انجام پروژه کتیا

انجام پروژه کتیا ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار کتیا توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های کتیا میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های کتیا خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله  آمادگی دارد انجام پروژه های کتیا را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه کتیا در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

کتیا چیست؟

کتیا یا Catia یکی از قوی ترین نرم افزار های مکانیک در حوزه طراحی صنعتی می باشد که کابرد اصلی آن مدلسازی سه بعدی قطعات صنعتی می باشد. انجام پروژه های کتیا نقش مهمی در طراحی سه بعدی، مدلسازی قطعات و تجزیه و تحلیل اجزای مکانیکی دارد. هدف از طراحی کتیا ارائه نرم افزاری جامع جهت ساخت و تولید قطعات با دقت بالا به کمک کامپیوتر است. کتیا دارای قابلیت های فراوانی از جمله طراحی سه بعدی، ساخت مدل های مرکب، انجام قالب سازی می باشد .مهندسان با استفاده از کتیا قادر خواهند بود قطعات مختلف را طراحی و مدل سازی کنند، تحلیل ها و شبیه سازی های مهندسی را انجام دهند و فرآیندهای تولید را بهینه نماید.این نرم افزار بیشترین کاربرد را در صنایع هوا و فضا، خودروسازی، صنایع الکترونیکی، صنعت دریایی دارد. یکی از ویژگی های برجسته کتیا دارا بودن استاندارد صنعتی در طراحی و توسعه محصولات است. این نرم افزار که توسط شرکت فرانسوی داسو سیستمز طراحی شده است با داشتن ویژگی طراحی از نماهای مختلف بهترین تجربه را برای کاربر به ارمغان می آورد با کتیا میتوان پیچیده ترین قطعات از جمله هواپیما ، خودرو و ادوات نظامی را مدل سازی کرد همچنین کتیا با داشتن محیط فرمول نویسی میتواند به کاربر اجازه طراحی محصول متناسب با ذهن خلاق او را دهد.

در یک تعریف کلی کتیا یک نرم افزار مدلسازی و طراحی سه بعدی به وسیله کامپیوتر است که برای طراحی و ساخت قطعات صنعتی و تجهیزات استفاده می شود. اهمیت نرم افزار کتیا در صنعت به خصوص در حوزه هواپیماسازی و خودروسازی به دلیل قابلیت های بسیار بالای آن است. انجام طراحی با کتیا منجر به طراحی محصولات صنعتی و انجام پروژه کتیا مکانیک منجر به تولید انواع اجزا و قطعات مکانیکی خواهد شد. این نرم افزار برای طراحی قطعات پیچیده و ساخت مدل های دقیق و معتبر استفاده می شود و بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا در صنایع های مختلف از جمهل هوافضا، خودروسازی، صنایع دریایی از آن استفاده می کنند. با استفاده از نرم افزار کتیا مهندسان قادر خواهند قطعات پیچیده را با دقت بالا طراحی کرده و مدلسازی دقیقی از آنها برای ساخت و وارد کردن به مرحله تولید ارائه دهند . از ویژگی های برجسته کتیا دقت بسیار بالا در شبیه سازی است. قطعاتی که توسط کتیا طراحی میشود به دلیل دقیق بالا کیفیت ساخت زیادی خواهند داشت. همچنین، کتیا قابلیت های بسیار بالایی در زمینه شبیه سازی و تحلیل قطعات دارد که به مهندسان کمک می کند تا قبل از ساخت قطعه، آن را شبیه سازی کرده و نتایج تحلیل های لازم را بدست آورند.

در حوزه مدلسازی اجزا و قطعات هیچ نرم افزاری مانند کتیا توانایی پیاده سازی دقیق اجزا را ندارد همچنین کتیا استفاده فراوانی در طراحی کابین های هواپیما و همچنین قطعات داخلی موتورهای جت دارد که به متخصص حوزه های مختلف اجازه بهترین بهره برداری از اجزا را خواهد داد.مهم ترین کاربرد و استفاده کتیا در طراحی قطعات اجزای سنگین ماشین آلات و ابزارهای صنعتی می باشد بسیاری از قطعات قبل از ساخت و مرحله تولید در کتیا شبیه سازی و مدل سازی شده در صورت طراحی مناسب و اصولی وارد فرایند ساخت می‌شوند. کتیا را میتوان اصلی ترین نرم افزارها در طراحی انواع قطعات دستگاه های صنعتی و هواپیما دانست تجهیزات ماشین باید ابتدا در یک نرم افزار کشیده شود و سپس باید آن ساخت در نرم افزار کتیا دقیقا همین اتفاق می افتد با توجه به کتابخانه های زیاد آن کار را بسیاری از کاربران راحت کرده است.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های کتیا را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه part design

انجام پروژه در محیط Sketcher

انجام پروژه drafting

انجام پروژه کتیا صنعتی

انجام پروژه کتیا مکانیک

انجام پروژه مدل سازی با کتیا  

مراحل طراحی در کتیا 

1- تعریف قطعات: در  گام اول باید قطعات مورد نیاز برای محصول انتخاب شود.

2- طراحی محصول به صورت دستی : در گام دوم باید قطعه یا محصول مورد نظر را به صورت دستی طراحی کرد

3- مشخص کردن ابعاد : در گام سوم باید میزان و اندازه قطعات در کتیا را تعیین کرد

4- استفاده از مدل های آماده : نرم افزار کتیا دارای یک مجموعه آماده از مدل های آماده می باشد که در گام چهارم در صورت نیاز برای سهولت کار میتوان از این مدل ها استفاده کرد

5-  ساخت قطعات: در گام بعدی می بایست قطعات تعریف شده با استفاده از ابزارهای مختلف کتیا ساخته می شوند.

6- انجام مجموعه بندی: در گام ششم قطعات ساخته شده مجموعه بندی و در سازماندهی اولیه محصول در کتیا قرار می گیرند.

7-  طراحی اجزای محصول: در گام هفتم اجزای مختلف محصول دستیابی و با استفاده از ابزارهای طراحی کتیا به شکل نهایی طراحی می شوند.

8- ترکیب اجزای محصول: در این مرحله اجزای مختلف محصول با یکدیگر ترکیب و به شکل نهایی محصول ساخته می شوند.

9- مدل سازی سه بعدی : کتیا دارای ابزارهای کاربردی برای طراحی سه بعدی محصول است در این مرحله طراحی سه بعدی قطعه مورد نظر انجام میشود

10- طراحی معماری محصول: در گام دهم طراحی نهایی محصول به شکل کلی و از جمله ابعاد و مشخصات پایه محصول صورت می گیرد.

11- اجرا و مشاهده نتایج : در گام آخر باید مدل محصول را اجرا کرده و خروجی را مشاهده نمایید

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه آباکوس

انجام پروژه انسیس

انجام پروژه EES

انجام پروژه مکانیک

انجام پروژه CFD

سفارش پروژه اپن فوم

سفارش پروژه میپل

انجام پروژه فلوئنت

انجام پروژه سالیدورک

انجام پروژه اینونتور

انجام پروژه متمتیکا

ضرورت استفاده از کتیا در طراحی های مکانیکی 

امروزه حوزه طراحی محصول و قطعات مکانیکی به یکی از چالش های مهم برای متخصصان این حوزه تبدیل شده است نیاز به یک نرم افزار جامع که بتوانند انواع طراحی ها را انجام دهد احساس میشد کتیا نرم افزاری بود که توسط شرکت فرانسوری Dassault Systemes طراحی شده است به جرات میتوان در طراحی قطعات پیچیده کتیا حرف اول را در میان نرم افزارهای طراحی میزند این نرم افزار به وسیله کامپیوتر و داشتن ابزارهای متنوع میتواند در صنایع مختلف استفاده شود این نرم افزار به طور عمده در صنایع هواپیما سازی ، خودروسازی مورد استفاده قرار میگیرد اما بیشترین استفاده آن در صنایع ماشین کاری است و طراحی قطعات به صورت دو بعدی و سه بعدی است

 

ضرورت استفاده از نرم افزار Catia در حوزه های مختلف 

1- صنایع خودروسازی : در صنایع خودروسازی، کتیا به عنوان یکی از نرم افزارهای اصلی برای طراحی و توسعه خودروهای جدید استفاده می شود

 

2- هوافضا : در حوزه هوافضا، کتیا به عنوان یکی از نرم افزارهای اصلی برای طراحی و توسعه هواپیماها و فضاپیماها استفاده می شود.

 

3-  کشتی سازی : در صنعت دریایی، کتیا برای طراحی قطعات و سازه های کشتی ها و ناوگان دریایی استفاده می شود.

 

4- ساختمان سازی: در صنعت ساختمان سازی، کتیا برای طراحی ساختمان های بلند و پیچیده استفاده می شود

 

5- طراحی قطعه : در حوزه طراحی و تولید قطعه از نرم افزار کتیا برای ساخت و ایجاد انواع قطعات سه بعدی استفاده میشود.

 

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار Catia

1- بخش Part Design: در این بخش، کاربران می توانند قطعات سه بعدی را طراحی کنند و با استفاده از ابزارهای مختلف، آنها را ویرایش و تغییر دهند.

 

2- بخش Assembly Design: در این بخش، کاربران می توانند قطعات ساختاری را با هم ترکیب کنند و یک مجموعه سازنده را ایجاد کنند.

 

3- بخش Drafting: در این بخش، کاربران می توانند نقشه های فنی و جزئیات ساخت قطعات را طراحی کنند.

 

4- بخش Generative Shape Design: در این بخش، کاربران می توانند سطوح پیچیده و خمیده را طراحی کنند و از آنها برای ساخت قطعات استفاده کنند

 

5- بخش Wireframe and Surface Design: در این بخش، کاربران می توانند سطوح سه بعدی را با استفاده از خطوط و نقاط طراحی کنند.

 

6- بخش Kinematics: در این بخش، کاربران می توانند حرکت قطعات را شبیه سازی کرده و تحلیل کنند.

 

7- بخش Sheet Metal Design: در این بخش، کاربران می توانند قطعات فلزی را طراحی کرده و به صورت سه بعدی با آنها کار کنند.

 

آشنایی با اجزا و قسمت های مختلف نرم افزار کتیا

1- Part Design: این قسمت از نرم افزار کتیا که از مهم ترین بخش های نرم افزار کتیا است که برای طراحی قطعات سه بعدی استفاده می شود و ابزارهای مختلفی برای ساخت و ویرایش قطعات فراهم می کند.

2- Assembly Design: این قسمت از کتیا برای ترکیب قطعات مختلف به یکدیگر و ساختارهای مجموعه استفاده می شود.

3- Drafting: این قسمت از کتیا برای تهیه نقشه های فنی و اسناد تولید استفاده می شود.

4- Generative Shape Design: این قسمت از برنامه کتیا برای طراحی سطوح پیچیده و اشکال آزاد استفاده می شود.

5- DMU Kinematics: این قسمت از  نرم افزار قدرتمند کتیا برای شبیه سازی حرکات و کینماتیک قطعات استفاده می شود.

6- Analysis & Simulation: این قسمت از کتیا برای تحلیل و شبیه سازی رفتار قطعات و مواد در شرایط مختلف استفاده می شود.

 

وظایف کاربردی نرم افزار کتیا

1- طراحی قطعات و مونتاژ‌های سه بعدی از اصلی ترین وظایف نرم افزار کتیا می باشد.

2- تحلیل و شبیه‌سازی مکانیکی و دینامیکی قطعات از دیگر وظایف کتیا است.

3- طراحی سطوح و ساختارهای پیچیده توسط این نرم افزار به راحتی انجام میشود.

4- طراحی و تولید قالب‌های تزریق پلاستیک و فلز به راحتی در کتیا انجام میشود.

6- انجام تحلیل‌های بهینه‌سازی برای بهبود عملکرد محصولات یکی دیگر از وظایف کتیا است.

7-  ایجاد مدل‌های واقع‌گرایانه برای نمایش و ارائه محصولات توسط ابزارهای حرفه ای کتیا به سهولت انجام میشود.

 

اهمیت استفاده از کتیا در چیست ؟

هر زمان صحبت از طراحی قطعات بزرگ صنعتی میشود نرم افزار کتیا حرف اول را میزنید کتیا دارای محیط طراحی سه بعدی با ساختار پیچیده است به طوری که تمام اجزا مانند قطعات خودرو ، طراحی توربین ها ، طراحی انواع ژنراتورها در محیط کتیا قابل پیاده سازی است از دلایل اهمیت این نرم افزار در طراحی انواع کشتی ها ، هواپیمای نظامی و مسافربری است کتیا دارای کتابخانه های متعدد برای فراخوانی و انتخاب اجزا می باشد قابلیت اتصال کتیا به سایز نرم افزارهای طراحی اجزا باعث شده است مدل های ایجاد شده در کتیا به راحتی در طراحی انواع قطعات اتومبیل پیاده سازی شود دقت مدل سازی سه بعدی در کتیا به اندازه ای می باشد که به راحتی میتوان با رندرگیری قطعه در محیط واقعی مشاهده نمود. مدل سازی که در نرم افزار کتیا انجام میشود بسیار دقیق بوده و تقریبا با همون شکلی که قرار است در محیط خارج ساخته شود یکی می باشد یکی از ویژگی های بسیار برجسته کتیا نسبت به سایر نرم افزارهای هم رده خود قابلیت اتصال و همرسانی با سایر نرم افزار همرده خود می باشد به این صورت که یک شکل که در کتیا کشیده شود در سایر نرم افزارها نیز قابل اجرا شدن دارد.

 

کاربردهای کتیا 

1- قابلیت طراحی و مدل سازی انواع قطعات پیچیده 

2- دقت بسیار بالا در طراحی 

3- قابلیت طراحی و شبیه سازی انواع سیستم های هیدرولیکی و پنوماتیکی

4- دارا بودن الگوریتم های هوشمند برای طراحی حرفه ای محصول

5- سرعت بسیار با قابلیت اجرای همزمان چندین عملیات 

6- توانایی کوچک کردن یک قطعه به اجزای کوچکتر برای افزایش کیفیت در طراحی 

 

مراحل انجام پروژه کتیا

  1. ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه کتیا توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه کتیا براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه کتیا توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه کتیا در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه کتیا داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه با کتیا باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه کتیا می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه کتیا است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان کتیا است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه کتیا

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار جستجو نمایید، متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه های کتیا مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه کتیا در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه کتیا

انجام پروژه های کتیا همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان نرم افزار کتیا داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های کتیا است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

سفارش پروژه کتیا با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه کتیا با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه کتیا به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه کتیا دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه کتیا چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه کتیا خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه کتیا وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه کتیا منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری کتیا

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه کتیا در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های کتیا به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی کتیا تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های کتیا انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه کتیا موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده کتیا

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه کتیا به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه کتیا من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه کتیا در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه