سیالات در داخل سیستم شبیه سازی می شود. استفاده از روش CFD امروزه اهمیت فراوانی در مهندسی مکانیک دارد زیرا این روش به مهندسان این امکان را می دهد تا جریان سیالات و انتقال حرارت در سیستم های پیچیده را با دقت بالا تحلیل کنند و اطلاعات ارزشمندی در خصوص پدیده های سیالات بدست آورند. با استفاده از CFD همچنین مهندسان می توانند عملکرد سیستم های سیالاتی را بهبود بخشند و از نظر بهینه سازی طراحی و بهبود کارایی سیستم های سیالاتی استفاده کنند. ضرورت استفاده از CFD در علوم مخنلف مهندسی به خصوص مکانیک به دلیل پیچیدگی سیستم های سیالاتی است. در بسیاری از موارد، جریان سیالات در سیستم های پیچیده، مانند موتورهای داخل سوخت، توربین های بادی و هیدرولیکی، لوله های حرارتی، نمی تواند به صورت تجربی یت دستی تحلیل شود. در این موارد، استفاده از CFD برای شبیه سازی و تحلیل جریان سیالات و انتقال حرارت با دقت بالا بسیار مفید است.

CFD در یک تعریف کلی به معنای محاسبات دینامیک سیالات محاسباتی است که در آن از روش های عددی برای حل معادلات نیوتن و برای توصیف جریان های سیال در محیط های گازی و مایع استفاده می شود. استفاده از CFD در مهندسی مکانیک بسیار مهم است زیرا با استفاده از این روش، می توان به طور دقیق تر و سریع تر جریان سیالات را در داخل اجزای سیالاتی ، ماشین آلات و دستگاه های صنعتی شبیه سازی کرد. این روش به مهندسان کمک می کند تا قبل از ساخت یک دستگاه، طراحی خود را به صورت دقیق و با کمترین خطا انجام دهند. دنیای اطراف ما شامل پدیده های بسیار مانند انتقال سیال و جریان سیال می باشد که نیاز به شبیه سازی این جریانی سیالاتی داریم یک شبیه سازی سی اف دی به بررسی و تحلیل پارامترهای مختلف یک سیال از قبیل سرعت ، حرکت ، شتاب می پردازد برای حل یک معادله سی اف دی ابتدا یک مدل فیزیکی برای سیال تعریف میشود سپس با استفاده از روش های عددی و نرم افزاری به محاسبه و بدست آوردن پارامترهای آن سیال پرداخت میشه معادلات ریاضی با توجه به نوع مساله سی اف دی تغییر میکند یکی از مهمترین مشکلاتی که در شبیه سازی فرآیندهای یک سیال وجود دارد قایل اعتبار بودن نتایج به دست آمده در سی اف دی می باشد که نیازمند حل دقیق مساله و بدست آوردن تک تک معادلات آن می باشد.این شاخه از علم از طریق حل معادلات ریاضی میتواند انتقال حرارت، حرکت جرم، واکنش های شیمیایی و پدیده های وابسته به آنها را تحلیل و بررسی کند در حقیقت cfd شبیه سازی و تحلیل تمامی مسائل سیالات می باشد.

متلب پروژه چه نوع پروژه های CFD را میتواند انجام دهد ؟

انجام پروژه cfd با آباکوس

انجام پروژه کدنویسی cfd 

انجام پروژه cfd مکانیک

انجام پروژه شبیه سازی با cfd

 

 

انجام پروژه سی ادف دی

مراحل مختلف انجام پروژه CFD

1 – تعریف مسئله : در گام اول باید مسئله ای که قرار است به روش cfd حل شود را تعریف کنیم 

2- تعریف شرایط مرزی : مشخص کردن شرایط مرزی از مهم ترین قسمت های حل یک مسئله cfd است در این روش شرایط مناسب برای حل یک مسئله مشخص میشود 

3- حل مسئله به صورت دستی : با توجه به اینکه روش cfd دارای پیچیدگی و جزئیات مختلفی می باشد در گام سوم باید ابتدا مسئله را به صورت دستی حل کنیم 

4- مشخص کردن پارامترها خروجی : یکی از مهم ترین قسمت های حل مسئله cfd تعیین دقیق پارامترهای خروجی می باشد 

5- استفاده از نرم افزارهای مربوطه : در گام پنجم باید یک نرم افزار برای حل مسئله معرفی شود این نرم افزار به طور معمول متلب ، فلوئنت یا فرترن می باشد 

6- نوشتن های کدهای cfd : در این مرحله با توجه به صورت مسئله و پارامترهای ورودی مسئله شروع به نوشتن کدهای cfd خواهیم کرد 

7- اجرا و مشاهده خروجی : در گام آخر باید برنامه را اجرا کرده و خروجی موردنظر را مشاهده کرد.

لزوم استفاده از نرم افزار متلب در حل معادلات CFD

CFD یک سری معادلات محاسباتی می باشد که با استفاده از روش های عددی به تجزیه و تحلیل و مدل کردن پدیده های فیزیکی که دارای سرعت زیاد و هندسه پیچیده است می پردازد  این روابط به هیچ وجه قابل تحلیل به صورت دستی نیست و نیاز به نرم افزارهای تخصصی دارد دینامیک سیالات محساباتی از معادلات و فرمول های خاصی برای تحلیل مسائل المان محدود استفاده می نماید که نرم افزار متلب از بهترین آنها می باشد این نرم افزار با داشتن مجموعه کامل کدهای CFD و همچنین کتابخانه های دینامیک سیالاتی توانایی حل هر نوع مساله ای را دارا می باشد به جرات میتوان گفت که هیچ نرم افزاری در زمینه CFD به اندازه متلب کاربرد و اهمیت ندارد.

 

روش های حل مسائل cfd

روش های حل مسائل CFD به دو بخش اصلی تقسیم می شوند: روش های مبتنی بر معادلات ناویر استوکس و روش های بدون شبکه

 

1- روش های مبتنی بر معادلات ناویر استوکس:
در این روش برای حل مسائل و روابط CFD ، معادلات پیوستگی-توان و معادلات ناویر استوکس با استفاده از یک شبکه محاسباتی تفریقی برای حل عددی این معادلات برای

سیستم های فیزیکی پیچیده مدل شده اعمال می شوند. برای حل این معادلات عددی، الگوریتم های مختلفی مانند explicit و implicit وجود دارند.

2- روش های بدون شبکه:
در این روش ها برای حل مسائل CFD  از مکانیزم های فیزیکی سیال مانند جریان، ارتعاش و انتقال حرارت بدون نیاز به تعریف دقیق ضخامت و فضا استفاده می شوند. این روش ها بر اساس الگوریتم هایی مانند روش شبکه اشباع، روش اسفنجه و روش حجم محدود کار می کنند.

 

نرم افزارهای حل مسائل cfd

در حال حاضر نرم افزارهای مختلفی برای توسعه و حل مسائل CFD مورد استفاده قرار میگیرد به عنوان مثال می توان به کامسول ، انسیس ، اپن فوم ، استار سی ام اشاره کرد.

هر یک از این نرم افزارها از روش های مختلف برای حل مسائل CFD استفاده می کنند که بسته به نوع مسئله و حجم داده ها، یکی از آنها مسلطتر از دیگری است. به عنوان مثال، نرم افزار انسسس برای حل مسائل CFD به ویژه در مسائل با جریان بسیار پیچیده و شبیه سازی احتراق، بسیار موفق است. به علاوه، نرم افزار اپن فوم برای شبیه سازی جریان سیالات با جریان متعارف و یا جریان های فشرده، بسیار کارا و قدرتمند است.

 

ضرورت بکارگیری از دینامیک سیالات محاسباتی 

دینامیک سیالات محاسباتی یک روش عددی است که برای تحلیل و مدل‌ سازی جریان سیالات استفاده میشود. در این روش، معادلات حاکم بر حرکت سیالات به صورت عددی حل می‌شود تا بتوان جریان سیال را در زمان و مکان به دقت مورد نظر مدل‌ سازی کرد با استفاده از دینامیک سیالات محاسباتی، می‌توان اثر سیال بر اجسام مختلف را مدل کرده و ویژگی‌ های مختلفی مانند سرعت، فشار، دما و توزیع جرم در جریان سیال را محاسبه کرد.متلب پروژه با توجه به اهمیت این موضوع تیم تخصصی از بهترین مجریان دینامیک سیالات محاسباتی را در کنار هم جمع کرده است تا خیال شما از بابت سفارش آسوده باشد.

 

مراحل حل یک مساله CFD

1- تعریف دقیق مساله : در گام نخست می بایست مساله به صورت کامل شناسایی و تعریف شود 

2- پیش پردازش : در این مرحله عملیات ایجاد مدل هندسی ، ایجاد شبکه مش بندی ، شرایط مرزی مناسب تعریف میشود 

3- بعد از پردزاش : در این گام عملیات استخراج داده ، تحلیل برنامه با استفاده از نرم افزار و ترسیم نمودارهای مربوطه انجام میشود

 

مراحل حل یک پروژه دینامیک سیالات محاسباتی

1- انتگرال گیری : در این مرحله از معادلا حاکم بر سیال انتگرال گیری میشود 

2- گسسته سازی : در این گام تبدیل معادلات دیفرانسیلی انجام میشود 

3- حل معادلات : در گام آخر حل معادلات جبری با استفاده از روش های محاسبات عددی انجام میگیرد

 

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه EES

انجام پروژه آباکوس

سفارش پروژه مکانیک

انجام پروژه انسیس

انجام پروژه فلوئنت

سفارش پروژه اپن فوم

سفارش پروژه میپل

انجام پروژه فرترن

انجام پروژه اسپن

انجام پروژه هایسیس

انجام پروژه سالیدورک

انجام پروژه انتقال حرارت

انجام پروژه ترمودینامیک

انجام پروژه فلوتری دی

اهمیت CFD در چیست ؟

اهمیت CFD و دینامیک سیالات محاسباتی و پیش بینی رفتار مناسب سیالات و استفاده از روابط ریاضی برای یافتن این معادلات سی اف دی را به یکی از پرکاربردین شاخه ها در بین کاربران تبدیل کرده است CFD با استفاده از روش اجزا محدود شروع به حل مسائل می نماید که به صورت دستی اصلا قابل انجام نیست علم سیالات به عنوان یک علوم متغیر با زمان شناخته میشود به این صورت که رفتار جریانی در آن را به هیچ وجه نمیتوان پیش بینی کرد علم سی اف دی تمامی این نیازمندی ها را در کنار هم قرار داده است و با تحلیل ذره ای میتواند به راحتی رفتار هر نوع سیالاتی را به صورت کامل شبیه سازی نماید معمولا سی اف دی توسط نرم افزار های مختلفی انجام میشود که متلب از بهترین آنهاست همجنین حل این نوع مسائل نیاز به دانش تخصصی می باشد که معمولا زمان بر است  متلب پروژه با داشتن ده ها متخصص حرفه ای و تجربه بسیار بالا آمادگی دارد تمامی سفارشات شما در این حوزه را بر عهده گرفته و با قیمت مناسب تحویل شما بدهد.

 

کاربردهای CFD

1- توانایی شبیه سازی محفظه های احتراق با سی اف دی

2- قابلیت شبیه سازی جریان های سیال با cfd

3- شبیه سازی افت فشار در مبدل های حرارتی و انتقال حرارت

4- توانایی شبیه سازی عددی جربان تراکم پذیر گذرنده از سیال

5- توانایی شببه سازی جریان عبوری از یک حفره با مرز متحرک

6- قابلیت شبیه سازی فرآیندهای انتقال جرم با سی اف دی

7- توانایی شبیه سازی جریان های دوفازی ، سه بعدی و مغشوش

 

مراحل انجام پروژه CFD 

  1. ارسال پروژه CFD از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه CFD توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه CFD براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه CFD توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه CFD با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های CFD با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه CFD به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه  سی اف دی دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه CFD چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه CFD خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه CFD وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه CFD منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری CFD

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه CFD در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های CFD به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در حوزه پروژه دانشجویی CFD توانسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های CFD انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه CFD موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده CFD

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه CFD به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه CFD من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه CFD در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه