انجام پروژه های کامفار

انجام پروژه های کامفار ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار کامفار توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های کامفار میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های کامفار خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه کامفار در حوزه نوشتن طرح توجیهی با کامفار ، ازریابی مالی با کامفار ، امکان سنجنی با کامفار تمامی سفارشات شما را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه کامفار  در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

 

 کامفار چیست؟

کامفار یا COMFAR یکی از نرم افزارهای قدرتمند در حوزه مطالعات اقتصادی مهندسی می باشد که بیشترین استفاده را در نوشتن طرح توجیه اقتصادی دارد هدف از طراحی نرم افزار کامفار آنالیز امکان سنجی در مطالعات طرح های سرمایه گذاری است. امروزه انجام پروژهای کامفار نقش مهمی در ارزیابی مالی و اقتصادی پروژه‌های صنعتی دارد. کامفار شاخص های مالی پروژه ها را ارزیابی، محاسبه و تحلیل می نماید. مدیران به کمک این نرم افزار می توانند تأثیر تغییرات هر یک از پارامترهای ورودی بر روی سهام سرمایه گذاری خود را مشاهده نمایند.

یکی از ویژگی های بارز امکان سنجی، تهیه، ارزیابی و تحلیل انواع پروژه‌ های مالی و اقتصادی است. کامفار به کاربر امکان شبیه سازی وضعیت مالی و اقتصادی کوتاه مدت و بلندمدت پروژه‌های سرمایه گذاری را میدهد. نرم افزار کامفار تجزیه و تحلیل پروژه های صنعتی و غیر صنعتی، اعم از سرمایه گذاری های جدید، بازسازی، توسعه، سرمایه گذاری مشترک یا پروژه های خصوصی سازی را آسان میکند.

کامفار یک مدل کامپیوتری برای تجزیه و تحلیل امکان سنجی و گزارش دهی می باشد کامفار یکی از نرم افزار های پرکاربرد در در حوزه ارزیابی مالی می باشد که در توجیه اقتصادی به کار میرود. زمانی که شما به عنوان یک سرمایه گذار در حال فعالیت می باشید به دنبال راه حل های گوناگون برای پیاده کردن ایده های خود هستید ولی بعضی وقت ها تعداد پارامترها بسیار زیاد می باشد که با ذهن قابلبت پیاده سازی وجود ندارد برای همین از نرم افزار کامفار برای پیاده سازی ایده استفاده میشود. این برنامه با هدف استاندارد کردن تعاریف و محاسبات ارزیابی های اقتصادی توسط سازمان یونیدو Unido سازمان ملل متحد تهیه گردید و علی رغم انتقاداتی که به نرم افزار کامفار وجود دارد به یکی از پروفروش ترین نرم افزارهای ارزیابی اقتصادی و بانکی در جهان تبدیل گردید. کامفار امکان شبیه سازی پروژه های سرمایه گذاری در کوتاه مدت و بلند مدت و تحلیل فرایندهای مالی را فراهم می سازد.

متلب پروژه چه نوع پروژه های کامفار را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه با نرم افزار کامفار

انجام تمرین کامفار

انجام پروژه صنایع با کامفار

انجام پروژه COMFAR

انجام پروژه مدیریت با کامفار 

انجام پروژه های کامفار

سایر خدمات مشابه در متلب پروژه 

انجام پروژه مکس کیودا 

انجام پروژه msp

انجام پروژه مطالعات امکان سنجی

انجام پروژه تحقیقات بازار

سفارش پروژه رپیدماینر

سفارش پروژه تحلیل آماری

سفارش پروژه spss

سفارش پروژه لیزرل

سفارش پروژه ساس

 

ضرورت استفاده از کامفار در طرح توجیهی :

امروزه ارزیابی مالی و اقتصادی از مهم ترین بخش های تصمیم گیری برای مدیران جهت انجام یک پروژه می باشد به همین دلیل متخصصان مالی برای این ارزیابی نیاز به استفاده از نرم افزار کاربردی در این زمینه است کامفار بهترین گزینه در این زمینه است این نرم افزار دارای فرمول‌ها و روش‌های معمول در اقتصاد مهندسی است که با کمک تحلیل های ریاضی بهترین ارزیابی را در اختیار مدیران قرار میدهند در حال حاضر بسیاری از مراکز مالی مهم همانند بانک ها ، بانگاه های اقتصادی زود بازده ، پژوهشگاهای اقتصادی در بررسی توجیه‌پذیر بودن طرح‌های سرمایه‌گذاری از این نرم افزار استفاده می نمایند

 

ورودی مختلف نرم افزار کامفار 

1- اطلاعات پروژه : در مرحله اول اطلاعات مالی شرکت دریافت میشود 

2- دوره ساخت : در این گام دوم باید دوره ساخت و برنامه ریزی یک پروژه مشخص شود 

3- محصولات : محصولات مختلف مورد استفاده باید در این گام مشخص شود

4- واحد پول : در گام چهارم باید نوع واحد پولی ( ریال یا دلار ) در طرح توجیهی مشخص شود 

5- معرفی هزینه های ثابت : در این گام باید هزینه ثابت سرمایه گذاری مانند هزینه تمام شده اجرای زمین معرفی شود 

6- هزینه تولید : در این قسمت باید به نرم افزار هزینه هایی که یک تولید قرار است ایجاد کند را مشخص نمایید

7- تامین مالی : باید در این مرحله مشخص کنیم که هزینه مالی از طریق چه سرمایه گذاری ( داخلی یا خارجی ) وارد طرح میشود 

8- فروش : در این گام هزینه لازم برای فروش یک محصول مورد نظر مشخص میشود 

 

اهمیت نرم افزار کامفار در چیست؟

نرم افزار کامفار، شاخص های مالی پروژه ها را ارزیابی، محاسبه و تحلیل می نماید. مدیران به کمک این نرم افزار می توانند تأثیر تغییرات هر یک از پارامتر های ورودی سیستم را بر فرآیند های مالی طرح بررسی کرده و در نهایت در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش پروژه تصمیم گیری می کنند.یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی که از طرح تحقیقات قبل از بهره برداری حمایت می کند و استفاده از آن سازماندهی و محاسبه گزارشات مالی و اقتصادی را آسان میسازد، نرم افزار تخصصی کامفار می باشد که در سال 1979 توسط واحد ارزیابی اقتصادی بخش عملیات یونید و طراحی و تهیه شده است.

 

ویژگی های نرم افزار کامفار 

1- کامفار برای مدیران این امکان را فراهم می‌کند که ضمن بررسی جریان نقدینگی، فرصت‌های موجود را نیز به درستی ارزیابی کنند.

2- کامفار به مدیران این امکان را می‌ دهد که برای طرح‌های آینده برنامه ریزی استراتژیک انجام دهند.

3- برای آن‌ها این امکان را فراهم می‌کند که تامین منابع مالی از منابع مختلف را بررسی کنند.

4- نرم افزار کامفار از طولانی شدن عمر پروژه‌ها، افزایش سرمایه گذاری و ایجاد ظرفیت‌های بیش از حد نیاز جلوگیری میکند.

5- نرم افزار کامفار قابلیت تطبیق با زبان فارسی را دارد.

6- نرم افزار کامفار امکان شبیه سازی پروژه‌ های سرمایه گذاری در کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین امکان تحلیل فرآیندهای مالی را فراهم میکند.

 

مراحل انجام پروژه کامفار در متلب پروژه

  1. ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه کامفار توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه کامفار براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه کامفار توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه کامفار با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه کامفار با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه کامفار به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه کامفار دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه کامفار چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه کامفار خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه کامفار وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه کامفار منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری کامفار

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه کامفار در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های کامفار به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی کامفار تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های کامفار انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه کامفار موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده کامفار

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه کامفار به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه کامفار من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه کامفار در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

‫2 نظر ارسال شده در “انجام پروژه های کامفار

  1. Avatar امین

    حدودا چه بازه قیمتی برای انجام پروژه های کامفار اعلام میکنید؟ و این قیمت بر مبنای چه المان هوایی تعیین میشه؟

    • متلب پروژه متلب پروژه

      سلام
      خواهش میکنم میتوانید به شماره های موجود در سایت پیام بدین
      یا مستقیم با شماره 09108391389 تماس بگیرید.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه