انجام پروژه های کیدنس

انجام پروژه های کیدنس ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار کیدنس توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه کیدنس میتوانید با شماره 09108391389 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های کیدنس خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله در انجام پروژه کیدنس آمادگی دارد تمامی سفارشات شما را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما دهد.

هزینه پروژه کیدنس در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد

کیدنس چیست ؟

کیدنس یا Cadence یکی از قوی ترین نرم افزارها در حوزه شبیه سازی انواع مدار مجتمع می باشد که کاربرد اصلی آن در کشیدن لیوت  است. انجام پروژه های کیندس نقش اساسی در ساخت مدارهای مجتمع دارد. هدف از طراحی کیدنس مدلسازی، آنالیز و بهینه سازی مدار می باشد در این نرم افزار از اصول فیزیک الکترونیکی بهره می‌گیرد و با استفاده از آن میتوان مدارهایی با عملکرد دقیق و بهینه طراحی کرد. کیدنس به طراحان مدارهای الکترونیکی امکان می دهد تا مدارها را طراحی، شبیه سازی و تجزیه و تحلیل کنند. امروزه انجام پروژه های کیدنس اهمیت فراوانی در طراحی مدارات چند لایه، شبیه سازی آنالوگ و دیجیتال، تجزیه و تحلیل سیگنال، طراحی PCB  و طراحی سیستم های سنتز شده دارد یکی از ویژگی های بارز کیدنس طراحی و آنالیز مدارهای پیچیده می باشد  کیدنس همچنین از نرم افزارهای معروف در صنعت برق و الکترونیک است و در بسیاری از شرکت ها و دانشگاه ها استفاده می شود

کیدنس به عنوان یکی از مهم‌ترین نرم افزارهای مهندسی الکترونیک، بهره‌گیری از اصول و قوانین فیزیک الکترونیکی را در طراحی مدارهای الکترونیکی دارد.به جرات میتوان گفیت یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای دنیا در حوزه مدارهای مجتمع می باشد که در تمامی طراحی تکنولوژی مختلف استفاده میشود شما با هر تکنولوژی چه کوچک و بزرگ میتوانید از این نرم افزار تخصصی استفاده کنید تمامی مدارات برای طراحی و کشیدن لیوت در تکنولوژی های مختلف نیازمند نرم افزار تخصصی می باشد که بتواند اعواج یا حالت غیر خطی از این مدارات را برطرف کند علت استفاده از کیدنس نیز به همین دلیل می باشد برای کشیدن طرح نفشه یک مدار نیازمندست مدار در تکنولوژی ذکر شده به حالت پایداری برسد برای طراحی به صورت اجرایی هم نیازمند نرم افزار تخصصی می باشد که کیدنس قدرتمندترین آنها در این حوزه می باشد این نرم افزار با داشتن محیط کاربری بسیار جذاب و پیشرفته کار را برای کابران آسوده کند و به جرات میتوان گفت کاملترین نرم افزار در حوزه های تخصصی مدارهای مجتمع می باشد.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های کیدنس را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه با نرم افزار کیدنس

انجام پروژه دانشجویی کیدنس

انجام پروژه طراحی مدار مجتمع با کیدنس

انجام پروژه کیدنس الکترونیک 

انجام پروژه کیدنس مخابرات 

انجام پروژه های کیدنس Cadence

 

مراحل شبیه سازی با نرم افزار کیدنس

1- وارد کردن مدار: در مرحله اول باید مدار الکترونیکی مورد نظر را در نرم افزار کیدنس تحلیل کنید وارد نمایید. 

 

2- شبیه‌سازی مدار: دومین گام شبیه سازی مدار است که میتوانید پس از وارد کردن مدار، مراحل شبیه‌سازی را آغاز کنید.

 

3 – تحلیل نتایج: گام سوم مربوط به تحلیل نتایج میشود و  پس از اجرای مدل شبیه‌سازی، نتایجی در اختیار شما قرار میگیرد که می‌توان آن‌ها را بررسی کرد.

 

4- اصلاح مدار: گام چهارم مربوط به اصلاح مدار ترسیم شده است که در صورت وجود هرگونه مشکل در نتایج شبیه‌سازی، شما می‌توانیم مدار را اصلاح کرده و دوباره شبیه‌سازی کنیم تا نتایج بهتری بدست آید

 

5- مشاهده و تحلیل نتایج: در گام آخر باید نتایج شبیه‌سازی بدست آمده را در فایل‌های مناسب ذخیره کرده و خروجی مورد نظر را مشاهده کنیم.

 

اهمیت نرم افزار کیدنس در چیست ؟

با توجه به اهمیت مدارهای مجتمع در دنیای الکترونیک امروزی استفاده از یک نرم افزار تخصصی برای پیاده سازی و شبیه سازی لازم به نظر میرسید یکی از قدرتمند ترین این نرم افزارها کیدنس می باشد یکی از ویژگی های اصلی این نرم افزار که آن را از سایرین جدا کرده است توانایی بسیار بالا در پیاده سازی مدارت دارای اعوجاج که اصطلاحا حالت غیرخطی دارند می باشد متلب پروژه اهمیت استفاده از این نرم افزار را بین کاربران به خوبی درک کرده است و با تشکیل کارگروه های تخصصی و استفاده از اساتید ممتاز در حوزه کیدنس آمادگی دارد تمامی سفارشات شما در این حوزره را بر عهده گرفته و در کمترین زمان ممکن تحویل شما بدهد.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند به شما مشاوره تخصصی ارائه دهد.

انجام پروژه ADS

انجام پروژه EPLAN

انجام پروژه پروتئوس 

انجام پروژه لومریکال

انجام پروژه دانشجویی cst

انجام پروژه PSpice

سفارش پروژه ltspice

انجام پروژه HFSS 

 انجام پروژه اورکد

انجام پروژه کیل

انجام پروژه STM32

انجام پروژه میکروکنترلر 

انجام پروژه verilog

انجام پروژه آردوینو

انجام پروژه hspice

 

ضرورت استفاده از کیدنس در شبیه سازی مدار

 کیدنس اصولاً برای طراحیهای مربوط به سلول استاندارد، RF و مدارات ترکیبی دیجیتال و آنالوگ به کار میرود. این نرم افزار در طراحی های حافظه و FPGA نیز کاربرد دارد. به جرات میتوان کیدنس را بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار طراحی و شبیه سازی مدارات مجتمع می باشد. این نرم افزار که توسط شرکت معروف Cadence طراحی شده است ،محیطی بسیار قدرتمند را برای فرآیند شبیه سازی در مدارات مجتمع در انواع تکنولوژی فایل ها اعم از 180 ، 130 ، 90 نانومتر فراهم آورده است.نرم افزار کیدنس در محیط سیستم عامل لینوکس اجرا می شود و عمده تفاوت این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای دیگر آنالیز های نویز و محاسبه اعواج های غیر خطی می باشد این قابلیت در کمتر نرم افزاری در حوزه الکترونیک و تحلیل مدار مشاهده میشود.

 

کاربردهای نرم افزار کیدنس

1- طراحی مدارهای الکترونیکی

2- شبیه‌سازی سیستم‌های الکترونیکی

3- شناسایی مشکلات مدارهای الکترونیکی

4- طراحی مدارهای مجتمع:

 

مراحل انجام پروژه کیدنس در متلب پروژه

  1. ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه کیدنس توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه کیدنس براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه کیدنس توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه کیدنس با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه های کیدنس با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه کیدنس به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه کیدنس دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه کیدنس چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه کیدنس خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه کیدنس وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه کیدنس منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری کیدنس

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه کیدنس در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های کیدنس به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی کیدنس تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های کیدنس انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه کیدنس موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده کیدنس

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه کیدنس به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه کیدنس من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه کیدنس در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه