انجام پروژه های SPSS

انجام پروژه های SPSS ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار SPSS توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های SPSS میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه SPSS خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه SPSS را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه SPSS در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

spss چیست؟

SPSS یا اس پی اس اس یکی از نرم افزارهای قدرتمند آمار در حوزه تجزیه و تحلیل داده می باشد که کاربرد اصلی آن در ایجاد گزارش های آماری است. انجام پروژه های SPSS نقش مهمی در تحلیل مدلهای آماری و تجزیه و تحلیل داده ها دارد. هدف از طراحی SPSS ارائه نرم افزاری جامع جهت حل مدلهای آماری از سبک تا پیچیده می باشد. نرم افزار SPSS همچنین توانایی تحلیل نتایج پرسشنامه ، تحقیقات میدانی، و همچنین آزمون فرضیات تحقیق و ایجاد گزارش‌ های آماری را دارا می باشد. انجام پروژه SPSS خصوصا تحلیل آماری با SPSS دارای قابلیت های فراوانی از جمله امکان تحلیل داده‌ها ، رسم نمودارها ، اجرای آزمون‌ های آماری و تحلیل عاملی و رگرسیون و تحلیل کیفی و کمی داده ها را دارا می باشد. این نرم افزار کاربرد فراوانی در حوزه صنایع و آمار دارد. یکی از قابلیت های بسیار مهم در SPSS امکان انجام آمارهای توصیفی از قبیل جدول‌بندی شطرنجی، بسامدها، توصیفات، کاوش، آمار توصیفی نسبی و همچنین انجام آمارهای دومتغیره از جمله میانه‌ها، آزمون T، تحلیل پراکنش، همبستگی، آزمون‌های غیرپارامتری می باشد.بسیاری از متخصصان آمار با انجام پروژه اس پی اس اس نتایج دقیقی از تحلیل های مختلف برای داده های خود بدست می آورند. نرم افزار SPSS به دلیل سادگی و قدرت بالا به یکی از پراستفاده ترین برنامه ها در حوزه تحلیل انواع داده تبدیل شده است و بیشترین استفاده را در علوم اجتماعی، روانشناسی و آمار دارد، بسیاری از کاربران آمار نیاز به یک برنامه تخصصی برای تحلیل و آنالیز دقیق داده های خود دارند تا بتواند اطلاعات دقیق از گزارشات خود داشته باشند از جمله رگرسیون ، تحلیل رفتاری و کمی داده برنامه تخصصی SPSS یکی از بهترین و پرکاربردترین در این حوزه و تحلیل داده های کمی و کیفی می باشد و بیش از هفت میلیون کاربر فعال در سطح شرکت و دانشگاه از این برنامه استفاده می کنند.

نرم افزار SPSS در یک تعریف کلی یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین نرم افزارهای آماری در دنیا به حساب می آید که برای تحلیل داده ها در حوزه علوم اجتماعی، روانشناسی، آمار ، مدیریت و آموزش و پژوهش های با رویکرد کمی استفاده می شود. شمار استفاده کنندگان از این نرم افزار در سطح دنیا بسیار زیاد است این نرم افزار چند کاربرده می باشد و در حوزه های مختلف توسط متخصصان مورد استفاده قرار میگیرد. یک متخصص حوزه آماری وابستگی شدیدی به استفاده از SPSS دارد. داشتن ابزارهای کاربردی برای تحلیل آماری و همچنین انجام فرآیندهای آماری مختلف با داده های گوناگون جایگاه SPSS را میان کاربران افزایش داده است. امروزه استفاده از نرم افزار SPSS بسیار مهم است زیرا به کاربران این امکان را می دهد تا داده های خود را به سادگی و با دقت بالا تحلیل کنند. با استفاده از SPSS، کاربران می توانند اطلاعات بسیاری را از داده های خود استخراج کنند، از جمله میانگین، میانه، حالت، واریانس، همبستگی، رگرسیون استفاده میشود. استفاده از SPSS در حوزه آمار نیز بسیار مهم است زیرا به کاربران این امکان را می دهد تا به صورت سریع و دقیق داده های خود را تحلیل کنند و نتایج را به صورت گزارشات قابل فهم و قابل استفاده برای سایرین ارائه دهند. همچنین، با استفاده از نرم افزار SPSS میتوان به طور دقیق پیش بینی ها و تحلیل های آینده را انجام دااد و بهترین تصمیمات را برای سازمان در سطوح مختلف اتخاذ کرد.

با استفاده از نرم افزار SPSS تحلیل انواع داده های آماری با هر نوع ویژگی با استفاده از آن امکان پذیر است. این نرم افزار که قابلیت های انجام تحلیل های توصیفی زیبا از اطلاعات، شامل رسم نمودار و چارتهای گوناگون، محاسبات مربوط به میانگین، انحراف معیار، واریانس، میانه و رگرسیون را دارا می باشد. همچنین علاوه بر تحلیل های توانایی مدیریت داده ها نیز از ویژگی های این نرم افزار می باشد. SPSS را میتوان قدرتمندترین نرم افزار در حوزه تحلیل رفتارهای اجتماعی هم دانست کاربرانی که معمولا از پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات استفاده میکنند باید این اطلاعات به نرم افزاری وارد نمایند تا تحلیل انجام شود SPSS یکی از بهترین نرم افزارها در این حوزه می باشد که در عین سهولت و سادگی بسیار گسترده می باشد اس پی اس اس برای تحلیل داده از آمارهای مختلف از جمله کیفی ، توصیفی ، دو متغیره و پیش بینی استفاده میکند SPSS در علوم مختلف مانند مدیریت ، اقتصاد ، علوم اجتماعی کاربردهای مختلفی دارد برای نمونه پژوهشگران میتوانند با تحلیل رفتار انواع رگرسیون و نمودارهای مختلف اطلاعات خود را بدست آورد.

متلب چه نوع پروژه های SPSS  را میتواند انجام دهد؟

 انجام پروژه داده کاوی با SPSS

انجام پروژه آمار توصیفی با SPSS

انجام پروژه دانشجویی SPSS

انجام پروژه با نرم افزار SPSS

 

انجام پروژه spss

 

مراحل تحلیل آماری در SPSS

1. جمع آوری داده ها: در گام اول باید داده های موردنظر از طریق پرسشنامه ،نظر سنجی ها و تهیه داده های مورد نظر از شرکت ها و ارگان مدنظر صورت گیرد 

 

2. وارد کردن داده ها به SPSS : برای شروع کار با SPSS لازم داده ها در فرمت اکسل ذخیره کرده و آن را وارد نرم افزار نمایید

 

3. توصیف داده ها: یکی از مهم ترین بخش های در SPSS توصیف داده ها می باشد در گام سوم باید از ابزار تحلیل موجود در این نرم افزار برای این کار استفاده کرد 

 

4. تحلیل رابطه بین متغیر ها: در میان انبوه داده ها به طور معمول بین متغیرهای مختلف روابط خاصی برقرار است یکی از ویژگی های برجسته SPSS کشف روابط پنهان از میان مجموعه داده است.

 

5. تحلیل فرضیات: در گام پنجم باید فرضیات مساله در کنار هم قرار داده و وارد نرم افزار کرد و تحلیل مورد نظر انجام شود

 

6. تحلیل رگرسیون: در گام ششم نیاز داریم برای روی داده های آماری تحلیل های رگرسیون در نرم افزار SPSS صورت گیرد.

 

7. تحلیل عاملی: یکی از بخش های جذاب نرم افزار SPSS تحلیل عاملی بین متغیرهای مختلف است که باید در این مرحله انجام شود 

 

8. تفسیر نتایج و مشاهده خروجی : در گام آخر باید برنامه را اجرا کرده و خروجی مورد نظر را مشاهده نمایید.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه مینی تب 

انجام پروژه نرم افزار R

انجام پروژه مکس کیودا 

انجام پروژه msp

انجام پروژه نرم افزار اکسل

سفارش پروژه تحلیل داده

انجام پروژه pls

انجام پروژه رپیدماینر

سفارش پروژه داده کاوی

سفارش پروژه تحلیل آماری

انجام پروژه آموس 

سفارش پروژه لیزرل

سفارش پروژه ساس

آشنایی با بخش های مختلف SPSS

1- بخش داده : در این بخش میتوانید داده های مختلف وارد محیط نرم افزار نمایید میتوانید داده ها را ویرایش کرده و اضافه نمایید 

2- بخش تحلیل : در این بخش از نرم افزار میتوانید انواع تحلیل مانند تحلیل آماری، تحلیل رگرسیون، تحلیل عاملی، تحلیل خوشه بندی را انجام دهنید 

3- بخش گزارشگیری : این بخش از SPSS شامل گزارش های تهیه مختلف از جمله جداول آماری، نمودارها، نمودارهای شکلی را انجام داد

4- منوهای اصلی : این بخش شامل نوار منو ، عنوان ، نوار وضعیت ، نوار ویرایش می باشد.

5- پنجره تمایش داده ها و پنجره نمایش خروجی : این بخش وظیفه نمایش داده های ورودی و همچنین مشاهده خروجی نمودارها را دارا می باشد.

 

روش های تحلیل آماری در SPSS

1- تحلیل توصیفی: این روش در نرم افزار SPSS شامل معادلات آماری مختلف مانند میانگین، میانه، و تغییرات استاندارد می‌شود.

2. آزمون فرض: با استفاده از روش تحلیلی در SPSS می‌توان آزمون‌های فرضی مختلف مانند t-test، ANOVA، chi-square test و غیره را اجرا کرد.

3. تحلیل رگرسیون: نرم افزار قدرتمند SPSS امکان اجرای تحلیل رگرسیون خطی، رگرسیون چند متغیره، و تحلیل رگرسیون لجستیک را فراهم می‌کند.

4- تحلیل عاملی: با استفاده از نرم افزار SPSS می‌توان تحلیل عاملی برای کشف الگوهای پنهان در داده‌ها انجام داد.

5- تحلیل خوشه‌بندی: یکی از مهم ترین تحلیل های موجود در SPSS تحلیل خوشه بندی است این تحلیل به ما این امکان را می‌دهد که داده‌ها را بر اساس شباهت‌های آن‌ها به یکدیگر به خوشه‌های مختلف تقسیم کرد.

 

لزوم استفاده از spss در حل مسائل آماری

استفاده از نرم افزار SPSS برای تحلیل داده های پژوهشی و تحقیقاتی بسیار مفید است و به دلیل داشتن ابزارهای گوناگون، قابلیت های متعدد و قابلیت تنظیم گزارش های آماری، به عنوان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای آماری در جهان شناخته شده است. نرم افزار SPSS یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای آماری است که برای تحلیل داده ها و استخراج نتایج آماری به کار می رود. علم آمار همانند سایر علوم برای تحلیل مسائل خود نیازمند نرم افزارهای تخصصی می باشد که بتواند با دریافت انواع داده ها در فرمت های مختلف نمودارها و تحلیل های لازم را در اختیار کاربر قرار دهد. یکی از برنامه های کاربردی SPSS است این نرم افزار که قدیمی ترین برنامه در تحلیل آماری است قابلیت توصیف بالایی از داده ها و رسم نمودارهای آمار دارد همچنین از SPSS علاوه بر آمار در حوزه های مختلف علوم اجتماعی ، جامعه شناسی ، علوم رفتاری دارد. 

 

وظایف کاربردی SPSS به صورت زیر تعریف میشود.

1- انجام تحلیل آماری: نرم افزار SPSS به کاربران امکان می‌دهد تا انواع تحلیل‌های آماری از جمله تحلیل توصیفی، تحلیل رگرسیون، تحلیل واریانس را بر روی داده‌های خود انجام دهند.

 

2- تهیه گزارشات و نمودارها: با استفاده از SPSS می‌توان گزارشات جامع و نمودارهای مختلفی را برای نتایج تحلیل‌های خود تولید کرد.

 

3- تحلیل داده‌های مختلف: نرم افزار SPSS قابلیت پردازش و تحلیل داده‌های متنوع از جمله داده‌های عددی، دسته‌ای، چند متغیره را فراهم می‌کند.

 

4- پشتیبانی از تحقیقات علمی: یکی از اصلی ترین وظایف نرم افزار SPSS پشتبانی از تحقیقات علمی است این نرم افزار به عنوان یک ابزار قدرتمند در تحقیقات علمی و پروژه‌های پژوهشی استفاده می‌شود، زیرا قابلیت‌های گسترده‌ای برای تحلیل داده‌ها و استخراج نتایج دقیق دارد.

 

5- استفاده در حوزه‌های مختلف علوم انسانی و مهندسی : نرم افزار قدرتمند SPSS در صنایع مختلف از جمله علوم اجتماعی، بهداشت، صنایع اقتصاد، مدیریت کاربرد دارد و در تحقیقات و تحلیل داده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

لزوم استفاده از SPSS در حوزه های مختلف

1- صنایع : از مهم ترین حوزه های مورد استفاده از نرم افزار SPSS در مهندس صنایع می باشد که از آن برای تحلیل فرآیند در کارخانجات و سازمان‌ها و تحلیل داده‌های بازاریاب می باشد.

 

2- تحلیل آماری : از دیگر حوزه های کاربردی مورد استفاده از SPSS تحلیل آماری می باشد که از آن برای برای تجزیه و تحلیل آماری خصوصا تحلیل نتایج پرسشنامه های تحقیقات میدانی، و همچنین آزمون فرضیات تحقیق استفاده میشود.

 

3- اقتصاد : از دیگر حوزه های بسیاری کاربردی حوزه اقتصاد است که از آن برای بررسی فرآیندهای زمانی اقتصادی و درک تاثیرات متقابل آنها بر روی یکدیگر می باشد.

 

4- روانشناسی : حوزه روانشناسی تحت تاثیر استفاده از نرم افزار SPSS می باشد که از آن برای تجزیه و تحلیل داده های بیماران روانی و تحلیل پرسشنامه اطلاعات بیماران را دارد.

 

5- مدیریت : یکی دیگر از حوزه های بسیار حساس که وابستگی شدیدی به SPSS دارد. حوزه مدیریتی است که با دارا بودن داده ها و اطلاعات یک شرکت و سازمان می تواند تجزیه و تحلیل دقیقی از میزان بهره روی یک شرکت کسب نماید.

 

اهمیت نرم افزار SPSS در چیست؟

اگر بخواهید در حوزه تحلیل آماری از نرم افزاری استفاده کنید بدون شک spss یکی از بهترین آنها می باشد. این نرم افزار که شامل سه بخش دریافت داده ، انتخاب نوع تحلیل و گرفتن خروجی می باشد به یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای آماری در شرکت ها ، دانشگاه ها و صنایع مختلف تبدیل شده است. امروزه تحلیل داده های آماری و یادگیری بررسی دقیق و همچنین تجزیه و تحلیل آن با توجه به کاربردهای بسیار زیاد برای کاربران به یک ضرورت تبدیل شده است یکی از اصلی ترین مشکلات تحلیل تخصصی داده ها برای پیش پردازان جدا کردن داده های کمی و کیفی می باشد این امر به صورت دستی امکان پذیر نیست و حتما باید توسط یک نرم افزار تخصصی انجام شود که SPSS از بهترین آنها می باشد این نرم افزار حرفه ای با داشتن محیط کاربری بسیار جذاب قابلیت پیش پردازش و تحلیل انواع داده های کمی را برخوردار می باشد یکی از ویژگی های بسیار بارز این نرم افزار تحلیل انواع داده های به صورت عددی ، غیر عددی می باشد که قابلیت ترسیم انواع گراف و نمایش گرافیکی تحلیلی داده ها را فراهم می سازد.

 

کاربردهای SPSS

1- توانایی ایجاد جدول‌های فراوانی و نتیجه گیری‌های آماری

2- قابلیت تهیه جداول و نمودارهای آماری

3- توانایی بدست آوردن توزیع‌ها و رفتار داده‌های وارد شده

4- توانایی بدست آوردن داده‌های تصادفی

5- پردازش انواع رگرسیون و محاسبات آماری

6- قابلیت محاسبه انواع آزمون‌های آماری

 

مراحل انجام پروژه SPSS 

  1. ارسال پروژه SPSS از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه SPSS توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه SPSS براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه SPSS توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه SPSS در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه SPSS داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه با نرم افزار SPSS باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه SPSS می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه SPSS است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان SPSS است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه SPSS

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار جستجو نمایید، متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه SPSS مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های SPSS در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه SPSS

انجام پروژه های SPSS همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان با نرم افزار SPSS داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های SPSS است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

 

سفارش پروژه SPSS با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه SPSS با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه SPSS به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه SPSS دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه SPSS چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه SPSS خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه SPSS وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه SPSS منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری SPSS

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه SPSS در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های SPSS به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی SPSS تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های SPSS انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه SPSS  موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده SPSS

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه SPSS به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه SPSS من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه SPSS در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

‫10 نظر ارسال شده در “انجام پروژه های SPSS

  1. Avatar مرتضی بخشی

    باسلام آیا با نرم افزار spssزمانیندی پروژه برای برج میشود انجام داد یا خیر؟
    برج دوقلو بتنی ۱۹و ۲۱ طبقه که زیرزمین و دوطبقه کار شده است

    • متلب پروژه متلب پروژه

      سلام
      بله انجام میدیم
      لطف کنید با شماره های موجودر سایت با ما در ارتباط باشید.

  2. Avatar سعید الهویی

    من چند بار تماس گرفتم جواب ندادین
    سفارش پروژه spss دارم از دوستان دانشگاه شما رو معرفی کردن
    چطوری میتونم باتون تماس بگیرم ؟

    • متلب پروژه متلب پروژه

      سلام
      خواهش میکنم
      ببخشید کمی دیر پاسخ داده میشه حجم سفارشات در این حوزه بالاست
      با شماره 09108391389 تماس بگیرید
      و سفارش خودتون رو از طریق تلگرام همین شماره ثبت کنید

  3. Avatar الهه

    قیمت پروژه spss چقدر هست ؟
    چطور قیمت گذاری میشه ؟
    من داده ها و پرسش نامه رو هم دارم

    • متلب پروژه متلب پروژه

      باید توضیحات کامل پروژه رو بفرستید تا بررسی بشه
      همین طوری نمیشه قیمت داد
      با شماره 09108391389 تماس بگیرید.

  4. Avatar مجید مرادی

    من یک پیشنهاد دادم به کسانی که این نوشته رو دارن میخونن
    تو پروژه های نرم افزار spss واقعا موسسه متلب پروژه حرف اول رو میزنه
    من با مجریان حرفه شون مستقیم صحبت کردم آقای اطهری بودن
    دانشجوی دکتری شریف رشته صنایع
    خیلی کارشون درسته اعتماد کنید پشیمون نمیشید

    • متلب پروژه متلب پروژه

      لطف دارید آقای مرادی عزیز
      تلاشمون اینه که برای همه کسانی که به ما اعتماد میکنن کار با کیفیت بالا انجام شود

  5. Avatar سهراب

    سفارش پروژه نرم افزاری با spss داشتم موسسات دیگه قیمت های خیلی بالا گفتن
    ولی تو متلب پروژه با قیمت کم انجام دادن و کیفیت هم راضی بودم
    به امید همکاری همیشکی

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه