انجام پروژه های لومریکال

انجام پروژه های لومریکال ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار لومریکال توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه لومریکال  میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های لومریکال خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه لومریکال در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه لومریکال در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

لومریکال چیست ؟

لومریکال یا Lumerical یکی از قوی ترین نرم افزارهای حوزه فوتنیک و همچنین الکترونیک و فوتونیک است که کاربرد اصلی آن در شبیه سازی ادوات نوری و بهینه‌ سازی الگوریتم‌های محاسبات موازی می باشد. انجام پروژه های لومریکال نقش مهمی در بهینه‌سازی قطعات نوری و شبیه‌سازی افزاره‌ های الکترونیکی دارد. هدف از طراحی لومریکال ارائه نرم افزاری جامع جهت شبیه‌سازی دو بعدی و سه بعدی افزاره های نوری می باشد. لومریکال همچنین توانایی دارد که اثر نور را درک کرده و بتواند رفتار ساختارهای پیچیده، مدارها و سیستم ها  بررسی نماید. لومریکال دارای قابلیت های فراوانی از جمله شبیه سازی موجبرها، مالتی پلکسرها، آشکارسازها، سوپر لنزها ، سلول‌های خورشیدی را دارا می باشد. لومریکال که از 4 بخش FDTD Solutions، MODE Solutions INTERCONNECT و DEVICE تشکیل شده است امکان شبیه‌سازی دو بعدی و سه بعدی انواع افزارها را فراهم میکند.

نرم‌افزار لومریکال در یک تعریف کلی و دقیق تر یک مجموعه از ابزارهای شبیه‌سازی است که به طور خاص برای مدل‌سازی و شبیه‌سازی سیستم‌های نوری و الکترونیکی طراحی شده است. این نرم‌افزار به محققان و مهندسان کمک می‌کند تا رفتار نور و الکترون‌ها را در مواد مختلف و ساختارهای نانویی تحلیل کنند. لومریکال دارای ویژگی های مهمی از جمله شبیه‌سازی نانو الکترونیک و فوتونیک، تحلیل میدان الکترومغناطیسی، طراحی و بهینه‌سازی، شبیه سازی انواع افزاره ها از جمله موجبرها، مالتی پلکسرها، آشکارسازها، سوپر لنزها، سلول‌های خورشیدی، قطعات پلاسمونی را دارا می باشد.

لومریکال امروزه کاربردهای فراوانی در حوزه اپتیک و فیزیک نوری پیدا کرده است و رقیب نرم افزارهای بسیار قدرتمند مانند کامسول و سیلواکو شده است این نرم افزار هر ساله توسط تیم تخصصی طراحی توسعه داده شده و ماژول های جدید به آن افزوده میشود. از ویژگی‌هایی که این نرم‌افزار را نسبت به سایر نرم‌افزارهایی با کارایی مشابه متمایز می‌کند، می‌توان به دقت بالا، امکان طراحی ساختارهای پیچیده، وجود مانیتورهای کارامد اشاره کرد. به علاوه بهینه‌ سازی الگوریتم‌های محاسبات موازی. پردازش موازی در این نرم‌افزار، آن را به ابزاری قدرتمند جهت شبیه‌سازی تبدیل کرده است. این نرم‌افزار برای شبیه‌ سازی و بهینه‌ سازی قطعات نوری ازجمله موجبرها، دیودهای نوری ، مالتی پلکسرها، آشکارسازها، سوپر لنزها، سلول‌های خورشیدی، قطعات پلاسمونی و ادوات مخابراتی گزینه واقعا عالی می باشد.

متلب پروژه چه نوع پروژه های لومریکال را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه دانشجویی لومریکال

انجام پروژه با نرم افزار لومریکال

انجام پروژه کلاسی لومریکال

انجام پروژه لومریکال برق

انجام پروژه های لومریکال

مراحل شبیه سازی با نرم افزار لومریکال

1- ایجاد ساختار : در گام اول شبیه سازی با لومریکال باید یک ساختار مناسب تعریف شود 

2- تنظیم پارامترها : در گام دوم باید پارامترهای موردنظر جهت شبیه سازی تعریف شود. این پارامترها شامل طول موج، شدت نور ، زاویه نور می باشد

3- تعریف منابع : در گام سوم باید منابع نوری مورد نیاز جهت شبیه سازی در لومریکال مانند استفاده از لیزرر یا فوتون را تعریف کرد 

4- استفاده از الگوریتم های شبیه سازی : در گام بعدی باید با استفاده از الگوریتم های موجود در لومریکال فرآیند شبیه سازی را شروع نماییم 

5- تحلیل نتایج : در گام بعدی نتایج بدست آمده مانند محاسبه ضریب انعطاف ، ضریب انعکاس ، زاویه شکست از شبیه سازی در لومریکال را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهیم 

6- بهینه سازی فرآیند : در گام بعدی در صورت که نتایج مورد انتظار نبود می بایست تغییرات لازم را بر روی پارامترها اعمال کرد

 

اهمیت نرم افزار لومریکال در چیست ؟

نرم افزار لومریکال امروزه به عنوان نرم افزار پیشتاز در حوزه شبیه سازی پدیده های اپتیکی و لیزری محسوب میشود این نرم افزار که همه ساله توسط شرکت های توسعه دهنده قابلیت های بیشتر به آن افزوده میشود دارای کتابخانه های متعددی است این نرم افزار در تجزیه و تحلیل واکنش های ماوراء بنفش ، مادون قرمز با ساختارهای بسیار پیچیده در مقیاس طولی بزرگ کاربرد دارد این نرم افزار به کاربر امکان میدهد که مدل های اولیه ساختار خود را شبیه سازی کند و هزینه پیاده سازی اپتیک را به مقدار بسیار زیادی کاهش دهند امروزه لومریکال در حوزه های مختلف نظامی ، صنعتی ، لیزر و الکترونیک کاربرد دارد.

 

بخش های مختلف نرم افزار لومریکال

1-  FDTD Solutions: این بخش از نرم افزار لومریکال برای شبیه‌سازی میدان‌های الکترومغناطیسی در مقیاس نانو و تحلیل رفتار نور در ساختارهای پیچیده نانو استفاده می‌شود. 

 

2-  MODE Solutions: این بخش از نرم افزار لومریکال برای تحلیل و طراحی موجبرها و ساختارهای فوتونیکی استفاده می‌شود. MODE Solutions همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا حالت‌های نوری را در موجبرها شبیه‌سازی کنند.

 

3- DEVICE: این بخش از نرم افزار لومریکال برای شبیه‌سازی و مدل‌سازی دستگاه‌های الکترونیکی و فوتونیکی مانند دیودها، ترانزیستورها و لیزرها طراحی شده است.

 

4- INTERCONNECT: این بخش از نرم افزار لومریکال برای شبیه‌سازی سیستم‌های نوری و الکترونیکی در مقیاس بزرگ‌تر، مانند شبکه‌های نوری و سیستم‌های ارتباطی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

5- HEAT: این بخش از لومریکال برای شبیه‌سازی انتقال حرارت و بررسی اثرات حرارتی در سیستم‌ها و دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه نرم افزار رزبری پای

انجام پروژه نرم افزار سیلواکو

انجام پروژه ویوادو

انجام پروژه Verilog

انجام پروژه آلتیوم

انجام پروژه میکروکنترلر 

انجام پروژه نرم افزار cst

سفارش پروژه آردوینو

سفارش پروژه پروتئوس

انجام پروژه با نرم افزار کوارتوس

 

وظایف کاربردی نرم افزار لومریکال 

1. شبیه‌سازی میدان الکتریکی و نوری: نرم افزر لومریکال به کاربران این امکان را می‌دهد که میدان‌های نوری و الکتریکی را در ساختارهای مختلف شبیه‌سازی کنند و رفتار آن‌ها را تحلیل کنند.

 

2. تحلیل انتقال نور: لومریکال می‌تواند برای تحلیل انتقال نور در مواد مختلف، از جمله مواد نانو، استفاده شود و تاثیرات مختلفی مانند انعکاس، شکست و جذب نور را بررسی کند.

 

3. طراحی و بهینه‌سازی ساختارهای نانو: نرم افزار لومریکال ابزارهایی برای طراحی و بهینه‌سازی ساختارهای نانو مانند دیودهای لیزری، سنسورها و ترانزیستورها ارائه می‌دهد.

 

4. شبیه‌سازی دینامیک مولکولی: لومریکال قابلیت شبیه‌سازی دینامیک مولکولی را نیز دارد که می‌تواند برای بررسی رفتار مواد در مقیاس نانو مورد استفاده قرار گیرد.

 

5. مدل‌سازی دستگاه‌های فوتونیکی: لومریکال به کاربران این امکان را می‌دهد که دستگاه‌های فوتونیکی مانند فیلترها، تقویت‌کننده‌ها و مدارهای نوری را مدل‌سازی کنند.

 

6. تحلیل طیفی: نرم افزار لومریکال می‌تواند طیف‌های نوری را برای ساختارهای مختلف محاسبه کند و نتایج را برای بررسی عملکرد دستگاه‌ها ارائه دهد.

 

7. شبیه‌سازی کوانتومی: نرم افزار لومریکال همچنین ابزارهایی برای شبیه‌سازی پدیده‌های کوانتومی در سیستم‌های نانو ارائه می‌دهد.

 

ضرورت استفاده از لومریکال در حوزه اپتیک

شاید کمتر نرم افزار درحوزه مدل سازی پدیده های اپتیکی و فوتنیکی به اندازه لومریکال قدرت داشته باشید این نرم افزار با داشتن محیط کاربری بسیار جذاب و همچنین داشتن فضای مدل سازی دو بعدی و سه بعدی امکان شبیه سازی هر نوع پدیده فوتونیک را دارد یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار قابلیت اتصال به سایر نرم افزارها مانند سیلواکو و اپتی سیستم می باشد که به راحتی میتوانید محیط شبیه سازی شده در لومریکال را در فضای نرم افزارهای دیگر مشاهده کنید 

 

کاربردهای لومریکال 

1- شبیه سازی پدیده های فوتونیک به دو صورت دو بعدی و سه بعدی 

2- قابلیت طراحی انواع سلول های خورشیدی 

3- قابلیت شبیه سازی انواع سنسورهای نوری 

4- توانایی طراحی انواع لیزرهای نوری 

5- قابلیت طراحی انواع مدارهای نوری

6- توانایی طراحی و توسعه انواع سامانه های اپتیکی 

 

مراحل انجام پروژه لومریکال متلب پروژه

  1. ارسال پروژه لومریکال از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه لومریکال توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه لومریکال براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه لومریکال توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه لومریکال با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه لومریکال با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در انجام پروژه لومریکال به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه لومریکال دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه لومریکال چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه لومریکال خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه لومریکال وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه لومریکال منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری لومریکال

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه لومریکال در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های لومریکال به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی لومریکال تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های لومریکال انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه لومریکال موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده لومریکال

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه لومریکال به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه لومریکال من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه لومریکال در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه