انجام پروژه لومیون

انجام پروژه لومیون ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار لومیون توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های لومیون میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های لومیون خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله در انجام پروژه های لومیون آمادگی دارد تمامی سفارشات شما را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه لومیون در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

 

لومیون چیست؟

لومیون یا Lumion یکی از قوی ترین نرم افزارها در حوزه رندرگیری می باشد که کاربرد اصلی آن در تولید انیمیشن می باشد. انجام پروژه های لومیون اهمیت فراوانی در تبدیل مدل های سه بعدی به انیمیشن دارد. هدف از طراحی لومیون سرعت بالای رندرگیری و کاهش زمان رندر می باشد. لومیون همچنین توانایی دریافت خروجی از سایر نرم افزارهای معماری و تبدیل آن به انیمیشن با کیفیت بالا را دارد. لومیون دارای قابلیت های فراوانی از جمله سرعت بسیار بالا در رندر ، کیفیت بالای خروجی و صرفه جویی در وقت و زمان می باشد. لومیون که یکی از نرم افزارهای تخصصی معماری می باشد مورد استفاده بسیاری از کاربران است زمانی که شما وقت کافی برای رندرگیری ندارید و نیاز به یک ابزار حرفه ای برای صرفه جویی در زمان و هزینه هستید لومیون نرم افزاری است که میتواند نیاز شما در این زمینه را برطرف نمایید  این نرم افزار محیط کاربری ساده و رابط کاربری حرفه ای دارد همچنین دارای انواع اقلیم ها و آبجکت های مختلف برای طراحی است.

یکی از ویژگی های بارز لومیون مجسم سازی معماری سه بعدی به صورت بلادرنگ و سازگاری کامل با نرم افزار 3DMAX یا MAYA می باشد به طوری که خروجی آن به راحتی در این نرم افزارها قابل استفاده است.یکی دیگر از دلایل استفاده از نرم افزار لومیون سرعت بالا در طراحی است این نرم افزار دارای موتور حرفه ای رندر نمی باشد اما با داشتن آبجکت های فراوان می تواند سریع رندگیری نمایید همچنین شما به عنوان مهندس طراح اگر یک ایده از ظاهر پروژه یا طبیعیت اطراف آن داشته باشید به راحتی میتوانید در کمترین زمان در لومیون پیاده سازی کنید. با استفاده از امکانات ارائه شده توسط نرم افزار لومیون می توان مدل های معماری مورد نظر را به تصاویر و انیمیشن های با کیفیت تبدیل نمود. این نرم افزار با سایر نرم افزارهای سه بعدی موجود در بازار هماهنگی دارد و به راحتی می توان فایل های ایجاد شده توسط نرم افزارهای طراحی سه بعدی دیگر را توسط نرم افزار لومیون ویرایش نمود. رندرگیری در نرم افزار لومیون در زمان بسیار کوتاهی صورت می گیرد و در مدت زمان کوتاهی می توان یک انیمیشن پیچیده را توسط این نرم افزار طراحی نمود .

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های لومیون را میتواند انجام دهد ؟

انجام پروژه با نرم افزار لومیون

انجام پروژه دانشجویی لومیون

انجام پروژه طراحی با لومیون

انجام پروژه لومیون معماری

انجام پروژه لومیون

مراحل طراحی با نرم افزار لومیون

1. وارد کردن مدل سه بعدی: در مرحله اول باید مدل سه بعدی خود را به صورت فایل ایمپورت کنید. لومیون از فرمت های مختلفی از جمله SketchUp ، 3ds Max ، Revit پشتیبانی می کند.

 

2. اضافه کردن منابع نور: در گام دوم با استفاده از پنل نور در لومیون ، می توانید منابع نور را به مدل خود اضافه کنید. حتی میتوانید از نور مستقیم ، نور نرم و حتی نور طبیعی نیز استفاده کرد.

 

3. اضافه کردن مواد و تکسچرها: درگام سوم باید تکسچرهای مختلف را به مدل خود اضافه کنید تا ظاهر واقعی تری به آن ببخشید. لومیون دارای کتابخانه تکسچر پیش فرض است که شامل تکسچرهای گوناگونی مانند چوب ، سنگ ، شیشه است.

 

4. اضافه کردن افکت های واقعیت مجازی: در گام چهارم باید با استفاده از  ابزارهای افکت در لومیون میتوان افکت های واقعیت مجازی مانند باد ، باران ، برف ، دود  را به مدل خود اضافه کرد.

 

5. اضافه کردن دوربین های مختلف: در گام پنجم با استفاده از دوربین های مختلف در لومیون، شما می توانید مدل خود را از زوایای مختلف به نمایش بگذارید. در این حالت میتوان دوربین های ثابت و حرکتی را اضافه کرد.

 

6. رندرینگ و خروجی گرفتن: گام آخر گرفتن خروجی در نرم افزار لومیون است با استفاده از ابزار رندر در لومیون ، می توان تصاویر با کیفیت بالا و ویدئوهای واقعیت مجازی را خروجی ذریافت کرد . 

 

ضرورت استفاده از لومیون در طراحی 

نرم افزار لومیون یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای سه بعدی است که برای طراحی و شبیه سازی معماری و طراحی داخلی استفاده می شود. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی پیشرفته رندرینگ، قابلیت های بسیار زیاد و حجم عظیم ابزار و مدل های آماده، به کاربران خود اجازه میدهد تا به راحتی و با سرعت بالا، صحنه های سه بعدی روان و با کیفیت بالا را تولید کنند. با استفاده از نرم افزار لومیون، میتوان به راحتی صحنه های سه بعدی خود را در نوردهی مختلف، با استفاده از جلوه های ویرایشگران گوناگون  تغییر داد. 

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه گرس هاپر

انجام پروژه‌ دانشجویی رویت

انجام پروژه اتوکد

انجام پروژه راینو

انجام پروژه سالیدورک

انجام پروژه کتیا

انجام پروژه رویت

سفارش تری دی مکس 

سفارش پروژه آرشیکد

اهمیت نرم افزار لومیون در چیست ؟

در حال حاضر طراحی و تولید انیمیشن و همچنین رندگیری به یکی از چالش های مهم برای متخصصان معماری تبدیل شده است زمانی که شما فرصت و زمان کافی برای گرفتن رندر ندارید به ناچار باید سراغ استفاده از لومیون بروید این نرم افزار حرفه ای دارای امکانات و ویژگی های فوق العاده ای می باشد که آن را از سایر نرم افزارهای هم رده خود متمایز میکند شاید بتوان از مهم ترین ویژگی های لومیون به سرعت بسیار بالا در گرفتن خروجی و قابلیت انطباق با سایر نرم افزارهای تولید انیمیشن و همچنین دقت بسیار بالا در طراحی در زمان کوتاه اشاره کرد با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی طرح های مورد نظر خود را بهبود ببخشید. همچنین رندر فوق العاده سریع نرم افزار لومیون، به شما اجازه می دهد تا طرح های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه کنید.

کاربردهای لومیون 

1- قابلیت طراحی انواع انیمیشن

2- گرفتن خروجی رندر برای انواع طراحی 

3- سرعت بسیار بالا در دریافت خروجی

4- داشتن ابزارهای مناسب مانند اقیلم های مختلف محیطی 

5- دارای محیط کاربری حرفه ای با آبجکت های فراوان 

 

مراحل انجام پروژه لومیون 

  1. ارسال پروژه لومیون از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه لومیون توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه لومیون براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه لومیون توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه لومیون توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه لومیون با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه لومیون با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه لومیون به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه دانشجویی لومیون دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه لومیون چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه لومیون خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه لومیون وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه لومیون منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری لومیون

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه لومیون در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های لومیون به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی لومیون تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های لومیون انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه لومیون موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده لومیون

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه لومیون به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه لومیون من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه لومیون در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه